VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 92 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Still standing ! schreef:
en nog eens iets: wat dat al da gedoe over gebrek aan communicatie betreft, awel ik vind dat -gewone supp zijnde- dikken, dikken en hélen dikken zjiever ! sommigen zagen hier jaren aan een stuk -terecht- dat de club meer gerund zou moeten worden als een bedrijf. awel: bij een bedrijf staat de bedrijfsleiding ook niet alle 5 botten uit te leggen waarom ze iets gaan doen, zo krijg je immers niks gedaan ! op de momenten dat het telt (en dit is er duidelijk NIET zo een) als ze dan uitleg geven, meer moet dat niet zijn. binnenkort infovergadering oa met sponsors, we zullen dan al wat meer weten zeker als er iets te melden valt ?

ps; voor de rest ga ik hier geen verdere replies posten. de moeite niet waard, sch... in een fl...

:worship:

09 Mar 2016, 9:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
anathema76 schreef:
en nog eens iets: wat dat al da gedoe over gebrek aan communicatie

Ik dacht dat het net de bedoeling was van de vzw om aan een betere communicatie te werken met het bestuur,om sneller op de bal te kunnen spelen en niet meer hetzelfde mee te maken dan onder de fdr :wadde:

Laatst gewijzigd door Bakkie op 09 Mar 2016, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Mar 2016, 10:15
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
Justine

Henin ?

09 Mar 2016, 10:15

Bakkie schreef:
Justine

Henin ?

09 Mar 2016, 10:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bakkie schreef:
Bakkie schreef:
Justine

Henin ?

Justine Agathe Marie

09 Mar 2016, 10:43
Ancien

Leeftijd: 55
anathema76 schreef:
en nog eens iets: wat dat al da gedoe over gebrek aan communicatie betreft, awel ik vind dat -gewone supp zijnde- dikken, dikken en hélen dikken zjiever ! sommigen zagen hier jaren aan een stuk -terecht- dat de club meer gerund zou moeten worden als een bedrijf. awel: bij een bedrijf staat de bedrijfsleiding ook niet alle 5 botten uit te leggen waarom ze iets gaan doen, zo krijg je immers niks gedaan ! op de momenten dat het telt (en dit is er duidelijk NIET zo een) als ze dan uitleg geven, meer moet dat niet zijn. binnenkort infovergadering oa met sponsors, we zullen dan al wat meer weten zeker als er iets te melden valt ?

ps; voor de rest ga ik hier geen verdere replies posten. de moeite niet waard, sch... in een fl...

Rare bewering, want laat communicatie nu net iets zijn waar de meeste bedrijven nu wel werk van maken!
Dat zie ik hier bij ons, en hoor ik genoeg van mensen die elders werken ook. Een bedrijfsleider die zijn personeel wat serieus neemt zal communiceren wanneer er te veel geruchten rond gaan op zijn werkvloer, of op tijd communiceren zelfs dat er geen geruchten hoeven rond te gaan!

09 Mar 2016, 12:23
forumlegende

Klopt! Ieder zichzelf en zijn werknemers respecterend bedrijf zorgt voor een goeie communicatie en voldoende transparantie. Op elke werkvloer is het rondgaan van geruchten vaak nefast voor de motivatie en de rendabiliteit. Dingen verzwijgen kan tot grote problemen leiden. Daarom moet er ook niet elke dag een update komen van wie wat waar gedaan heeft, maar enige relevante informatie nu en dan is toch een minimum. De tijd dat men zaken enkel in de krant kon lezen is voorbij. Geruchten doen nu nog sneller de ronde. Als ik de voorbije maanden de situatie van de ploeg bekijk zie ik nog evenveel louche gepraat in steegjes of plannen die via geheime bijeenkomsten tot stand moeten komen. En de mannen met de lange regenfrakken zijn er ook nog altijd, de kraag rechtstaand om het gezicht half zichtbaar te maken. Ik maak er misschien een boutade van, maar... Wees toch eens open! Het lijkt wel of sommige clubs vaak meer lijken op een criminele organisatie dan op een voetbalclub.

09 Mar 2016, 12:31
Ancien

Leeftijd: 47
Er zal ongetwijfeld gecommuniceerd worden na de vergadering van 17 maart.

Voor de rest zou ik zeggen, gene paniek, er komt geen fusie.

09 Mar 2016, 12:48

witzwet schreef:
Er zal ongetwijfeld gecommuniceerd worden na de vergadering van 17 maart.

Voor de rest zou ik zeggen, gene paniek, er komt geen fusie.

witzwet schreef:
Bewijzen zijn dus geschreven documenten met handtekeningen van de hoofdrolspelers.

Graag daarvan de kopies naar mijn mailbox. Indien Witzwet of die mannen van de vzw daarover beschikken geef ik graag mijn e-mail adres door.

Niet van Polleke Spiejetkak die bij de bakker horen zeggen heeft dat... (want er zijn er weer genoeg die graag onrust zaaien)

Op papier...merci. Uw beloning zal groot zijn.

:cool:

09 Mar 2016, 13:26
Miniem

iendrachter schreef:
Volgens mij komt er ook nooit een fusie, maar wat ik in de toekomst wel nog zie gebeuren is dat Dender gewoon failliet gaat en stopt, en dat wij in Denderleeuw zullen moeten spelen(al dan niet tijdelijk).
Ik denk niet dat Stad Aalst nog veel centen wil stoppen in het oplappen van ons stadion, al hangt het allemaal af naar welk niveau we gaan afglijden natuurlijk.
Voor 1ste en 2de amateurklasse zal ons stadion zeker nog voldoen.
Zonder arrogant te willen zijn :D VAK H2, maar Dender heeft geen toekomst in 1A of 1B reeks.
Jullie hebben nu lang op kop gestaan en toch kwam er met moeite volk kijken....
Bij ons is het ook zeer droef op dat gebied, dat geef ik gerust toe, maar na al die jaren vol slecht nieuws en financiële problemen is dat ook niet verwonderlijk.
Aalst heeft als het er op aankomt wel nog een toekomst denk ik, alleen zal er is een deftig beleid moeten komen en een stadion, zolang dat dat er niet is hebben wij evenmin een toekomst op dat niveau.
En of dat deftig beleid er nu al is daar hebben we voorlopig het raden naar als supporter.

Alsof het bij ons al jaren aan een stuk hoempapa nieuws is ...
De fans zijn er letterlijk elke keer opnieuw belogen en bedrogen door de alleenheerschappij van Van Roy.

Ons stadion is gewoon te groot, dat is waar. Met dit bestuur hebben wij inderdaad geen toekomst als profclub. Met een modern en realistisch bestuur wel. Speel je in die 1A of 1B dan komt er gewoon weer 3000-3500 man in Denderleeuw naar het voetbal. En dat is geen onnozelheid, dat heeft de periode in eerste klasse aangetoond. Zaak is om uw supporters er dan ook eens deftig bij te betrekken en ze uit te bouwen in plaats van telkens elke euro tot vervelens toe uit de gewone man zijn zak te kloppen om ze in de VIP op te souperen voor mensen die denken dat ze plots Verschueren of Van den Stock zijn.

09 Mar 2016, 14:12
Freak

fdr eit dor isj geweist en tes noeit nemmer goe gekommen. :lol:

09 Mar 2016, 14:19

Dat Sven zelf in november betrokken was in deze gesprekken,mag toch ook geweten zijn.

09 Mar 2016, 18:33

Bomber schreef:
Aangezien jij toen zelf nog id vzw zat ga ik er vanuit dat je wel nog weet dat Sven in die periode volop investeerders aan het zoeken was? En dat Sven toen zelf zei dat hij schrik had dat FDR met Dender bezig was?

We gaan het laten voor wat het is man.

09 Mar 2016, 18:38
Ancien

Bakkie schreef:
Bomber schreef:
Aangezien jij toen zelf nog id vzw zat ga ik er vanuit dat je wel nog weet dat Sven in die periode volop investeerders aan het zoeken was? En dat Sven toen zelf zei dat hij schrik had dat FDR met Dender bezig was?

We gaan het laten voor wat het is man.

Allé na aal, ge zitj nog ni oon d'100... :D

09 Mar 2016, 19:35
Miniem

Bomber schreef:
Wie het forum van Dender eens bekijkt ziet dat die gesprekken dus van november en december dateren en nog met FDR waren, en dat die nu worden opgerakeld om hun eigen bestuur buiten te kuisen.

Straf dat de vzw en het nieuwe bestuur weeral kritiek moet slikken omdat een paar enkelingen zich laten opsmijten door die kadavers van een beetje verder.

Er zijn er hier die zich mogen afvragen of ze nog wel supporter zijn of eerder gewoon den boel nog willen afbreken omdat ze er zelf geen interesse meer in hebben en toch altijd maar een drogreden zoeken om dat niet te moeten toegeven.

Na de vergadering met het nieuwe bestuur kunnen we hier hopelijk de plannen op korte en lange termijn meedelen.

Kritiek en vragen zijn steeds welkom natuurlijk, maar niet zoals nu weeral eens gebeurd is, anders blijven we bezig.

Hebben wij dan ooit iets anders gezegd over gesprekken of akkoorden nu in maart? Dacht het toch niet, zelfs niet in dat fameuze Facebook-bericht waar naar verwezen wordt. Maar als gij het normaal vindt dat minstens 4 bestuursleden van Eendracht (FDR buiten beschouwing) bij een voorakkoord betrokken waren en die mannen doodleuk op hun plekje blijven zitten, dan vind ik de rol van die VZW ook maar duister. Ik mag toch veronderstellen dat jullie ook van niets wisten he? Dus omdat er dan nu misschien niets meer is, is daarmee dan de kous af voor jullie? Wij gaan inderdaad proberen ons bestuur definitief uit te kuisen, maar ik denk dat jullie dat ook is mogen beginnen doen. Dat er een voorakkoord was, is geen fabeltje aan de toog he. Een dezer dagen zal dat officieel in de krant te vinden zijn met een bevestiging van één van de spilfiguren. Moeten wij dan al het werk voor jullie gaan doen en de Eendracht namen één per één benoemen? Wij zijn een kritische supportersgroep, jullie de fameuze VZW met statuten. Ge moogt ook eens werken ...

Trouwens VDB is niet onbesproken. Stond op een lijst van een stuurgroep, een groep die de zaken rond jeugdwerking en dergelijke ging aanpakken. Of die groep effectief ooit samengezeten heeft, is niet met zekerheid te zeggen. Zowel ons bestuur als jullie bestuur moet maar eens een definitief standpunt inpakken m.b.t. een fusie.

09 Mar 2016, 21:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 152