|
|
| Pagina 189 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
denk toch ook dat elco hier een punt heeft hoor. Hun debuut was misschien hoopgevend, maar om daar nu al vaste waarden van te maken naar volgend seizoen toe? Lijkt mij zeer kort door de bocht...
Niet vergeten dat als ge u licentie niet haalt, er heel wat spelers zijn die nu nog onder contract liggen dan zullen vertrekken! Ge moogt gerust zijn dat er van die spelers al enkele aan het praten zijn hoor nu, en wie kan het hun kwalijk nemen? En dat is zonder transfersom want ze hebben bijna allemaal een clausule in hun contract dat ze bij degradatie mogen vertrekken... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Apr 2015, 20:18 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: Wat dan met hem? Verder verhuren aan SV Bornem? is al 100 keer gezegd hé man, Martin is einde contract en moet niet meer terugkomen. bron: laatste supportersvergadering de kern die je opnoemt, lees die nog eens goed, trek er je jeugd af en je geraakt nog nie aan 11 man. soit, objectief ben jij niet, als interviewer van dienst... 1) Martin is NIET einde contract, zijn contract loopt tot juni 2016. 2) Waarom zou je je jeugd er moeten van aftrekken? Hebben zij geen twee benen en een hoofd? En hebben de broers Geenens, Van Der Hoeven, Van Impe, ... het zo slecht gedaan misschien? Ze worden trouwens allemaal een jaartje ouder en sterker. 3) op dit forum is NIEMAND objectief, we worden immers verondersteld supporters te zijn van Eendracht Aalst. Het woord "supporter" komt trouwens van het Engelse werkwoord "to support", en dat betekent "(onder)steunen". Maar ik vraag me af of jij dat niet vergeten bent. Mijn waarde D'hose - with all my respect : Ofwel ben jij simpelweg dom (If so, sorry dan dat ik dit hier moet zeggen... Een uil ziet namelijk dat de spelers die jij opnoemt niet klaar zijn om een resultaat te spelen in de aanloop van de hervorming… Mag ik je dus verzoeken om op te houden met mensen hier de les te komen spellen ? Kleine suggestie : ga je bezig houden met dingen waar je eventueel wel iets van af weet - ( indien die überhaupt bestaan..) |
| 29 Apr 2015, 20:43 |
|
|
Freak
mamananeto schreef: filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: is al 100 keer gezegd hé man, Martin is einde contract en moet niet meer terugkomen. bron: laatste supportersvergadering de kern die je opnoemt, lees die nog eens goed, trek er je jeugd af en je geraakt nog nie aan 11 man. soit, objectief ben jij niet, als interviewer van dienst... 1) Martin is NIET einde contract, zijn contract loopt tot juni 2016. 2) Waarom zou je je jeugd er moeten van aftrekken? Hebben zij geen twee benen en een hoofd? En hebben de broers Geenens, Van Der Hoeven, Van Impe, ... het zo slecht gedaan misschien? Ze worden trouwens allemaal een jaartje ouder en sterker. 3) op dit forum is NIEMAND objectief, we worden immers verondersteld supporters te zijn van Eendracht Aalst. Het woord "supporter" komt trouwens van het Engelse werkwoord "to support", en dat betekent "(onder)steunen". Maar ik vraag me af of jij dat niet vergeten bent. Mijn waarde D'hose - with all my respect : Ofwel ben jij simpelweg dom (If so, sorry dan dat ik dit hier moet zeggen... Een uil ziet namelijk dat de spelers die jij opnoemt niet klaar zijn om een resultaat te spelen in de aanloop van de hervorming… Mag ik je dus verzoeken om op te houden met mensen hier de les te komen spellen ? Kleine suggestie : ga je bezig houden met dingen waar je eventueel wel iets van af weet - ( indien die überhaupt bestaan..) Wie is Filip D'Hose Laatst gewijzigd door Bram op 29 Apr 2015, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd. Bericht aangepast, refereer naar de link als je dit zo nodig wilt delen. |
| 29 Apr 2015, 21:23 |
|
|
Freak
vriend van den dozje, hij is een vriend van den dozje.(ipv de haene)
![]() |
| 29 Apr 2015, 21:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ja jongens, twerd veir toid da we weiten woar dammen oan toezèn zelle, want der beginnen er ier zwoar te flippen....
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Apr 2015, 21:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Van al die jeugdspelers die hier als kernspeler opgesomd werden, is Falco voor mij de enige die voldoende heeft bewezen er klaar voor te zijn. Van Der Hoeven deed het ook goed, komt misschien nog iets te kort maar verdient wel zijn kans. Jelle Geenens deed het niet onaardig maar moet nog veel progressie maken om als tweedeklassemateriaal gezien te worden. De rest kun je doodgewoon niet beoordelen op de korte tijd die ze meespeelden in het eerste elftal.
|
| 30 Apr 2015, 6:45 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: denk toch ook dat elco hier een punt heeft hoor. Hun debuut was misschien hoopgevend, maar om daar nu al vaste waarden van te maken naar volgend seizoen toe? Lijkt mij zeer kort door de bocht... Niet vergeten dat als ge u licentie niet haalt, er heel wat spelers zijn die nu nog onder contract liggen dan zullen vertrekken! Ge moogt gerust zijn dat er van die spelers al enkele aan het praten zijn hoor nu, en wie kan het hun kwalijk nemen? En dat is zonder transfersom want ze hebben bijna allemaal een clausule in hun contract dat ze bij degradatie mogen vertrekken... NERGENS heb ik geschreven dat ik die spelers reeds als vaste waarden voor het fanionelftal beschouw, wel als spelers om onze A-kern aan te vullen. En in mijn post heb ik 2 keer geschreven: "ALS / OP VOORWAARDE DAT we onze licentie behalen"! |
| 30 Apr 2015, 11:39 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: filip.dhose schreef: Smetje schreef: Martin zal niet terugkomen. Werd al gezegd op de laatste supportersvergadering. Wat dan met hem? Verder verhuren aan SV Bornem? Euh neen, gewoon weg doen want RVA vind hem niet voldoen voor tweede klasse. Maar El Co: in principe ligt Martin wel nog een jaar vast... Dus voor hetzelfde geld moet je hem gewoon houden bij gebrek aan alternatieven... Btw, ook het contract van Falco loopt af. Bovendien wat jij neerschrijft Mr. Dhose, is in de optiek dat we de licentie voor tweede halen, wat ook geen vaststaand feit is tot op heden. Ik zie sommigen hier wel opperen dat de kern niet van tel gaat zijn maar ik dacht wel dat je niet op een degradatieplaats mag staan ook. Bovendien halen ploegen als Heist, Dessel en Geel wel probleemloos hun licentie de laatste jaren, ploegen die in principe achter ons terechtkomen in het klassement: dus ipv gewoon te zien dat we financieel gezond zijn (wat al redelijk onhaalbaar zal zijn), vrees ik dat we nog veel meer katten te geselen gaan hebben volgend jaar dan nu het geval is... Ik heb in mijn post 2 keer geschreven: indien we onze licentie halen, op voorwaarde dat we onze licentie halen. Dus nogmaals: ALS/INDIEN we begin volgende week van het BAS groen licht krijgen, DAN, EN ALLEEN DAN hebben we geen leegloopscenario zoals sommigen beweren, want DAN, EN ALLEEN DAN kunnen we nu al rekenen op een kern van 17, en waarschijnlijk 19 (met Lievens en Kempeneer) kernspelers, ja met onze jeugd erbij die ik (nog) niet beschouw als spelers voor het fanionelftal, maar wel als waardevolle aanvulling voor de A-kern. Je zou met die spelers bv. het volgende elftal kunnen opstellen: VDNoortgaete, Vanbelle, De Greef, Bogaerts (of Lievens), Smet, De Neve, Van Damme, Janssens P., Van Impe, Vansimpsen, VDHoeven. Niet slecht, toch? |
| 30 Apr 2015, 11:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
filip.dhose schreef: DT schreef: filip.dhose schreef: Wat dan met hem? Verder verhuren aan SV Bornem? Euh neen, gewoon weg doen want RVA vind hem niet voldoen voor tweede klasse. Maar El Co: in principe ligt Martin wel nog een jaar vast... Dus voor hetzelfde geld moet je hem gewoon houden bij gebrek aan alternatieven... Btw, ook het contract van Falco loopt af. Bovendien wat jij neerschrijft Mr. Dhose, is in de optiek dat we de licentie voor tweede halen, wat ook geen vaststaand feit is tot op heden. Ik zie sommigen hier wel opperen dat de kern niet van tel gaat zijn maar ik dacht wel dat je niet op een degradatieplaats mag staan ook. Bovendien halen ploegen als Heist, Dessel en Geel wel probleemloos hun licentie de laatste jaren, ploegen die in principe achter ons terechtkomen in het klassement: dus ipv gewoon te zien dat we financieel gezond zijn (wat al redelijk onhaalbaar zal zijn), vrees ik dat we nog veel meer katten te geselen gaan hebben volgend jaar dan nu het geval is... Ik heb in mijn post 2 keer geschreven: indien we onze licentie halen, op voorwaarde dat we onze licentie halen. Dus nogmaals: ALS/INDIEN we begin volgende week van het BAS groen licht krijgen, DAN, EN ALLEEN DAN hebben we geen leegloopscenario zoals sommigen beweren, want DAN, EN ALLEEN DAN kunnen we nu al rekenen op een kern van 17, en waarschijnlijk 19 (met Lievens en Kempeneer) kernspelers, ja met onze jeugd erbij die ik (nog) niet beschouw als spelers voor het fanionelftal, maar wel als waardevolle aanvulling voor de A-kern. Je zou met die spelers bv. het volgende elftal kunnen opstellen: VDNoortgaete, Vanbelle, De Greef, Bogaerts (of Lievens), Smet, De Neve, Van Damme, Janssens P., Van Impe, Vansimpsen, VDHoeven. Niet slecht, toch? 2014-2015 light dus. |
| 30 Apr 2015, 12:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
AlostanA schreef: filip.dhose schreef: DT schreef: Euh neen, gewoon weg doen want RVA vind hem niet voldoen voor tweede klasse. Maar El Co: in principe ligt Martin wel nog een jaar vast... Dus voor hetzelfde geld moet je hem gewoon houden bij gebrek aan alternatieven... Btw, ook het contract van Falco loopt af. Bovendien wat jij neerschrijft Mr. Dhose, is in de optiek dat we de licentie voor tweede halen, wat ook geen vaststaand feit is tot op heden. Ik zie sommigen hier wel opperen dat de kern niet van tel gaat zijn maar ik dacht wel dat je niet op een degradatieplaats mag staan ook. Bovendien halen ploegen als Heist, Dessel en Geel wel probleemloos hun licentie de laatste jaren, ploegen die in principe achter ons terechtkomen in het klassement: dus ipv gewoon te zien dat we financieel gezond zijn (wat al redelijk onhaalbaar zal zijn), vrees ik dat we nog veel meer katten te geselen gaan hebben volgend jaar dan nu het geval is... Ik heb in mijn post 2 keer geschreven: indien we onze licentie halen, op voorwaarde dat we onze licentie halen. Dus nogmaals: ALS/INDIEN we begin volgende week van het BAS groen licht krijgen, DAN, EN ALLEEN DAN hebben we geen leegloopscenario zoals sommigen beweren, want DAN, EN ALLEEN DAN kunnen we nu al rekenen op een kern van 17, en waarschijnlijk 19 (met Lievens en Kempeneer) kernspelers, ja met onze jeugd erbij die ik (nog) niet beschouw als spelers voor het fanionelftal, maar wel als waardevolle aanvulling voor de A-kern. Je zou met die spelers bv. het volgende elftal kunnen opstellen: VDNoortgaete, Vanbelle, De Greef, Bogaerts (of Lievens), Smet, De Neve, Van Damme, Janssens P., Van Impe, Vansimpsen, VDHoeven. Niet slecht, toch? 2014-2015 light dus. Als we daarmee onze put toekrijgen voor mij goed zenne. Als je dan hopelijk eens 2 deftige huurspelers kunt krijgen |
| 30 Apr 2015, 13:28 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: is al 100 keer gezegd hé man, Martin is einde contract en moet niet meer terugkomen. bron: laatste supportersvergadering de kern die je opnoemt, lees die nog eens goed, trek er je jeugd af en je geraakt nog nie aan 11 man. soit, objectief ben jij niet, als interviewer van dienst... 1) Martin is NIET einde contract, zijn contract loopt tot juni 2016. 2) Waarom zou je je jeugd er moeten van aftrekken? Hebben zij geen twee benen en een hoofd? En hebben de broers Geenens, Van Der Hoeven, Van Impe, ... het zo slecht gedaan misschien? Ze worden trouwens allemaal een jaartje ouder en sterker. 3) op dit forum is NIEMAND objectief, we worden immers verondersteld supporters te zijn van Eendracht Aalst. Het woord "supporter" komt trouwens van het Engelse werkwoord "to support", en dat betekent "(onder)steunen". Maar ik vraag me af of jij dat niet vergeten bent. en ik vraag mij af hoe lang jij al supporter bent. dus op basis van twee korte invalbeurten zie je Van Impe meteen klaar zijn voor ons eerste ploeg. soit, iemand die Lapage onze efficiëntste spits noemt, neem ik niet serieus. Beste El Corredor, Dat Lapage dit jaar onze efficiëntste doelpuntenmaker was, is geen persoonlijke mening van mezelf (subjectief), maar is een puur wetenschappelijke vaststelling op basis van objectieve parameters: Lapage: 71 minuten per doelpunt Koulibaly: 232 Shkodra: 246 VDHoeven: 256 Vansimpsen: 259 Daarbij kan - terecht - de kanttekening geplaatst worden of 71 speelminuten wel representatief zijn, om zijn resultaat te kunnen vergelijken met andere spelers die meer speelkansen gekregen hebben, en dus ook meer doelpunten gemaakt hebben. Met andere woorden: Lapages éne doelpunt tijdens zijn 71 speelminuten kan een toevalstreffer geweest zijn, Vansimpsens 11 doelpunten tijdens zijn 2.849 speelminuten zijn dat zeker en vast niet! Dit gezegd zijnde, nu even mijn persoonlijke mening: ofwel had Regi het niet zo voor de Anderlecht-huurlingen, ofwel konden ze hem niet overtuigen tijdens de trainingen, fet is dat ze weinig gespeeld hebben, en daar zal een gegronde reden voor zijn. Ik vind dat Vansimpsen onze beste speler (en dus vanzelfsprekend ook beste spits) was dit jaar: werken, storen, combineren en scoren, ... hij deed het allemaal. Dat is ook de reden waarom ik voor hem stemde voor de verkiezing tot Man van het Seizoen. |
| 30 Apr 2015, 15:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
@ filip.d'hose, dat Lapage 71 speelminuten maar gekregen heeft is geen kanttekening hé maar gewoon het gevolg van het feit dat die jongen er helemaal niks van kan. En wilt ge alstublieft stoppen met dat schoolmeestergedoe altijd, ge staat hier niet voor de klas hé
![]() |
| 30 Apr 2015, 15:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
chunga schreef: @ filip.d'hose, dat Lapage 71 speelminuten maar gekregen heeft is geen kanttekening hé maar gewoon het gevolg van het feit dat die jongen er helemaal niks van kan. En wilt ge alstublieft stoppen met dat schoolmeestergedoe altijd, ge staat hier niet voor de klas hé ![]() allez allez, iedereen kon toch zien dat diene gast ne klassebak is, zelfs zijn opa zegt het, en dus ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Apr 2015, 16:06 |
|
|
forumlegende
Die dhosiaanse redeneringen zijn wel recht te noemen. Tot de eerste kromming.
|
| 30 Apr 2015, 16:20 |
|
|
Junior
Eric Deflandre is volgens het systeem d'hose dan ook de allerbeste doelman ooit bij de rode duivels. 0 tegendoelpunten tegen. Niemand doet beter.
|
| 30 Apr 2015, 16:33 |
|
| Pagina 189 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 515 Volgende |