|
|
| Pagina 196 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 194 195 196 197 198 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wat ik me afvraag , met welke pistes of zaken de vzw zich nog bezighouden ?
want met dit bestuur zal het niet verbeteren , das duidelijk. |
| 22 Jun 2015, 10:27 |
|
|
Vaste Waarde
witteken schreef: wat ik me afvraag , met welke pistes of zaken de vzw zich nog bezighouden ? want met dit bestuur zal het niet verbeteren , das duidelijk. Je moet beseffen dat de VZW niets kan doen zolang De Roose en co wensen aan te blijven. Het is nu wel duidelijk dat er een consolidatie aan de gang is. ( er uithalen wat er nog kan worden uitgehaald) Je kan dus enkel hopen dat de druk die enkele maanden geleden werd gegenereerd door die deurwaardersexploten op termijn de oplossing forceert : een gedwongen faillissement. Uit eigen beweging zal FDR niet opstappen. |
| 22 Jun 2015, 10:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Lievens is denk ik ook einde contract en nog geen nieuws dat hij bijgetekend heeft.
Die mag dus ook al uit het lijstje. En mannen als Vansimpsen, De Greef, ... zullen ook nog wel vertrekken |
| 22 Jun 2015, 10:40 |
|
|
Scholier
@chunga
De Neve heeft nog 1 jaar contract dus als ze niets betalen blijft hij toch gewoon. Ik denk dat onze voorzitter voor zijne zak aan het werken is. |
| 22 Jun 2015, 11:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Cornel1 schreef: @chunga De Neve heeft nog 1 jaar contract dus als ze niets betalen blijft hij toch gewoon. Ik denk dat onze voorzitter voor zijne zak aan het werken is. Eendracht Aalst zou het gevraagde bedrag krijgen voor De Neve, normaal wordt vd week de handtekening gezet. |
| 22 Jun 2015, 12:54 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Cornel1 schreef: Is er al een officieel bericht dat De Neve vertrokken is? Welke transferprijs hebben we gekregen? ![]() Ja, wanneer een speler nog een lopend contract heeft, dan moet daar een transferprijs voor betaald worden. Tenzij de club, die "eigenaar" is, van een duur contract wil afgeraken, natuurlijk, zoals bij Vanbelle. Maar dat was hier duidelijk niet het geval, en dus moet Deinze of De Neve een afkoopsom (want dat is eigenlijk een correctere term) betalen. |
| 22 Jun 2015, 13:00 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Lievens is denk ik ook einde contract en nog geen nieuws dat hij bijgetekend heeft. Die mag dus ook al uit het lijstje. En mannen als Vansimpsen, De Greef, ... zullen ook nog wel vertrekken Lievens is einde contract, maar heeft blijkbaar aangegeven dat hij blijft. Hij is zelfs met onze jeugd naar dat buitenlands (was het in Duitsland?) tornooi gegaan. Dat doe je niet als je met je gedachten al ergens anders zit. |
| 22 Jun 2015, 13:02 |
|
|
Ancien
England4ever schreef: Cornel1 schreef: @chunga De Neve heeft nog 1 jaar contract dus als ze niets betalen blijft hij toch gewoon. Ik denk dat onze voorzitter voor zijne zak aan het werken is. Eendracht Aalst zou het gevraagde bedrag krijgen voor De Neve, normaal wordt vd week de handtekening gezet. Ze blinken bij ons bestuur uit in uitverkoop, bij mij begint het serieus te koken, ik wacht af tot er iets beweegt vanuit de VZW. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Jun 2015, 13:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Lievens is denk ik ook einde contract en nog geen nieuws dat hij bijgetekend heeft. Die mag dus ook al uit het lijstje. En mannen als Vansimpsen, De Greef, ... zullen ook nog wel vertrekken Lievens is einde contract, maar heeft blijkbaar aangegeven dat hij blijft. Hij is zelfs met onze jeugd naar dat buitenlands (was het in Duitsland?) tornooi gegaan. Dat doe je niet als je met je gedachten al ergens anders zit. Lievens wil idd blijven. Maar bij mijn weten is er nog geen akkoord. |
| 22 Jun 2015, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Wat had men dan verwacht? Elke speler die kans maakt om in 2de klasse aan de slag te gaan, moet die grijpen. Ge kunt ze toch geen ongelijk geven... De Greef & Vansimpsen zullen wel de volgende in het rijtje zijn. We mogen misschien al blij zijn dat VDN wil blijven, want 3de klasse is serieus te laag gegrepen voor hem!
|
| 22 Jun 2015, 15:23 |
|
|
Scholier
@england
Hoeveel is het gevraagde bedrag? |
| 22 Jun 2015, 15:43 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: Wat had men dan verwacht? Elke speler die kans maakt om in 2de klasse aan de slag te gaan, moet die grijpen. Ge kunt ze toch geen ongelijk geven... De Greef & Vansimpsen zullen wel de volgende in het rijtje zijn. We mogen misschien al blij zijn dat VDN wil blijven, want 3de klasse is serieus te laag gegrepen voor hem! Ik zie zelfs VDN nog vertrekken als het zo blijft verdergaan. Tenzij die kerel serieus masochistische trekjes heeft natuurlijk... ![]() |
| 22 Jun 2015, 15:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
mamananeto schreef: gweninho schreef: Wat had men dan verwacht? Elke speler die kans maakt om in 2de klasse aan de slag te gaan, moet die grijpen. Ge kunt ze toch geen ongelijk geven... De Greef & Vansimpsen zullen wel de volgende in het rijtje zijn. We mogen misschien al blij zijn dat VDN wil blijven, want 3de klasse is serieus te laag gegrepen voor hem! Ik zie zelfs VDN nog vertrekken als het zo blijft verdergaan. Tenzij die kerel serieus masochistische trekjes heeft natuurlijk... ![]() En ik zou hem begrijpen..ik schiet de beloften die de overstap maken helemaal niet af, en misschien verrassen ze ons en hebben ze hun plaats in 3de klasse, maar we spreken hier van 3de klasse en waarschijnlijk het jaar nadien amateurreeks 2. Voor spelers als VDN, Vansimpsen, De Greef,... is dat toch wat laag gegrepen me dunkt |
| 22 Jun 2015, 15:51 |
|
|
forumlegende
BESTEL UW ABONNEMENT 2015-2016
Beste abonnee, Nu de meest bewogen dagen achter de rug zijn, kijken we opnieuw vooruit met onze club. Dit om vanuit een gezond realisme te bouwen aan een stabiele sportvereniging waarbij sportieve successen uiteraard ook een plaats dienen te krijgen. Omdat S.C. Eendracht Aalst echter niet kan groeien zonder de steun van haar trouwe supporters, hebben we voor komend seizoen de abonnementstarieven opnieuw aantrekkelijk gemaakt voor een breed publiek. Want we moeten inzetten op onze sterktes : veel supporters, familiale gezelligheid en een stadion waar de tegenpartij niet graag langskomt. Dit alles kan echter niet zonder jullie steun! Welke wijzigingen dient u te weten voor komend seizoen : - Vak F gaat dit seizoen niet meer open; - Vak K is volledig toegankelijk tot aan de omheining; U kan uw abonnement vanaf deze week vernieuwen via de website of door langs te komen op het secretariaat tijdens de kantooruren (elke dag : 13u00-17u30). De betaling kan gebeuren via overschrijving (BE71 6716 1675 4969) met vermelding van vak (+ nummer) of door langs te komen op het secretariaat. De voorrangsregeling voor huidige abonnees loopt tot en met 17 juli. Tarieven 2015-2016 - VAK K : €120 / €60 (-17jaar) / Gratis (-13jaar) - VAK A-E-G : €220 / €110 (-17jaar) / Gratis (-13jaar) - VAK B-C-D : €380 / €380 (-17jaar) / nvt Afhaalinformatie - Vanaf 27 juli 2015 : elke dag op het secretariaat (13u00-17u30) - Op 29 juli 2015 : oefenwedstrijd EA-Cercle Brugge (13u00-20u00) - Op 6 augustus 2015 : 13u00-20u00 - Voorzie je steeds van je betaalbewijs zodat de vlotte werking kan gegarandeerd blijven! Nu reeds uitkijkend om u opnieuw te ontmoeten in het Pierre Cornelisstadion, een sportieve groet. Yannick Van Aken Manager S.C. Eendracht Aalst _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Jun 2015, 18:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Een stadion waar de tegenpartij niet graag langskomt?!!
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Jun 2015, 18:17 |
|
| Pagina 196 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 194 195 196 197 198 … 515 Volgende |