|
|
| Pagina 307 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 305 306 307 308 309 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Nosferatu schreef: Als ik da zo zie is er plaats genoeg in aalst. Er zal misschien bestemmingswijziging nodig zijn, maar dat is kwestie van aanvragen he... tis nu de moment.... vooraleer we terug in betaald voetbal zitten duurt het nog zeker 5 jaar. Geef ons hoop! Stadsbestuur speel geen machtspelletjes! Wij hoeven geen stadion van 20.000 man. Een modern multifunctioneel stadion van 10.000 zou al de max zijn. Wij zijn gent niet, niewaar.... De enige uitweg is uitzicht op een nieuw stadion. Lotj ons dromen.... Lieve heer vergeef onze zonden, net als wij de zonden van onzen burgemeester, die de grond van ons stadion verkocht, dan zullen vergeven! ![]() Voor een stadion van 10.000 supporters is er zelfs op de huidige locatie voldoende ruimte. Dan bespaar je nog eens massa 's tijd vanwege een zeer beperkte vergunningsprocedure (enkel bouwvergunning, geen RUP, en normaalgezien ook geen MER of zeer beperkt). In theorie kan je volgend tussenseizoen reeds de eerste nieuwe tribune bouwen, ne nieuwe K. Niet meer dan dat. Dat is een goedkope tribune, en uw aantal stadionplaatsen stijgt meteen met 4000 tot 6000 plaatsen, afhankelijk van een aantal factoren waarvan ik niet op de hoogte ben zoals: maximaal toegelaten bouwhoogte, aantal en breedte brandgangen, grootte buffervak,... Hierin steek je deftige kantines en sanitair. Je kan ze zelfs zo bouwen dat uitbreiding erbovenop met een zittribune tot de bouwtechnische mogelijkheden behoort. Als er ooit nog eens geld is, renoveer je de huidige zittribune. Bij voorkeur een volledig nieuwe (=beste oplossing op lange termijn) doch ik vrees dat 2 nieuwe tribunes een utopie is. Zelfs om te hopen dat er 1 nieuwe komt moet ge eigenlijk al zot zijn, maar goed, da 's 't voordeel van Oilsjteneer te zijn, we zijn goe zot Alles hangt af van the goodwill van de huidige en toekomstige stadsbesturen. En die goodwill is onlosmakelijk verbonden aan welk bestuur op dat moment de touwtjes binnen onze club in handen heeft. Voor de gezelligheid zal een stadion van 1000 man in de toekomst ruim voldoende zijn, misschien moeten we binnenkort op den osbroeck gaan spelen en 't is daar nog gezond ook voor de klein kadeekes. ![]() pas maar op, we staan der misschien dichter bij dan da ge beseft... _________________ may the FORCE be with you. |
| 11 Aug 2015, 18:25 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Nosferatu schreef: Als ik da zo zie is er plaats genoeg in aalst. Er zal misschien bestemmingswijziging nodig zijn, maar dat is kwestie van aanvragen he... tis nu de moment.... vooraleer we terug in betaald voetbal zitten duurt het nog zeker 5 jaar. Geef ons hoop! Stadsbestuur speel geen machtspelletjes! Wij hoeven geen stadion van 20.000 man. Een modern multifunctioneel stadion van 10.000 zou al de max zijn. Wij zijn gent niet, niewaar.... De enige uitweg is uitzicht op een nieuw stadion. Lotj ons dromen.... Lieve heer vergeef onze zonden, net als wij de zonden van onzen burgemeester, die de grond van ons stadion verkocht, dan zullen vergeven! ![]() Voor een stadion van 10.000 supporters is er zelfs op de huidige locatie voldoende ruimte. Dan bespaar je nog eens massa 's tijd vanwege een zeer beperkte vergunningsprocedure (enkel bouwvergunning, geen RUP, en normaalgezien ook geen MER of zeer beperkt). In theorie kan je volgend tussenseizoen reeds de eerste nieuwe tribune bouwen, ne nieuwe K. Niet meer dan dat. Dat is een goedkope tribune, en uw aantal stadionplaatsen stijgt meteen met 4000 tot 6000 plaatsen, afhankelijk van een aantal factoren waarvan ik niet op de hoogte ben zoals: maximaal toegelaten bouwhoogte, aantal en breedte brandgangen, grootte buffervak,... Hierin steek je deftige kantines en sanitair. Je kan ze zelfs zo bouwen dat uitbreiding erbovenop met een zittribune tot de bouwtechnische mogelijkheden behoort. Als er ooit nog eens geld is, renoveer je de huidige zittribune. Bij voorkeur een volledig nieuwe (=beste oplossing op lange termijn) doch ik vrees dat 2 nieuwe tribunes een utopie is. Zelfs om te hopen dat er 1 nieuwe komt moet ge eigenlijk al zot zijn, maar goed, da 's 't voordeel van Oilsjteneer te zijn, we zijn goe zot Alles hangt af van the goodwill van de huidige en toekomstige stadsbesturen. En die goodwill is onlosmakelijk verbonden aan welk bestuur op dat moment de touwtjes binnen onze club in handen heeft. Voor de gezelligheid zal een stadion van 1000 man in de toekomst ruim voldoende zijn, misschien moeten we binnenkort op den osbroeck gaan spelen en 't is daar nog gezond ook voor de klein kadeekes. ![]() En een schoein kantin ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Aug 2015, 8:48 |
|
|
Freak
tegen 2019 wil 4de-klasser Lyra opnieuw in Lier spelen en zich profileren als 'ploeg van 't stad' Lier. Het stadsbestuur gaat mee in het verhaal en wil 5 miljoen investeren.
|
| 20 Aug 2015, 19:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: tegen 2019 wil 4de-klasser Lyra opnieuw in Lier spelen en zich profileren als 'ploeg van 't stad' Lier. Het stadsbestuur gaat mee in het verhaal en wil 5 miljoen investeren. Jamaar... Aalst is Lier niet é |
| 21 Aug 2015, 8:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zienaa schreef: waly 2 schreef: tegen 2019 wil 4de-klasser Lyra opnieuw in Lier spelen en zich profileren als 'ploeg van 't stad' Lier. Het stadsbestuur gaat mee in het verhaal en wil 5 miljoen investeren. Jamaar... Aalst is Lier niet é Jamaar, hebben ze daar nen app waar dat ge mee kunt zien waar ge kunt pissen ? 'k dachtet niet hé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Aug 2015, 8:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Zienaa schreef: waly 2 schreef: tegen 2019 wil 4de-klasser Lyra opnieuw in Lier spelen en zich profileren als 'ploeg van 't stad' Lier. Het stadsbestuur gaat mee in het verhaal en wil 5 miljoen investeren. Jamaar... Aalst is Lier niet é Jamaar, hebben ze daar nen app waar dat ge mee kunt zien waar ge kunt pissen ? 'k dachtet niet hé ![]() Een zeik en schijt app ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 21 Aug 2015, 8:46 |
|
|
Ancien
Aan de overzijde van het ASZ ziekenhuis in de Merestraat komt een nieuwe woonwijk met 35 gezinswoningen, 45 appartementen en speelgroen. Bouwbedrijf Durabrik nv diende een verkavelingsaanvraag in. Het openbaar onderzoek loopt nog tot vrijdag.
Er wordt heel wat gedaan rond woonontwikkeling in Aalst. Na lopende projecten aan onder meer de Pierre Corneliskaai, de Ouden Dendermondse Steenweg, de Louis d’Haeseleerstraat en de Immerzeeldreef, liggen nu ook plannen op tafel voor de Merestraat. Bouwbedrijf Durabrik nv wil in Aalst, aan de overzijde van het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis, een nieuwe wijk wil inplanten. ‘De verkavelingsaanvraag is ingediend bij de stad Aalst’, zegt projectverantwoordelijke Kurt Meurice van Durabrik. ‘Voorlopig kunnen we enkel afwachten. Pas wanneer de vergunning afgeleverd is, kunnen de wegenwerken starten.’ Hoe zit dat met ons stadiondossier, blijkbaar kunnen anderen rapper de nodige grond vinden om hun projecten te realiseren. ![]() Geen stadion is geen toekomst nietwaar. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Sep 2015, 8:36 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Aan de overzijde van het ASZ ziekenhuis in de Merestraat komt een nieuwe woonwijk met 35 gezinswoningen, 45 appartementen en speelgroen. Bouwbedrijf Durabrik nv diende een verkavelingsaanvraag in. Het openbaar onderzoek loopt nog tot vrijdag. Er wordt heel wat gedaan rond woonontwikkeling in Aalst. Na lopende projecten aan onder meer de Pierre Corneliskaai, de Ouden Dendermondse Steenweg, de Louis d’Haeseleerstraat en de Immerzeeldreef, liggen nu ook plannen op tafel voor de Merestraat. Bouwbedrijf Durabrik nv wil in Aalst, aan de overzijde van het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis, een nieuwe wijk wil inplanten. ‘De verkavelingsaanvraag is ingediend bij de stad Aalst’, zegt projectverantwoordelijke Kurt Meurice van Durabrik. ‘Voorlopig kunnen we enkel afwachten. Pas wanneer de vergunning afgeleverd is, kunnen de wegenwerken starten.’ Hoe zit dat met ons stadiondossier, blijkbaar kunnen anderen rapper de nodige grond vinden om hun projecten te realiseren. ![]() Geen stadion is geen toekomst nietwaar. Aha ge hebt het eindelijk door ! ![]() |
| 03 Sep 2015, 11:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vandaag mijn vrouwke nog eens meegekregen. Twee tickets voor de A-tribune? Da's dan 34 euroloekes aub...
Mijn madam wist mij te zeggen dat ze er op den Iendracht blijkbaar alles aan doen om volk weg te jagen. In haar geval zijn ze d'r met verve in geslaagd, die komt niet rap meer terug. Ter vergelijking: een goeie zitplaats op de nieuwe tribune in Lokeren tijdens de competitie kost u... 12 euro. In eerste klasse... Mijn Eendrachthart bloedt als ik zie wat er met onze club aan het gebeuren is. |
| 06 Sep 2015, 20:23 |
|
|
forumlegende
luque schreef: Vandaag mijn vrouwke nog eens meegekregen. Twee tickets voor de A-tribune? Da's dan 34 euroloekes aub... Mijn madam wist mij te zeggen dat ze er op den Iendracht blijkbaar alles aan doen om volk weg te jagen. In haar geval zijn ze d'r met verve in geslaagd, die komt niet rap meer terug. Ter vergelijking: een goeie zitplaats op de nieuwe tribune in Lokeren tijdens de competitie kost u... 12 euro. In eerste klasse... Mijn Eendrachthart bloedt als ik zie wat er met onze club aan het gebeuren is. prima zaak toch? volgende week zitplaatsen 17-25 eurokes. ik peis dat menige deurwaarder al ne stijve aan het krijgen is om de recette van volgende week aan te slagen _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Sep 2015, 20:25 |
|
|
Vaste Waarde
Ik em me bancontact betoldj dorjust
17 euro voor de bezoekers in vak H ook! Sfeervak E daarentegen is volledig uitverkocht! ![]() |
| 06 Sep 2015, 20:27 |
|
|
forumlegende
Ik waag het erop en ga me een ticket aan de kassa kopen zondag!
|
| 07 Sep 2015, 10:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
luque schreef: Vandaag mijn vrouwke nog eens meegekregen. Twee tickets voor de A-tribune? Da's dan 34 euroloekes aub... Mijn madam wist mij te zeggen dat ze er op den Iendracht blijkbaar alles aan doen om volk weg te jagen. In haar geval zijn ze d'r met verve in geslaagd, die komt niet rap meer terug. Ter vergelijking: een goeie zitplaats op de nieuwe tribune in Lokeren tijdens de competitie kost u... 12 euro. In eerste klasse... Mijn Eendrachthart bloedt als ik zie wat er met onze club aan het gebeuren is. Tja... Zou misschien ook wel eens niet slecht zijn om te stoppen om alle maatregelen/prijzen, enz. te gaan vergelijken met zaken/clubs die niet meer vergelijkbaar zijn... Waarom denk je dat Lokeren die lagere prijzen hanteert? Omdat ze dat zelf wil doen naar haar achterban toe? Neen zenne, omdat de grote vijf abonnementen aanbieden van die prijsorde en dat ze moeten volgen, anders zien ze bij Lokeren ook geen kat meer. En dat is toch ook nog belangrijk voor het verteer, ook al vangen zij daar wel aardig wat TV-gelden. Als je de vergelijking maakt als neutrale supporter, yep dan ben je objectief misschien beter af op Lokeren... Maar als je daarop uw budget als derdeklasser moet afstemmen, dan moet je zelfs niet beginnen... Wat moet je doen: oei Lokeren is een eersteklasser, ai daar is het EUR 12 om te gaan zitten. Toeme wij zijn derdeklasser, ja dan kunnen we maximum nog EUR 5 vragen hé... Sorry zenne, even uit de wolken komen... Eendracht Aalst zit in derde klasse zonder al die vangnetten, dan weet je dat het onvermijdelijk is dat bepaalde prijzen worden behouden. Om heel simpele redenen hoor: omdat een behoud van de prijzen gewoon nog altijd meer opbrengt dan het verlagen van de prijzen en de extra return aan toeschouwers die dat zou moeten opleveren.... Het lijkt precies dat als de prijzen met 50% zouden zakken, dat uw toeschouwersaantal zou verdubbelen? Wishful thinking ja... Ga eens luisteren bij Tubize hoe blij ze zijn met hun actie... Dan is het makkelijk zeggen: hoe ver het is gekomen... De grootste boenk was in 2001-2002 hé, toen we ineens failliet waren... Dat zijn er precies al veel vergeten in hun - vroeger was het allemaal beter - denken... Er zijn er hier die plots zelfs laten vallen dat "Garré zoveel krediet niet heeft gehad", een man die openlijk onze club als satteliet van Gent wou laten fungeren... Zagen en kreften mag en het is verre van subliem wat er allemaal gebeurt, maar probeer tenminste wel wat helder te denken en liefst ook eens verder dan de neus lang is... Heb het al duizend keer herhaald: we zitten hier niet in een Playstation-game hé wanneer we gewoon op "verwijderen" kunnen drukken en opnieuw beginnen als het ons niet meer aanstaat... |
| 07 Sep 2015, 10:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
luque schreef: Vandaag mijn vrouwke nog eens meegekregen. Twee tickets voor de A-tribune? Da's dan 34 euroloekes aub... Mijn madam wist mij te zeggen dat ze er op den Iendracht blijkbaar alles aan doen om volk weg te jagen. In haar geval zijn ze d'r met verve in geslaagd, die komt niet rap meer terug. Ter vergelijking: een goeie zitplaats op de nieuwe tribune in Lokeren tijdens de competitie kost u... 12 euro. In eerste klasse... Mijn Eendrachthart bloedt als ik zie wat er met onze club aan het gebeuren is. De hamburgers zijn dor halal oeik emmek gehoord _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Sep 2015, 11:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Wat de oorzaak/strategie van een ander zijn prijsbeleid is, interesseert mij niet. Irrelevant. De prijzen die hier worden gehanteerd zijn er over. Punt. Daar valt zelfs niet over te discussiëren. Dat prijsbeleid hier is nu ook niet plots uit de lucht komen vallen hé...
Bij de meeste andere derdeklassers kunnen ze wel ietwat normale tarieven hanteren. Maar hier lukt dat niet want er moeten enkele puttekes gevuld worden. Dat het bestuur er maar niet schijnt in te slagen om een gezond beleid te voeren, blijkbaar a la bonheur. Maar o wee als je durft op te werpen dat een los ticket onevenredig prijzig is ? Mijns inziens heeft het ene wel degelijk met het andere te maken hoor. Verwaarloosbaar verband tussen prijzen en de toeschouwersaantallen in Aalst DT? Ik zou het echt niet weten. Zijn daar aantoonbare cijfers van dan? Wat ik wel weet is dat er veel (gelegenheids)supporters zich bij ons een hoedje schrikken als ze deze prijzen horen en dat dat ook zijn weerslag heeft op het aantal kijklustigen. Het bewijs daarvan moet je niet in cijfers zoeken, kijk gewoon eens rond in onze tribunes. |
| 07 Sep 2015, 12:59 |
|
| Pagina 307 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 305 306 307 308 309 … 462 Volgende |