|
|
| Pagina 93 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
als ne zot van dender al komt zeggen wat wij moeten doen....
![]() |
| 09 Mar 2016, 21:21 |
|
|
Miniem
waly 2 schreef: als ne zot van dender al komt zeggen wat wij moeten doen.... ![]() Daar de Koen de Kakker van Eendracht is er ook weer ... Enige positieve is dat uw Nederlands iets beter geschaafd is. |
| 09 Mar 2016, 21:32 |
|
|
Freak
mijn nederlands is in elk geval beter dan uw engels. |
| 09 Mar 2016, 21:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Nog een paar bladzijden verder en de fusie was al rond. Zeg...Er komt geen fusie. Het zijn wanhopige voorzitters/managers die een fusie willen wanneer ze geen uitweg meer zien en denken dat fusie de redding brengt. FDR omdat bij deze fantast het water aan de lippen stond.
Net zoals Snor zich blijkbaar al zorgen maakt omtrent het halen van de licentie en er hier weer perspectief kan geboden worden. VAKH2, Concentreer jullie maar op het halen van de titel... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Mar 2016, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
VAKH2 schreef: Bomber schreef: Wie het forum van Dender eens bekijkt ziet dat die gesprekken dus van november en december dateren en nog met FDR waren, en dat die nu worden opgerakeld om hun eigen bestuur buiten te kuisen. Straf dat de vzw en het nieuwe bestuur weeral kritiek moet slikken omdat een paar enkelingen zich laten opsmijten door die kadavers van een beetje verder. Er zijn er hier die zich mogen afvragen of ze nog wel supporter zijn of eerder gewoon den boel nog willen afbreken omdat ze er zelf geen interesse meer in hebben en toch altijd maar een drogreden zoeken om dat niet te moeten toegeven. Na de vergadering met het nieuwe bestuur kunnen we hier hopelijk de plannen op korte en lange termijn meedelen. Kritiek en vragen zijn steeds welkom natuurlijk, maar niet zoals nu weeral eens gebeurd is, anders blijven we bezig. Hebben wij dan ooit iets anders gezegd over gesprekken of akkoorden nu in maart? Dacht het toch niet, zelfs niet in dat fameuze Facebook-bericht waar naar verwezen wordt. Maar als gij het normaal vindt dat minstens 4 bestuursleden van Eendracht (FDR buiten beschouwing) bij een voorakkoord betrokken waren en die mannen doodleuk op hun plekje blijven zitten, dan vind ik de rol van die VZW ook maar duister. Ik mag toch veronderstellen dat jullie ook van niets wisten he? Dus omdat er dan nu misschien niets meer is, is daarmee dan de kous af voor jullie? Wij gaan inderdaad proberen ons bestuur definitief uit te kuisen, maar ik denk dat jullie dat ook is mogen beginnen doen. Dat er een voorakkoord was, is geen fabeltje aan de toog he. Een dezer dagen zal dat officieel in de krant te vinden zijn met een bevestiging van één van de spilfiguren. Moeten wij dan al het werk voor jullie gaan doen en de Eendracht namen één per één benoemen? Wij zijn een kritische supportersgroep, jullie de fameuze VZW met statuten. Ge moogt ook eens werken ... Trouwens VDB is niet onbesproken. Stond op een lijst van een stuurgroep, een groep die de zaken rond jeugdwerking en dergelijke ging aanpakken. Of die groep effectief ooit samengezeten heeft, is niet met zekerheid te zeggen. Zowel ons bestuur als jullie bestuur moet maar eens een definitief standpunt inpakken m.b.t. een fusie. dienen onnozele kloot hier mag veel zeggen , geef die eens rood zeg dat we er vanaf zijn. |
| 09 Mar 2016, 21:53 |
|
|
Miniem
Bomber schreef: witteken schreef: Wij zijn een kritische supportersgroep, jullie de fameuze VZW met statuten. Ge moogt ook eens werken ... Daarom ook het verschil in aanpak. Bij jullie een dramatisch opgesteld dreigbriefje, bij ons deftige gesprekken... Ieder zijn mening. Zonder ons "dramatisch slecht opgesteld dreigbriefje" had je het nooit geweten. Echt verontrustend dat dat voor jullie blijkbaar geen probleem is. Maar doe gerust verder, blijkbaar is er voor de VZW geen vuiltje aan de lucht. Trouwens wat zegt de naam Adriaenssens u? |
| 09 Mar 2016, 22:36 |
|
|
Miniem
Bomber schreef: VAKH2 schreef: Bomber schreef: Daarom ook het verschil in aanpak. Bij jullie een dramatisch opgesteld dreigbriefje, bij ons deftige gesprekken... Ieder zijn mening. Zonder ons "dramatisch slecht opgesteld dreigbriefje" had je het nooit geweten. Echt verontrustend dat dat voor jullie blijkbaar geen probleem is. Maar doe gerust verder, blijkbaar is er voor de VZW geen vuiltje aan de lucht. Trouwens wat zegt de naam Adriaenssens u? Wat voor mij telt is dat dit bestuur voor een autonoom EA gaat. Dus maak u geen zorgen over een fusie, en gaat u nu op uw koerken moeien. Achteraf niet klagen dat we jullie niet verwittigd hebben he. Trouwens: Adriaenssens? Nogmaals ... |
| 09 Mar 2016, 22:45 |
|
|
Miniem
Bomber schreef: Btw, je zegt zelf dat de gesprekken dateren van november/december, niet van de maanden nadien. Dus omdat een supporter van hier wat verder komt stoken moeten wij onze nieuwe beleidsmensen op straat gooien? De mensen die voor het eerst in jaren schulden afbouwen, op goede voet staan met het stadsbestuur,... Ik wacht trouwens nog altijd op de namen van die 4 zogenaamde bestuursleden... Nieuw? Over Le Juste wordt niet gepraat door ons. Rond Van Den Bogaert zijn er vermoedens dat hij wel op de hoogte is/was. De CEO wil ik dus gerust nog het voordeel van de twijfel geven, maar toch ... . |
| 09 Mar 2016, 23:06 |
|
|
Freak
adriaenssens?es da ni dennen bienaver van op de veirkemert?
![]() |
| 09 Mar 2016, 23:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
VAKH2O ZOU JE MET JE FRUSTRATIE NIET BETER UW EIGEN FORUM GAAN LASTIG VALLEN IPV HIER EEN BEETJE DE FLAUWE PLEZANTE TE KOMEN UITHANGEN ?
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Mar 2016, 23:38 |
|
|
Miniem
Bomber schreef: SVDB was al bezig sinds begin mei met het zoeken naar overnemers, wij kunnen inderdaad niet weten met wie toen allemaal gesproken is. Tenslotte is PLJ nu wel "baas" op EA en zal Sven vooral de praktische zaken regelen denk ik. Wat ik me afvraag: Wat verwachten jullie nu eigenlijk van ons? Witzwet heeft gelijk. Ik ga mij hier verder niet meer bemoeien. Die laatste woorden over PLJ en VDBogaert trek ik trouwens terug. Er zijn een paar interessante pistes die mij op het eerste zicht niet meteen waren opgevallen. Eigenlijk is dit niet de plek, want degene die er bij betrokken waren lezen hier ook mee ... Voor ons is de zaak klaar als Van Roy van zijn voetstuk valt bij de publieke opinie. Wat jullie er mee doen kan ik toch niet zeggen wat of hoe? Ik vind het wel nog altijd vreemd dat de VZW hiervan nooit iets heeft opgevangen. Moet toch zijn dat uw voltallig bestuur, dat bestond in november, er toen helemaal mee akkoord was en dat uw huidig bestuur ofwel het echt niet weet ofwel dubbele agenda's heeft. Aan jullie de keuze om het uit te zoeken, ga ik mij niet mee bezig houden. Bij ons moet de kop van Van Roy rollen en ik denk dat het fusieprobleem dan sowieso al (grotendeels) opgelost is. Waly2: Google het eens ... "Dirk Adriaenssens". Zwetzat : Daaaaaag |
| 10 Mar 2016, 0:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Waarom googlen, die naam is altijd al genoemd geweest ?
Was ook aanwezig in de AV waarin PLJ voorgesteld werd ? Is daar dan geheimzinnig over gedaan ? Op basis van "staat van dienst" zou ik trouwens zeggen dat die mens iets aan te bieden heeft wat we in 20 jaar zowel op Aalst als Denderleeuw niet hebben mogen verwelkomen.... Als jij zijn background had geweten dan zou je niet zo hoog van de toren blazen denk ik. Blufpoker om je eigen hier wat interessant te maken. Net als velen anderen hier trouwens ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Mar 2016, 0:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
VAKH2 schreef: Bomber schreef: SVDB was al bezig sinds begin mei met het zoeken naar overnemers, wij kunnen inderdaad niet weten met wie toen allemaal gesproken is. Tenslotte is PLJ nu wel "baas" op EA en zal Sven vooral de praktische zaken regelen denk ik. Wat ik me afvraag: Wat verwachten jullie nu eigenlijk van ons? Witzwet heeft gelijk. Ik ga mij hier verder niet meer bemoeien. Die laatste woorden over PLJ en VDBogaert trek ik trouwens terug. Er zijn een paar interessante pistes die mij op het eerste zicht niet meteen waren opgevallen. Eigenlijk is dit niet de plek, want degene die er bij betrokken waren lezen hier ook mee ... Voor ons is de zaak klaar als Van Roy van zijn voetstuk valt bij de publieke opinie. Wat jullie er mee doen kan ik toch niet zeggen wat of hoe? Ik vind het wel nog altijd vreemd dat de VZW hiervan nooit iets heeft opgevangen. Moet toch zijn dat uw voltallig bestuur, dat bestond in november, er toen helemaal mee akkoord was en dat uw huidig bestuur ofwel het echt niet weet ofwel dubbele agenda's heeft. Aan jullie de keuze om het uit te zoeken, ga ik mij niet mee bezig houden. Bij ons moet de kop van Van Roy rollen en ik denk dat het fusieprobleem dan sowieso al (grotendeels) opgelost is. Waly2: Google het eens ... "Dirk Adriaenssens". Zwetzat : Daaaaaag uw ego zal wel omgekeerd evenredig zijn met uw ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mar 2016, 0:45 |
|
|
Freak
getj geloik,KAKH2,adriaenssens es dienen bienaaver oit de meilestroot.
![]() |
| 10 Mar 2016, 8:44 |
|
|
Nationale Ploeg
VAKH2 schreef: Bomber schreef: SVDB was al bezig sinds begin mei met het zoeken naar overnemers, wij kunnen inderdaad niet weten met wie toen allemaal gesproken is. Tenslotte is PLJ nu wel "baas" op EA en zal Sven vooral de praktische zaken regelen denk ik. Wat ik me afvraag: Wat verwachten jullie nu eigenlijk van ons? Witzwet heeft gelijk. Ik ga mij hier verder niet meer bemoeien. Die laatste woorden over PLJ en VDBogaert trek ik trouwens terug. Er zijn een paar interessante pistes die mij op het eerste zicht niet meteen waren opgevallen. Eigenlijk is dit niet de plek, want degene die er bij betrokken waren lezen hier ook mee ... Voor ons is de zaak klaar als Van Roy van zijn voetstuk valt bij de publieke opinie. Wat jullie er mee doen kan ik toch niet zeggen wat of hoe? Ik vind het wel nog altijd vreemd dat de VZW hiervan nooit iets heeft opgevangen. Moet toch zijn dat uw voltallig bestuur, dat bestond in november, er toen helemaal mee akkoord was en dat uw huidig bestuur ofwel het echt niet weet ofwel dubbele agenda's heeft. Aan jullie de keuze om het uit te zoeken, ga ik mij niet mee bezig houden. Bij ons moet de kop van Van Roy rollen en ik denk dat het fusieprobleem dan sowieso al (grotendeels) opgelost is. Waly2: Google het eens ... "Dirk Adriaenssens". Zwetzat : Daaaaaag ik ben écht niet mee nu hoor. wat heb jij tegen die mens buiten dat ge er àlles aan doet om den boel hier op te stoken ? in alle geval is het iemand uit en van de regio en iemand die al jaren en jaren een hart voor de club heeft. liever zo iemand in het bestuur dan ne Zwitser die nen Indonesier van héél louche allooi vertegenwoordigt wat mij betreft. wat dhr Adriaenssens zijn persoonlijke standpunt ivm de toekomst (fusie?) is weet ik niet daar kan ik dan ook niets over zeggen maar het punt da ge wilt maken ontgaat mij volledig ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Mar 2016, 11:54 |
|
| Pagina 93 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 152 Volgende |