D Day… 28 04 2015 - Pagina 53 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 51 52 53 54 55 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Ge moet nu ook nie denken dat zo een stamnummer voor een appel en een ei te verkrijgen is he. De groep rond RWDM hoest maar liefst tussen de twee- en driehonderdduizend euro op om het stamnummer van Standaard Wetteren over te nemen.

17 Mei 2015, 20:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
zwawi schreef:
Ge moet nu ook nie denken dat zo een stamnummer voor een appel en een ei te verkrijgen is he. De groep rond RWDM hoest maar liefst tussen de twee- en driehonderdduizend euro op om het stamnummer van Standaard Wetteren over te nemen.

175.000 loekes ;)

17 Mei 2015, 20:24
Junior

Probleem met fdr is dat hij met teveel mensen ambras heeft. Voor zijn eigen goed en als hij zijn cengen terug wil, wat ik maar normaal vind, dan moeten er andere mensen opstaan om de club te leiden.

17 Mei 2015, 20:34
forumlegende

iendrachter schreef:
BDS schreef:
Die De Roose mag stillekes aan eens van zijn planeet Derowood komen zeg.

Compleet gestoord is die kerel, met niet de minste vorm van zelfkritiek, altijd maar zelfbeklag.

Het begint zielig te worden.

Ik hoop dat ALLE supporters dit eens gaan beseffen, met FDR verder doen is geen oplossing.
Nu nog wat tijd rekken door in beroep te gaan tegen het BAS, en ze zijn met geen kloten in orde.
Ik denk dat de supporters toch al genoeg geduld gehad hebben met deze fantast, het is echt op nu.
Hoe het verder moet weet ik niet, buiten failliet gaan zie ik geen mogelijkheden meer,
ik versta dan ook niet dat er geen interesse was in dat stamnummer van Wetteren in 4de.
Zonder schulden herbeginnen in 4de onder een ander stamnummer maar wel als Eendracht Aalst,
en met een ander bestuur natuurlijk.
Volgend jaar in 3de met -3 aan de competitie beginnen, een massa schulden en een ploeg uit eigen jeugd aangevuld met 4de klasse materiaal als Smet en Bael, zo ziet het er naar uit.
En met de belofte van FDR om direct kampioen te spelen in 3de uiteraard!

en op basis daarvan ga ik mij een abonnement nemen. ;-) :-)

soit, ik mag er niet te diep over nadenken of ik doe dat niet.

17 Mei 2015, 20:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Nosferatu schreef:
Probleem met fdr is dat hij met teveel mensen ambras heeft. Voor zijn eigen goed en als hij zijn cengen terug wil, wat ik maar normaal vind, dan moeten er andere mensen opstaan om de club te leiden.

ja waarom zou A en B niet kunnen samenwerken?
A de roose treed af als voorzitter, blijft wel in het bestuur en kan vb voor 5 jaar zijn geld niet terugvragen .
B nieuwe investeerders brengen nieuw geld en bestuursploeg mee, en mogen hun ding doen.

17 Mei 2015, 20:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik vrees dat sommige niet willen begrijpen,dat je met fdr aan boord geen enkele grote sponsor gaat binnenhalen,of je moet content zijn met den bakker van om de hoek.
Zolang Mister fantasieken de plak zwaait,zal den dezen niet meer in de Bredestraat te zien zijn.
Ging Fdr zijn lot niet in de supps hun handen leggen :plat: :plat: leugentje om bestwil zeker.

Persoonlijk wens ik mij naar jullie toe nogmaals te verontschuldigen voor dit gebeuren.
'Jullie verdienen dit niet evenmin als onze gehele Eendracht familie'
Ik hou jullie van alle verdere gebeurtenissen zeker op de hoogte.

Dank voor jullie begrip.

Frank De Roose
Voorzitter Eendracht Aalst

Jij ook niet als voorzitter :D

17 Mei 2015, 21:05
forumlegende

witteken schreef:
Nosferatu schreef:

A de roose treed af als voorzitter, blijft wel in het bestuur en kan vb voor 5 jaar zijn geld niet terugvragen .
B nieuwe investeerders brengen nieuw geld en bestuursploeg mee, en mogen hun ding doen.

wat ga je hem dan laten doen?

17 Mei 2015, 21:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
El Corredor (Light) schreef:
witteken schreef:
Nosferatu schreef:

wat ga je hem dan laten doen?

voorzitter worden van de divas :). nee ,hij was toch vroeger jeugdvoorzitter. ik kan mij niet herinneren dat hij dat slecht deed.

17 Mei 2015, 21:34
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
BDS schreef:
Die De Roose mag stillekes aan eens van zijn planeet Derowood komen zeg.

Compleet gestoord is die kerel, met niet de minste vorm van zelfkritiek, altijd maar zelfbeklag.

Het begint zielig te worden.

Ik hoop dat ALLE supporters dit eens gaan beseffen, met FDR verder doen is geen oplossing.
Nu nog wat tijd rekken door in beroep te gaan tegen het BAS, en ze zijn met geen kloten in orde.
Ik denk dat de supporters toch al genoeg geduld gehad hebben met deze fantast, het is echt op nu.
Hoe het verder moet weet ik niet, buiten failliet gaan zie ik geen mogelijkheden meer,
ik versta dan ook niet dat er geen interesse was in dat stamnummer van Wetteren in 4de.
Zonder schulden herbeginnen in 4de onder een ander stamnummer maar wel als Eendracht Aalst,
en met een ander bestuur natuurlijk.
Volgend jaar in 3de met -3 aan de competitie beginnen, een massa schulden en een ploeg uit eigen jeugd aangevuld met 4de klasse materiaal als Smet en Bael, zo ziet het er naar uit.
En met de belofte van FDR om direct kampioen te spelen in 3de uiteraard!

en op basis daarvan ga ik mij een abonnement nemen. ;-) :-)

soit, ik mag er niet te diep over nadenken of ik doe dat niet.

Masochistische trekjes Elco ?... :D
Ik hoop voor u dat ge geen hartlijder zijt... :cool:

17 Mei 2015, 21:41
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
Bakkie schreef:
zwawi schreef:

175.000 loekes ;)

Dat is de helft van wat ze voor de licentie moeten leggen hebben, en ze hebben ze dan nog ni gekregen.
Maar goed, we gaan in beroep tegen het BAS en blijven in 2de en volgend jaar zijn we bij de 8 profploegen,
ik denk dat er effectief supporters zijn die dit nog gaan geloven.
Dat FDR zijn geld kwijt is da heeft hij aan zichzelf en de onbekwame mensen rond hem te danken,
met al zijn leugens en bedrog heb ik daar zeker geen medelijden mee.

100% akkoord met u !
"Tegen domheid hebben zelfs de goden geen verhaal " he..
Alleen jammer dat er zoveel mensen slachtoffer gaan worden van dat jarenlange gehuichel en al die valse beloftes.. (n)

17 Mei 2015, 21:45
forumlegende

Beste supporters,

Zonder enige valse hoop te geven aan onze achterban gaat het bestuur niet akkoord met de motivatie en beslissing van het BAS om ons geen licentie tweede klasse toe te kennen voor het seizoen 2015-16.

Na een grondige analyse door externe experts hebben wij dan ook besloten om een stap verder te gaan en de beslissing aan te vechten voor de burgerlijke rechtbank.

Het clubbestuur

17 Mei 2015, 22:43
nieuw in de eerste ploeg

Beste supporters,

Zonder enige valse hoop te geven aan onze achterban gaat het bestuur niet akkoord met de motivatie en beslissing van het BAS om ons geen licentie tweede klasse toe te kennen voor het seizoen 2015-16.

Na een grondige analyse door externe experts hebben wij dan ook besloten om een stap verder te gaan en de beslissing aan te vechten voor de burgerlijke rechtbank.

Het clubbestuur

En onze fantast en zijn gevolg boerden voort ... :kots:

17 Mei 2015, 22:45
forumlegende

Naar de rechtbank...
Belachelijk is niet genoeg, FDR gaat voor onsterfelijk belachelijk.
Die man zijn opgeblazen ego is nog groter dan de Hindenburg.
Loop toch zeiken man.

18 Mei 2015, 10:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
we gaan nogmaals nationaal in het nieuws komen als ze het nog eens gaan verliezen.
hij doet maar ...

is er nu een vergadering geweest met de supportersafgevaardigden of moet dat nog gebeuren ?

18 Mei 2015, 11:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Man, man, man...wat een boeltje blijft onze voorzitter (en clan??) er eigenlijk van maken :(

Nu burgerlijke rechtbank en waarom eigenlijk?? Als we daar ons gelijk halen zijn we volgens mij nog altijd ten dode opgeschreven... Het enige verschil: het ga gewoon nog wat langer duren!

Ook omtrent andere communicatie (hoe moet het nu verder, na het motiveringsverslag van het BAS) is het oorverdovend stil. Heb nog nooit zo een gelaten gevoel gehad als nu.
Het lijkt wel dat niemand nog kan/wil opstaan om deze prachtige club te redden en terug te brengen naar waar we echt thuishoren? (Kop spelen 2de nationale, en als het eens even een boerenjaar is promotie proberen afdwingen?)
Zijn er dan echt geen mensen met zakelijk vernuft die samen de handen in elkaar willen slaan en met alle goeie bedoelingen ons terug naar boven willen hijsen? Met die mensen bedoel ik: Mensen die weten wat hun sterkten en zwakten zijn, die weten wat ze moeten uit handen geven en wat niet.
Want geef toe, dat is nu toch waar we al jaren in het zelfde bedje ziek zijn. Voorzitters die hier komen en denken dat ze zowel verstand hebben van zaken doen als van het sporttechnische met als gevolg dat we nooit geen transparant beleid gehad hebben en trainers die hier alles voor het zeggen hebben...

Punt van het EA-verhaal: Hou grondige kuis aan de top, zet er mensen met kennis en ervaring maw een goed beleid en wat komt dan vanzelf terug? Goed voetbal, supporters, ambiance en de gegronde ambitie om naar boven te kijken en de droom van 1ste klasse terug levendig te maken. Al lijkt waar ik nu mee afsluit wel een utopie.

18 Mei 2015, 13:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 51 52 53 54 55 62