VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 89 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
De vaudeville rond de communicatie neemt stilaan belachelijke vormen aan, op elk niveau.
Zeg dan toch gewoon wat je van plan bent!
Hoe lang kan men mensen aan het lijntje houden?

08 Mar 2016, 11:44
forumlegende

DavidSeal schreef:
Volgens HLN zou PLJ gezegd hebben dat de schulden al met een derde zijn afgenomen?!

Dat heb je verkeerd gelezen. De schuld is met 2/3 gedaald. Er blijft nog 1/3 van de schuldenberg over.

Weet de VZW hier iets over? Dit is toch niet niks, zo'n bewering? Of spreekt men van een boekhoudkundige constructie?

08 Mar 2016, 12:39
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Dani schreef:
DavidSeal schreef:
Volgens HLN zou PLJ gezegd hebben dat de schulden al met een derde zijn afgenomen?!

Dat heb je verkeerd gelezen. De schuld is met 2/3 gedaald. Er blijft nog 1/3 van de schuldenberg over.

Weet de VZW hier iets over? Dit is toch niet niks, zo'n bewering? Of spreekt men van een boekhoudkundige constructie?

is er een link naar dat artikel?

08 Mar 2016, 12:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DT schreef:
Bakkie schreef:
oilsjt schreef:

Mij persoonlijk niet maar elke kans om de vzw aan te vallen laat je toch niet liggen

Het is blijkbaar al verboden om op het openbare forum de supps in te lichten van wat er de ronde doet.

Helemaal niet hoor Bakkie, maar is toch wel raar dat als je een bewijs hebt dat blijkbaar al een tijdje circuleert (blijkbaar een mail volgens uw woorden hierboven), je dat dan niet post maar het gerucht errond wel? Meer nog, je vraagt de vzw dit af te toetsen bij het nieuwe bestuur maar de mail zelf krijgen we niet te zien? Wat dat niet vragen van de vzw betreft: welgeteld de eerste post volgend op uw eerste post hierover op pagina 91 vraagt witzwet er hier openlijk naar... En witzwet zit wel degelijk in de vzw...

Inderdaad maar heb je dan ook gelezen de manier waarop witzwet het stelde :-D en wat ben je met die mail,als Sven eerlijk is dan zal hij dit wel toegeven of er gesprekken zijn of niet,ook fdr zweerde dat er nooit een fusie kwam onder zijn voorzitterschap,maar ging toch lekker over een fusie praten in november met 4 andere huidige bestuursleden.

08 Mar 2016, 13:08

Bomber schreef:
Voor iemand die het niet kan schelen wat er in de Bredestraat gebeurt vind ik wel dat je nogal veel op het forum zit.

Als wij elke keer er een roddel opduikt als een bende kinderen naar het bestuur moeten lopen zullen we nogal geloofwaardig overkomen.

Die mail duikt trouwens nergens op, niet hier, niet op het dender forum. Dus als jij wel een mail hebt zou ik graag hebben dat je die hier post.

Ik denk dat ik hier aan niemand enige verantwoording moet afleggen,wanneer en hoeveel ik op dit forum kom.

Misschien kan je fdr hier eens over aanspreken,of is dit ook een roddel,zijn voorgangers zijn voor dergelijke gesprekken aan de galg geknoopt,maar hij krijgt nog alle krediet ;)

Van: Pascal Reichen [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 26 november 2015 16:36
Aan: *** ***

Onderwerp: meeting tmr

Hello ***,

What you think if I set tomorrow as one condition for a fusion a first injection in january so we can guarante to promote. So it will help finishing season without financial preassure. That should be in the interest of them too. Its kinda put all cards on table or not?

Rgds

Pascal

08 Mar 2016, 13:37

Bomber schreef:
Kan aan gelijk wie gestuurd zijn he. Dat Engels is trouwens ook maar van bedenkelijk niveau...

Dat je zoveel tijd op het forum doorbrengt ondanks het feit dat je zogezegd geen interesse hebt is een vaststelling, geen commentaar of vraag tot verantwoording.

Tja en is dat uw probleem ofwa?,asge gij tijdens de wedstrijd in de mascot zit en niet eens in het stadion komt,moei ik mij toch ook niet?

08 Mar 2016, 13:56
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
Bakkie schreef:
Bomber schreef:
Voor iemand die het niet kan schelen wat er in de Bredestraat gebeurt vind ik wel dat je nogal veel op het forum zit.

Als wij elke keer er een roddel opduikt als een bende kinderen naar het bestuur moeten lopen zullen we nogal geloofwaardig overkomen.

Die mail duikt trouwens nergens op, niet hier, niet op het dender forum. Dus als jij wel een mail hebt zou ik graag hebben dat je die hier post.

Ik denk dat ik hier aan niemand enige verantwoording moet afleggen,wanneer en hoeveel ik op dit forum kom.

Misschien kan je fdr hier eens over aanspreken,of is dit ook een roddel,zijn voorgangers zijn voor dergelijke gesprekken aan de galg geknoopt,maar hij krijgt nog alle krediet ;)

Van: Pascal Reichen [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 26 november 2015 16:36
Aan: *** ***

Onderwerp: meeting tmr

Hello ***,

What you think if I set tomorrow as one condition for a fusion a first injection in january so we can guarante to promote. So it will help finishing season without financial preassure. That should be in the interest of them too. Its kinda put all cards on table or not?

Rgds

Pascal

Waarom moet FDR hierover nog aangesproken worden?
Hij zit niet meer in het huidig bestuur en iedereen weet ondertussen ook wel dat die man echt de wanhoop nabij was. Dat er nog andere leden van toen in het huidig bestuur zitten die even schuldig zijn als hem,daar geef ik je 100% gelijk in dat die ook buiten moeten.
Volgens mij worden er gewoon allerlei redenen gezocht waarom het opeens sportief met EA en Dender zo slecht gaat, maar een fusie daar geloof ik niks van.

Zeker?

08 Mar 2016, 13:58

Bomber schreef:
Bakkie schreef:
En nu ga ik mijn tijd in nuttigere dingen steken ;)

Blijkbaar toch niet zoveel te doen...

Tussen twaalf en een eet iedereen ;)

08 Mar 2016, 14:05
Ancien

Leeftijd: 46
Wat mij interesseert, is een bewijs van wat er de laatste weken dan al wel allemaal zou bewogen zijn tussen Dender en Aalst... Een mail van eind november does not do the trick for me...

Ik vraag me dan ook af wat de toegevoegde waarde is dat er plots vanuit het Dender-kamp nu met deze mail wordt gezwaaid... We zijn meer dan 3 maanden verder? Lijkt het dus niet zeer aannemelijk dat dit alles gevoed wordt door de kregeligheid van onze blauwzwarte vrienden dat er in 2016 van hun ongenaakbaarheid niet veel meer is overgebleven...

Iets zegt me dat VAKH2 dat wel eerder hier bij ons had gedropt mocht er iets van aan zijn, naast zijn cijfertheorieën... En als bovenstaande mail zou moeten bewijzen dat het initiatief niet van hen kwam, zoals groots op Facebook wordt beweerd, gaat ook daar de vlieger niet op...

Vind het wel spijtig dat zoiets dan gebruikt wordt door "onze supporters" om een nieuw bewind weer te kakken te zetten en dan terloops nog eens de vzw zwart te maken ook... Dat het momenteel sportief niet loopt zoals gewenst, dat is duidelijk en daar heeft iedereen het recht om over te kankeren maar gans die polemiek er altijd achter... Als je dat hier allemaal leest, moeten we dus eigenlijk content zijn dat de match op Dender een gelijkspel was? Elke andere uitslag had wat gegeven me dunkt...

08 Mar 2016, 14:23

Consequent blijven e Dieter,je zat zelfs naast mij toen Fdr verkondigde dat er met hem als voorzitter nooit sprake zal zijn van een fusie en nu is er geen vuiltje aan de lucht? Terwijl de vijf koppige delegatie die in november is gaan praten met Dender om te fusioneren,nog steeds in het bestuur zitten of hun taak nog uitoefenen op de bredestraat.
Ik denk dat supps daar in Dender genoeg hebben van fusies en lijkt het me niet meer dan logisch dat ze zich verzetten tegen dergelijke plannen.

Ik dacht dat de vzw er was 'voor en door de supporters' hebben wij dan geen recht te vragen om eens te checken wat er van waar is,maar blijkbaar is dit teveel en moet het direct in het belachelijk getrokken worden door sommige heren.
Soit of jullie die mail nu hebben of niet,eens checken kan volgens mij toch geen kwaad zeker en als er dan zijn die zich een klein kind wanen omdat ze hun job moeten uitoefenen waar ze voor gekozen hebben,dan moeten ze zelf maar hun conclusie trekken en uit de vzw stappen,of moeten we als supp bij iemand anders terecht indien we met vragen zitten wat de toekomst betreft van de club :wadde:

08 Mar 2016, 16:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
DT schreef:
Wat mij interesseert, is een bewijs van wat er de laatste weken dan al wel allemaal zou bewogen zijn tussen Dender en Aalst... Een mail van eind november does not do the trick for me...

Ik vraag me dan ook af wat de toegevoegde waarde is dat er plots vanuit het Dender-kamp nu met deze mail wordt gezwaaid... We zijn meer dan 3 maanden verder? Lijkt het dus niet zeer aannemelijk dat dit alles gevoed wordt door de kregeligheid van onze blauwzwarte vrienden dat er in 2016 van hun ongenaakbaarheid niet veel meer is overgebleven...

Iets zegt me dat VAKH2 dat wel eerder hier bij ons had gedropt mocht er iets van aan zijn, naast zijn cijfertheorieën... En als bovenstaande mail zou moeten bewijzen dat het initiatief niet van hen kwam, zoals groots op Facebook wordt beweerd, gaat ook daar de vlieger niet op...

Vind het wel spijtig dat zoiets dan gebruikt wordt door "onze supporters" om een nieuw bewind weer te kakken te zetten en dan terloops nog eens de vzw zwart te maken ook... Dat het momenteel sportief niet loopt zoals gewenst, dat is duidelijk en daar heeft iedereen het recht om over te kankeren maar gans die polemiek er altijd achter... Als je dat hier allemaal leest, moeten we dus eigenlijk content zijn dat de match op Dender een gelijkspel was? Elke andere uitslag had wat gegeven me dunkt...

Wij zullen da zeker checken.
Maar een mail uit de laatste 2weken dat FDR aan de macht was gaat volgens mij niet veel indruk maken

08 Mar 2016, 16:56
Ancien

Bakkie schreef:
Consequent blijven e Dieter,je zat zelfs naast mij toen Fdr verkondigde dat er met hem als voorzitter nooit sprake zal zijn van een fusie en nu is er geen vuiltje aan de lucht? Terwijl de vijf koppige delegatie die in november is gaan praten met Dender om te fusioneren,nog steeds in het bestuur zitten of hun taak nog uitoefenen op de bredestraat.
Ik denk dat supps daar in Dender genoeg hebben van fusies en lijkt het me niet meer dan logisch dat ze zich verzetten tegen dergelijke plannen.

Ik dacht dat de vzw er was 'voor en door de supporters' hebben wij dan geen recht te vragen om eens te checken wat er van waar is,maar blijkbaar is dit teveel en moet het direct in het belachelijk getrokken worden door sommige heren.
Soit of jullie die mail nu hebben of niet,eens checken kan volgens mij toch geen kwaad zeker en als er dan zijn die zich een klein kind wanen omdat ze hun job moeten uitoefenen waar ze voor gekozen hebben,dan moeten ze zelf maar hun conclusie trekken en uit de vzw stappen,of moeten we als supp bij iemand anders terecht indien we met vragen zitten wat de toekomst betreft van de club :wadde:

Niet alles op een hoop gooien hé Bakkie. Het zal zeker voorgelegd worden maar volgende elementen dragen er wel toe bij dat de positie redelijk zwak is om enige indruk te maken:

1) In maart 2016 komen aandraven met een mail van eind november 2015
2) Een mail waarin enkel een Dender-afzender staat en geen geaddresseerden
3) Heel veel geruchten met FDR als rode leidraad

Hoeveel percent kans is er dat de vzw gaat kunnen challengen denk je?

Op de laatste paragraaf ga ik zelfs niet reageren: jij post enerzijds de bewuste mail zonder geadresseerden maar anderzijds stook je wel dat er naast FDR nog 4 andere "EA'ers" betrokken waren in het gesprek... Wie deelt er dan bepaalde info niet? De vzw waarschijnlijk...

Keer op keer komen we uit op het punt dat ik in mei 2015 op de vergadering van de "vzw new style" heb opgeworpen rond informatie.

Laatst gewijzigd door DT op 08 Mar 2016, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Mar 2016, 17:16

DT schreef:
Op de laatste paragraaf ga ik zelfs niet reageren: jij post enerzijds de bewuste mail zonder geadresseerden maar anderzijds stook je wel dat er naast FDR er nog 4 andere "EA'ers" betrokken waren in het gesprek... Wat klopt er dan niet aan het verhaal?

Had ik reeds al melding van gemaakt op pagina 93 de eerste post,misschien eens luisteren bij onze fantast wie zijn metgezellen waren,ik zal eens checken wie er allemaal een bezoekje heeft gebracht aan snor,maar Snor zou ondertussen wel aan de pers hebben bevestigd wat de gesprekken van november betreft en dat de toekomst zal afhangen van het al dan niet behalen van de licentie en het sportieve gebeuren,ik kijk al uit naar het pers bericht.

08 Mar 2016, 17:25
Ancien

Bakkie schreef:
DT schreef:
Op de laatste paragraaf ga ik zelfs niet reageren: jij post enerzijds de bewuste mail zonder geadresseerden maar anderzijds stook je wel dat er naast FDR er nog 4 andere "EA'ers" betrokken waren in het gesprek... Wat klopt er dan niet aan het verhaal?

Had ik reeds al melding van gemaakt op pagina 93 de eerste post,misschien eens luisteren bij onze fantast wie zijn metgezellen waren,ik zal eens checken wie er allemaal een bezoekje heeft gebracht aan snor,maar Snor zou ondertussen wel aan de pers hebben bevestigd wat de gesprekken van november betreft en dat de toekomst zal afhangen van het al dan niet behalen van de licentie en het sportieve gebeuren,ik kijk al uit naar het pers bericht.

Bakkie, als je weet wie die 4 zijn, zeg het dan gewoon... Waarom zouden we ons als vzw nu plots weer met FDR moeten gaan inlaten? Het wordt nog beter allez: nu zouden we als betrouwbare bron ook nog de Snor moeten aanhalen... Sorry zenne...

Echt waar: als dit louter gaat over verhalen van november 2015 met FDR als rode leidraad, hoe relevant is dat dan nog vandaag? Dat is hetzelfde als dat een paar werknemers van Delhaize nu gaan komen zagen dat voor de fusie met Albert Heijn er ook gesprekken waren met Carrefour... Dan is voor die mensen hun hart gelucht, maar hoe relevant is dat dan nog?

Dus ofwel zijn er bijkomende elementen ontstaan de laatste weken die hun oorsprong vinden in die gesprekken van november of er zijn hoofdrolspelers in het huidige bewind die voortrekkers waren van die gesprekken langs onze kant en kan de vzw daar iets mee ofwel is dit gewoon nog een emmertje FDR-bashing die nog in solden stond en dan hebben we dat ook weer gehad...

08 Mar 2016, 17:34

Leeftijd: 37
Zonder hier een kant te willen kiezen, of een partij gelijk te willen geven, maar als het klopt dat er mensen die nu nog aan het roer staan betrokken waren bij die fusiegesprekken in November lijkt het me toch aangewezen om die hier zo snel mogelijk buiten te krijgen? :wadde:

08 Mar 2016, 17:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 152