|
|
| Pagina 241 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 239 240 241 242 243 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef: Veel begrip voor de mensen die die café's uitbaten, maar we moeten vooruit. Natuurlijk begrip voor "de boterham" van de omliggende café's. Maar die uitbaters weten maar al te goed dat het water voor eendracht tot aan de lippen staat. En renovatie van het huidig stadion niet realistisch is. En als Eendracht verdwijnt; hebben die café's daar ook niks meer aan. Maar zij hebben liever dat Eendracht verdwijnt of naar 4de provinciale verhuist, dan dat Eendracht met de lift meegaat naar boven; en nieuwe cafés, rond het nieuwe stadion hierdoor beter hun boterham verdienen. Mooi bespraakt egoisme van die café-uitbaters! Als zij mee willen "parasiteren" op Eendracht... zoeken zij dan best een café uit te baten en te verhuizen naar de buurt van het nieuwe stadion.. Dat staat hun ook volledig vrij... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 20 Dec 2014, 12:12 |
|
|
Junior
Volgens mij zijn er maar enkele opties meer. Dit lkan positef zijn:
1. Ze hebben een investeerder die een stadion wil bouwen buiten de onmiddellijke omgeving van groot aalst. Ergens waar het wel kan en nu willen zededruk bij de stad vergroten..... opties.... er komt een nieuw stadion buiten aalst of stad geeft toe en zorgt voor grond binnen groot aalst om gezichtsverlies te voorkomen. Of er komt eengrondige renovatie van pc. In beide gevallen min. 1 seizoen in denjer. 2. Ze hebben geen externe investeerdr maar proberen artificiele druk te zetten bij stad en mogelijk sponsoren. Opties... tzijn kiekes opt stad en ze geloven ze waardoor ze grond vinden of investeren in renovatie.... zelfde resultaat als 1.... of ze zeggen "nice try" en ea kan gaan sjotten in denjer en is binnenkort faiiliet. |
| 21 Dec 2014, 16:31 |
|
|
Vaste Waarde
Nosferatu schreef: Volgens mij zijn er maar enkele opties meer. Dit lkan positef zijn: 1. Ze hebben een investeerder die een stadion wil bouwen buiten de onmiddellijke omgeving van groot aalst. Ergens waar het wel kan en nu willen zededruk bij de stad vergroten..... opties.... er komt een nieuw stadion buiten aalst of stad geeft toe en zorgt voor grond binnen groot aalst om gezichtsverlies te voorkomen. Of er komt eengrondige renovatie van pc. In beide gevallen min. 1 seizoen in denjer. 2. Ze hebben geen externe investeerdr maar proberen artificiele druk te zetten bij stad en mogelijk sponsoren. Opties... tzijn kiekes opt stad en ze geloven ze waardoor ze grond vinden of investeren in renovatie.... zelfde resultaat als 1.... of ze zeggen "nice try" en ea kan gaan sjotten in denjer en is binnenkort faiiliet. We gaan hoe dan ook moeten gaan sjotten in stinkkot city.. Je bouwt nu eenmaal geen stadion in 2 jaar tijd.. Erg vind ik dat trouwens niet hoor want het ploegsken dat op dit moment in het Van Roy stadion speelt is zo goed bezig dat de genaamde moustache volgend jaar met zijn boerenkliek in 4e zal moeten sjotten.. Zolang dat we niet moeten fuseren met die debielen wil ik in afwachting van een nieuw stadion in aalst gerust in lieje gaan zien naar mijn iendracht ! ![]() |
| 21 Dec 2014, 22:21 |
|
|
forumlegende
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 3_01444456
onze manager aan het woord over transferverbod, rsz achterstand, stadion, uitwijken naar ander stadion,... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Dec 2014, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Copy paste van vorig jaar
een vereffening en opnieuw beginnen met andere stuurlui lijkt me de enige en juiste oplossing,willen we nog een toekomst hebben met den Iendracht,lijkt me nu wel heel duidelijk dat jullie volgend seizoen naar Denjer gaan mogen trekken._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Dec 2014, 20:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bakkie schreef: Copy paste van vorig jaar een vereffening en opnieuw beginnen met andere stuurlui lijkt me de enige en juiste oplossing,willen we nog een toekomst hebben met den Iendracht,lijkt me nu wel heel duidelijk dat jullie volgend seizoen naar Denjer gaan mogen trekken.Idd, volgend seizoen op Dender, na een paar wedstrijden nog 500 man en het kaarsje dat langzaam aan verder dooft. De weinige sponsors die er nu nog rondlopen, haken gegarandeerd af. Bovendien is dan de druk van de politieke ketel in het stadiondossier zodat -op ons die-hards na- niemand nog wakker ligt van den Iendracht. Ik voorspel binnen enkele maanden een burgemeester die zal zeggen: tja, het is spijtig maar we hadden geen andere optie... Niet langer een prioriteit en case closed. |
| 24 Dec 2014, 2:10 |
|
|
Junior
De doeken zullen binnenkort wel vallen. Desnoods herbeginnen we. No worries.... het glas is altijd halfvol mannen. Profiteert ervan dage nog kunt gaan zien. Het voetbal is ziek. Dat is niet alleen in aalst. En als we moeten herbeginnen in vierde of eerste prov. Dan zijn er gn combi regelingen.... lol
Ik begrijp wel dat de voorzitter niet zomaar wil opgeven .... money money money..... |
| 24 Dec 2014, 8:59 |
|
|
forumlegende
Ik vrees ook voor de toekomst. Als er na al die maanden nog steeds niets concreet op tafel ligt, als er na al dat gepalaver nog steeds geen enkele oplossing in het verschiet ligt, als er na al die jaren nog steeds geen enkel besef van de ernst van de situatie is bij de Aalsterse beleidsmensen...dan volgt de onvermijdelijke conclusie dat EA een vogel voor de kat is. Is het politieke onwil, of is het gewoon politieke incompetentie? Het eerste is moeilijker te verdragen dan het tweede. Tenzij het onwil en incompetentie is. En dat geldt ook voor onze vroegere en huidige besturen. Amateurisme troef, het Peterprincipe en daar ver voorbij...
Och ja, het is maar voetbal natuurlijk |
| 24 Dec 2014, 10:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Voorzitter Frank de roose benadrukt dat het enige grote struikelblok voor het behalen van de licentie de conformiteit van het stadion is .Een tweede heikel punt is de RSZ-achterstand, maar de roose stelt dat die schulden meteen aangezuiverd kunnen worden op het moment dat het stadsbestuur zich garant stelt voor de conformiteit van het stadion.Van uit politieke hoek wordt weinig haast gemaakt terwijl 15 februari de absolute deadline is voor eendracht. bron hnb
|
| 24 Dec 2014, 10:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witteken schreef: Voorzitter Frank de roose benadrukt dat het enige grote struikelblok voor het behalen van de licentie de conformiteit van het stadion is .Een tweede heikel punt is de RSZ-achterstand, maar de roose stelt dat die schulden meteen aangezuiverd kunnen worden op het moment dat het stadsbestuur zich garant stelt voor de conformiteit van het stadion.Van uit politieke hoek wordt weinig haast gemaakt terwijl 15 februari de absolute deadline is voor eendracht. bron hnb Waar zitten de zogezegde oilsjterse politici die vroegere jaren wekelijks in de kantines rondhuppelden ????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Dec 2014, 11:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
iendracht mèn 2de vraa schreef: witteken schreef: Voorzitter Frank de roose benadrukt dat het enige grote struikelblok voor het behalen van de licentie de conformiteit van het stadion is .Een tweede heikel punt is de RSZ-achterstand, maar de roose stelt dat die schulden meteen aangezuiverd kunnen worden op het moment dat het stadsbestuur zich garant stelt voor de conformiteit van het stadion.Van uit politieke hoek wordt weinig haast gemaakt terwijl 15 februari de absolute deadline is voor eendracht. bron hnb Waar zitten de zogezegde oilsjterse politici die vroegere jaren wekelijks in de kantines rondhuppelden ????? op skiverlof nu ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Dec 2014, 11:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Copy paste van vorig jaar een vereffening en opnieuw beginnen met andere stuurlui lijkt me de enige en juiste oplossing,willen we nog een toekomst hebben met den Iendracht,lijkt me nu wel heel duidelijk dat jullie volgend seizoen naar Denjer gaan mogen trekken.Euh, het stadsbestuur beweegt voor een tweedeklasser voor geen meter, maar zou dat dan wel doen voor een club die opnieuw zou beginnen onderaan de ladder na een tweede vereffening?? Dat zou pas politiek ongeoorloofd zijn... Ondanks het terecht in vraag stellen van het huidige bewind, is een voor de club gunstige oplossing in het stadiondossier immers het enige instrument dat de club uit de impasse kan trekken... Tegelijkertijd is een uitblijven van een oplossing in dat opzicht ook meteen het mes dat de fatale doodsteek kan geven... Zo simpel is het helaas... Hoe lager je afzakt in het huidige Belgische voetbal, hoe minder kansen je hebt/krijgt... ongeacht wie er aan het stuur van de club zit... De tijd dat je zoals Germinal Ekeren vanuit provinciale relatief eenvoudig kan doorstoten tot eerste klasse ligt ver achter ons... Of denk je dat Beerschot liever staat waar het nu staat dan waar wij zitten? De optie om u weer te laten afglijden om opnieuw te beginnen en sterker terug te komen, dat is een piste die echt ten dode is opgeschreven... Kan een schokeffect creëren en een korte opstoot van enthousiasme ja, zeker als je in uw eerste jaar alles kapot speelt... Maar hoe lang duurt dat en kan je daar op teren? Zie waar wij staan nadat we onder het duo De Ridder-Schots alles kapot speelden in vierde klasse - toen we kampioen speelden was de sky ook de limit... Anderhalf jaar later was er niks meer over van dat sprookje... Zelfde verhaal toen we kampioen werden in derde: tweede klasse is walhalla, weg naar boven is ingezet. Een paar maand later was het al over voor het nog maar begonnen was. In december 2011 - januari 2012 dan toch een nieuwe boost met onze actie en onze Messias die meteen de kortetermijnschuld afloste om door te kunnen blijven gaan. En waar staan we in december 2014? Intussen nog altijd zoekende en eigenlijk al een jaar op de dool nadat onze K werd afgebroken... Zolang duren die mooie liedjes dus... En jij zou dan vrijwillig die stappen terug zetten??? Zelfmoord is dat... Vroeger konden we het in dergelijke periodes zonder hoogvliegers 10 seizoenen uithouden zonder al te veel publieke belangstelling te verliezen, nu ben je op een goeie 2 jaar de helft van uw volk kwijt... Zegt toch ook genoeg over het feit dat de oude tijden niet meer gaan terugkeren? Ik volg met argusogen de exploten van Beerschot in vierde en Deinze in derde... Ben benieuwd wat er daar staat te gebeuren als ze niet promoveren dit jaar... Mooi zal het in elk geval niet zijn. Waardoor zit Racing Mechelen diep in de financiële problemen? Vooral de nasleep van 1 seizoen een paar jaar geleden toen ze zwaar investeerden om kampioen te spelen in derde... en sneuvelden... Naast die nasleep voorlopig ook geen concrete toekomstplannen en een stadion dat nog armtieriger is dan het onze... Laat ze erin blijven dit jaar en laat ze volgend jaar zelfs een heenronde in de middenmoot draaien, in december 2015 is het bilan net hetzelfde als nu... Ik blijf het herhalen, al die investeerders die zogezegd zouden zitten wachten tot FDR er de brui aan geeft, zouden voor zichzelf en voor ons supporters beter nu op de proppen komen ipv wachten tot dit schip verder zinkt en kapseist... Als die er al zouden zijn, kunnen ze gezamenlijk misschien de stad wel tot enige actie bespoedigen... Want eens een negatieve beslissing van het stadsbestuur over het stadiondossier, zal er geen enkele investeerder nog piepen, zelfs zonder FDR aan boord, wat ze nu ook mogen beweren... Buiten eerste klasse en de nationale ploeg is er commercieel niks interessant aan voetbal in België. Het enige wat investeerders dus nog interesseert is accommodatie en het feit dat die accommodatie klaar is om hogere ambities te wettigen: voor een club als STVV is dat met het mooie stadion weer in eerste geraken, voor Zulte-Waregem is dat definitief aanhaken bij de grote Belgische clubs, enz. Zonder accommodatie ben je niks meer en dan mag je nog met het beste bestuur ter wereld in uw club zitten... Het huidige voetbal gaat hand in hand met accommodatie - degene die daar niet kunnen op terugvallen, zijn gedoemd te verdwijnen..Kijk naar alle ploegen in eerste klasse - quasi allemaal hebben ze de afgelopen tien jaar aan hun stadion gewerkt... Niet alleen de topploegen hé, maar ook ploegen als Westerlo, Beveren en Lierse. Intussen heeft ook meer dan de helft van tweede klasse een stadion dat beter is dan het onze... Ipv te blijven hopen dat het met een ander Eendracht-bestuur allemaal beter zou gaan, branden we beter kaarsen dat er eens goed nieuws komt over de stadionproblematiek... Is trouwens met alle Eendracht-besturen nooit goed gegaan op lange termijn... Hoop dan gewoon dat de berg stenen in orde komt - je ziet aan de laatste 2 jaar, hoe de afbraak van 1 tribune de neergang zo kan bespoedigen... En eens de mot erin zit, gaat het heel snel hoor... Is trouwens niet alleen bij ons zo hé - zie hoe het er bij Antwerp aan toe gaat... Ondanks pover vertoon de laatste 10-15 jaar daar is het maar echt sinds midden vorig jaar dat de supporters wegblijven, maar ook daar gaat het intussen supersnel achteruit hé: amper 3000 man tegen ons afgelopen weekend! Zien dat er jaar na jaar minder topspelers komen afzakken, minder uitgesproken ambities, meer wrevel tov bestuur, enz. En evenmin uitzicht op beter... Als het dan op alle gebied in een land minder gaat, wordt al veel sneller foert gezegd... Old school voetbal komt nooit meer terug dus is het mee kunnen springen op de kar van het huidige voetbal of verdwijnen... Het bizarre is dat alle ploegen met ambitie uit derde en vierde klasse nu even naïef zijn als wij toen we uit derde promoveerden en tweede klasse als het walhalla zagen wat al onze problemen zou oplossen... Amper 3 seizoenen later is het bij ons echter nog nooit zo slecht gesteld geweest... Ligt dat enkel aan het slechte bewind? Ligt het aan het voetbal dat we spelen? Ligt het aan de tegenstanders? Ik herinner me matchen in derde klasse onder Dillen waar we op verplaatsing in allesbehalve stadions met meer waren dan wat er nu gemiddeld in tweede klasse nog meegaat... Ook toen al hadden we verschillende duistere figuren over de vloer gehad, hadden we bestuursmatig ook geen nagel om aan ons gat te krabben maar werd er wel nog sfeer gemaakt waardoor je als supporter bleef komen... Ik vrees gewoon dat de rekker geknapt is bij velen door allerhande factoren gelinkt aan den Iendracht en het Belgisch voetbal in het algemeen, maar vooral door het besef dat het alleen maar kan keren als we uitsluitsel krijgen over het lot van onze thuishaven... Aangezien we daar als supporters nauwelijks iets kunnen aan doen, haken we massaal af. Ook een groot deel van de die-hards, en bij een club die gemiddeld op 2500 mensen draaide, heeft het de rug toekeren van zo'n groep een serieuze impact. Zonder een goed stadionplan, kan je dan wel eens een opstoot krijgen zoals de bekermatch op Club Brugge maar voor de rest zal het kommer en kwel blijven... Niet echt optimistisch voor deze tijd van het jaar, maar zo zie ik het... |
| 24 Dec 2014, 11:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik herinner me de woorden van fdr nog,we hebben de stad niet nodig om een nieuw stadion te bouwen
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Dec 2014, 13:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: Ik herinner me de woorden van fdr nog,we hebben de stad niet nodig om een nieuw stadion te bouwen ![]() Toch niet als ze over gaan op plan B. |
| 24 Dec 2014, 13:49 |
|
|
witteken schreef: Bakkie schreef: Ik herinner me de woorden van fdr nog,we hebben de stad niet nodig om een nieuw stadion te bouwen ![]() Toch niet als ze over gaan op plan B. Waar wachten ze dan nog op? Als de stad hun toch niet wil steunen. Volgens fdr is er zelfs een plan C,maar ik vrees dat er geen enkel plan is ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Dec 2014, 13:54 |
|
| Pagina 241 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 239 240 241 242 243 … 462 Volgende |