|
|
| Pagina 239 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 237 238 239 240 241 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2014, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De burgemeester verdraaid (weeral) de woorden van de supporters.
Er word niet gevraagd om een nieuw stadion expliciet op het grondgebied van Aalst (als dit kan is dit natuurlijk de eerste keuze). Een stadion op het grondgebied van Groot-Aalst is voor mij ook goed genoeg. Één zaak is wel duidelijk: we willen absoluut NIET in Denderleeuw gaan spelen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Nov 2014, 17:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
jammen schreef: De burgemeester verdraaid (weeral) de woorden van de supporters. Er word niet gevraagd om een nieuw stadion expliciet op het grondgebied van Aalst (als dit kan is dit natuurlijk de eerste keuze). Een stadion op het grondgebied van Groot-Aalst is voor mij ook goed genoeg. Één zaak is wel duidelijk: we willen absoluut NIET in Denderleeuw gaan spelen. zeer juist! Groot-Aalst is nog altijd 'Aalst'...als nen burgemeester dat al niet weet of snapt.... waarom kwam hij vorig jaar dan af met dat verhaal over een stadion in erembodegem op zuid IV ? al is daar ondertussen (volledig buiten zin wil om ) iets vreemds gebeurd..... om een voorbeeldje te geven: t stadion van lokeren staat ook niet in lokeren zelf maar in deelgemeente daknam , en zo zijn er nog wel een paar andere clubs die hun stadion niet in gemeente of stad hebben staan... |
| 19 Nov 2014, 21:38 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
supersossis schreef: jammen schreef: De burgemeester verdraaid (weeral) de woorden van de supporters. Er word niet gevraagd om een nieuw stadion expliciet op het grondgebied van Aalst (als dit kan is dit natuurlijk de eerste keuze). Een stadion op het grondgebied van Groot-Aalst is voor mij ook goed genoeg. Één zaak is wel duidelijk: we willen absoluut NIET in Denderleeuw gaan spelen. zeer juist! Groot-Aalst is nog altijd 'Aalst'...als nen burgemeester dat al niet weet of snapt.... waarom kwam hij vorig jaar dan af met dat verhaal over een stadion in erembodegem op zuid IV ? al is daar ondertussen (volledig buiten zin wil om ) iets vreemds gebeurd..... om een voorbeeldje te geven: t stadion van lokeren staat ook niet in lokeren zelf maar in deelgemeente daknam , en zo zijn er nog wel een paar andere clubs die hun stadion niet in gemeente of stad hebben staan... den Anderlecht zou zelf verhuizen nor Grimbergen _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 19 Nov 2014, 23:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Nu, niks op tegen om in Erpe te gaan spelen, maar tot nader order behoort Erpe niet tot Groot-Aalst.
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 20 Nov 2014, 8:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Wat mij vooral opvalt, is het statement dat onze burgemeester inneemt over absoluut binnen de Aalsterse grenzen te moeten blijven in het nieuwe artikel daar waar het vorige artikel in dit verband (zie hier een paar pagina's eerder gepost door Chico) toch duidelijk aangaf dat de stad Aalst zelf die piste in Erpe mee aan het onderzoeken is geweest... Weten ze eigenlijk zelf nog wel wat ze aan het doen zijn en vooral wat ze willen??
|
| 20 Nov 2014, 9:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Het lijkt mij nochtans logisch dat een burgemeester van Aalst enkel maar een onderzoeksbureau kan aanstellen voor iets binnen zijn territoriale bevoegdheid ? Nog eerder dan hun vorig argument van die openbare aanbesteding geloof ik wel dat hij hier niet veel anders kan.
Als E. Aalst blijft zoeken buiten Aalst, en de burgemeester doet nog zijn studie binnen Aalst.... allemaal goed en wel zeker ? De slaagkans kan er maar mee vergroten. De relaties onderling blijven natuurlijk verzieken. Maar als ons clubbestuur het lukt om buiten Aalst te doen wat binnen Aalst niet kan... wie kan het ze kwalijk nemen. En ondertussen mag de burgemeester zijn belofte wel blijven nakomen... die heeft hij namelijk niet enkel tov de club E. Aalst gemaakt maar vooral tegenover zijn supporters. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Nov 2014, 12:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Het lijkt mij nochtans logisch dat een burgemeester van Aalst enkel maar een onderzoeksbureau kan aanstellen voor iets binnen zijn territoriale bevoegdheid ? Nog eerder dan hun vorig argument van die openbare aanbesteding geloof ik wel dat hij hier niet veel anders kan. Als E. Aalst blijft zoeken buiten Aalst, en de burgemeester doet nog zijn studie binnen Aalst.... allemaal goed en wel zeker ? De slaagkans kan er maar mee vergroten. De relaties onderling blijven natuurlijk verzieken. Maar als ons clubbestuur het lukt om buiten Aalst te doen wat binnen Aalst niet kan... wie kan het ze kwalijk nemen. En ondertussen mag de burgemeester zijn belofte wel blijven nakomen... die heeft hij namelijk niet enkel tov de club E. Aalst gemaakt maar vooral tegenover zijn supporters. Da's mijn punt ni hé Bram - wat ik zeg is dat ik het raar vind dat de stad Aalst zelf eerst zou hebben meegewerkt aan dat onderzoek van de Erpe-piste (volgens dat ene bewuste artikel) en dat de burgemeester nu moord en brand schreeuwt over diezelfde piste... Ofwel was dat een heel slecht geschreven artikel zonder bronverificatie ofwel zit - weeral - niet iedereen binnen het stadsbestuur/Task Force of wat/wie dan ook daar op dezelfde lijn inzake dat stadiondossier en zijn er toch weer "cavaliers seuls" bezig... Wat uw laatste zin betreft: hebben diezelfde supporters al gerappeleerd naar de burgemeester toe inzake zijn gemaakte beloftes naar de achterban toe? We zijn toch al 2 maand na de protestmars en veel heb ik precies toch nog niet zien bougeren qua opvolgmeetings, enz... |
| 20 Nov 2014, 12:24 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik heb er maar heel weinig vertrouwen in, als de oplossing van deze burgemeester zal moeten komen.
die cinema is nu al zolang aan de gang en tot op vandaag is er werkelijk geen enkele concrete stap vooruitgezet in het hele dossier, in tegendeel ... er zijn stappen achteruit gezet is het uit onwil of uit onkunde... hij is op weg erin te slagen de club uit zijn stad weg te jagen of verder kapot te laten gaan... qua eeuwige roem gaat dat wel kunnen tellen. als hij dan beweert te weten wat "de supporters van aalst willen", dan wordt ge daar kwaad en triestig van. |
| 20 Nov 2014, 14:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
En nu een andere vraag: is dit juist dat de huurtermijn afloopt in juni 2015 van ons huidig stadion, dus na dit seizoen? Wil dit dan zeggen dat het effectief het laatste seizoen is aan de bredestraat en we direct vanaf volgend seizoen uitwijken of zullen ze daar nog een mouw aanpassen?
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Nov 2014, 14:11 |
|
|
Ancien
Veel gezever en cinema voor niets, juist goed om wat media-aandacht te krijgen, als puntje bij paaltje komt spelen we hier wat verder op het terrein van FC Stinkkot.
Als er een stadion komt moet er geld zijn nietwaar of gaat Stad Aalst voor de kosten opdraaien, daar geloof ik geen fluit van, begin december beginnen reeds de festiviteiten rond onze stadionproblemen, eens afwachten wat daar uit de bus zal komen, het kan direct al koekenbak zijn. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Nov 2014, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gio schreef: En nu een andere vraag: is dit juist dat de huurtermijn afloopt in juni 2015 van ons huidig stadion, dus na dit seizoen? Wil dit dan zeggen dat het effectief het laatste seizoen is aan de bredestraat en we direct vanaf volgend seizoen uitwijken of zullen ze daar nog een mouw aanpassen? dat staat al veel langer vast _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 20 Nov 2014, 14:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dat heb je als er op twee snelheden wordt gewerkt. In de privé moet het vooruitgaan, bij de overheid is het inertie troef. Als die twee dan met elkaar te maken krijgen is het koekenbak.
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 20 Nov 2014, 15:03 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: Dat heb je als er op twee snelheden wordt gewerkt. In de privé moet het vooruitgaan, bij de overheid is het inertie troef. Als die twee dan met elkaar te maken krijgen is het koekenbak. de slak en de schildpad voeren een duizelingwekkende snelheidsrace tegen elkaar ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 20 Nov 2014, 15:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Ik weet niet of dit terecht is wat ik denk, maar ik voel het zo een beetje jeuken aan mijn iekenissen.
Einde van de huur en wij zullen naar FC Azerty moeten gaan spelen reden: - Onveilig stadion -Te zwaar verouderd -Kunnen de veiligheid niet meer garanderen bij risico wedstrijden -Einde van de huur -Problemen met de licentiecomissie Wat ik denk: -Stad Aalst wil op deze gronden een sociale woonwijk zette en zien wat dit opbrengt alvorens te berekenen wat ze voor den Eendracht kunnen en willen doen. (Ondertussen zal het wel al 2018 zijn en zijn we VERPLICHT gefusioneerd want het kon niet anders) Kweet nie hé? |
| 20 Nov 2014, 17:47 |
|
| Pagina 239 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 237 238 239 240 241 … 462 Volgende |