|
|
| Pagina 266 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 264 265 266 267 268 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Artikels
tigers schreef: Bakkie schreef: Ver moet ge daar niet achter zoeken,kijk eens naar de boekhouding,als ze niet verbrand is ![]() Kan je het beter? Wel doe het dan zelf en anders steek je je boekhouding maar in u gat waar de zon nooit schijnt. Veel bla bla en afgeven op een ander maar met een oplossing komen no way. Zijde gij dat e Frankie ik zal een dikke reet moeten hebben zelle,de waarheid komt precies hard aan,zijde niet op de hoogte van de verdwenen boekhouding e ventje.Laat u volledig gaan tijgertje ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2015, 20:41 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Idd ze zit in u gat die verdwenen boekhouding. Zoals ik zei veel bla bla, maar een oplossing of zelf sponsors zoeken dan is het kust mijn gat inderdaad u gat
|
| 16 Apr 2015, 20:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tigers schreef: Idd ze zit in u gat die verdwenen boekhouding. Zoals ik zei veel bla bla, maar een oplossing of zelf sponsors zoeken dan is het kust mijn gat inderdaad u gat Ola gerard,een reactie die kan tellen,ge hebt het precies voor de gatjes,we moeten dringend eens kennis maken,ik hou van mannen met ballen aan hun lijf. We kunnen het misschien verder in pb regelen ik kijk er alvast naar uit lekkere tijger. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2015, 20:52 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Dat is dus het enige antwoord dat jij kan geven. Maar een oplossing? blablabla
|
| 16 Apr 2015, 20:57 |
|
|
tigers schreef: Dat is dus het enige antwoord dat jij kan geven. Maar een oplossing? blablabla Tes precies ook veel blablablabla e tijgertje,je moet op pb klikken,ik moet morgen juist in Herzele zijn als je al niet op de hoogte zijt van de verdwenen boekhouding,kan ik er ook moeilijk met u over discuteren e cowboy. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2015, 21:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Komaan zeg, allemaal de kar van de nieuwe sposor trekken Juu peerd......
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Apr 2015, 21:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Vertel eens van die verdwenen boekhouding. Ben ook niet op de hoogte.
|
| 16 Apr 2015, 22:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Vertel eens van die verdwenen boekhouding. Ben ook niet op de hoogte. Nieuwe topic openen: Waar Is De Boekhouding Van Den Iéndracht?! Wie weet krijgt het dezelfde status als het verdwenen paneel De Rechtvaardige Rechters van Het Lam Gods . Ik gok dat de boekhouding onder het neuske (achter de kerk van 't Heilig Hart) ligt begraven ![]() |
| 17 Apr 2015, 7:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Smetje schreef: Vertel eens van die verdwenen boekhouding. Ben ook niet op de hoogte. ![]() |
| 17 Apr 2015, 8:12 |
|
|
Junior
Bakkie is met de boekhouding gaan lopen, daarom dat hij weet dat ze verdwenen is.
|
| 17 Apr 2015, 8:22 |
|
|
Ancien
Alle frustraties worden hier terecht of onterecht op het bestuur afgereageerd, maar de grootste schuld wat de stadionproblemen betreft is toch de fout van het stadsbestuur nietwaar en van die kant hoor je niets meer.
Mijn gedacht laten die ons een zachte dood sterven om nadien als aasgieren de gronden te kunnen verkopen, mochten er protestacties in de toekomst komen mogen zij eveneens niet gespaard worden. Enfin, misschien ben ik een van de weinigen die nog gelooft in een goede afloop wat het toekennen van de licentie betreft, hoop doet leven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Apr 2015, 9:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Hugo schreef: Alle frustraties worden hier terecht of onterecht op het bestuur afgereageerd, maar de grootste schuld wat de stadionproblemen betreft is toch de fout van het stadsbestuur nietwaar en van die kant hoor je niets meer. Mijn gedacht laten die ons een zachte dood sterven om nadien als aasgieren de gronden te kunnen verkopen, mochten er protestacties in de toekomst komen mogen zij eveneens niet gespaard worden. Enfin, misschien ben ik een van de weinigen die nog gelooft in een goede afloop wat het toekennen van de licentie betreft, hoop doet leven. ![]() op tvoost was RVA daar ook wel tamelijk duidelijk over (zie sint-niklaas, zie beveren, zie... maar in Aalst ? ah neen he de middenstand in het centrum zou er wel eens tegen kunnen zijn denken ze, 'kuch'). het is een beetje "een kip of het ei verhaal" maar het is heel duidelijk dat de stad haar verantwoordelijkheid op dat vlak nooit genomen heeft vroeger en ook nu niet neemt. en ja, de lokale voetbalclub hoort daar idd wel bij, en dat weet je als je er aan begint. zéker in Aalst. jammer. en vooral onterecht ! dat movianto verhaal is voor mij (maar wie ben ik ?) ons nekschot geweest. hou het in de gaten he: of daar iets komt dat echt honderden werkplaatsen gaat opleveren ? toen wist je als EA-fan al dat welke uitleg ze der nadien aan gingen geven dat je vanuit de stad ook nu niets moest verwachten, de goodwill is er niet. enfin, niet dat er voor de rest geen fouten gemaakt zijn op niveau van EA zelf. dat bedoel ik daar uiteraard niet mee... wil dat zelfs zo geloven, dat lijkt mij een tamelijk incontournable vaststelling. hopelijk komt EA -de club- er op termijn uit. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 17 Apr 2015, 9:44, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Apr 2015, 9:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Goh ja iedereen heeft fouten gemaakt: enige verschil is wel de intentie
FDR heeft (denk ik toch) steeds goede intenties gehad en misschien soms het wat te groot gezien. (Maar als ge niks doet kunt ge ook niks misdoen) Stad heeft nooit of te nimmer maar enige intentie gehad om iets constructiefs te doen. Dat is wat mij stoort. |
| 17 Apr 2015, 9:44 |
|
|
Freak
eendracht aalst vraagt een week uitstel aan het bas .hln
|
| 20 Apr 2015, 8:41 |
|
|
Reserve
waly 2 schreef: eendracht aalst vraagt een week uitstel aan het bas .hln Indien er al geld was geweest hadden we het al gehoord. Manoeuvre van fdr om ambras te vermijden in laatste thuismatch... |
| 20 Apr 2015, 9:56 |
|
| Pagina 266 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 264 265 266 267 268 … 497 Volgende |