Stadion - Pagina 247 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 245 246 247 248 249 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Dan moeten we FDR zijn zin laten doen en hopelijk trekt hij de situatie nog recht,waar ik voor vrees,iedereen heeft het over een verhuis naar dender,maar zo zeker ben ik daar nog niet van,het startschot is alvast veel belovend,ze gaan dender al een proces aandoen :hmm: de samenwerking zal er vlotjes verlopen.
Als fdr zijn woorden omzet naar werkelijkheid,zo het wel eens kunnen gebeuren dat hij alsnog naar Molenbeek trekt.
Wat mij vooral tegen de borst stoot is de gelatenheid bij velen,in den tijd van Garre had er ook niemand iets officieel dat men een overnemer had,toen dender op Aalst zijn laatste wedstrijd speelde,zong gans de K 'weir zen anti fusie club' ook gingen er supps naar dender om zich in het bezoekers vak te zetten er kwam miserie van,met als gevolg dat er een paar stadion verbod hebben gekregen,ook toen men de stoeltjes daar op het plein gooide,iedereen hate dender,iedereen liet zich tatoeëren club logo,stamnummer enz.... en laat dit nu net de mensen zijn die er geen probleem meehebben om naar dender te trekken,iedereen weet goed genoeg dat er ons niemand de garantie kan of wil geven dat het tijdelijk is.
We hebben natuurlijk wel het woord onze fantast fdr,dat er onder hem nooit een fusie komt,das al een geruststelling :hmm:
Wel beste heren ik hoop uit de grond van mijn hart,dat hij ofwel naar Molenbeek trekt of dat hij een fusie aangaat met dender.

31 Dec 2014, 12:49
forumlegende

Leeftijd: 69
waly 2 schreef:
allé,iedereen naar dender.er zijn er precies een aantal van gedacht aan het veranderen.ik zeg dat ,eenmaal je op dender speelt ,je niet meer terugkomt naar aalst.dus zonder mij.ze kunnen in aalst dan nog een grotere zaal zetten voor okapi.

Dat is er bosj op!

31 Dec 2014, 12:49
nieuw in de eerste ploeg

Nosferatu schreef:
Onze carnavalsmatch in denjerlee... zie je het al gebeuren?.. we verliezen onze ziel. Ik denk dat we dringend nog eens van ons moeten laten horen. Indien iemand een idee heeft ( geen vernielingen etc... maar een ludieke actie die de nationale pers haalt.) Misschien eens een mars voor alle clubs in tweede. Of op zijn minst met een paar afgevaardigden van alle clubs.... want wij zijn niet de enige met problemen.
Ik wil gerust meehelpen organiseren. Pm me gerust met voorstellen. Tis nu of nooit meer he gasten! Waar zitten alle aalstenaars hier.... verdommen he! Ik wer dor pisnijdig van, er moet een manier zen! It aint over till the fat lady sings. En als de redding van den iendracht fdr buiten is, dan zij het zo! Fdr heeft al veel voor de club gedaan, maar moet toegeven dat hij tegen de limiet aanzit! Kan de redding met hem, zoveel te beter!
Toemen he, da moest van mijn hart!
:EA:

verdrom een mars? laat me niet lachen , we hebben het gezien met de laatste mars hoe "eendrachtig" iedereen was ....een kleine 200 man aanwezig ,een vriet succes moet ik zeggen ...... :wadde:

31 Dec 2014, 13:26
Nationale Ploeg

https://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ

we kunnen er maar het beste van hopen he. als àlle partijen hun gezonde verstand (zouden) willen (beginnen) gebruiken volgt er wel een acceptabele (al dan niet tussen-) oplossing. met hate-games los je niets op...

Allez, ik gaan e paar janeivers achteroeiver klokken... bizzoes & tot volgend jaar !

31 Dec 2014, 13:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bakkie schreef:
Ge moet u hier nu niet van den domme laten e,ge leest toch ook het forum van de vzw,dus weet je maar al te goed over wie het gaat.
Weet je wat ik er van denk,dat ge hier blijkbaar geen commentaar op FDR durft posten,omdat hij wel eens zou kunnen meelezen ;) uw posten in de vzw daar en tegen :D
En was de afspraak niet dat iedere supp de waarheid mocht weten?

Zijn er zaken die wij moeten weten die op "een ander forum" worden gepost?
Handig om te weten, dan kunnen we misschien e klapken meedoen. ;)

31 Dec 2014, 13:59
Freak

Schepper schreef:
Bakkie schreef:
Ge moet u hier nu niet van den domme laten e,ge leest toch ook het forum van de vzw,dus weet je maar al te goed over wie het gaat.
Weet je wat ik er van denk,dat ge hier blijkbaar geen commentaar op FDR durft posten,omdat hij wel eens zou kunnen meelezen ;) uw posten in de vzw daar en tegen :D
En was de afspraak niet dat iedere supp de waarheid mocht weten?

Zijn er zaken die wij moeten weten die op "een ander forum" worden gepost?
Handig om te weten, dan kunnen we misschien e klapken meedoen. ;)

ik zou dat ook wel eens willen weten,kwestie van hier nu niet te belachelijk te doen .als alles dan uitkomt.

31 Dec 2014, 14:12

Zo een staats geheim is dat zeker niet,er is een forum waar de mensen van de vzw en de mensen die regelmatig hun nek uitsteken,kwa vergaderingen en als er gewerkt moet worden,die daar iets kunnen posten.

31 Dec 2014, 14:30
Freak

Bakkie schreef:
Zo een staats geheim is dat zeker niet,er is een forum waar de mensen van de vzw en de mensen die regelmatig hun nek uitsteken,kwa vergaderingen en als er gewerkt moet worden,die daar iets kunnen posten.

Inderdaad.
Stel je daar ook niet teveel bij voor. Sinds de protestmars is er niets van informatie bijgekomen omdat we simpelweg noch van de stad noch van de club iets te horen hebben gekregen.

Dat forum bestaat ook voornamelijk om alle leden van de vzw op de hoogte te stellen van bijeenkomsten en dergelijke.

31 Dec 2014, 14:46
Freak

Bakkie schreef:

waar de rest geen zaken mee heeft dus. :hmm:

31 Dec 2014, 14:46
Ancien

Leeftijd: 47
Er is alleen maar toekomst in eerste klasse. Punt. Zie maar, Zulte-Waregem, zelfs Oostende in hun kampioenenjaar hadden minder supporters als wij toen. Nu moet ge de vergelijking niet eens meer maken. Als dat betekent dat we onder de naam EA met onze clubkleuren naar het stadion in Denderleeuw moeten afzakken? So be it. Ik zou niet weten wat doen als ze EA gewoon opdoeken uit onwil om niet naar Denderleeuw te trekken. Ik hoor het graag zeggen...ik kom niet meer. Tot ze domweg eindrondes toeren en plots in eerste staan, de supportersaantallen zullen sowieso stijgen én de sponsors.

Staat daar plots 1000 man regio Denderleeuw tussen die voor EA wil supporteren? So What? Speelt Dender op dat ogenblik ergens in derde/vierde ook op dat plein...? Als we dat al kunnen bekomen staan we al héél ver!! en zouden dan niet vlugger stemmen op gaan om eersteklasser Aalst toch maar weer in Aalst te krijgen?? Op dat ogenblik zit je al veel verder voor de bouw van een stadion!!!

Dan tussen de kantlijn: Ik vraag me zelfs af, hoe die haat ontstaan is? Ik herinner me den tijd dat we FC Denderleeuw nog een sympathiek clubke vonden...Er moet mij dringend iemand eens uitleggen vanwaar die blijkbaar diepgewortelde haat!? En zeg nu niet, ze hebben ons uitgelachen toen we het moeilijk hadden. Mja, de pot verwijt de ketel.

En ja, Carnavalsmatch Aalst spelen in Denderleeuw...triestig inderdaad...maar neem de bluts bij de buil of ge moet naar geen carnavalsmatch meer gaan. En ge zijt rap van lieje in Oiljst hé. ;)

31 Dec 2014, 15:16
forumlegende

Leeftijd: 69
Onze burgemeester en de rest van de okapibende zit ondertussen al aan hun 7de orgasme van het forum hier te lezen.
Een echte oilsjterse club die bijna 100 jaar bestaat die naar denjer gaat verhuizen. :kots:

31 Dec 2014, 15:32

waly 2 schreef:
Bakkie schreef:

waar de rest geen zaken mee heeft dus. :hmm:

Inderdaad ;) Opc heeft ook een eigen forum,ik kan daar ook niet op.

31 Dec 2014, 15:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
onze burgemeester heeft het zelf gezegd , iendracht moet in aalst blijven .
waar zit hij nu met zijne grote mond? het is door de aalsterse politiekers dat we gaan moeten verhuizen hé niet door FDR.
een jaar of 2 geleden liet FDR tekeningen zien van een nieuw staantribune , als het nieuw stadion er niet kwam kwam er een nieuwe tribune .
het is Van de steen , Uyttersprot en Dhaese hun taak om dit op te lossen.

31 Dec 2014, 15:57
Ancien

witzwet schreef:
Er is alleen maar toekomst in eerste klasse. Punt. Zie maar, Zulte-Waregem, zelfs Oostende in hun kampioenenjaar hadden minder supporters als wij toen. Nu moet ge de vergelijking niet eens meer maken. Als dat betekent dat we onder de naam EA met onze clubkleuren naar het stadion in Denderleeuw moeten afzakken? So be it. Ik zou niet weten wat doen als ze EA gewoon opdoeken uit onwil om niet naar Denderleeuw te trekken. Ik hoor het graag zeggen...ik kom niet meer. Tot ze domweg eindrondes toeren en plots in eerste staan, de supportersaantallen zullen sowieso stijgen én de sponsors.

Staat daar plots 1000 man regio Denderleeuw tussen die voor EA wil supporteren? So What? Speelt Dender op dat ogenblik ergens in derde/vierde ook op dat plein...? Als we dat al kunnen bekomen staan we al héél ver!! en zouden dan niet vlugger stemmen op gaan om eersteklasser Aalst toch maar weer in Aalst te krijgen?? Op dat ogenblik zit je al veel verder voor de bouw van een stadion!!!

Dan tussen de kantlijn: Ik vraag me zelfs af, hoe die haat ontstaan is? Ik herinner me den tijd dat we FC Denderleeuw nog een sympathiek clubke vonden...Er moet mij dringend iemand eens uitleggen vanwaar die blijkbaar diepgewortelde haat!? En zeg nu niet, ze hebben ons uitgelachen toen we het moeilijk hadden. Mja, de pot verwijt de ketel.

En ja, Carnavalsmatch Aalst spelen in Denderleeuw...triestig inderdaad...maar neem de bluts bij de buil of ge moet naar geen carnavalsmatch meer gaan. En ge zijt rap van lieje in Oiljst hé. ;)

Spreek in uw naam hé besteken, sympathiek ploegsken. :kots:
Zeker vergeten hoe ze geprobeerd hebben om ons kapot te krijgen, onze jeugdploegen leeggeplunderd hebben en zichzelf zonder enige schaamte uitgeroepen hebben tot "De Ploeg Van De Denderstreek"! :x
Alleen wit en zwart zijn de kleuren van mijn hart. :EA:

31 Dec 2014, 16:07
Vaste Waarde

witzwet schreef:

Groot gelijk. Ik ben EA-supporter woonachtig te Geraardsbergen. Als EA enkel en alleen maar van en voor de inwoners van Aalst mag zijn, awel, dan moeten ze in derde of vierde klasse gaan spelen. Er zijn die hard supporters die nog liever zouden hebben dat EA in vierde provinciale speelt, als het maar op grondgebied Aalst is. Awel, ze vergeten dat EA niet alleen van hen is! Ik veronderstel echter dat de meesten onder ons een club willen in eerste klasse. Welnu, als we een toekomst willen in eerste klasse, dan moet EA de club zijn van de Denderstreek, van het Land van Aalst, en niet alleen van het grondgebied van de stad Aalst. Of denk je dat Club Brugge kan overleven met enkel supporters uit Brugge, dat Anderlecht kan overleven met enkel supporters uit Anderlecht, dat Gent kan overleven met enkel supporters uit Gent? Een eersteklasseclub heeft een "hinterland" nodig van minstens 250.000 mensen waaruit het supporters kan rekruteren, waaruit het jeugdspelers kan halen bij de kleinere clubs. Enkel clubs die een dergelijke werking kunnen ontwikkelen, en een dergelijke binding met een voldoende grote "visvijver" kunnen tot stand brengen, zullen in de toekomst overleven. Anders - ik zeg het nogmaals - moeten we op zondag maar gaan kijken naar Aalst tegen Bambrugge, Appelterre of KSV Geraardsbergen! En dan aan den toog nostalgisch mijmeren over het grootse verleden van den Iendracht.

31 Dec 2014, 16:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 245 246 247 248 249 462