|
|
| Pagina 264 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 262 263 264 265 266 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Artikels
En laat er ons ook ineens bijzeggen dat FDR zijn credits zijn opgebruikt
![]() |
| 15 Apr 2015, 21:41 |
|
|
forumlegende
Allé, we gaan dezelfde toer op als Denderbrol...
|
| 15 Apr 2015, 22:04 |
|
|
forumlegende
Sponsor nog eens bekeken en yep, het klassieke Ponzi-piramidesysteem.
Zucht... |
| 16 Apr 2015, 10:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik heb er nog niet verder naar gekeken, maar hoe is een veiling en piramidesysteem? Of zit er meer achter dan een veiling?
|
| 16 Apr 2015, 11:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Is dit een laatste strohalm? Is dit een reddende engel? Voorlopig allemaal heel troebel.
De toekomst zal het uitwijzen zeker. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Apr 2015, 12:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Is volgens de website een beursgenoteerd bedrijf. Zorgt dit niet voor betrouwbaarheid?
Een louche bedrijf of piramidespel kan toch niet zomaar op de beurs? |
| 16 Apr 2015, 12:54 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Is volgens de website een beursgenoteerd bedrijf. Zorgt dit niet voor betrouwbaarheid? Een louche bedrijf of piramidespel kan toch niet zomaar op de beurs? even de slimste mens ertussen. Wat weet je over Lernout en Hauspie? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Apr 2015, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
zelfs het (toch eigenlijk en eindelijk wel goeie) nieuws over ne nieuwe sponsor word hier door de inspecteurs die hier elke keer tegen alles en iedereen zijn de grond al ingeboord ,binnenstebuiten gekeerd en op t voorhand al beticht van bedriegerij en louche zaken.... ist niet eens ver tijd om een nieuwe hobby te gaan zoeken ipv de boel verder blijven te verzieken voor alles en iedereen? welk plezier kunt ge daar nu aan blijven hebben?
ale , laat de zeven plagen maar over mij uitgeroepen worden nu ![]() |
| 16 Apr 2015, 13:13 |
|
|
Junior
Smetje schreef: Is volgens de website een beursgenoteerd bedrijf. Zorgt dit niet voor betrouwbaarheid? Een louche bedrijf of piramidespel kan toch niet zomaar op de beurs? |
| 16 Apr 2015, 13:17 |
|
|
forumlegende
Ik denk dat de 'inspecteurs' het alleen maar goed voor hebben met onze club. En gezien de dubieuze praktijken van onze nieuwe sponsor begrijp ik hen volledig.
Dit is een wanhoopsdaad van FDR, niet meer en niet minder...Als het de club redt heeft hij weer goed gegokt. |
| 16 Apr 2015, 15:22 |
|
|
Freak
niemand is verplicht om daar aan mee te doen .als die mannen geld geven om te sponsoren is dat toch ok.
|
| 16 Apr 2015, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
supersossis schreef: zelfs het (toch eigenlijk en eindelijk wel goeie) nieuws over ne nieuwe sponsor word hier door de inspecteurs die hier elke keer tegen alles en iedereen zijn de grond al ingeboord ,binnenstebuiten gekeerd en op t voorhand al beticht van bedriegerij en louche zaken.... ist niet eens ver tijd om een nieuwe hobby te gaan zoeken ipv de boel verder blijven te verzieken voor alles en iedereen? welk plezier kunt ge daar nu aan blijven hebben? ale , laat de zeven plagen maar over mij uitgeroepen worden nu ![]() Je krijgt van mij groot gelijk, Supersosis. Ik heb er hoegenaamd geen probleem mee als slechte initiatieven worden bekritiseerd. Maar om van in het begin een initiatief van sponsoring al de grond in te boren, nog voor we resultaten hebben gezien; vind ik erover. Waarom krijgt FDR nu niet eens een klein beetje vertrouwen van de supporters? Hij is de enige die iets onderneemt om"de meubelen" te redden. Onze laatste strohalm! Wie van de supporters staat recht, en biedt andere initiatieven om Eendracht te redden? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Apr 2015, 16:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Is een pyramide systeem (je krijgt iets voor mensen die je aanbrengt , en die zij aanbrengen, etc...) achter een soort van auction/gok site (je plaatst een bod en als je de enige bent + de hoogste is het van jou -> cfr op de lotto spelen).
Zolang de meeste inkomsten niet uit het pyramidesysteem komen is het in principe legaal denk ik maar is altijd zeer moeilijk te onderzoeken. Soit : Als het geld kan opbrengen voor onzen iendracht is het voor mij goe |
| 16 Apr 2015, 16:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Heb er ook geen probleem mee dat zo'n bedrijf zich engageert, alleen stel ik me wel de vraag wat de return voor de club zal zijn... Lijkt me eerder weer zo'n Euphony verhaal dat de sponsoring van de club gaat afhangen van hoeveel "supporters" via die club gaan "klant" worden van dat nieuwe bedrijf... Voor de nieuwsgierigen: zaterdag allemaal een spaghettieken gaan eten in het PC-stadion hé, dan zal het allemaal wel iets duidelijker worden zeker?
Wat de "louche-heid" van de affaire betreft: ERGO is een van de sponsors van de Rode Duivels en de handelspraktijken van dat bedrijf (zeker onder de "oude" naam) waren ook niet altijd onbesproken, dus ja... Waar trek je de grens: Real Madrid speelt met Unibet op het truitje... Er is altijd wel voer voor discussie... |
| 16 Apr 2015, 16:45 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Zo een websites zijn er inderdaad genoeg, en zoals de sossis en patta zeggen, waarom onmiddellijk veroordelen. Deze sites zijn, meer dan men denkt met de regels in orde en ja het is met de lotto spelen, maar wie speelt niet een keertje met de lotto.
Men zou blij moeten zijn dat er eens een nieuwe sponsor aangekondigd wordt, maar wat doet men hier. Kritiek spuien op FDR omdat hij een nieuwe sponsor binnenbrengt. Wel aan jullie om Louis Alfons dan te overhalen om te sponsoren. We zullen er ver mee geraken ja. Het lijkt hier tegenwoordig eerder van ik kan alles beter en FDR kan het niet. WEL BEWIJS HET DAN. Een tip voor Frank. Als je deze sponsor binnenhaalt, informeer eens bij Aliexpress ![]() |
| 16 Apr 2015, 16:48 |
|
| Pagina 264 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 262 263 264 265 266 … 497 Volgende |