Stadion - Pagina 229 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 227 228 229 230 231 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Stadion
et clubbestuur wenst jullie bij deze te informeren over het feit waarom zij zo dringend het stadiondossier wenst rond te krijgen en dus ook dinsdag de protestmars van de supporters heeft gesteund.

Het Pierre Cornelisstadion is oud en versleten waarvoor Eendracht Aalst geen extra boetes meer kan/wil betalen.
De staantribune voldoet niet zodat een andere oplossing zich moet aanbieden.
Zopas heeft de Pro League bekendgemaakt dat ze 4 miljoen euro veil heeft voor de tweede klasse. Hiervoor dient de hervorming van tweede klasse doorgevoerd te worden voor 15/03/2015. Een werkgroep dienaangaande zal door de tweede klasse opgericht worden.
De hervorming omvat 24 ploegen zijnde de 16 uit eerste klasse en 8 uit de tweede klasse, waarvan Eendracht Aalst momenteel deel uitmaakt. Wij moeten dus een aanvraag indienen voor de licentie voor eerste klasse hetgeen impliceert dat wij infrastructureel ook ploegen uit eerste klasse moeten kunnen ontvangen. Een infrastructureel plan is dus noodzakelijk en dient opgesteld te worden voor het einde van het jaar 2014.
Het ijzer moet gesmeed worden als het heet is. De bouwpromotoren liggen niet dik gezaaid zodat we met beide handen het aanbod van Ghelamco moeten overwegen.
Een andere vennootschapsvorm voor onze club zal er enkel maar komen indien er een lange termijnproject op stapel staat. Hier maakt het stadion zeker deel van uit.
Een commercieel karakter is onontbeerlijk voor een stadion van de toekomst zodat we aan een stuk retail niet voorbij kunnen.

20 Sep 2014, 9:22
Reserve

Leeftijd: 51
waly 2 schreef:
et clubbestuur wenst jullie bij deze te informeren over het feit waarom zij zo dringend het stadiondossier wenst rond te krijgen en dus ook dinsdag de protestmars van de supporters heeft gesteund.

Het Pierre Cornelisstadion is oud en versleten waarvoor Eendracht Aalst geen extra boetes meer kan/wil betalen.
De staantribune voldoet niet zodat een andere oplossing zich moet aanbieden.
Zopas heeft de Pro League bekendgemaakt dat ze 4 miljoen euro veil heeft voor de tweede klasse. Hiervoor dient de hervorming van tweede klasse doorgevoerd te worden voor 15/03/2015. Een werkgroep dienaangaande zal door de tweede klasse opgericht worden.
De hervorming omvat 24 ploegen zijnde de 16 uit eerste klasse en 8 uit de tweede klasse, waarvan Eendracht Aalst momenteel deel uitmaakt. Wij moeten dus een aanvraag indienen voor de licentie voor eerste klasse hetgeen impliceert dat wij infrastructureel ook ploegen uit eerste klasse moeten kunnen ontvangen. Een infrastructureel plan is dus noodzakelijk en dient opgesteld te worden voor het einde van het jaar 2014.
Het ijzer moet gesmeed worden als het heet is. De bouwpromotoren liggen niet dik gezaaid zodat we met beide handen het aanbod van Ghelamco moeten overwegen.
Een andere vennootschapsvorm voor onze club zal er enkel maar komen indien er een lange termijnproject op stapel staat. Hier maakt het stadion zeker deel van uit.
Een commercieel karakter is onontbeerlijk voor een stadion van de toekomst zodat we aan een stuk retail niet voorbij kunnen.

15/03/14 dat is wel kort dag he.....
Dus...? Wat willen ze nu eigenlijk zeggen?

20 Sep 2014, 9:51
forumlegende

nieuw vers geld binnenkrijgen, ik mag dan hopen dat er verstandig mee omgegaan gaat worden.

20 Sep 2014, 9:53
Nationale Ploeg

tijd om de rangen te sluiten en 'eendrachtig' blok te vormen. concreet: liever 1 vogel in de hand dan tien ('politieke belofte'-achtige, de aalsterse politiekers kennende) vogels in de lucht. ik steun ons clubbestuur.

op termijn (of zelfs liefst zo rap) mogelijk moet er uiteraard op bestuurlijk (meer) uitbreiding, controle, transparantie, professionalisme,... komen op dat vlak. ik vind het ook niet goed dat alles bijna uitsluitend van 1-man afhangt. maar wehebben de tijd gewoon niet meer voor anders.

Iendracht vooruit en vol gaan nu !

:EA:

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 20 Sep 2014, 11:11, 2 keer totaal gewijzigd.

20 Sep 2014, 11:05
forumlegende

Still standing ! schreef:
tijd om de rangen te sluiten en 'eendrachtig' blok te vormen. concreet: liever 1 vogel in de hand dan tien ('politieke belofte'-achtige, de aalsterse politiekers kennende) vogels in de lucht. ik steun ons clubbestuur.

op termijn of zelfs liefst zo rap mogelijk moet er uiteraard (meer) uitbreiding, controle, transparantie, profesionalisme,... komen op dat vlak.

is precies ook een eendrachtgewoonte aan het worden... na iedere supportersvergadering of crisis zijn er altijd die vragen om meer transparantie, om professioneler te werken, mensen te evalueren...

alleen het komt er niet van... :wadde:

20 Sep 2014, 11:08
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:

op termijn of zelfs liefst zo rap mogelijk moet er uiteraard (meer) uitbreiding, controle, transparantie, profesionalisme,... komen op dat vlak.

is precies ook een eendrachtgewoonte aan het worden... na iedere supportersvergadering of crisis zijn er altijd die vragen om meer transparantie, om professioneler te werken, mensen te evalueren...

tjah, de vraag is toch ook of dat wel het huidige bestuur haar fout is neen ? denk jij dat ze mensen die aanzienlijk willen sponsoren echt wegjagen ? zijdt maar gerust dat er te klappen valt.... als er iemand op de deur zou komen kloppen. en zoals meerdere mensen hier ook al gepost hebben, en ikzelf ook al ervaren heb: ze zijn best wel open hoor. meer dan bij veel andere clubs op dat vlak. ik zal het anders verwoorden: er moet kapitaal van andere partijen bijkomen, en werkkracht van die mannen dan. en dat is die vicieuse cirkel dan weer: dat stadiondossier blokkeert wel degelijk veel (daar komt mijn grote colere ook van als ik den burgemeester bezig hoor: ze veroorzaken zélf grotendeels het probleem en pakken u daar dan nog op). en ja, daar spreek ik ook uit eigen ervaring...

20 Sep 2014, 11:16
forumlegende

El Corredor (Light) schreef:

tjah, de vraag is toch ook of dat wel het huidige bestuur haar fout is neen ? denk jij dat ze mensen die aanzienlijk willen sponsoren echt wegjagen ? zijdt maar gerust dat er te klappen valt.... als er iemand op de deur zou komen kloppen. en zoals meerdere mensen hier ook al gepost hebben, en ikzelf ook al ervaren heb: ze zijn best wel open hoor. meer dan bij veel andere clubs op dat vlak. ik zal het anders verwoorden: er moet kapitaal van andere partijen bijkomen, en werkkracht van die mannen dan. en dat is die vicieuse cirkel dan weer: dat stadiondossier blokkeert wel degelijk veel (daar komt mijn grote colere ook van als ik den burgemeester bezig hoor: ze veroorzaken zélf grotendeels het probleem en pakken u daar dan nog op). en ja, daar spreek ik ook uit eigen ervaring...

je hebt uiteraard een punt wat het stadion betreft hé. En snap in zekere zin ook je frustratie jegens onze burgemeester. Maar als ik mensen hoor zeggen dat een burgemeester zich niet moet bemoeien met EA, dan vind ik dat ook niet correct. Ze verwachten van het stad dat ze gronden voorzien en dergelijke meer. Dan zou ik als burgemeester ook zeggen: beste EA, zorg dat jullie goed (ik gebruik niet het woord professioneel, want daar heb je meer geld voor nodig, en een nieuw stadion) werken.

onbetaalde huurgelden, aangetekende zendingen van de stad die niet worden afgehaald betreffende een belangrijk dossier, dat subsidiedossier dat een ramp was, het secretariaat die drank niet factureert als je gaat eten. Het één zijn kleine dingen, andere dan weer van kapitaal belang...

Als EA iets wil, zorg dan dat er NIETS op je interne werking is aan te merken, maar dat is niet het geval, zo eerlijk moet je als EA supporter ook durven zijn. Maar goed, onze schulden zijn teruggelopen naar 250.000 euro. Dus dat komt wel goed...

Maar het is zoals je ook aangeeft een vicieuze cirkel, en niemand wil de koe bij de horens vatten om het probleem aan te pakken.

En zoals het er nu naar uit ziet, en zoals beide partijen los van elkaar communiceren, zie ik op korte termijn geen oplossing.

Jammer, heel jammer!

20 Sep 2014, 11:25
forumlegende

waly 2 schreef:
als ze in denderleeuw gaan spelen ga ik allleen nog op verplaatsing naar ons ploeg kijken. :fuck:

T zelfste bij den dezen!

20 Sep 2014, 22:41
forumlegende

DavidSeal schreef:
Voor mij liever in 4de en alleen, als bv verderdoen in 2de en fusioneren. Want uitwijken naar Denderleeuw zal nooit tijdelijk zijn, NOOIT! Dan keer je gegarandeerd nooit meer weer naar Aalst.

ik peis da ge de nagel op,de kop slaat. Eens naar denderleeuw ver atoid in denderleeuw En na een paar jaar nog een fusieke erbovenop, en den iendracht is volledig naar de geschiedenisboeken verbannen.

Wie da gelooft dat een verhuis iets tijdelijk is, is naief.

Enfin, morgen allemaal eendrachtig achter ons ploeg in het Pc-stadion, we zullen er maar van genieten zolang het nog kan :EA:

20 Sep 2014, 22:47
Nationale Ploeg

In het kader van een doorgedreven professionalisering werd het secretariaat vandaag bemand door... PVDB! Ik stel voor dat D'Haese zich volgende week zelf achter de drankbonnekes zet :crazy:

21 Sep 2014, 17:34
forumlegende

AlostanA schreef:
In het kader van een doorgedreven professionalisering werd het secretariaat vandaag bemand door... PVDB! Ik stel voor dat D'Haese zich volgende week zelf achter de drankbonnekes zet :crazy:

:haha:

21 Sep 2014, 17:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Teljt de kassa tein mor goed no !!
Of we zoin weer gerejen !

21 Sep 2014, 18:14
Ancien

AlostanA schreef:

Doar zakt men broek vanaf zenne, de spreekbois van den Dosje, hedde da naa van zen leiven geweiten.
Moin gedacht goat den Dosje den iendracht oeverpakken. :hmm:

21 Sep 2014, 18:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Hugo schreef:
AlostanA schreef:

Doar zakt men broek vanaf zenne, de spreekbois van den Dosje, hedde da naa van zen leiven geweiten.
Moin gedacht goat den Dosje den iendracht oeverpakken. :hmm:

Das kwatsj ein Hugo, verplicht meegoon in de mars das wa et jeegdbestier zou moeten beslist emmen, mor ja wa een bestier es da jong.

21 Sep 2014, 18:59
Vaste Waarde

De enige manier om de meeste supporters te kunnen overhalen TIJDELIJK op dender naar onze iendracht te gaan zien is volgens mij eerst al garanties krijgen (dus nog vóór het nieuwe seizoen) dat er een nieuw stadion zal gebouwd worden op grondgebied Aalst.

Of dat realistisch is weet ik niet, maar lijkt me wel de enige mogelijkheid.

22 Sep 2014, 16:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 227 228 229 230 231 462