Transfers volgend seizoen - Pagina 227 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 225 226 227 228 229 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Dieje Laref zal ook serieus wa kosten hoor, heeft naam van een dure vogel te zijn.

Ik zag Laref spelen thuis tegen ons. Wat een heerlijke speler, wat een sublieme techniek!
Maar ook: wat een luizak, wat een arrogante blaaskaak, wat een zelfingenomen klootzakje.
Dan zeg ik: laat hem naar in Sint-Niklaas, zijn persoonlijkheid strookt niet met de ziel en het karakter van onze club.

18 Mar 2016, 0:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Laat ons het dit jaar misschien ontbreken aan zo een "klootzakje"?

Zowiezo als hij te duur is moete ze hem niet nemen. Ze zijn net goed bezig op dat vlak. Maar als hij haalbaar is, binnenhalen! Een speler met zo een karakter kan ons publiek wel smaken denk ik :) Ik denk spontaan terug aan een Roel VDB die het indertijd op Opwijk ook aan de stok had met onze fans maar nadien toch wel een lieveling was van de supporters ;)

18 Mar 2016, 1:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
De Castro was ook zo een heerlijke speler. Klootzakske met een speciaal karakter, maar wat mis ik zo een rechtsback.

18 Mar 2016, 9:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
hansken schreef:
Laat ons het dit jaar misschien ontbreken aan zo een "klootzakje"?

Zowiezo als hij te duur is moete ze hem niet nemen. Ze zijn net goed bezig op dat vlak. Maar als hij haalbaar is, binnenhalen! Een speler met zo een karakter kan ons publiek wel smaken denk ik :) Ik denk spontaan terug aan een Roel VDB die het indertijd op Opwijk ook aan de stok had met onze fans maar nadien toch wel een lieveling was van de supporters ;)

(y)

18 Mar 2016, 9:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
Dieje Laref zal ook serieus wa kosten hoor, heeft naam van een dure vogel te zijn.

Ik zag Laref spelen thuis tegen ons. Wat een heerlijke speler, wat een sublieme techniek!
Maar ook: wat een luizak, wat een arrogante blaaskaak, wat een zelfingenomen klootzakje.
Dan zeg ik: laat hem naar in Sint-Niklaas, zijn persoonlijkheid strookt niet met de ziel en het karakter van onze club.
Ja hallo mag het even,mag gerust wat meer gif en grinta in deze ploeg vind ik,een trainer met wat ballen aan zijn lijf zal zo'n speler trouwens met plezier in zijn kern zien en het is dan aan hem om die jongen in het gareel te houden. Nu snap ik wel dat hij volgens jou niet in onze ploeg past want hij kan voetballen natuurlijk,liefst zou je een volledig elftal maken met lulletjes rozewater als Lievens en houten harlekijnen ala Bogaerts.

18 Mar 2016, 9:31
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
chunga schreef:
filip.dhose schreef:
hansken schreef:

Ja hallo mag het even,mag gerust wat meer gif en grinta in deze ploeg vind ik,een trainer met wat ballen aan zijn lijf zal zo'n speler trouwens met plezier in zijn kern zien en het is dan aan hem om die jongen in het gareel te houden. Nu snap ik wel dat hij volgens jou niet in onze ploeg past want hij kan voetballen natuurlijk,liefst zou je een volledig elftal maken met lulletjes rozewater als Lievens en houten harlekijnen ala Bogaerts.

:lol: (y)

18 Mar 2016, 9:47
Ancien

Leeftijd: 56
Davy schreef:
chunga schreef:
filip.dhose schreef:

:lol: (y)

:plat: Of iemand zoals dieje die pepe moest zeggen tegen Van Himst :D

18 Mar 2016, 11:32
Vaste Waarde

Davy schreef:
chunga schreef:
filip.dhose schreef:

Alle krakkemikkige argumenten zijn hier goed om zijn gelijk te halen. Je vergelijkt hier een creatieve speler als Laref met controlerende en/of verdedigende spelers als M. Lievens en Bogaerts!

Ik heb het niet op spelers, hoe goed ze ook zijn, die hun eigen ego boven het ploegbelang plaatsen, en die tactische richtlijnen van een coach nog al eens in de wind durven slaan. Bij die Laref moet alles op hem toegespitst worden. En anderen moeten volledig in functie van hem spelen, zodat hij zo weinig moet lopen. Dergelijke spelers zijn zeer goed als de resultaten meevallen, maar zijn een pest (of een gif, om het met jouw woorden te zeggen) voor een spelersgroep wanneer de groep eens in een mindere periode zit.

18 Mar 2016, 11:43
Ancien

Leeftijd: 38
filip.dhose schreef:
Alle krakkemikkige argumenten zijn hier goed om zijn gelijk te halen. Je vergelijkt hier een creatieve speler als Laref met controlerende en/of verdedigende spelers als M. Lievens en Bogaerts!

Ik heb het niet op spelers, hoe goed ze ook zijn, die hun eigen ego boven het ploegbelang plaatsen, en die tactische richtlijnen van een coach nog al eens in de wind durven slaan. Bij die Laref moet alles op hem toegespitst worden. En anderen moeten volledig in functie van hem spelen, zodat hij zo weinig moet lopen. Dergelijke spelers zijn zeer goed als de resultaten meevallen, maar zijn een pest (of een gif, om het met jouw woorden te zeggen) voor een spelersgroep wanneer de groep eens in een mindere periode zit.

En wat wil je dan doen? Met 11 Bogaerts'en of Lievens spelen? Der zal veel volk komen kijken dan. Een beetje trainer houdt zo iemand toch wel in het gareel zeker, kom seg.

18 Mar 2016, 13:32
forumlegende

De trainer én de spelersgroep moeten zo iemand in het gareel houden.
Een voetballer moet toch nog een beetje kunnen...nou ja, voetballen.

18 Mar 2016, 15:52
Vaste Waarde

De waarheid ligt zoals altijd in het midden.

Een beetje klootzak mag , maar teveel streken kan ook natuurlijk niet.
En een minimum aan werkethos is toch ook een vereiste.

Dus zolang het binnen de grenzen van het aanvaardbare ligt moet dat kunnen, maar dan moet je het wel bewijzen op andere vlakken hé.

En er wordt dan wel verwacht dat je in een mindere periode (wat bij elke creatieve speler wel eens voorkomt) iets meer vechtlust en karakter toont

18 Mar 2016, 16:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ergens volg ik Filip hier nu welk; je kan een verdedigende mid niet gaan vergelijken met een spelmaker e ik zou er toch ook absoluut over waken om niet te veel spelers met "temperament" (laat het ons zo noemen) te gaan aantrekken. De balans op dat vlak mag inderdaad eerder wat overhellen naar spelers uit de streek waarmee iet of wat binding bestaat.

Nu langs de andere kant ben ik het ook eens met de andere commentaren hierboven dat
1) we temperament ontbreken dit seizoen, toch wel iets te veel communiekantjes ipv klootzakskes. Getuige daarvan het (ontelbaar) aantal duikpartijen zonder vrije trap mee te krijgen best xel irritante eigenschap dit seizoen.
2) een trainer dat in principe allemaal meester moet kunnen.

Maar als ik dan terugkijk op de discussie eerder deze week rond Gayé, dan denk ik zo dat het eerder per toeval is dat ik in deze op dezelfde golflengte zit als Filip. Karakter moet aanwezig zijn, maar in eerste instantie moeten ze vooral kunnen voetballen. En als je spreekt over voetballers in deze kern dan maakt Gaye toch wel deel uit van mijn top-3. Misschien dat hij daardoor ook bij de duurdere contracten zit, maar dat is dan weer een andere discussie.

19 Mar 2016, 1:05
Nationale Ploeg

Gayé is ook voor mij onze beste transfer en iemand die er uiteraard altijd moet instaan. Onze trainer mag er ook rekening mee houden dat Gayé heel wat opkuist en eens hij de bal heeft ook steeds aan de opbouw begint te denken en daarom VOORUIT wil inspelen. Als je dat 25 keer op een match doet is de kans inderdaad groter om eens een bal verkeerd te geven dan bij een Jonas"tikkie breed of achteruit"Bogaerts. Bovendien zijn zijn afspeelpunten ook beperkt in deze ploeg want hij weet ook dat inspelen bij Ken enig risico inhoud en hem aan Bogaerts geven enkel een "return to sender" oplevert. Eigenlijk zou ik liever "als je Jonas dan toch persé in de ploeg wilt" Malick wisselen met Jonas van positie zoals Dirk ook deed bij zijn debuut op Hamme. Ik geef wel toe dat dit,ondanks onze riante overwinning" toen geen onverdeeld succes was wat Malick betreft,was duidelijk onwennig op die positie maar blijf vinden dat Dirk dit wat meer tijd had moeten geven.

19 Mar 2016, 9:22
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
chunga schreef:
Gayé is ook voor mij onze beste transfer en iemand die er uiteraard altijd moet instaan. Onze trainer mag er ook rekening mee houden dat Gayé heel wat opkuist en eens hij de bal heeft ook steeds aan de opbouw begint te denken en daarom VOORUIT wil inspelen. Als je dat 25 keer op een match doet is de kans inderdaad groter om eens een bal verkeerd te geven dan bij een Jonas"tikkie breed of achteruit"Bogaerts. Bovendien zijn zijn afspeelpunten ook beperkt in deze ploeg want hij weet ook dat inspelen bij Ken enig risico inhoud en hem aan Bogaerts geven enkel een "return to sender" oplevert. Eigenlijk zou ik liever "als je Jonas dan toch persé in de ploeg wilt" Malick wisselen met Jonas van positie zoals Dirk ook deed bij zijn debuut op Hamme. Ik geef wel toe dat dit,ondanks onze riante overwinning" toen geen onverdeeld succes was wat Malick betreft,was duidelijk onwennig op die positie maar blijf vinden dat Dirk dit wat meer tijd had moeten geven.

Gayé heeft zelf al aangegeven liever centraal vanachter te staan, maar als je hem zou wisselen met Bogaerts heb je wel meer voetballend vermogen op het middenveld.
Maar we krijgen nu al zoveel goals tegen, wat gaat dat dan zijn als we Malick daar weghalen?
Ik zou eens met 1 verdedigende middenvelder spelen en daar Wagner bij.
Die Wagner was de eerste match op La Louviere de beste speler bij ons en is nadien volledig uit beeld verdwenen buiten wat korte invalbeurten.
Tegen Sint Niklaas zou ik Trompet uit de ploeg halen(brengt 0,0 bij) voor Wagner en dan Van Damme of Bogaerts erbij. Zal een zeer moeilijke match worden, maar wil je voor die eerste 2 plaatsen nog meedoen moet je gewoon winnen anders zal het bijna zeker eindronde worden.

ik vond ook dat Wagner nogal sterk 'afgeserveerd' sedert de trainerswissel. en idd je kan niet zeggen dat Trompet een surplus brengt, vind Wagner voetballend veel beter. jammere extra kost voor een club in nood en ook jammer dat er al afgeweken wordt van de 'spelers beter maken ipv andere (er bij) halen' oefening die je als sportieve staff bij budgetarme clubs als ons prioritair (zou) moet(en) stellen...

19 Mar 2016, 12:07
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
chunga schreef:

Gayé heeft zelf al aangegeven liever centraal vanachter te staan, maar als je hem zou wisselen met Bogaerts heb je wel meer voetballend vermogen op het middenveld.
Maar we krijgen nu al zoveel goals tegen, wat gaat dat dan zijn als we Malick daar weghalen?
Ik zou eens met 1 verdedigende middenvelder spelen en daar Wagner bij.
Die Wagner was de eerste match op La Louviere de beste speler bij ons en is nadien volledig uit beeld verdwenen buiten wat korte invalbeurten.
Tegen Sint Niklaas zou ik Trompet uit de ploeg halen(brengt 0,0 bij) voor Wagner en dan Van Damme of Bogaerts erbij. Zal een zeer moeilijke match worden, maar wil je voor die eerste 2 plaatsen nog meedoen moet je gewoon winnen anders zal het bijna zeker eindronde worden.
Trompet brengt het inderdaad nog niet maar toch zou ik die niet afserveren, de ene heeft nu eenmaal een langere aanpassingsperiode nodig dan de andere. Ik heb die jongen vroeger een paar keer zien spelen en die kan echt wel beter dan wat hij nu brengt.

19 Mar 2016, 16:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 225 226 227 228 229 515