VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 91 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
VAKH2 schreef:
DT schreef:
VAKH2 schreef:
Pascal Reichen heeft aan de toog gezegd? Dus dan is per definitie elke interne mail, van een algemeen manager, toogpraat? Kom kom, om tot een akkoord te komen moet je met 2 zijn en die mail bewijst wel degelijk dat er één was. Als je denkt dat FDR een soloslim gespeeld, zijn jullie wel heel naiëf.

Zeg, ga anders kaarten met Bakkie hé... Ge gaat goed overeenkomen...

Wat mij wel intrigeert: het is dus een interne mail? Makes sense dat dit gewoon een mail van Reichen naar de Snor is... Begrijp dan ook de "them" beter... En daar maken jullie zo'n spel van?

Ik herhaal dus nogmaals mijn vraag: is de eerder geposte mail in die vorm het zo geroemde bewijs?

Neen, maar jullie bestuursbeslommeringen interesseren mij niet. Anders moet je is vragen aan FDR en zijn entourage wie er allemaal op de lijst stond voor een stuurgroep rond de fusie. Ik zal al een tipje van de sluier geven ... C-E-O. Blijf dus gerust verder slapen als je denkt dat het fusiegevaar geweken is.

blijkbaar wel he, Bicky Burger. stoken stoken stoken,... met ganse bakkies tegelijkertijd. wat is eigenlijk de bedoeling ? een knokploeg sturen naar ons bestuur of zoiets ? als ge tegen fusies zijdt (ik ook btw) maakt dan in uw dorp het nodige misbaar. hier moet je niet veel komen zeggen wat mij betreft: supporters van een indonesische fusiemaffiaploeg zijn niet echt een klankbord dat in mijn ogen hier iets te zoeken hebben... laat staan ons iets te leren hebben.

en nog eens iets: wat dat al da gedoe over gebrek aan communicatie betreft, awel ik vind dat -gewone supp zijnde- dikken, dikken en hélen dikken zjiever ! sommigen zagen hier jaren aan een stuk -terecht- dat de club meer gerund zou moeten worden als een bedrijf. awel: bij een bedrijf staat de bedrijfsleiding ook niet alle 5 botten uit te leggen waarom ze iets gaan doen, zo krijg je immers niks gedaan ! op de momenten dat het telt (en dit is er duidelijk NIET zo een) als ze dan uitleg geven, meer moet dat niet zijn. binnenkort infovergadering oa met sponsors, we zullen dan al wat meer weten zeker als er iets te melden valt ?

ps; voor de rest ga ik hier geen verdere replies posten. de moeite niet waard, sch... in een fl...

08 Mar 2016, 22:11
Miniem

Still standing ! schreef:
VAKH2 schreef:
DT schreef:

Zeg, ga anders kaarten met Bakkie hé... Ge gaat goed overeenkomen...

Wat mij wel intrigeert: het is dus een interne mail? Makes sense dat dit gewoon een mail van Reichen naar de Snor is... Begrijp dan ook de "them" beter... En daar maken jullie zo'n spel van?

Ik herhaal dus nogmaals mijn vraag: is de eerder geposte mail in die vorm het zo geroemde bewijs?

Neen, maar jullie bestuursbeslommeringen interesseren mij niet. Anders moet je is vragen aan FDR en zijn entourage wie er allemaal op de lijst stond voor een stuurgroep rond de fusie. Ik zal al een tipje van de sluier geven ... C-E-O. Blijf dus gerust verder slapen als je denkt dat het fusiegevaar geweken is.

blijkbaar wel he, Bicky Burger. stoken stoken stoken,... met ganse bakkies tegelijkertijd. wat is eigenlijk de bedoeling ? een knokploeg sturen naar ons bestuur of zoiets ? als ge tegen fusies zijdt (ik ook btw) maakt dan in uw dorp het nodige misbaar. hier moet je niet veel komen zeggen wat mij betreft: supporters van een indonesische fusiemaffiaploeg zijn niet echt een klankbord dat in mijn ogen hier iets te zoeken hebben... laat staan ons iets te leren hebben.

Op het einde van de rit zullen we wel zien wie er gelijk heeft en wie niet.

08 Mar 2016, 22:24
Nationale Ploeg

VAKH2 schreef:
VAKH2 schreef:

nie moeilijk: diejen bleken met die zeis.

08 Mar 2016, 22:31
Miniem

VAKH2 schreef:

nie moeilijk: diejen bleken met die zeis.

Die kans is vrij groot, maar ik ga nog liever kapot dan dat ik mij laat opslorpen door jullie arrogante kwallen.

08 Mar 2016, 22:33
Junior

da heeft een term he wa hier aan gebeuren is.....

Komkommertijd.... :banana: :banana:

Der zijn der een paar van da fcdevheushffoj fusie-gedrocht die jaloers zijn dat het voor het eerst op financieel vlak de goei richting uitgaat en ze proberen te stoken... en het lukt nog ook he... straf heel straf!

Soms heb ik heimwee naar de pré-internet tijden... toen gingen we met zen allen gewoon naar de match kijken en da wast, nu is er al de gepalaver .... pfff en het ergste van al is da ik da nog lees ook he LOL :stom: den aard van't beestjen zeker.

Ah ja, we zien wel zei den blinden...

:EA: :EA: :boks: :boks:

08 Mar 2016, 22:48
Nationale Ploeg

VAKH2 schreef:

Die kans is vrij groot, maar ik ga nog liever kapot dan dat ik mij laat opslorpen door jullie arrogante kwallen.[/quote]

liever ne kwal dan een karkas. want in nen kwal zit nog leven in...

08 Mar 2016, 22:48
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Neutralboy schreef:
IK herhaal ook mijn vraag waar is jullie bewijs dat er helemaal niets aan de gang is ?

Bewijzen dat er niets aan de hand is gaat volgens mij nog moeilijker zijn dan dat er wel iets aan de hand is.

Zelfs al zeggen PLJ, Sven,...dat er niets aan de hand is terwijl achter onze rug de onderhandelingen bezig zijn, wat kan de vzw daar aan veranderen?

Dus nogmaals, als iedereen al zijn info zou willen delen die hij heeft zouden we mss ook al iets wijzer zijn.
Voor hetzelfde geld spreken ze daar over een fusie met Panters Okegem ;)

Ik dacht trouwens dat er ooit eens in de statuten was opgenomen dat er geen fusies kwamen. De Av zal allesinds op de hoogte moeten gebracht worden om te stemmen, denk ik.

Voila dat is net mijn punt , ook al is het maar een flutmailtje er is een mailtje en dus mag het niet blauwblauw gelaten worden , wat jullie nu ook niet gaan doen.
Dat jullie de waarheid niet te horen gaan krijgen dat is ook een feit maar net daarom dat we onderling sterker moeten staan ipv altijd tegen mekaar te discuteren vind ik.
Het moet nog altijd de bedoeling zijn wij allemaal samen Voor of Tegen hen en niet wij tegen wij en ondertussen in ons ... gepakt worden door de echte mannen met stemmen en macht ;)

08 Mar 2016, 22:57
Freak

KakH2 ge kunt niet meer opgeslorpt worden,ge zijt al door denderhoutem opgeslorpt.

08 Mar 2016, 22:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Nosferatu schreef:
Soms heb ik heimwee naar de pré-internet tijden... toen gingen we met zen allen gewoon naar de match kijken en da wast, nu is er al de gepalaver ....:

Dit is de meest zinnige post van vandaag,ik heb ook heimwee naar de tijd dat men het lekker kon uitpraten achter de K en als het dan nog eene was met haar op zijn tanden,had ge geen klacht aan uw been bij de flikken,nu zitten ze lekker achter hun pc te lullen en als ge ze tegenkomt en ge begint erover,dan is hun smikkel niet zo groot meer,ze zijn al direct aan het zien waar de flikken zitten om een klacht in te dienen.
Da zal den modernen tijd zijn zeker,ondanks mijn leeftijd staan er hier nog een paar in mijn zwart boekje die pardoes tegen de lamp gaan lopen en ze gaan het zich heel lang herinneren,zeg dat nonkel bakkie het gezegd heeft.

08 Mar 2016, 23:08

Bomber schreef:
Neutralboy schreef:

Dat jullie de waarheid niet te horen gaan krijgen dat is ook een feit

Daar ga ik voorlopig nog niet van uit om eerlijk te zijn, ik vind dat het op financieel gebied eindelijk de goede richting uitgaat dus ga ik de huidige bestuursploeg niet afrekenen op enkel dat mailtje van november

Als er mij iemand een mail of iets dergelijks kan tonen van NA de overname hebben we het over iets anders natuurlijk.

Indien Van Roy inderdaad morgen met een ganse uitleg id gazet staat weten we mss ook of we de messen al kunnen slijpen of niet.

In elk geval hoop ik dat we gewoon een nutteloze discussie aan het voeren zijn.

Persbericht zou donderdag verschijnen.

08 Mar 2016, 23:14
Vaste Waarde

Dat hoopt iedereen uiteindelijk ik heb hier gewoon gereageerd omdat er hier verhitte discussie was terwijl er eigenlijk gewoon onrust is over toenemende geruchten al dan niet gestaafd met een mailtje waaruit men wel kan opmaken dat er iets gaande was ( of is) .

Het feit dat DT dan zegt we zijn hier niks mee en we kunnen hier niks mee baart ook mij een beetje zorgen in de zin van kan goed zijn maar je kan wel duidelijk maken dat dit (fusie?) nog altijd onbespreekbaar is voor de EA supporters.

Met deze boodschap over te brengen maak je je toch niet belachelijk als vzw?

08 Mar 2016, 23:24
Ancien

Leeftijd: 46
Neutralboy schreef:
Dat hoopt iedereen uiteindelijk ik heb hier gewoon gereageerd omdat er hier verhitte discussie was terwijl er eigenlijk gewoon onrust is over toenemende geruchten al dan niet gestaafd met een mailtje waaruit men wel kan opmaken dat er iets gaande was ( of is) .

Het feit dat DT dan zegt we zijn hier niks mee en we kunnen hier niks mee baart ook mij een beetje zorgen in de zin van kan goed zijn maar je kan wel duidelijk maken dat dit (fusie?) nog altijd onbespreekbaar is voor de EA supporters.

Met deze boodschap over te brengen maak je je toch niet belachelijk als vzw?

Met alle respect maar dit gaat helemaal niet meer over waar ik op reageerde hoor vanmorgen. Als je niet wil lezen wat er in mijn posts staat, tot daar aan toe, maar probeer er dan ook de discussie niet mee om te draaien.

Weet je naar wie je met dat mailtje moet stappen om tot een antwoord te komen? Naar degene die het heeft gestuurd... Ik vind het de wereld op zijn kop maar blijkbaar ben ik dan de persoon die de rel ontketend... Aub he seg. De laatste post in de Dendertopic geeft me trouwens wel gelijk he. Lijkt me veel meer info beschikbaar maar die krijgt de vzw niet van de stokers en als je dat aankaart, wordt er een hele nest bijgesleurd die er niks mee te maken heeft. Soit, om de vzw geen verder onheil te berokkenen, zal ik niet meer reageren.

09 Mar 2016, 0:04
Ancien

Leeftijd: 38
Die persconferentie met de overnemers van enkele weken terug dat uiteindelijk niet is doorgegaan, wat is daar eigenlijk de reden voor?

Communicatie op EA zal altijd een heikel punt blijven zeker.

09 Mar 2016, 2:12

Justine

09 Mar 2016, 6:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Gilles schreef:
Die persconferentie met de overnemers van enkele weken terug dat uiteindelijk niet is doorgegaan, wat is daar eigenlijk de reden voor?

Communicatie op EA zal altijd een heikel punt blijven zeker.

Reden was dat men dacht tegen die datum de borgstelling rond te krijgen maar is niet gelukt.

09 Mar 2016, 8:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 152