|
|
| Pagina 190 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Telbar schreef: Eric Deflandre is volgens het systeem d'hose dan ook de allerbeste doelman ooit bij de rode duivels. 0 tegendoelpunten tegen. Niemand doet beter. Ge moet wel een serieuze dhosis geduld hebben om zijn systeem te begrijpen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Apr 2015, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: Telbar schreef: Eric Deflandre is volgens het systeem d'hose dan ook de allerbeste doelman ooit bij de rode duivels. 0 tegendoelpunten tegen. Niemand doet beter. Ge moet wel een serieuze dhosis geduld hebben om zijn systeem te begrijpen. ![]() Simpel zelle jammen: Dat heet het filipperkast-systeem.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 01 Mei 2015, 14:00 |
|
|
Freak
eendracht aalst wil daan de pever aanwerven om het middenveld te versterken.hln.
|
| 02 Jun 2015, 11:55 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: eendracht aalst wil daan de pever aanwerven om het middenveld te versterken.hln. Er zijn nog zekerheden in het leven. Cfr. Onze transfervisvijver _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jun 2015, 12:05 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: eendracht aalst wil daan de pever aanwerven om het middenveld te versterken.hln. Er zijn nog zekerheden in het leven. Cfr. Onze transfervisvijver _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jun 2015, 12:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: eendracht aalst wil daan de pever aanwerven om het middenveld te versterken.hln. Er zijn nog zekerheden in het leven. Cfr. Onze transfervisvijver t is e klein maar vreed overbevist vijverke aant worden... |
| 02 Jun 2015, 14:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Met Regi Van Acker, Benny Van Polfliet en Ronny Schollaert heeft de volledige trainersstaf zopas haar vertrouwen gegeven om er volgend seizoen opnieuw volop tegenaan te gaan!
|
| 02 Jun 2015, 19:28 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: zwawi schreef: Met Regi Van Acker, Benny Van Polfliet en Ronny Schollaert heeft de volledige trainersstaf zopas haar vertrouwen gegeven om er volgend seizoen opnieuw volop tegenaan te gaan! Geen slechte zaak, Regi weet ondertussen hoe het er aan toe gaat op EA en zal de meeste spelers toch al kennen voor volgend seizoen. Hij kan zijn excuus,dat het tegen een profploeg was, volgend seizoen ook al opbergen .![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jun 2015, 19:42 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: zwawi schreef: Met Regi Van Acker, Benny Van Polfliet en Ronny Schollaert heeft de volledige trainersstaf zopas haar vertrouwen gegeven om er volgend seizoen opnieuw volop tegenaan te gaan! Geen slechte zaak, Regi weet ondertussen hoe het er aan toe gaat op EA en zal de meeste spelers toch al kennen voor volgend seizoen. Hij kan zijn excuus,dat het tegen een profploeg was, volgend seizoen ook al opbergen .'Geen slechte zaak' is maar hoe je het bekijkt hé. Positief is inderdaad wat u aanhaalt. Negatief is echter dat van Acker volgens mij een vrij dure vogel is, en al zeker voor 3de klasse. Het is ook een trainer die zeer slecht tegen zijn verlies kan. Zie maar naar zijn uitvluchten telkens: 't was een profploeg, slechte trainingsomstandigheden, slecht veld,... 't is altijd iets als ze verliezen en nooit durft hij de hand in eigen boezem steken. In 3de klasse zal hij nog veel minder graag verliezen tegen Janneke en Mieke (=profploegen zijn het niet maar hij gaat nu wel de slechte toesand van de velden kunnen gebruiken ). Dat zal inhouden dat hij gaat ijveren voor een sterke ploeg, een beetje zoals onze onze voorzitter ook al aangaf Een ambitieuze 3de klasser die voor de top 3 gaat'. - 'Iedereen heeft zijn mening in dit verhaal, maar ik zou gelukkiger zijn als we een goedkope ploeg opstellen met veel jeugd die moet vechten tegen de degradatie, dan dat we een dure ploeg opstellen die meedoet voor top 3. En dan zwijg ik nog over winstpremies en dergelijke als ge top 3 speelt. In 3de moeten we geen knap voetbal verwachten, dus 't zal van de sfeer moeten komen en de spanning. Nu, als ge tegen de degradatie vecht zal er evenveel spanning zijn als wanneer je voor de titel speelt. Sfeer zal volgens mij afhangen van de inrcihting van een eventueel sfeervak. Tot slot nog meegeven dat je helemaal niet 1ste moet eindigen om te promoveren hé. Kijk naar Dender. Middenmoot geëindigd en ze mochten deelnemen aan eindronde voor promotie naar 2de klasse, mochten ze hun licentie gekregen hebben, gewoon omdat ze 1 periodetitel gepakt hebben. Ook die piste kan tot de mogelijkheden behoren. En wordt het degradatie naar 4de klasse, doch met een aanzienlijke schuldafbouw, dan denk ik dat we ons daarmee moeten tevreden stellen tot wanneer er meer financiële mogelijkheden zijn voor onze club én deze financiën dan ook goed beheerd worden (lees met en goed bestuur). Iendracht forever ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Jun 2015, 11:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als die competitiehervorming erdoor komt, is er sowieso geen eindronde of promotie naar tweede. De top 3 zal dan naar de hoogste amateurklasse gaan met de 10 "dalers" uit tweede en de top 3 van de andere reeks. De rest zal in de tweede amateurklasse komen.
Maar dat is momenteel denk ik het minste van onze zorgen... |
| 04 Jun 2015, 11:53 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: iendrachter schreef: zwawi schreef: Met Regi Van Acker, Benny Van Polfliet en Ronny Schollaert heeft de volledige trainersstaf zopas haar vertrouwen gegeven om er volgend seizoen opnieuw volop tegenaan te gaan! Geen slechte zaak, Regi weet ondertussen hoe het er aan toe gaat op EA en zal de meeste spelers toch al kennen voor volgend seizoen. Hij kan zijn excuus,dat het tegen een profploeg was, volgend seizoen ook al opbergen .'Geen slechte zaak' is maar hoe je het bekijkt hé. Positief is inderdaad wat u aanhaalt. Negatief is echter dat van Acker volgens mij een vrij dure vogel is, en al zeker voor 3de klasse. Het is ook een trainer die zeer slecht tegen zijn verlies kan. Zie maar naar zijn uitvluchten telkens: 't was een profploeg, slechte trainingsomstandigheden, slecht veld,... 't is altijd iets als ze verliezen en nooit durft hij de hand in eigen boezem steken. In 3de klasse zal hij nog veel minder graag verliezen tegen Janneke en Mieke (=profploegen zijn het niet maar hij gaat nu wel de slechte toesand van de velden kunnen gebruiken ). Dat zal inhouden dat hij gaat ijveren voor een sterke ploeg, een beetje zoals onze onze voorzitter ook al aangaf Een ambitieuze 3de klasser die voor de top 3 gaat'. - 'Iedereen heeft zijn mening in dit verhaal, maar ik zou gelukkiger zijn als we een goedkope ploeg opstellen met veel jeugd die moet vechten tegen de degradatie, dan dat we een dure ploeg opstellen die meedoet voor top 3. En dan zwijg ik nog over winstpremies en dergelijke als ge top 3 speelt. In 3de moeten we geen knap voetbal verwachten, dus 't zal van de sfeer moeten komen en de spanning. Nu, als ge tegen de degradatie vecht zal er evenveel spanning zijn als wanneer je voor de titel speelt. Sfeer zal volgens mij afhangen van de inrcihting van een eventueel sfeervak. Tot slot nog meegeven dat je helemaal niet 1ste moet eindigen om te promoveren hé. Kijk naar Dender. Middenmoot geëindigd en ze mochten deelnemen aan eindronde voor promotie naar 2de klasse, mochten ze hun licentie gekregen hebben, gewoon omdat ze 1 periodetitel gepakt hebben. Ook die piste kan tot de mogelijkheden behoren. En wordt het degradatie naar 4de klasse, doch met een aanzienlijke schuldafbouw, dan denk ik dat we ons daarmee moeten tevreden stellen tot wanneer er meer financiële mogelijkheden zijn voor onze club én deze financiën dan ook goed beheerd worden (lees met en goed bestuur). Iendracht forever ![]() Besteken, waarom zou je geen knap voetbal kunnen spelen in derde, na een gedwongen degradatie zou het toch aangewezen zijn om in de top vijf mee te draaien of er komt geen kat meer kijken. Hopelijk heeft de nieuwe locatie meer succes wat de sfeer betreft, want het vorige experiment kan je moeilijk geslaagd noemen. Wat is nu de juiste reden waarvoor ze de K gaan sluiten, want wij zijn nu onze chalet kwijt nietwaar. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jun 2015, 12:11 |
|
|
forumlegende
Maar wie gaat die premies en die goeie spelers en trainers dan betalen?
Laat dat poefke maar groeien! Sommigen beseffen het blijkbaar nog altijd niet. Tenzij er een enorme deus ex machina vanuit de coulissen verschijnt ziet het er gewoon abominabel slecht uit. Ik zal al blij zijn als er nog voetbal gespeeld wordt door onze club, laat staan dat ik begin te dromen van een top 5 of top 3 plaats... |
| 04 Jun 2015, 13:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Sommigen hier hebben het precies nog niet begrepen hé.
Geen geld is precies degradatie naar 4de voor velen. Geef de jeugd toch eens een kans en zet daar 3 a 4 ervaren gasten bij en ik denk dat we nog gaan verschieten van sommigen. Waarom willen Ken en Kevin blijven? Het zal toch zo slecht nog niet zijn zeker? En ik weet niet of ge het beseft maar ons mooiste voetbal hebben we in 3de gespeeld! In 2de was er echt niet veel te zien zelle. Van waar komen depoitre, moreels, de bilde,enz die zijn ook ergens begonnen hé Ik koop me terug een abo van €200 (wat ik ook héé éél veel vind) maar als ik daarmee mijn ploeg een beetje steun kan geven dan doe ik dat! ![]() |
| 04 Jun 2015, 13:58 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: iendrachter schreef: Geen slechte zaak, Regi weet ondertussen hoe het er aan toe gaat op EA en zal de meeste spelers toch al kennen voor volgend seizoen. Hij kan zijn excuus,dat het tegen een profploeg was, volgend seizoen ook al opbergen .'Geen slechte zaak' is maar hoe je het bekijkt hé. Positief is inderdaad wat u aanhaalt. Negatief is echter dat van Acker volgens mij een vrij dure vogel is, en al zeker voor 3de klasse. Het is ook een trainer die zeer slecht tegen zijn verlies kan. Zie maar naar zijn uitvluchten telkens: 't was een profploeg, slechte trainingsomstandigheden, slecht veld,... 't is altijd iets als ze verliezen en nooit durft hij de hand in eigen boezem steken. In 3de klasse zal hij nog veel minder graag verliezen tegen Janneke en Mieke (=profploegen zijn het niet maar hij gaat nu wel de slechte toestand van de velden kunnen gebruiken ). Dat zal inhouden dat hij gaat ijveren voor een sterke ploeg, een beetje zoals onze onze voorzitter ook al aangaf Een ambitieuze 3de klasser die voor de top 3 gaat'. - 'Iedereen heeft zijn mening in dit verhaal, maar ik zou gelukkiger zijn als we een goedkope ploeg opstellen met veel jeugd die moet vechten tegen de degradatie, dan dat we een dure ploeg opstellen die meedoet voor top 3. En dan zwijg ik nog over winstpremies en dergelijke als ge top 3 speelt. In 3de moeten we geen knap voetbal verwachten, dus 't zal van de sfeer moeten komen en de spanning. Nu, als ge tegen de degradatie vecht zal er evenveel spanning zijn als wanneer je voor de titel speelt. Sfeer zal volgens mij afhangen van de inrcihting van een eventueel sfeervak. Tot slot nog meegeven dat je helemaal niet 1ste moet eindigen om te promoveren hé. Kijk naar Dender. Middenmoot geëindigd en ze mochten deelnemen aan eindronde voor promotie naar 2de klasse, mochten ze hun licentie gekregen hebben, gewoon omdat ze 1 periodetitel gepakt hebben. Ook die piste kan tot de mogelijkheden behoren. En wordt het degradatie naar 4de klasse, doch met een aanzienlijke schuldafbouw, dan denk ik dat we ons daarmee moeten tevreden stellen tot wanneer er meer financiële mogelijkheden zijn voor onze club én deze financiën dan ook goed beheerd worden (lees met en goed bestuur). Iendracht forever ![]() Besteken, waarom zou je geen knap voetbal kunnen spelen in derde, na een gedwongen degradatie zou het toch aangewezen zijn om in de top vijf mee te draaien of er komt geen kat meer kijken. Hopelijk heeft de nieuwe locatie meer succes wat de sfeer betreft, want het vorige experiment kan je moeilijk geslaagd noemen. Wat is nu de juiste reden waarvoor ze de K gaan sluiten, want wij zijn nu onze chalet kwijt nietwaar. ![]() Hey Hugo, uiteraard kan je altijd top in 3de spelen, maar daar staat vrees ik ook een bepaald budget tegenover waarover we niet beschikken. Toch niet, als we minstens break-even willen draaien en liever nog aan schuldafbouw willen doen. Geef de jeugd een kans (Van Der hoeven, broerkes Geenens,...), samen met enkele sterkhouders (ken, kevin en wat mij betreft Ratko ondanks dat hij dure vogel is en opstapclausule heeft) en niemand zegt dat je niet mooi kan eindigen. Ik hoop ook dat het 'nieuwe' sfeervak een succes mag worden. Waarom de K sluiten? Ik denk niet dat deze beslissing definitief is, evenmin als het sfeervak. het zijn voorstellen. Maar waarom is het vorige sfeervak mislukt? In mijn ogen omdat de spionkop in 2 delen is gesplitst. ALs je een sfeervak bovenaan in de zittribune wil maken maar je laat de K open, dan gaat de spionkop zich opnieuw in 2 delen opsplitsen en is het initiatief van een sfeervak opnieuw gedoemd om te mislukken. Pas als iedereen samen staat kan je sfeer maken. En er is al gebleken dat je in de partytent geen sfeer kunt maken, dus een verhuis naar een ander deel van het stadion, dat zich beter leent hiertoe + waar het zicht stukken beter is, kan mijn inziens zeker werken. 't Feit dat we niet meer naar onze vertrouwde kantines kunnen vind ik ook een gemis. Maar misschien is daar zelfs een oplossing voor door langs de staantribune achter de goal (achter de reclamepanelen) een doorgang te maken naar de kantines van de staantribune (waarbij je de toegang tot de tribunes zelf uiteraard afsluit). Destijds na een risicomatch (antwerp, racing,...) hebben wij het stadion ook moeten verlaten via de tribune achter de goal.. Dus de mogelijkheid is er hé. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Jun 2015, 14:19 |
|
|
forumlegende
boer touch schreef: Sommigen hier hebben het precies nog niet begrepen hé. Geen geld is precies degradatie naar 4de voor velen. Geef de jeugd toch eens een kans en zet daar 3 a 4 ervaren gasten bij en ik denk dat we nog gaan verschieten van sommigen. Waarom willen Ken en Kevin blijven? Het zal toch zo slecht nog niet zijn zeker? En ik weet niet of ge het beseft maar ons mooiste voetbal hebben we in 3de gespeeld! In 2de was er echt niet veel te zien zelle. Van waar komen depoitre, moreels, de bilde,enz die zijn ook ergens begonnen hé Ik koop me terug een abo van €200 (wat ik ook héé éél veel vind) maar als ik daarmee mijn ploeg een beetje steun kan geven dan doe ik dat! ![]() Je mag geen appels met peren vergelijken hé. In 3de destijds met Depoitre en co hebben we inderdaad mooi voetbal gezien. Echter, de ploeg die toen op het veld stond was van 2de klasse niveau, en zelfs een stuk sterker wat mij betreft dan de ploeg van vorig seizoen. Echter, die ploeg zal een grote loonmassa vertegenwoordigd hebben. Een prijskaartje dat we nu niet kunnen betalen. Dus we moeten verder bouwen op vorig jaar, doch met een kleiner budget. Dan kan je mijn inziens moeilijk verwachten, als 't spelpeil vorig jaar al bedroevend was, dat je komend seizoen in 3de met een lager budget beter voetbal zal zien. Zoals je zeklf zegt, geef de jeugd en kans, en wie weet worden we aangenaam verrast! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Jun 2015, 14:24 |
|
| Pagina 190 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 515 Volgende |