Transfers volgend seizoen - Pagina 215 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 213 214 215 216 217 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Euh...ik heb een licht vermoeden dat het optie b is, de club kan hem niet betalen.
Optie a lijkt me onmogelijk. Wat hebben ze dan in sjarels als Bokila gezien??

Enfin, als hij te duur was is het de enige juiste beslissing.

18 Aug 2015, 9:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
zwawi schreef:
Volledig akkoord dat dit niet de speler is die we moeten halen. Ik voorspel trouwens dat hij bij Union niet te veel potten zal breken. Heb jij die dan al zo dikwijls zien spelen Hugo om te weten dat het een gemiste kans is door hem niet te halen? En tegen u kan ondertussen toch wel hetzelfde gezegd worden hoor: stop met zagen of stap op!

Tes vriet zenne, niet meer komen zien mor ier wel alle dagen emmers stront komen uitkappen op 't forum

18 Aug 2015, 10:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
iendrachter schreef:
Heb zondag opgevangen dat er deze week 2 testers gingen meetrainen, zal daarmee wel zijn dat ze nog een extra oefenmatch spelen tegen Hoogstraten.
Voor echt mee te doen bij de eerste 6 moeten er zeker nog 2 spitsen en ne spelverdeler bij. En dan hopen dat je niet teveel blessures hebt.
Die Ruiz van Heist is nog vrij en ook Michel Nkuman, mss kunnen ze die 2 eens polsen....

Ruiz moet je ook niet meer halen. Heeft eens 1 of 2 goeie seizoenen gehad in Westerlo, maar de laatste jaren meer geblesseerd dan iets anders en overal gefaald.

18 Aug 2015, 13:10
Junior

Waar is den tijd dat er hier iedere zomer 25 van de cote d'ivoir toekwamen om te testen.... lol.... daar zat altijd wel eenen goeien bij....

18 Aug 2015, 14:47
Iendracht.be - beheer

Hopen op nen nieuwen Arnold bij de testers

18 Aug 2015, 14:49
Duivelke

Smetje schreef:
Hopen op nen nieuwen Arnold bij de testers

Anders moet men in Calais ne keer gaan zoeken, er lopen er daar genoeg, en er zal waarschijnlijk wel éénen op nen bal kunnne schotten :lol:

19 Aug 2015, 13:55
Iendracht.be - beheer

Iemand die weet of er nu al spitsen aan het testen zijn en zo ja, wie?

20 Aug 2015, 10:14
Ancien

Leeftijd: 38
Smetje schreef:

Ilias Labiad (ex-Lokeren) - middenvelder. (HLN)

20 Aug 2015, 17:41
Vaste Waarde

Gilles schreef:
Smetje schreef:

Kan ik mij gewoon niet voorstellen maar als dat klopt is er maar een woord voor : belachelijk.
We hebben geen middenvelders maar spitsen nodig indien we ons niet hopeloos belachelijk willen maken dit seizoen ! :fuck:

20 Aug 2015, 18:53
forumlegende

mamananeto schreef:
Gilles schreef:
Smetje schreef:

Kan ik mij gewoon niet voorstellen maar als dat klopt is er maar een woord voor : belachelijk.
We hebben geen middenvelders maar spitsen nodig indien we ons niet hopeloos belachelijk willen maken dit seizoen ! :fuck:

klopt niet, geen middenvelder, tis zelfs ne verdediger :-) (artikel hieronder)

Peter Maes zorgde zaterdag voor een verrassing op het wedstrijdblad. De Lokeren-coach selecteerde voor het eerst Ilias Labiad, een 19-jarige verdediger uit de beloftenkern. De Brusselaar had voordien nog geen enkele training afgewerkt met de A-kern.

Wie is Ilias Labiad?

‘Een vraag die voortdurend gesteld werd in de perszaal van Anderlecht. Lokeren had vrijdag een selectie met 17 namen doorgegeven. Een 18de speler zou aangeduid worden na de beloftenmatch Lokeren - Kortrijk. Die 18de speler bleek uiteindelijk Ilias Labiad te zijn.

‘Vrijdagavond na onze wedstrijd met de beloften tegen Kortrijk kreeg ik het nieuws te horen. Ik zat in de selectie van het eerste elftal voor de verplaatsing naar Anderlecht. Dat was een complete verrassing, maar wel een hele leuke. Dat het net tegen Anderlecht was maakte het allemaal nog iets specialer. Ik woon hier immers vlakbij in Brussel. Mijn familie zat in de tribune. Zij zijn geen supporters van Anderlecht maar volgen mij overal.'

Heb je gedroomd van een debuut in het Constant Vanden Stockstadion?

‘Neen, ik heb gewoon heel goed geslapen. Ik was op alles voorbereid in mijn hoofd. Je weet immers maar nooit wat er staat te gebeuren.'

Voor velen was je de surprise van de dag?

‘Ik kan dat begrijpen. Ik heb nog nooit meegetraind met de A-kern, laat staan gespeeld. Door het uitvallen van Tiko was Peter Maes op zoek gegaan naar een andere doublure voor Galitsios op de rechtsachter. Bij de beloften speel ik op die positie.'

Kende je alle spelers van de A-kern?

Het blijft een tijdje stil en een brede glimlach verschijnt op het gezicht. ‘In elk geval toch enkele (lacht). Mokulu ken ik het best. Hij is ook afkomstig van Brussel en is als een grote broer voor mij. Ik ben trouwens heel goed opgevangen door de voltallige spelersgroep. Ik werd onmiddellijk op mijn gemak gesteld. Toen Galitsios na een duel geblesseerd bleef liggen op de grond maakte de stress zich stilletjes meester van mij. Een invalbeurt leek nabij. Toch had ik daar geen schrik voor.'

Stel jezelf eens voor aan het grote publiek?

‘Ik ben bezig aan mijn tweede seizoen bij Lokeren. Ik tekende een aansluitingskaart op 30 juni 2011. Daarvoor speelde ik voor FC Brussels. Ik kreeg daar mijn jeugdopleiding. Op het moment dat ik werd opgenomen in het eerste elftal van de tweedeklasser kwam Lokeren op de proppen met een voorstel. Ik speelde vorig seizoen bij de Lokerse beloften maar niet lang. Ik was zeven maanden out met een pubalgieletsel. Nu timmer ik weer aan de weg naar boven. Deze selectie is een mooi moment in mijn carrière maar hier stopt het niet. Ik wil meer en zal hard blijven trainen.

20 Aug 2015, 19:20
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
mamananeto schreef:
Gilles schreef:

klopt niet, geen middenvelder, tis zelfs ne verdediger :-) (artikel hieronder)

Peter Maes zorgde zaterdag voor een verrassing op het wedstrijdblad. De Lokeren-coach selecteerde voor het eerst Ilias Labiad, een 19-jarige verdediger uit de beloftenkern. De Brusselaar had voordien nog geen enkele training afgewerkt met de A-kern.

Wie is Ilias Labiad?

‘Een vraag die voortdurend gesteld werd in de perszaal van Anderlecht. Lokeren had vrijdag een selectie met 17 namen doorgegeven. Een 18de speler zou aangeduid worden na de beloftenmatch Lokeren - Kortrijk. Die 18de speler bleek uiteindelijk Ilias Labiad te zijn.

‘Vrijdagavond na onze wedstrijd met de beloften tegen Kortrijk kreeg ik het nieuws te horen. Ik zat in de selectie van het eerste elftal voor de verplaatsing naar Anderlecht. Dat was een complete verrassing, maar wel een hele leuke. Dat het net tegen Anderlecht was maakte het allemaal nog iets specialer. Ik woon hier immers vlakbij in Brussel. Mijn familie zat in de tribune. Zij zijn geen supporters van Anderlecht maar volgen mij overal.'

Heb je gedroomd van een debuut in het Constant Vanden Stockstadion?

‘Neen, ik heb gewoon heel goed geslapen. Ik was op alles voorbereid in mijn hoofd. Je weet immers maar nooit wat er staat te gebeuren.'

Voor velen was je de surprise van de dag?

‘Ik kan dat begrijpen. Ik heb nog nooit meegetraind met de A-kern, laat staan gespeeld. Door het uitvallen van Tiko was Peter Maes op zoek gegaan naar een andere doublure voor Galitsios op de rechtsachter. Bij de beloften speel ik op die positie.'

Kende je alle spelers van de A-kern?

Het blijft een tijdje stil en een brede glimlach verschijnt op het gezicht. ‘In elk geval toch enkele (lacht). Mokulu ken ik het best. Hij is ook afkomstig van Brussel en is als een grote broer voor mij. Ik ben trouwens heel goed opgevangen door de voltallige spelersgroep. Ik werd onmiddellijk op mijn gemak gesteld. Toen Galitsios na een duel geblesseerd bleef liggen op de grond maakte de stress zich stilletjes meester van mij. Een invalbeurt leek nabij. Toch had ik daar geen schrik voor.'

Stel jezelf eens voor aan het grote publiek?

‘Ik ben bezig aan mijn tweede seizoen bij Lokeren. Ik tekende een aansluitingskaart op 30 juni 2011. Daarvoor speelde ik voor FC Brussels. Ik kreeg daar mijn jeugdopleiding. Op het moment dat ik werd opgenomen in het eerste elftal van de tweedeklasser kwam Lokeren op de proppen met een voorstel. Ik speelde vorig seizoen bij de Lokerse beloften maar niet lang. Ik was zeven maanden out met een pubalgieletsel. Nu timmer ik weer aan de weg naar boven. Deze selectie is een mooi moment in mijn carrière maar hier stopt het niet. Ik wil meer en zal hard blijven trainen.

Bedankt voor de duiding Elco.
Alhoewel : dit maakt dat bericht eigenlijk nog een beetje pathetischer…
Misschien voorstellen aan den dikken en onze profis van de scoutingscell om eens een keeper te laten testen ? :D

20 Aug 2015, 19:28
forumlegende

Denk toch dat ik eens een balletje ga trappen als er training is.
Je weet nooit eh :D

20 Aug 2015, 20:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Olivier lusamba (ohl) 22j 1m88 nieuwe spits!

21 Aug 2015, 0:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
zandbergske schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=hS1teidxSU0

21 Aug 2015, 8:29
Ancien

chunga schreef:
zandbergske schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=hS1teidxSU0

Lijkt me wel het type aanvaller wat we nodig hebben is een killer, snel en technisch begaafd, allez volgens de filmkes toch maar daar moet je wel mee opletten.
Ik zou hem graag eens bezig zien alvorens een oordeel te vellen, heeft er iemand weet van nog eventuele testers deze avond?

21 Aug 2015, 8:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 213 214 215 216 217 515