Stadion - Pagina 217 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 215 216 217 218 219 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Stadion
Spijtig van de politieke blabla die er onder staat.
Er moest inderdaad een noodtribune komen. Maar waarom zet je dan zulk een vehikel als je wéét dat er miserie gaat komen bij grote matchen? Op wat hoop je dan? Een rotslecht seizoen? Geen 1500 man meer? Degradatie???
Ik ben gewend dat de politiek enkel op korte termijn denkt, maar dit is toch wat te kort gedacht...

03 Sep 2014, 10:14
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:
Spijtig van de politieke blabla die er onder staat.
Er moest inderdaad een noodtribune komen. Maar waarom zet je dan zulk een vehikel als je wéét dat er miserie gaat komen bij grote matchen? Op wat hoop je dan? Een rotslecht seizoen? Geen 1500 man meer? Degradatie???
Ik ben gewend dat de politiek enkel op korte termijn denkt, maar dit is toch wat te kort gedacht...

Je kan ook niet meer doen dan om een reactie vragen he.

04 Sep 2014, 7:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/programmas/sportweekend/EP_140907_Sportweekend?playlist=7.37561&video=1.2081401

07 Sep 2014, 21:03
Nationale Ploeg

echt, ik wordt ziek van dien mottigen zijnen uitleg altijd he.

07 Sep 2014, 21:51
forumlegende

Still standing ! schreef:

tis ver ons goed zegt em :banana: :stom:

07 Sep 2014, 21:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:

tis ver ons goed zegt em :banana: :stom:

Hij moest maar 1 % stemmen meer krijgen de volgende verkiezing is goed voor HEM :lol:

07 Sep 2014, 23:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Mogen wij ons gelukkig prijzen zèg dat we zo een goeie burgervader onder ons hebben die waakt over ons aller veiligheid. Als hij nu nog eens zorgt voor een nief stadion dan krijgt hij een standbeeld later. Heeft toch weer lekker nationaal in beeld geweest, ge weet maar nooit waarvoor het goed kan zijn. :lol: :D :kots:

08 Sep 2014, 8:21
Ancien

Stad Aalst is eigenaar van het stadion, dan zou ik als burgemeester zou genen uitleg komen geven, 't is juist hetzelfde of ge verhuurt een huis, maar de huurders mogen er niet komen in wonen wegens onveilig. :crazy:

08 Sep 2014, 9:03
Reserve

Begrijp niet dat dienen zijne kop nog durft laten zien in het stadion
Maar hij is toch terug in beeld geweest,en het is allemaal voor ons goed dat hij het tegen Brugge niet laat door gaan,dus volgens hem probleem opgelost

08 Sep 2014, 9:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Stad Aalst, stad der marginaliteit, Dozje, Mister 1%. Staat daar te verkondigen dat het stadion onveilig is. Wel verdomme, de er dan iets aan :plat:

08 Sep 2014, 9:43
Reserve

zwetzat schreef:
Stad Aalst, stad der marginaliteit, Dozje, Mister 1%. Staat daar te verkondigen dat het stadion onveilig is. Wel verdomme, de er dan iets aan :plat:

Ja das het zelfde als iemand dat zijn huis nog verhuurd,na dat het bouwvallig is verklaard.

08 Sep 2014, 9:46
Ancien

willempie schreef:
Maar hij is toch terug in beeld geweest,en het is allemaal voor ons goed dat hij het tegen Brugge niet laat door gaan,dus volgens hem probleem opgelost

Was diene gisteren in het stadion aanwezig,straf.
Moet zijn dat hij overtuigd is van zijn gelijk en hij de schuld naar het eendrachtbestuur wil schuiven.
Ik kijk alvast uit naar de 16 september,D-Day. :D :EA:

08 Sep 2014, 11:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Hugo schreef:
willempie schreef:

Was diene gisteren in het stadion aanwezig,straf.
Moet zijn dat hij overtuigd is van zijn gelijk en hij de schuld naar het eendrachtbestuur wil schuiven.
Ik kijk alvast uit naar de 16 september,D-Day. :D :EA:

De schuld en onschuld zal wel ergens in het midden liggen zeker ?

08 Sep 2014, 11:17
Vaste Waarde

Wat mij in deze interesseert is eigenlijk heel simpel :
De stad Aalst verhuurt op dit moment een "onveilig/bouwvallig" stadion aan Eendracht Aalst dat eind dit seizoen zo goed als zeker zal worden afgekeurd.

Wel - wat zijn dan de korte termijnplannen van de verhuurder ( dus periode 2015/2016) ?

Wat mij betreft zijn er maar twee opties :
- Ofwel de nodige werken laten uitvoeren teneinde aan de plichten van een verhuurder te voldoen.
- Ofwel de huur opzeggen wegens " bouwvallig" en niet in staat tot verhuren.

Vermits optie 1 hierboven uitgesloten is - blijft enkel optie 2 overeind nietwaar ?

Dus blijft er eigenlijk maar één vraag die mijnheer D'haese moet beantwoorden... Bij deze stel ik ze graag..:

Beste Christoph : waar speelt Eendracht Aalst het seizoen 2015/2016. ?..
Buiten wat gezeik over de veiligheid van het stadion, piep je daar nooit/nergens over.

Dus had ik graag ( en ik neem aan niet ik alleen .. :hmm: ) een klaar en duidelijk antwoord op deze vraag….Kan dat ?

Ik kijk er alvast naar uit.. :cool: :hmm: :hmm:

08 Sep 2014, 12:15
Nationale Ploeg

mamananeto schreef:
Wat mij in deze interesseert is eigenlijk heel simpel :
De stad Aalst verhuurt op dit moment een "onveilig/bouwvallig" stadion aan Eendracht Aalst dat eind dit seizoen zo goed als zeker zal worden afgekeurd.

Wel - wat zijn dan de korte termijnplannen van de verhuurder ( dus periode 2015/2016) ?

Wat mij betreft zijn er maar twee opties :
- Ofwel de nodige werken laten uitvoeren teneinde aan de plichten van een verhuurder te voldoen.
- Ofwel de huur opzeggen wegens " bouwvallig" en niet in staat tot verhuren.

Vermits optie 1 hierboven uitgesloten is - blijft enkel optie 2 overeind nietwaar ?

Dus blijft er eigenlijk maar één vraag die mijnheer D'haese moet beantwoorden... Bij deze stel ik ze graag..:

Beste Christoph : waar speelt Eendracht Aalst het seizoen 2015/2016. ?..
Buiten wat gezeik over de veiligheid van het stadion, piep je daar nooit/nergens over.

Dus had ik graag ( en ik neem aan niet ik alleen .. :hmm: ) een klaar en duidelijk antwoord op deze vraag….Kan dat ?

Ik kijk er alvast naar uit.. :cool: :hmm: :hmm:

meneer breekt alleen maar af, meneer bouwt niets op. en het is zijn schuld niet, maar die van de vorige besturen. meneer doet het allemaal voor ons eigen goed, want wij zijn kleine kindjes die patriarchale bescherming nodig hebben van een sterke papa die je niet te veel moet contesteren. en we mogen blij zijn dat we voorlopig nog mogen ons mening uiten door bvb ne mars te doen maar als we nog lang stout zijn zal meneer ons nog moeten beginnen straffen, zoals alle stoute kindjes. voor ons eigen goed. :hmm:

08 Sep 2014, 12:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 215 216 217 218 219 462