|
|
| Pagina 278 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 276 277 278 279 280 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Artikels
BDS schreef: witteken schreef: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/2260-regi-van-acker-financiele-gezondmaking-primeert het blik met excuses staat al klaar, waar het vorig jaar constant een gelul was over de profploegen, terreinen, omstandigheden zal nu de jonge ervaren kern als excuus gelden. Prima tandem FDR-RVA, geen greintje zelfkritiek. En als Derowood failliet gaat moet FDR misschien wel zelf naar de RVA. En de supporters zullen het niet graag horen ik tip Dender als topfavoriet. Hopelijk zo rap mogelijk failliet, dat kunnen we er nog bij nemen, weg met die bende klungels! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jun 2015, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
|
| 29 Jun 2015, 15:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
AlostanA schreef: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-06-29/dossier-competitiehervorming-het-kaf-wordt-van-het-koren-gescheiden Ze blijven het groot zien. |
| 29 Jun 2015, 16:13 |
|
|
Ancien
Gilles schreef: AlostanA schreef: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-06-29/dossier-competitiehervorming-het-kaf-wordt-van-het-koren-gescheiden Ze blijven het groot zien. “Het stadion moest sowieso aangepakt worden. Het Pierre Cornelisstadion heeft haar beste tijd gehad. Hoogstwaarschijnlijk zal er een nieuw stadion op een andere locatie komen, maar dat is voor later. Eerst sportief opnieuw hogerop klimmen”, besluit de manager van de Aalstenaars Met de kadettenploeg zeker graaleken slimmen, ze hebben weer nen beker gewonnen om 't er meest voorliegen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Jun 2015, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Eerste training met supergoed weer en de kantine is niet open! Sta mij toe dit amateuristisch te noemen?!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Jun 2015, 18:50 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Eerste training met supergoed weer en de kantine is niet open! Sta mij toe dit amateuristisch te noemen?! ![]() Van een première gesproken, hoe zou dat nu komen, geen drank of....... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Jun 2015, 18:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
hansken schreef: Eerste training met supergoed weer en de kantine is niet open! Sta mij toe dit amateuristisch te noemen?! ![]() Waren alle kernspelers aanwezig (De Greef, Janssens, ...)? Waren er nog testers? |
| 29 Jun 2015, 19:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
hansken schreef: Eerste training met supergoed weer en de kantine is niet open! Sta mij toe dit amateuristisch te noemen?! ![]() Inderdaad. Al wat ze zouden kunnen verdienen, zouden ze moeten meepakken maar tzal de moeite nie geweest zijn waarschijnlijk. Soit, wa meer info over de training? Alle 15 kernspelers present? Nog andere testers buiten dienen Bokila? |
| 29 Jun 2015, 20:24 |
|
|
Iedereen present.. Ook degreef en janssens..
Enkel die ene tester liep er bij. Kantine was toe omdat de uitbaters op verlof waren. En niemand anders heeft blijkbaar een sleutel ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Jun 2015, 20:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
hansken schreef: Iedereen present.. Ook degreef en janssens.. Enkel die ene tester liep er bij. Kantine was toe omdat de uitbaters op verlof waren. En niemand anders heeft blijkbaar een sleutel ![]() Dan maar Texaco en plaatselijke nachtwinkel gesponsord ![]() _________________ OB17 |
| 30 Jun 2015, 8:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Knap werk OPC.
We moeten onze jonge gasten toch steunen dit jaar. Voor het eerst in zowat 20jaar geen abo uit protest tegen het bestuur, maar ik zal er toch elke match, uit en thuis, weer zijn. Clubliefde kent geen grenzen Verder is het hopen op beterschap die er echter niet zal komen zolang dit bestuur aan de macht is. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Jun 2015, 10:32 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
The Blackwans schreef: Knap werk OPC. We moeten onze jonge gasten toch steunen dit jaar. Voor het eerst in zowat 20jaar geen abo uit protest tegen het bestuur, maar ik zal er toch elke match, uit en thuis, weer zijn. Clubliefde kent geen grenzen Verder is het hopen op beterschap die er echter niet zal komen zolang dit bestuur aan de macht is. Laat ons eerlijk zijn, de laatste 5 jaar zijn alle steunpilaren dat Eendracht Aalst tot Eendracht Aalst maken volledig uitgehold, het enige element dat voor mij nog aanwezig is, is de companie waarmee er al jaren naar het voetbal gegaan wordt. Noem het dus eerder gewoonte dan clubliefde. Neen, de club op dit moment kan je echt geen Eendracht Aalst meer noemen. Respect voor OPC dat ze die jonge kerels op de 1ste training nog zo gaan aanmoedigen (ik kan het echt niet opbrengen). _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Jun 2015, 10:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bram schreef: The Blackwans schreef: Knap werk OPC. We moeten onze jonge gasten toch steunen dit jaar. Voor het eerst in zowat 20jaar geen abo uit protest tegen het bestuur, maar ik zal er toch elke match, uit en thuis, weer zijn. Clubliefde kent geen grenzen Verder is het hopen op beterschap die er echter niet zal komen zolang dit bestuur aan de macht is. Laat ons eerlijk zijn, de laatste 5 jaar zijn alle steunpilaren dat Eendracht Aalst tot Eendracht Aalst maken volledig uitgehold, het enige element dat voor mij nog aanwezig is, is de companie waarmee er al jaren naar het voetbal gegaan wordt. Noem het dus eerder gewoonte dan clubliefde. Neen, de club op dit moment kan je echt geen Eendracht Aalst meer noemen. Respect voor OPC dat ze die jonge kerels op de 1ste training nog zo gaan aanmoedigen (ik kan het echt niet opbrengen). Ik zeg niet dat daarmee iemand geen echte supporter is omdat hij/zij afhaakt. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen niet meer komen tot er zicht is op beterschap. Uiteraard trek ook ik me op aan het feit dat ik wekelijks bij mijn maten ben, maar ik ga ook gewoon elke week komen omwille van het feit dat ik supporter ben van Eendracht Aalst, in eender welke reeks. Spijtig wel dat je dit vroeger overal met fierheid kon melden en je dezerdagen al een uitgelachen kan worden. Maar dat logo, de clubkleuren, de sfeer (zo af en toe nog eens), dat zou ik voor geen geld van de wereld willen missen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Jun 2015, 11:08 |
|
|
Freak
waarom zouden we een abonnement nemen als,volgens sommigen,al het geld naar fdr gaat.
|
| 30 Jun 2015, 12:55 |
|
|
Ancien
Ik zal zeker niemand aanraden om de ploeg te laten vallen integendeel.
Deze club hoorde zeker thuis in de nieuwe hervorming van tweede klasse, spijtig genoeg hebben bepaalde heren door financieel wanbeleid en daarbij een ongeïnteresseerd stadsbestuur een andere weg voor onze club uitgestippeld. We zijn terug naar af en deze keer ontbreekt de ambitie en zeker het geld om ooit nog terug te keren, wie graag amateur voetbal volgt kan de komende jaren naar harte lust genieten of ze dan in de tweede of derde amateurreeks spelen doet er niet toe. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 30 Jun 2015, 13:51 |
|
| Pagina 278 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 276 277 278 279 280 … 497 Volgende |