|
|
| Pagina 94 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Ter es missching nen twieden Adriaenssens ein, ter es oeik miejr as iejn koei da Bloor noemt.....
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Mar 2016, 12:44 |
|
|
Ancien
Ter es missching nen twieden Adriaenssens ein, ter es oeik miejr as iejn koei da Bloor noemt.....
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Mar 2016, 12:44 |
|
|
Freak
ja jonges ,nog nen interne mail die oitkomt.
Van: Pascal Reichen [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 10 maart 2016 11.40h Aan: *** *** Onderwerp: meeting tmr Hello ***, i think that VAKH2 is a sukkeleer who wants to be belangroik with the things he says on the forum of the great team eendracht-aalst.i think by myselve that his head will roll first because el moustachio is not a gemakkelaiken human. Rgds Pascal |
| 10 Mar 2016, 12:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: ja jonges ,nog nen interne mail die oitkomt. Van: Pascal Reichen [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 10 maart 2016 11.40h Aan: *** *** Onderwerp: meeting tmr Hello ***, i think that VAKH2 is a sukkeleer who wants to be belangroik with the things he says on the forum of the great team eendracht-aalst.i think by myselve that his head will roll first because el moustachio is not a gemakkelaiken human. Rgds Pascal |
| 10 Mar 2016, 13:04 |
|
|
Miniem
waly 2 schreef: ja jonges ,nog nen interne mail die oitkomt. Van: Pascal Reichen [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 10 maart 2016 11.40h Aan: *** *** Onderwerp: meeting tmr Hello ***, i think that VAKH2 is a sukkeleer who wants to be belangroik with the things he says on the forum of the great team eendracht-aalst.i think by myselve that his head will roll first because el moustachio is not a gemakkelaiken human. Rgds Pascal Eigenlijk voor belachelijke mensen zoals gij hoop ik dat ze ooit wel eens fusioneren. Gewoon om eens te zien hoe fantastisch mooi dat ge dan uw kar meedraait ... |
| 10 Mar 2016, 13:07 |
|
|
Freak
niet.
|
| 10 Mar 2016, 13:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
VAKH2 is de overstap al aan het maken, hij zit meer op ons forum dan op dat van Dender
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 10 Mar 2016, 13:12 |
|
|
Nationale Ploeg
VAKH2 schreef: waly 2 schreef: ja jonges ,nog nen interne mail die oitkomt. Van: Pascal Reichen [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 10 maart 2016 11.40h Aan: *** *** Onderwerp: meeting tmr Hello ***, i think that VAKH2 is a sukkeleer who wants to be belangroik with the things he says on the forum of the great team eendracht-aalst.i think by myselve that his head will roll first because el moustachio is not a gemakkelaiken human. Rgds Pascal Eigenlijk voor belachelijke mensen zoals gij hoop ik dat ze ooit wel eens fusioneren. Gewoon om eens te zien hoe fantastisch mooi dat ge dan uw kar meedraait ... bij ons rijden we al met otto's. _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Mar 2016, 13:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ik begrijp alle partijen hier wel wat, maar ergens vind ik het toch ook verontrustend dat 4 bestuursleden, die nu nog steeds in ons bestuur zitten, mee aan tafel zaten voor een mogelijke fusie.
Oké, het was allemaal onder FDR en op dat moment zagen ze waarschijnlijk geen andere uitweg, maar dat 4 huidige bestuursleden daar toen aan meegewerkt hebben, zegt toch ook genoeg over hoe hard ze met EA inzitten? Dus als morgen PLJ (die toch eerder zakenman dan echte clubliefhebber is) -puur hypothetisch- stelt dat een fusie beter zou zijn, kan ik me niet ontdoen van het feit dat die 4 dan opnieuw zouden meestappen in het verhaal. De vzw was blijkbaar op de hoogte van verschillende pistes rond overnemers, maar de piste fusie is toch blijkbaar nooit aangehaald geweest? Daar kan je natuurlijk nu VDB niet meer mee lastigvallen, maar ik denk dat onze vzw, als het er echt op aankomt, altijd wel kan buitenspel gezet worden. Of zie ik het te somber in? |
| 10 Mar 2016, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jongens toch, wat een vertoning
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mar 2016, 13:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
VDB heeft zelf samen met de andere trawanten deel genomen aan de gesprekken eind november,als betrouwbare gesprekspartner heeft hij wel een deuk gekregen,wat ik me afvraag is waarom hij de vzw niet op de hoogte heeft gebracht van deze gesprekken ook DT wist van niets 'Zonder namen te weten is da moeilijk hé Hansken... Of gaan we beginnen gissen?'
Maar alle kritiek naar Sven wordt hier direct bedekt met de mantel der liefde. Ik hoop dat Lejuste inziet of het wel deglijk de juiste mensen zijn die hem omringen,want het zijn nog altijd dezelfde oetlullen die aan de macht zijn,geen steen naar lejuste, hij is inderdaad waarschijnlijk het beste wat hier de laatste 20 jaar de revue is gepasseerd. Heb de indruk dat de mensen die wegblijven uit protest tegen het beleid meer inzitten met de fusie geruchten die er geweest zijn,dan de kastaars die wekelijks paraat zijn en naar huis gaan met een heese stem ,weir zen anti fusie club' de echte damme zeggen. Wel bestekes ik hoop dat ze vlug fusioneren of Dender gaan opslorpen,misschien gaan dan de oogjes eindelijk open. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mar 2016, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: VDB heeft zelf samen met de andere trawanten deel genomen aan de gesprekken eind november,als betrouwbare gesprekspartner heeft hij wel een deuk gekregen,wat ik me afvraag is waarom hij de vzw niet op de hoogte heeft gebracht van deze gesprekken ook DT wist van niets 'Zonder namen te weten is da moeilijk hé Hansken... Of gaan we beginnen gissen?' Maar alle kritiek naar Sven wordt hier direct bedekt met de mantel der liefde. Ik hoop dat Lejuste inziet of het wel deglijk de juiste mensen zijn die hem omringen,want het zijn nog altijd dezelfde oetlullen die aan de macht zijn,geen steen naar lejuste, hij is inderdaad waarschijnlijk het beste wat hier de laatste 20 jaar de revue is gepasseerd. Heb de indruk dat de mensen die wegblijven uit protest tegen het beleid meer inzitten met de fusie geruchten die er geweest zijn,dan de kastaars die wekelijks paraat zijn en naar huis gaan met een heese stem ,weir zen anti fusie club' de echte damme zeggen. Wel bestekes ik hoop dat ze vlug fusioneren of Dender gaan opslorpen,misschien gaan dan de oogjes eindelijk open. voor mij es da goe _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mar 2016, 14:57 |
|
|
forumlegende
Bestekes, ik peis da we toch 2 zaken moeten trachten uitelkaar te houden.
Enerzijds heb je de huidige ploeg van spelers die het op 't veld moeten bewerkstelligen en alle steun kunnen gebruiken. Ook al zou je na de laatste matchen kunnen zeggen dat ze die steun misshcien niet verdienen omdat ze hun truike precies nimmer willen nat maken, maar bon. Ook in moeilijke tijden zeje supporter. Anderzijds heb je 't feit dat niemand van de supporters momenteel weet hoe de bestuurskamer is opgebouwd, wie daar écht de plak zwaait en met welke (bij)bedoelingen. Een heel spijtig geval, maar iets waar we als supporter - hoe spijtig het ook is - weinig kunnen aan veranderen. Dan heb je 2 opties, of je geeft het nieuwe bestuur nog enig krediet (lees tot einde dit siezoen) en komt als Iendrachter uw ploeg steunen op de matchen of ge sabelt de mogelijks goede bedoelingen van het bestuur met een pennetrek van tafel en komt uit protest niet meer de spelers steunen. Als er effectief fusie-ideeën leven binnen de bestuurskamer, dan kan je die als supporter enkel trachten uit de bestuurders hun hoofd te zetten door massaal aanwezig te zijn op de matchen en de anti-fusiegezangen luidkeels mee te brullen. Afwezigheid zet juist aan tot fusie. Want zeg nu zelf, welk bestuur zal het eerst aan fusioneren denken: een bestuur van een club met een trouwe supportersschare van 3000 toeschouwers elke thuismatch of een club met amper 500 toeschouwers in 't stadion (en 2500 misnoegde fans achter hunne PC de livestream volgend)? . Iedereen moet zijn keuze maken, en blijkt dat ik de 'verkeerde' keuze maak door mijn steun aan onze spelersgroep te blijven betuigen, en deze zomer ons bestuur alsnog met een fusie naar buiten komt, dan zal mijn hart bloeden en het iendrachtverhaal voor mij eindigen (en mijn oogskes opengaan). Maar anderzijds zal ik grosj en fier zen da 'k de leste matchen van men geliefde club heb mogen meemoaken ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 10 Mar 2016, 19:32 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: Bestekes, ik peis da we toch 2 zaken moeten trachten uitelkaar te houden. Enerzijds heb je de huidige ploeg van spelers die het op 't veld moeten bewerkstelligen en alle steun kunnen gebruiken. Ook al zou je na de laatste matchen kunnen zeggen dat ze die steun misshcien niet verdienen omdat ze hun truike precies nimmer willen nat maken, maar bon. Ook in moeilijke tijden zeje supporter. Anderzijds heb je 't feit dat niemand van de supporters momenteel weet hoe de bestuurskamer is opgebouwd, wie daar écht de plak zwaait en met welke (bij)bedoelingen. Een heel spijtig geval, maar iets waar we als supporter - hoe spijtig het ook is - weinig kunnen aan veranderen. Dan heb je 2 opties, of je geeft het nieuwe bestuur nog enig krediet (lees tot einde dit siezoen) en komt als Iendrachter uw ploeg steunen op de matchen of ge sabelt de mogelijks goede bedoelingen van het bestuur met een pennetrek van tafel en komt uit protest niet meer de spelers steunen. Als er effectief fusie-ideeën leven binnen de bestuurskamer, dan kan je die als supporter enkel trachten uit de bestuurders hun hoofd te zetten door massaal aanwezig te zijn op de matchen en de anti-fusiegezangen luidkeels mee te brullen. Afwezigheid zet juist aan tot fusie. Want zeg nu zelf, welk bestuur zal het eerst aan fusioneren denken: een bestuur van een club met een trouwe supportersschare van 3000 toeschouwers elke thuismatch of een club met amper 500 toeschouwers in 't stadion (en 2500 misnoegde fans achter hunne PC de livestream volgend)? . Iedereen moet zijn keuze maken, en blijkt dat ik de 'verkeerde' keuze maak door mijn steun aan onze spelersgroep te blijven betuigen, en deze zomer ons bestuur alsnog met een fusie naar buiten komt, dan zal mijn hart bloeden en het iendrachtverhaal voor mij eindigen (en mijn oogskes opengaan). Maar anderzijds zal ik grosj en fier zen da 'k de leste matchen van men geliefde club heb mogen meemoaken ![]() Amen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Mar 2016, 19:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bomber schreef: Bakkie schreef: VDB heeft zelf samen met de andere trawanten deel genomen aan de gesprekken eind november,als betrouwbare gesprekspartner heeft hij wel een deuk gekregen,wat ik me afvraag is waarom hij de vzw niet op de hoogte heeft gebracht van deze gesprekken ook DT wist van niets 'Zonder namen te weten is da moeilijk hé Hansken... Of gaan we beginnen gissen?' Maar alle kritiek naar Sven wordt hier direct bedekt met de mantel der liefde. Ik hoop dat Lejuste inziet of het wel deglijk de juiste mensen zijn die hem omringen,want het zijn nog altijd dezelfde oetlullen die aan de macht zijn,geen steen naar lejuste, hij is inderdaad waarschijnlijk het beste wat hier de laatste 20 jaar de revue is gepasseerd. Heb de indruk dat de mensen die wegblijven uit protest tegen het beleid meer inzitten met de fusie geruchten die er geweest zijn,dan de kastaars die wekelijks paraat zijn en naar huis gaan met een heese stem ,weir zen anti fusie club' de echte damme zeggen. Wel bestekes ik hoop dat ze vlug fusioneren of Dender gaan opslorpen,misschien gaan dan de oogjes eindelijk open. Ge maakt alleen uzelf maar wijs dat ge wegblijft uit protest. Ge zit te lullen dat het u niet interesseert maar wel alle 5 minuten komen melken over geruchten... Alst u ni interesseert blijf dan ook effectief weg e jong Dezelfde oetlullen aan de macht ![]() Antwoord op de vraag ipv rond de pot te draaien en wat de aanwezigheid van Sven betrof aan dender samen met de andere trawanten is geen gerucht,Sven heeft het zelf al toegegeven. En ik denk niet dat ik aan u moet vragen of ik hier iets mag posten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mar 2016, 20:10 |
|
| Pagina 94 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 152 Volgende |