|
|
| Pagina 219 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 217 218 219 220 221 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
das toch ni te geloeiven.azekken destereers.das na alle lappen t zelfde.
![]() |
| 04 Sep 2015, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Na het rood in de beker zit Jonas Bogaerts zijn eerste van twee schorsingsdagen uit. Cor Gillis is nog gekwetst, Ilias Labiad niet speelgerechtigd. Zijn broer Malik werkt nog een conditionele achterstand weg.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Sep 2015, 16:48 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Na het rood in de beker zit Jonas Bogaerts zijn eerste van twee schorsingsdagen uit. Cor Gillis is nog gekwetst, Ilias Labiad niet speelgerechtigd. Zijn broer Malik werkt nog een conditionele achterstand weg. ![]() idem Lusamba. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Sep 2015, 16:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik begrijp niet hoe dit kan. Ilias was toch einde contract in Marokko en dus een vrije speler? Dan maakt het toch niet uit dat de papieren na de deadline waren? Een vrije speler kan nu zelfs nog aangesloten worden.
|
| 04 Sep 2015, 17:26 |
|
|
Reserve
er zijn weer een pak managers van hun brol vanaf.
die LVH heeft er echt geen verstand van. als manager is het voldoende van eens te bellen en te zeggen: ik heb hier echt iets wat jullie zoeken, om enen een contract te geven. amateurs... |
| 04 Sep 2015, 17:34 |
|
|
Vaste Waarde
Zijn filmken op youtube zag er toch goed uit
![]() |
| 04 Sep 2015, 19:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
BDS schreef: er zijn weer een pak managers van hun brol vanaf. die LVH heeft er echt geen verstand van. als manager is het voldoende van eens te bellen en te zeggen: ik heb hier echt iets wat jullie zoeken, om enen een contract te geven. amateurs... Reactie op FB van Ilias Labiad Alves La fédération marocaines sont des incapables y a rien a dire . On voient que le football au Maroc avance très lentement . Ils ont encore beaucoup de retard C'est triste . Des gens incapables . Quel gâchis _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Sep 2015, 22:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Onderkroiper schreef: Reactie op FB van Ilias Labiad Alves La fédération marocaines sont des incapables y a rien a dire . On voient que le football au Maroc avance très lentement . Ils ont encore beaucoup de retard C'est triste . Des gens incapables . Quel gâchis[/quote] Dieje gast kent gelukkig ons bestuur nog ni goed !!! ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 04 Sep 2015, 23:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Onderkroiper schreef: BDS schreef: er zijn weer een pak managers van hun brol vanaf. die LVH heeft er echt geen verstand van. als manager is het voldoende van eens te bellen en te zeggen: ik heb hier echt iets wat jullie zoeken, om enen een contract te geven. amateurs... Reactie op FB van Ilias Labiad Alves La fédération marocaines sont des incapables y a rien a dire . On voient que le football au Maroc avance très lentement . Ils ont encore beaucoup de retard C'est triste . Des gens incapables . Quel gâchis Dieje gast kent precies ons bestuur nog ni goed en gelukkig maar !!! ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 04 Sep 2015, 23:20 |
|
|
forumlegende
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Okt 2015, 20:55 |
|
|
Freak
kun je hem ongelijk geven?
|
| 01 Okt 2015, 21:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Hij zal wel vertrekken, vergeet niet dat het in het tussen seizoen ook niet veel scheelde of hij was dan al naar Deinze...
|
| 02 Okt 2015, 7:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
waly 2 schreef: kun je hem ongelijk geven? |
| 02 Okt 2015, 9:27 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: England4ever schreef: Hij zal wel vertrekken, vergeet niet dat het in het tussen seizoen ook niet veel scheelde of hij was dan al naar Deinze... Denk ik ook, en ik zie Filipovic hem dan nog vervangen, spijtig genoeg..... Het is nu niet dat het aan de trainer ligt dat we geen punten halen. Dat wist je eigenlijk al op voorhand dat als Regi hier ging tekenen dat dat niet goed ging komen met onze amateurs uit het bestuur, het heeft nog lang geduurd. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Flipo niet de fout zou maken om op zo'n voorstel in te gaan... Geen enkele trainer kan met het huidig spelersmateriaal iets aanvangen; laat staan een coach zonder ervaring …. ![]() |
| 02 Okt 2015, 11:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: iendrachter schreef: England4ever schreef: Hij zal wel vertrekken, vergeet niet dat het in het tussen seizoen ook niet veel scheelde of hij was dan al naar Deinze... Denk ik ook, en ik zie Filipovic hem dan nog vervangen, spijtig genoeg..... Het is nu niet dat het aan de trainer ligt dat we geen punten halen. Dat wist je eigenlijk al op voorhand dat als Regi hier ging tekenen dat dat niet goed ging komen met onze amateurs uit het bestuur, het heeft nog lang geduurd. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Flipo niet de fout zou maken om op zo'n voorstel in te gaan... Geen enkele trainer kan met het huidig spelersmateriaal iets aanvangen; laat staan een coach zonder ervaring …. ![]() Dikke kwatsch. Zelfs ik kan met die gasten iets neerzetten... En wel straf: geen match bekijken maar toch de kern op hun waarde kunnen schatten... Ik denk dat we LVH's mystery scout hebben... |
| 02 Okt 2015, 12:02 |
|
| Pagina 219 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 217 218 219 220 221 … 515 Volgende |