Artikels - Pagina 296 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 294 295 296 297 298 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Artikels
chill...

dees is een forum. hier MAG een mens een 'afwijkende' mening posten. laten we dat als een grondbeginsel beschouwen and by the way een forum met alleen merels die dezelfde song singen is tamelijk saai... Den Dhose zijn tegenargument in deze (nl: laat den trainer zijn ding doen) is an sich niet eens zo gek hoor !!!

over cijfers laat ik mij niet uit: wegens niet genoeg inside info, niet beslagen genoeg en genetisch geneigd tot positivisme (en bijhorend enige goedgelovigheid). al is daar het laatste jaar nen fermen doef in gekomen...

29 Sep 2015, 19:51
forumlegende

Still standing ! schreef:
chill...

dees is een forum. hier MAG een mens een 'afwijkende' mening posten. laten we dat als een grondbeginsel beschouwen and by the way een forum met alleen merels die dezelfde song singen is tamelijk saai... Den Dhose zijn tegenargument in deze (nl: laat den trainer zijn ding doen) is an sich niet eens zo gek hoor !!!

over cijfers laat ik mij niet uit: wegens niet genoeg inside info, niet beslagen genoeg en genetisch geneigd tot positivisme (en bijhorend enige goedgelovigheid). al is daar het laatste jaar nen fermen doef in gekomen...

als je goed had gelezen, had ik het op zijne zever ivm de financiën, over het sportieve mag hij lullen zoveel hij wil.

29 Sep 2015, 19:54
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
chill...

als je goed had gelezen, had ik het op zijne zever ivm de financiën, over het sportieve mag hij lullen zoveel hij wil.

Inderdaad Elco, maar je laat je dus wel telkens opjagen door dat zelfverklaard orakel..
Try to understand this my friend : Reageren op het gezever/gezeik van dat soort kerels legitimeert hun gedrag.
Ze zien dat er heisa ontstaat door hun publicaties en voelen zich daardoor plots belangrijk.
Hierdoor manifesteren ze zich dan opnieuw meer/sneller etc.. etc…( bekijk de frequentie van de posts…)
Ophouden met op het gelal van zo iemand te reageren dus, dat is de boodschap.
Na enkele weken verdwijnt zo'n schertsfiguur dan meestal even snel als hij is opgedoken :cool:

29 Sep 2015, 21:13
Vaste Waarde

mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
chill...

Inderdaad Elco, maar je laat je dus wel telkens opjagen door dat zelfverklaard orakel..
Try to understand this my friend : Reageren op het gezever/gezeik van dat soort kerels legitimeert hun gedrag.
Ze zien dat er heisa ontstaat door hun publicaties en voelen zich daardoor plots belangrijk.
Hierdoor manifesteren ze zich dan opnieuw meer/sneller etc.. etc…( bekijk de frequentie van de posts…)
Ophouden met op het gelal van zo iemand te reageren dus, dat is de boodschap.
Na enkele weken verdwijnt zo'n schertsfiguur dan meestal even snel als hij is opgedoken :cool:

Wat zijn we weer hoffelijk, zeg! In één post: "gezever, gezeik, gelal, lullen, zelfverklaard orakel, schertsfiguur". Al wie niet van hetzelfde gedacht is, moet hier blijkbaar vernederd en belachelijk gemaakt worden. Van wie hebben jullie jullie opvoeding gehad, zeg? Ook handig om dergelijke scheldpartijen af te steken als je je kunt wegsteken achter een pseudoniem.

Inhoudelijk: het was helemaal niet mijn bedoeling om een exacte financiële analyse te maken van de totale kost van de ontslagvergoedingen van al onze trainers doorheen de recente EA-geschiedenis, en die te vergelijken met onze huidige schuld. Het was maar een beeldspraak, ik dacht dat dat duidelijk was. Klaarblijkelijk niet.

29 Sep 2015, 21:31
Nationale Ploeg

de Kerstman gaat hier niet door al te veel schouwen moeten kruipen binnen een 3-tal maandjes... :cool:

29 Sep 2015, 22:25
Vaste Waarde

St-maarten komt eerst nog he :lol:

29 Sep 2015, 22:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Neutralboy schreef:
St-maarten komt eerst nog he :lol:

Mss kan zwette piet (als da nog mag :? ) in de spits spelen

30 Sep 2015, 9:52
forumlegende

Dat zal niet meer nodig zijn, want tegen Kerst staan we los op kop.

Of bestaat EA niet meer.

30 Sep 2015, 9:59
Nationale Ploeg

filip.dhose schreef:
AlostanA schreef:
jammen schreef:

En 't volgende artikel zal identiek zèn, allien moeje Oudenaarde vervangen deir Londerzjiel...

En Van Acker door...

Daar gaan we toch weer niet mee beginnen, hé!?
Den Iendracht heeft sinds het seizoen 77-78 (dus op 37 seizoenen tijd) 39 verschillende trainers gehad! Daarvan werden er maar liefst 21 voortijdig ontslagen. Met de ontslagvergoedingen die al die mannen samen gehad hebben, hadden we nu onze schuld kunnen afbouwen (of was ze er helemaal niet geweest!).
Laat RVA AUB rustig zijn werk doen; als we geen top-6 halen, zal het niet aan hem gelegen zijn, maar aan andere factoren: gebrek aan kwaliteit, pech, kwetsuren, tegenwerking van de scheidsrechters, noem maar op, ...

Van mij mag Van Acker zeker blijven, 't is uw vriend FDR die zijn onkunde op hem probeert af te schuiven en dus zou het me niet verwonderen dat ook die bom heel binnenkort barst.

30 Sep 2015, 11:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Op 11 september werd het boek "Vrolijke, vrolijke vrienden" gelanceerd, de eerste roman van Ledenaar en Eendracht-supporter Dimitri Verbelen(42). "Een tragedie vermomd als komedie"

Kan hij de biografie van onze club niet schrijven? :D

02 Okt 2015, 8:14
Reserve

Dagvaarding RSZ in december voor Eendracht Aalst.

02 Okt 2015, 12:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
BDS schreef:
Pffff,dat ze zich in de rij zetten en een nummertje trekken hé seg :)

02 Okt 2015, 12:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
BDS schreef:

zoals julie al een tijdje kunnen lezen hier onder "2019 halen we niet "
en zoals de poppetjes nu al aan het dansen beginnen zie ik zelfs na 31/12/2015 niks ni meer da Iendracht gaat heten.
Dagvaarding RSZ, hum, als je geen geld hebt kun je ook je rekeningen niet meer betalen hé.
Het plan van FDR en zijn kliek verloopt zoals gepland. Supps ga nog rustig verder om FDR nog 3 maand zijn zakken te vullen. Trainer weet ook wel hoe laat het is, de volgende stap zal zijn spelers niet meer betalen en nog 1 à 2 maand de gemoederen sussen om nog wa verder te cashen.
In theorie zijn er altijd oplossingen, in de praktijk in Oilsjt mag je het vergeten.

02 Okt 2015, 12:55
forumlegende

36.000 euro huur achterstand aan Stad Aalst.

laatste betaling was voor nieuwjaar

bron: TV Oost http://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-a ... huur-19061

ik heb de indruk dat de druk stilletjes begint opgevoerd te worden, gezien de gebeurtenissen achter de schermen.

FDR wil hulp van de stad, maar Dhaese kaatst bal terug en zegt dat de club niet professioneel werkt en dat ze dossier(s) te laat indienen. Ik vermoed dat hij het heeft over dat subsidiedossier...

Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 08 Okt 2015, 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.

08 Okt 2015, 19:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Een van de twee liegt :D maar wie?

08 Okt 2015, 19:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 294 295 296 297 298 497