|
|
| Pagina 237 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 235 236 237 238 239 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
tdb schreef: Schepper schreef: Neen, ik heb geen alternatief (behalve de 2 gekende locatie's), maar Eendracht Aalst moet in (Groot-) Aalst blijven. daar ben ik het ook mee eens!! als je dan toch buiten de stadsgrenzen heen gaat zoeken, kan je evengoed in dender gaan spelen, daar staat een stadion te staan... *zucht* Er is e groot verschil om "buiten de stadsgrenzen heen" een NIEUW stadion te bouwen voor UW club (eigenheid van de club blijft zelfs al staat het stadion niet op Aalsters grondgebied) dan te gaan spelen/verhuizen bij de aartsrivaal (ziel verkopen)... dus vergeet uw "evengoed in dender gaan spelen"... das een vergelijking die op niks slaat |
| 29 Okt 2014, 16:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
In Denderleeuw gaan spelen is geen optie, nooit geweest, never will be....
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Okt 2014, 17:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Madman schreef: tdb schreef: Schepper schreef: Neen, ik heb geen alternatief (behalve de 2 gekende locatie's), maar Eendracht Aalst moet in (Groot-) Aalst blijven. daar ben ik het ook mee eens!! als je dan toch buiten de stadsgrenzen heen gaat zoeken, kan je evengoed in dender gaan spelen, daar staat een stadion te staan... *zucht* Er is e groot verschil om "buiten de stadsgrenzen heen" een NIEUW stadion te bouwen voor UW club (eigenheid van de club blijft zelfs al staat het stadion niet op Aalsters grondgebied) dan te gaan spelen/verhuizen bij de aartsrivaal (ziel verkopen)... dus vergeet uw "evengoed in dender gaan spelen"... das een vergelijking die op niks slaat _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Okt 2014, 18:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
supersossis schreef: waly 2 schreef: volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg. als zelfs daar al geen plaats genoeg is vrees ik eigenlijk een beetje voor het verdere verloop van de zoektocht naar grond en plaats....(of ligt het aan goodwill om 'epemeerse' grond toe te steken aan aalst om iet te bouwen,dat zullen we nooit te weten komen) da ze eens richting meldert of hofstade/gijzegem gaan zien .enige probleem dat er kan zijn is dat daar geen "grote wegen" lopen zoals e40 waar dit langs de erembodegem en erpe-merekant wel het geval is... positief is wel dat ze er toch wel degelijk mee bezig blijken te zijn (tegen alle verwachtingen in), en zelfs samen met ghelamco?... geeft toch enige hoop dat er in de toekomst toch wel eens iets zal gebeuren... @bakkie : er bestaan kleine ferrari's ook he ... ![]() zo een formule I wagentje, da's niet groot, hoor... |
| 29 Okt 2014, 18:37 |
|
|
forumlegende
aan het begin van de stadionzoektocht was het nog dat de stad Aalst en EA constructief SAMEN op zoek gingen.
ik heb den indruk dat dat precies ewa weg is voor de moment. Straks nog een gevecht om wie het stadion mag zetten of waar het gaat komen, sebiet nog grond te veel zeg. Toont nogmaals aan dat er zowel bij onze club als bij het stad Aalst geen structuur is, en het zal er niet op verbeteren nu Saskia weg is... Gedaan met gratis drinken als ge gaat eten. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 29 Okt 2014, 19:10 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: aan het begin van de stadionzoektocht was het nog dat de stad Aalst en EA constructief SAMEN op zoek gingen. ik heb den indruk dat dat precies ewa weg is voor de moment. Straks nog een gevecht om wie het stadion mag zetten of waar het gaat komen, sebiet nog grond te veel zeg. Toont nogmaals aan dat er zowel bij onze club als bij het stad Aalst geen structuur is, en het zal er niet op verbeteren nu Saskia weg is... Gedaan met gratis drinken als ge gaat eten. ![]() Bosj derop Elco ! ![]() |
| 29 Okt 2014, 19:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ola! Nu wordt het plots een princiepskwestie voor de slapers van het stadsbestuur of wat?! Eerst er alles -maar dan ook alles- aan doen om stokken in de wielen te steken, te vertragen en, nota bene beloofde, grond aan een ander te verkopen op het moment dat er investeerders waren gevonden. En nu komen bleiten dat Eendracht het buiten de stadsgrenzen gaat zoeken. Wel een béétje consequent blijven hé burgemeester...
Verkondigen dat de supporters duidelijk hebben gemaakt dat ze binnen Groot-Aalst willen blijven ? Kleine nuance is hier op zijn plek. Je zal geen enkele supporter bereid hebben gevonden om naar Denderleeuw te verhuizen, maar om daar de veronderstelling aan vast te knopen dat niemand bereid is om naar den Iendracht te gaan kijken buiten Groot-Aalst? Ondergetekende gaat gerust naar pakweg Wieze, Affligem of Erpe-Mere als dat in een nieuw stadion is. Het blijft Eendracht Aalst en uw ziel is niet 'verkocht'.Stel u het affront op het stadhuis voor: een stadion neerpoten in Wieze! Dat hij het dan maar eens komt uitleggen wiens 'fout' dat weer zal zijn geweest. Neen jongens, dit is de realiteit: den Dozje voelt de koordjes, waaraan hij naar believen kon trekken zolang er binnen Aalsterse stadsgrenzen werd gezocht, uit zijn pollekes glippen. En dat voelt precies een beetje ongemakkelijk . |
| 29 Okt 2014, 19:34 |
|
|
Ancien
Laat ons eerst de uitslag van de licentiecommissie afwachten in december alvorens te beginnen dromen, in het slechste geval zou de denderoptie dan misschien nog de enige overblijvende keuze kunnen worden.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Okt 2014, 19:46 |
|
|
forumlegende
Ik juich altijd toe als er IETS beweegt in gans die stadionvaudeville, want dat is het ondertussen wel geworden.
Maar of het verstandig is om zelf op zoek te gaan naar een grond, ik betwijfel dat. Stel dat FDR en Ghelamco een grond vinden en een gemeente die WEL wil meewerken, wat gaat dan de reactie van de stad Aalst zijn? Als ik zie hoe groot de ego's tot nu toe al gereageerd hebben, hou ik eerlijk gezegd mijn hart wat vast. Onderschat de kracht van politiek niet, of om dossiers/vergunningen tegen te houden. Niettemin hoop ik snel op een oplossing, van waar of wie dan ook dat ze mag komen. ![]() (net het TV Oost interview gezien, boeren blijf binnen, want Frankie boy is op zoek naar ne grond !!) ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 29 Okt 2014, 19:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
luque schreef: Ondergetekende gaat gerust naar pakweg Wieze, Affligem of Erpe-Mere als dat in een nieuw stadion is. Het blijft Eendracht Aalst en uw ziel is niet 'verkocht'. .ik vind nog altijd dat den Iendracht in Oilsjt moet spelen. Doch van die knoeiers in het stadsbestuur verwacht ik niets, nul komma nul. Naar da boerendorp gaan spelen, goed en wel, doch daar gaan ze mij niet zien ze. Indien er echter een nieuw stadion zou komen buiten Aalst : dan ga ik te voet naar de eerste match gaan zien. Den Iendracht blijft dan den Iendracht, mét een nieuw stadion, buiten stad Aalst : het stadsbestuur te kakken gezet. I have a dream... _________________ WOEF |
| 29 Okt 2014, 20:27 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
El Corredor (Light) schreef: Ik juich altijd toe als er IETS beweegt in gans die stadionvaudeville, want dat is het ondertussen wel geworden. Maar of het verstandig is om zelf op zoek te gaan naar een grond, ik betwijfel dat. Stel dat FDR en Ghelamco een grond vinden en een gemeente die WEL wil meewerken, wat gaat dan de reactie van de stad Aalst zijn? Als ik zie hoe groot de ego's tot nu toe al gereageerd hebben, hou ik eerlijk gezegd mijn hart wat vast. Onderschat de kracht van politiek niet, of om dossiers/vergunningen tegen te houden. Niettemin hoop ik snel op een oplossing, van waar of wie dan ook dat ze mag komen. ![]() (net het TV Oost interview gezien, boeren blijf binnen, want Frankie boy is op zoek naar ne grond !!) ![]() 'k weet nog niet of de boeren zullen binnenblijven als koeiegrond , in prijs recreatiegrond wordt.De burgemeesters van genoemde gemeenten zijn van CDenV-signatuur, dat kan inderdaad nog leuk worden |
| 29 Okt 2014, 23:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: Ik juich altijd toe als er IETS beweegt in gans die stadionvaudeville, want dat is het ondertussen wel geworden. Maar of het verstandig is om zelf op zoek te gaan naar een grond, ik betwijfel dat. Stel dat FDR en Ghelamco een grond vinden en een gemeente die WEL wil meewerken, wat gaat dan de reactie van de stad Aalst zijn? Als ik zie hoe groot de ego's tot nu toe al gereageerd hebben, hou ik eerlijk gezegd mijn hart wat vast. Onderschat de kracht van politiek niet, of om dossiers/vergunningen tegen te houden. Niettemin hoop ik snel op een oplossing, van waar of wie dan ook dat ze mag komen. ![]() (net het TV Oost interview gezien, boeren blijf binnen, want Frankie boy is op zoek naar ne grond !!) ![]() 'k weet nog niet of de boeren zullen binnenblijven als koeiegrond , in prijs recreatiegrond wordt.De burgemeesters van genoemde gemeenten zijn van CDenV-signatuur, dat kan inderdaad leuk worden Idd, als het van de politiekers zal afhangen zal het leuk (lees onmogelijk) worden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Okt 2014, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
luque schreef: Ola! Nu wordt het plots een princiepskwestie voor de slapers van het stadsbestuur of wat?! Eerst er alles -maar dan ook alles- aan doen om stokken in de wielen te steken, te vertragen en, nota bene beloofde, grond aan een ander te verkopen op het moment dat er investeerders waren gevonden. En nu komen bleiten dat Eendracht het buiten de stadsgrenzen gaat zoeken. Wel een béétje consequent blijven hé burgemeester... Verkondigen dat de supporters duidelijk hebben gemaakt dat ze binnen Groot-Aalst willen blijven ? Kleine nuance is hier op zijn plek. Je zal geen enkele supporter bereid hebben gevonden om naar Denderleeuw te verhuizen, maar om daar de veronderstelling aan vast te knopen dat niemand bereid is om naar den Iendracht te gaan kijken buiten Groot-Aalst? Ondergetekende gaat gerust naar pakweg Wieze, Affligem of Erpe-Mere als dat in een nieuw stadion is. Het blijft Eendracht Aalst en uw ziel is niet 'verkocht'.Stel u het affront op het stadhuis voor: een stadion neerpoten in Wieze! Dat hij het dan maar eens komt uitleggen wiens 'fout' dat weer zal zijn geweest. Neen jongens, dit is de realiteit: den Dozje voelt de koordjes, waaraan hij naar believen kon trekken zolang er binnen Aalsterse stadsgrenzen werd gezocht, uit zijn pollekes glippen. En dat voelt precies een beetje ongemakkelijk .Dat is heel duidelijk toegelicht! Natuurlijk hebben de supporters het liefst dat Eendracht het duidelijkst vereenzelvigd wordt als een ploeg uit Aalst, als het even kan: klein-Aalst, maar dat is totaal onmogelijk geworden. Dan maar Groot-Aalst, een van de deelgemeenten is en blijft Aalst. Voor 1970 zou men gezegd hebben: ondenkbaar! "Meldert, Gijzegem: dat is Aalst niet". Nu ligt dat sedert 1970 anders. Momenteel zijn er alweer tendensen om de gemeentegrenzen te wijzigen en gemeenten samen te voegen... Wordt Erpe-Mere op termijn samengevoegd met Aalst. Of welke wijzigingen volgen er in de toekomst? Niemand weet het maar het blijft alvast mogelijk. Dus als het kan een stadion liefst in Aalst, maar als het niet kan vind ik dat de tollerantie even buiten de stadsgrenzen wél moet kunnen; als daarmee het verder voortbestaan van Eendracht kan gegarandeerd worden; en de weg terug naar de glorie, in eerste klasse kan verwezenlijkt worden. Zoniet, zou men evenzeer het stadion van Meldert kunnen overnemen en in eerste provinciale gaan voetballen. En dàt is toch niet de bedoeling , denk ik. Met de "electorale goesting" van de burgemeester moet geen rekening worden gehouden. Wél met de supporters van Eendracht Aalst die de club in hun hart dragen!!! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Okt 2014, 13:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Laat ons eerst de uitslag van de licentiecommissie afwachten in december alvorens te beginnen dromen, in het slechste geval zou de denderoptie dan misschien nog de enige overblijvende keuze kunnen worden. En die kans is zelfs zeer reeel. Stel maar eens, dat we snel grond vinden en beginnen te bouwen aan t' stadion. Dat zal minimum 2 tot 3 jaar aanlopen, (met alle vergunningstermijnen) En we bovendien zouden promoveren (via eindronde, ... of competitiehervorming). Dan zijn we zeker 'genoodzaakt' om tijdelijk uit te wijken naar Denderleeuw. Met alle pijn en smarten, als eendrachtsupporter !! ... Ik zie immers geen andere 'tijdelijke' alternatieven.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Okt 2014, 14:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
pattaboem schreef: Hugo schreef: Laat ons eerst de uitslag van de licentiecommissie afwachten in december alvorens te beginnen dromen, in het slechste geval zou de denderoptie dan misschien nog de enige overblijvende keuze kunnen worden. En die kans is zelfs zeer reeel. Stel maar eens, dat we snel grond vinden en beginnen te bouwen aan t' stadion. Dat zal minimum 2 tot 3 jaar aanlopen, (met alle vergunningstermijnen) En we bovendien zouden promoveren (via eindronde, ... of competitiehervorming). Dan zijn we zeker 'genoodzaakt' om tijdelijk uit te wijken naar Denderleeuw. Met alle pijn en smarten, als eendrachtsupporter !! ... Ik zie immers geen andere 'tijdelijke' alternatieven.... als dat allemaal het geval zou zijn zal die 2 jaar voor geen enkele eendrachtsupporter een probleem vormen (omdat het niet anders kan) en omdat we dan weten dat we later in ons eigen stadion en naar (groot)aalst zullen terugkeren! naar daar gaan zonder dat er een bouw van nieuw eendrachtstadion begonnen is zal daartegen nooit aanvaard worden...en das de realiteit zoals hij is en zal blijven |
| 30 Okt 2014, 14:23 |
|
| Pagina 237 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 235 236 237 238 239 … 462 Volgende |