|
|
| Pagina 191 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef: boer touch schreef: Sommigen hier hebben het precies nog niet begrepen hé. Geen geld is precies degradatie naar 4de voor velen. Geef de jeugd toch eens een kans en zet daar 3 a 4 ervaren gasten bij en ik denk dat we nog gaan verschieten van sommigen. Waarom willen Ken en Kevin blijven? Het zal toch zo slecht nog niet zijn zeker? En ik weet niet of ge het beseft maar ons mooiste voetbal hebben we in 3de gespeeld! In 2de was er echt niet veel te zien zelle. Van waar komen depoitre, moreels, de bilde,enz die zijn ook ergens begonnen hé Ik koop me terug een abo van €200 (wat ik ook héé éél veel vind) maar als ik daarmee mijn ploeg een beetje steun kan geven dan doe ik dat! ![]() Je mag geen appels met peren vergelijken hé. In 3de destijds met Depoitre en co hebben we inderdaad mooi voetbal gezien. Echter, de ploeg die toen op het veld stond was van 2de klasse niveau, en zelfs een stuk sterker wat mij betreft dan de ploeg van vorig seizoen. Echter, die ploeg zal een grote loonmassa vertegenwoordigd hebben. Een prijskaartje dat we nu niet kunnen betalen. Dus we moeten verder bouwen op vorig jaar, doch met een kleiner budget. Dan kan je mijn inziens moeilijk verwachten, als 't spelpeil vorig jaar al bedroevend was, dat je komend seizoen in 3de met een lager budget beter voetbal zal zien. Zoals je zeklf zegt, geef de jeugd en kans, en wie weet worden we aangenaam verrast! ![]() Toen ook niet blijkbaar. |
| 04 Jun 2015, 16:40 |
|
|
Ancien
Als we failliet zijn dan is het toch gedaan, kan je definitief stoppen of herbeginnen in de droomafdeling van sommigen 4de pro., mijn keuze is snel gemaakt.
Weir goan hier toch giel 't seizoen ni bloiven oever memmen zeiker, da sfeertribuneken in en gaas geiven verdomme. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jun 2015, 17:53 |
|
|
Vaste Waarde
Na een faillissement kunnen we ons eigen stamnuller opkopen en als we ons sprtief redden dit jaar in 4 klasse met een propere lei herbeginnen hugo .
Dus het verhaal van provinciale bij faillissement klopt niet. Het enige verschil is dat er nu geen geld in kas is en de schuld alleen maar zal groeien dit seizoen en in 4e klasse begin je mooi opnieuw. voorts heeft de prachtige partytent bewezen alleen maar nog meer volk weg te jagen ipv sfeervol te zijn. Volgens mij smaken de pintjes in een andere kantine met dezelfde mensen evengoed en je kan nog eens sfeer maken ook op een betere plek, ook voor de jeugd onder ons . Uw visie begrijp ik niet goed volgens mij snap je echt de ernst van de situatie niet goed hugo ? |
| 04 Jun 2015, 19:26 |
|
|
Vaste Waarde
Na een faillissement kunnen we ons eigen stamnuller opkopen en als we ons sprtief redden dit jaar in 4 klasse met een propere lei herbeginnen hugo .
Dus het verhaal van provinciale bij faillissement klopt niet. Het enige verschil is dat er nu geen geld in kas is en de schuld alleen maar zal groeien dit seizoen en in 4e klasse begin je mooi opnieuw. voorts heeft de prachtige partytent bewezen alleen maar nog meer volk weg te jagen ipv sfeervol te zijn. Volgens mij smaken de pintjes in een andere kantine met dezelfde mensen evengoed en je kan nog eens sfeer maken ook op een betere plek, ook voor de jeugd onder ons . Uw visie begrijp ik niet goed volgens mij snap je echt de ernst van de situatie niet goed hugo ? |
| 04 Jun 2015, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Dan moet je wel eerst een stamnummer kunnen opkopen natuurlijk.. Wat op dit moment niet mogelijk is. Rekenen op een club die er mee ophoud na dit seizoen is ook wel serieus gokken, toch?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Jun 2015, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde
we kunnen na een faillissement ons EIGEN stamnummer kopen .
Dan moeten we wel ons dit seizoen redden om het jaar nadien in 4 e te kunnen starten met een propere lei |
| 04 Jun 2015, 21:29 |
|
|
Junior
Neutralboy schreef: we kunnen na een faillissement ons EIGEN stamnummer kopen . Dan moeten we wel ons dit seizoen redden om het jaar nadien in 4 e te kunnen starten met een propere lei |
| 05 Jun 2015, 10:17 |
|
|
forumlegende
Voetbalsponsors zijn er altijd. Je moet ze alleen weten te vinden en weten te overtuigen. En daar wringt nu net de schoen.
|
| 05 Jun 2015, 10:31 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Na een faillissement kunnen we ons eigen stamnuller opkopen en als we ons sprtief redden dit jaar in 4 klasse met een propere lei herbeginnen hugo . Dus het verhaal van provinciale bij faillissement klopt niet. Het enige verschil is dat er nu geen geld in kas is en de schuld alleen maar zal groeien dit seizoen en in 4e klasse begin je mooi opnieuw. voorts heeft de prachtige partytent bewezen alleen maar nog meer volk weg te jagen ipv sfeervol te zijn. Volgens mij smaken de pintjes in een andere kantine met dezelfde mensen evengoed en je kan nog eens sfeer maken ook op een betere plek, ook voor de jeugd onder ons . Uw visie begrijp ik niet goed volgens mij snap je echt de ernst van de situatie niet goed hugo ? Besteken, je kan allerlei scenario's uitdokteren wat je wil maar de realiteit is dat we niet failliet zijn en FDR niet zo vlug de handdoek zal gooien. Ik begrijp zeker de ernst van de toestand van de club en had op zijn minst na hun wanbeheer enkele verschuivingen en nieuwkomers binnen het bestuur verwacht. Jouw scenario gaat ook veel geld kosten nietwaar, ik weet niet of jij al de nodige fondsen en sponsors achter de hand hebt om dit uit te voeren, want na een faillissement moeten we niet meer langs gaan bij de jarenlange sponsors zoals bv. de plastieken en arijsken enz.. Enfin, je neemt het RWDM scenario waarschijnlijk als voorbeeld, laat ons eerst eens rustig afwachten hoe dat daar gaat aflopen. Ik voel me zeker niet happy met alles wat er gebeurt binnen de club, maar dat ik binnenkort naar het voetbal kan komen kijken maakt me wel blij, we hebben nu eenmaal geen keuze hé besteken en mijn ploeg de rug toekeren kan ik niet over mijn hart krijgen. Ik begrijp jouw ongerustheid als trouwe fan zeker en vast, maar het laatste dat er mag gebeuren is dat er tweedracht komt tussen de fans omwille van een andere visie op de gang van zaken. Het is niet gemakkelijk ik weet het, maar hopelijk kan jouw lang gevraagde sfeervak een beetje de problemen doen vergeten, voetbal kan misschien weer een feest worden binnen het PC- stadion. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Jun 2015, 10:38 |
|
|
forumlegende
een sponsor krijgt voor de sponsoring een factuur voor sponsoring/publiciteit (allez als ze opgemaakt is tenminste), en betaald dit.
was volgens mij een misvatting van de woordvoerder van de vzw toen plastiek hofstade en arijs werden aangehaald als voorbeeld dat we die mensen nooit meer gaan terugzien als we failliet gaan. ik denk dat het vooral de leveranciers van drank, elektriciteit, water, onderhoud tout court ed de grootste brok aan leveranciersschulden vertegenwoordigen. Bovenop de bv, rsz, btw, ... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 05 Jun 2015, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: 'OH Leuven denkt aan speler van Eendracht Aalst' Oud-Heverlee Leuven wist op de laatste speeldag van de eindronde zijn terugkeer naar de Jupiler Pro League af te dwingen. De ploeg van Jacky Mathijssen start op maandag 22 juni met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en 2 dagen later wordt de eerste oefenmatch gespeeld tegen Linden. Mogelijk gaat OHL binnenkort een aantal transfers afronden en volgens Het Laatste Nieuws is Mike Smet in beeld bij de promovendus. De 24-jarige verdediger is sinds 2012 actief bij Eendracht Aalst en daarvoor speelde hij voor Germinal Beerschot, Beerschot AC en KSK Beveren. OHL schiet mogelijk in actie voor Smet, die het seizoen in de Proximus League met Aalst afsloot op de negende stek. Mogelijk speelt hij dus volgend seizoen een reeks hoger. Bron: voetbalnieuws.be (niet echt een betrouwbare bron, ik weet het) |
| 15 Jun 2015, 13:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Smetje schreef: Citeer: 'OH Leuven denkt aan speler van Eendracht Aalst' Oud-Heverlee Leuven wist op de laatste speeldag van de eindronde zijn terugkeer naar de Jupiler Pro League af te dwingen. De ploeg van Jacky Mathijssen start op maandag 22 juni met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en 2 dagen later wordt de eerste oefenmatch gespeeld tegen Linden. Mogelijk gaat OHL binnenkort een aantal transfers afronden en volgens Het Laatste Nieuws is Mike Smet in beeld bij de promovendus. De 24-jarige verdediger is sinds 2012 actief bij Eendracht Aalst en daarvoor speelde hij voor Germinal Beerschot, Beerschot AC en KSK Beveren. OHL schiet mogelijk in actie voor Smet, die het seizoen in de Proximus League met Aalst afsloot op de negende stek. Mogelijk speelt hij dus volgend seizoen een reeks hoger. Bron: voetbalnieuws.be (niet echt een betrouwbare bron, ik weet het) tja , op die site word ook de kleinste scheet al voor waarheid aanzien .... en moest het dan toch zo zijn dat ze hem willen , boter bij de vis aub....ze moeten ze nu ook allemaal niet voor ne zak kiekeneten en nen bussel wortels laten vertrekken ook he zeg.... |
| 15 Jun 2015, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Smetje schreef: Citeer: 'OH Leuven denkt aan speler van Eendracht Aalst' Oud-Heverlee Leuven wist op de laatste speeldag van de eindronde zijn terugkeer naar de Jupiler Pro League af te dwingen. De ploeg van Jacky Mathijssen start op maandag 22 juni met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en 2 dagen later wordt de eerste oefenmatch gespeeld tegen Linden. Mogelijk gaat OHL binnenkort een aantal transfers afronden en volgens Het Laatste Nieuws is Mike Smet in beeld bij de promovendus. De 24-jarige verdediger is sinds 2012 actief bij Eendracht Aalst en daarvoor speelde hij voor Germinal Beerschot, Beerschot AC en KSK Beveren. OHL schiet mogelijk in actie voor Smet, die het seizoen in de Proximus League met Aalst afsloot op de negende stek. Mogelijk speelt hij dus volgend seizoen een reeks hoger. Bron: voetbalnieuws.be (niet echt een betrouwbare bron, ik weet het) daar geloof ik nu echt geen zak van. En als het wel zo is, halleluja! |
| 15 Jun 2015, 14:25 |
|
|
Vaste Waarde
supersossis schreef: Smetje schreef: Citeer: 'OH Leuven denkt aan speler van Eendracht Aalst' Oud-Heverlee Leuven wist op de laatste speeldag van de eindronde zijn terugkeer naar de Jupiler Pro League af te dwingen. De ploeg van Jacky Mathijssen start op maandag 22 juni met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en 2 dagen later wordt de eerste oefenmatch gespeeld tegen Linden. Mogelijk gaat OHL binnenkort een aantal transfers afronden en volgens Het Laatste Nieuws is Mike Smet in beeld bij de promovendus. De 24-jarige verdediger is sinds 2012 actief bij Eendracht Aalst en daarvoor speelde hij voor Germinal Beerschot, Beerschot AC en KSK Beveren. OHL schiet mogelijk in actie voor Smet, die het seizoen in de Proximus League met Aalst afsloot op de negende stek. Mogelijk speelt hij dus volgend seizoen een reeks hoger. Bron: voetbalnieuws.be (niet echt een betrouwbare bron, ik weet het) tja , op die site word ook de kleinste scheet al voor waarheid aanzien .... en moest het dan toch zo zijn dat ze hem willen , boter bij de vis aub....ze moeten ze nu ook allemaal niet voor ne zak kiekeneten en nen bussel wortels laten vertrekken ook he zeg.... Dan vergeet ge gemakshalve het enige waarom van dit extra seizoen voor FDR vrees ik…( alles wat ze nog kunnen recupereren nog recupereren ) Dus indien ik OHL was bood ik een aalmoes….. ( Met de quasi zekerheid dat je de speler toch binnenhaalt) |
| 15 Jun 2015, 14:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
supersossis schreef: Smetje schreef: Citeer: 'OH Leuven denkt aan speler van Eendracht Aalst' Oud-Heverlee Leuven wist op de laatste speeldag van de eindronde zijn terugkeer naar de Jupiler Pro League af te dwingen. De ploeg van Jacky Mathijssen start op maandag 22 juni met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en 2 dagen later wordt de eerste oefenmatch gespeeld tegen Linden. Mogelijk gaat OHL binnenkort een aantal transfers afronden en volgens Het Laatste Nieuws is Mike Smet in beeld bij de promovendus. De 24-jarige verdediger is sinds 2012 actief bij Eendracht Aalst en daarvoor speelde hij voor Germinal Beerschot, Beerschot AC en KSK Beveren. OHL schiet mogelijk in actie voor Smet, die het seizoen in de Proximus League met Aalst afsloot op de negende stek. Mogelijk speelt hij dus volgend seizoen een reeks hoger. Bron: voetbalnieuws.be (niet echt een betrouwbare bron, ik weet het) tja , op die site word ook de kleinste scheet al voor waarheid aanzien .... en moest het dan toch zo zijn dat ze hem willen , boter bij de vis aub....ze moeten ze nu ook allemaal niet voor ne zak kiekeneten en nen bussel wortels laten vertrekken ook he zeg.... Ook ergens een artikel uit HLN gevonden, waarin wordt aangegeven dat OHL aan Smet denkt om Dion Cools, die waarschijnlijk naar Club Brugge gaat, te vervangen. |
| 15 Jun 2015, 15:22 |
|
| Pagina 191 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 515 Volgende |