|
|
| Pagina 240 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 238 239 240 241 242 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
gegokt en verloren zeker?
|
| 19 Mei 2016, 10:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: BDS schreef: Didjeeken schreef: Een jaartje Van Damme, Bogaerts, Geeraerd . Stormloop op de abo's!!! Niet te verstaan gewoon. --- Ik snap de houding van het bestuur wel hoor: 1) reeds afgesloten contracten kun je niet meer terugdraaien. Slechte contracten zoals Van Damme en Bogaerts, daarbij kunnen deze spelers toch nog bijgestuurd worden, als zij hun niveau niet halen: gebruiken als reservespelers. 2) vertrouwen in DG : behaalde zijn doelstelling: nl de eindronde halen. Als je de 'foutenlast' van de trainer vergelijkt met de 'foutenlast' van de spelerskern, komt de trainer er nog behoorlijk goed uit. Hij moest het doen, met een zwakke, beperkte kern. Hij krijgt en verdient een herkansing. Tegelijk geen zotte kosten doen voor een nieuwe trainer: het financieel herstel van de club is uiterst van belang! 3) stopzetting van de onderhandelingen met de andere spelers, ze mogen vertrekken: dat hoeft geen uitleg als je het vertoon hebt gezien van 'de ganse ploeg'. Ook sommige sterkmakers, zijn nog onvoldoende om volgend jaar voor de titel te spelen. 4) mijn gevoel is dat het bestuur wel degelijk op zoek is naar nieuwe échte versterkingen en een beter transferbeleid.... Ik hoop dat ik gelijk heb.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 19 Mei 2016, 11:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Na het vertrek van Janssens is onze doelman Kevin VDN nu ook officieel de speler met de beste traptechniek uit de hele kern trouwens. Er zal dus serieus wat moeten bijkomen.
|
| 19 Mei 2016, 11:28 |
|
|
forumlegende
Gemengde gevoelens hierbij. Maar de beslissing zal misschien uit financieel oogpunt genomen zijn. Wel 'grappig' om lezen is dat ze een ploeg gaan samenstelling die komend seizoen kan meedingen voor promotie naar de Eerste Amateurliga.
Met wat je nu al hebt speel je nog geen middenmoot in 2de amateur. Als ze echt voor de titel willen gaan zullen er nog ronkende namen moeten bijkomen of ze verkopen 0,0 abonnementen (zeker met het aanblijven van DG en het weggaan van de enige 'sterkhouders' op VDN na). _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Mei 2016, 11:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: Gemengde gevoelens hierbij. Maar de beslissing zal misschien uit financieel oogpunt genomen zijn. Wel 'grappig' om lezen is dat ze een ploeg gaan samenstelling die komend seizoen kan meedingen voor promotie naar de Eerste Amateurliga. Met wat je nu al hebt speel je nog geen middenmoot in 2de amateur. Als ze echt voor de titel willen gaan zullen er nog ronkende namen moeten bijkomen of ze verkopen 0,0 abonnementen (zeker met het aanblijven van DG en het weggaan van de enige 'sterkhouders' op VDN na). -- Inderdaad, maar we zijn maar net in het begin van de transfertperiode.. En we weten maar ruim een week in welke afdeling we volgend seizoen zullen spelen. Dus toch nog enigszins afwachten. Het is het bestuur zelf, die heeft afgekondigd, om voor de top te gaan, en de club financieel te herstellen. Alvast zijn ze goed bezig, met onnodige kosten te laten verdwijnen: zoals: geen dubbele betaling van een nieuwe trainer, stopzetten van onhaalbare rechtszaken, enz.. en het opbouwen van vertrouwen met derden. Bespaard geld kan geinvesteerd worden in het sportieve luik. Tot hiertoe, kunnen we nog niet zeggen, dat ze de supporters hebben belogen, ..met hun herstelplanning. En snelle en dure transferts moet je ook niet verwachten, want elke euro die wordt uitgegeven, zal 4 keer omgedraaid worden. Laat ons het vertrouwen behouden op het bestuur. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 19 Mei 2016, 12:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bij Beerschot moet naast Vansimpsen ook Antonio Muñoz Herrera vertrekken. Die mag gerust ook naar ons komen. Alhoewel ik niet zeker ben hoe hij terug gekomen is van zijn zware blessure vorig seizoen. Iemand een idee of die dit jaar nog veel gescoord heeft?
|
| 19 Mei 2016, 12:19 |
|
|
Ancien
pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: Gemengde gevoelens hierbij. Maar de beslissing zal misschien uit financieel oogpunt genomen zijn. Wel 'grappig' om lezen is dat ze een ploeg gaan samenstelling die komend seizoen kan meedingen voor promotie naar de Eerste Amateurliga. Met wat je nu al hebt speel je nog geen middenmoot in 2de amateur. Als ze echt voor de titel willen gaan zullen er nog ronkende namen moeten bijkomen of ze verkopen 0,0 abonnementen (zeker met het aanblijven van DG en het weggaan van de enige 'sterkhouders' op VDN na). -- Inderdaad, maar we zijn maar net in het begin van de transfertperiode.. En we weten maar ruim een week in welke afdeling we volgend seizoen zullen spelen. Dus toch nog enigszins afwachten. Het is het bestuur zelf, die heeft afgekondigd, om voor de top te gaan, en de club financieel te herstellen. Alvast zijn ze goed bezig, met onnodige kosten te laten verdwijnen: zoals: geen dubbele betaling van een nieuwe trainer, stopzetten van onhaalbare rechtszaken, enz.. en het opbouwen van vertrouwen met derden. Bespaard geld kan geinvesteerd worden in het sportieve luik. Tot hiertoe, kunnen we nog niet zeggen, dat ze de supporters hebben belogen, ..met hun herstelplanning. En snelle en dure transferts moet je ook niet verwachten, want elke euro die wordt uitgegeven, zal 4 keer omgedraaid worden. Laat ons het vertrouwen behouden op het bestuur. Allemaal goed en wel, maar de doorsnee supporter denkt er toch iets minder zakelijk over hoor, eerst de mooie toekomstplannen en dan zie je onze club in tien jaar tijd voor de tweede maal naar vierde klasse tuimelen, je gaat mede hierdoor sowieso opnieuw een pak afhakers hebben. De resterende supporters behouden en aan klantenbinding doen ga je niet bereiken met ons weer een seizoen kutvoetbal te serveren. Nee, de kop spelen en voluit voor de titel gaan moet het enige hoofddoel zijn! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Mei 2016, 12:43 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: Gemengde gevoelens hierbij. Maar de beslissing zal misschien uit financieel oogpunt genomen zijn. Wel 'grappig' om lezen is dat ze een ploeg gaan samenstelling die komend seizoen kan meedingen voor promotie naar de Eerste Amateurliga. Met wat je nu al hebt speel je nog geen middenmoot in 2de amateur. Als ze echt voor de titel willen gaan zullen er nog ronkende namen moeten bijkomen of ze verkopen 0,0 abonnementen (zeker met het aanblijven van DG en het weggaan van de enige 'sterkhouders' op VDN na). -- Inderdaad, maar we zijn maar net in het begin van de transfertperiode.. En we weten maar ruim een week in welke afdeling we volgend seizoen zullen spelen. Dus toch nog enigszins afwachten. Het is het bestuur zelf, die heeft afgekondigd, om voor de top te gaan, en de club financieel te herstellen. Alvast zijn ze goed bezig, met onnodige kosten te laten verdwijnen: zoals: geen dubbele betaling van een nieuwe trainer, stopzetten van onhaalbare rechtszaken, enz.. en het opbouwen van vertrouwen met derden. Bespaard geld kan geinvesteerd worden in het sportieve luik. Tot hiertoe, kunnen we nog niet zeggen, dat ze de supporters hebben belogen, ..met hun herstelplanning. En snelle en dure transferts moet je ook niet verwachten, want elke euro die wordt uitgegeven, zal 4 keer omgedraaid worden. Laat ons het vertrouwen behouden op het bestuur. Veel waarheid in uw post. Alleen wil ik maar meegeven dat het bestuur zijn doelstelling om voor de promotie te spelen ook in daden zal moeten omzetten, door het aantrekken van de nodige versterkingen. Anders ga je de supporters niet over de streep krijgen om een abo te kopen, na het bedroevende spelpeil van vorig seizoen en de slechte staat van ons (sfeerloze) stadion. Dus ik wil ze zeker het vertrouwen gunnen, maar een abo koop ik enkel als ze via hun transfers mij kunnen overtuigen van hun doelstelling (=top 2de amateur). Zoals je stelt, de transfertperiode loopt nog een tijdje. Ze krijgen het voordeel van de twijfel ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Mei 2016, 12:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Bij Beerschot moet naast Vansimpsen ook Antonio Muñoz Herrera vertrekken. Die mag gerust ook naar ons komen. Alhoewel ik niet zeker ben hoe hij terug gekomen is van zijn zware blessure vorig seizoen. Iemand een idee of die dit jaar nog veel gescoord heeft? Munoz niet gescoord in competitieverband, maar was lange tijd uit door blessure. Ratko intussen getekend bij Dessel. |
| 19 Mei 2016, 12:50 |
|
|
Reserve
DT schreef: Smetje schreef: Bij Beerschot moet naast Vansimpsen ook Antonio Muñoz Herrera vertrekken. Die mag gerust ook naar ons komen. Alhoewel ik niet zeker ben hoe hij terug gekomen is van zijn zware blessure vorig seizoen. Iemand een idee of die dit jaar nog veel gescoord heeft? Munoz niet gescoord in competitieverband, maar was lange tijd uit door blessure. Ratko intussen getekend bij Dessel. Jammer van ratko. Ook veel sterkhouders in derde en vierde liggen al vast. |
| 19 Mei 2016, 12:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
BDS schreef: Jammer van ratko. Ook veel sterkhouders in derde en vierde liggen al vast. Das jammer genoeg een feit. De écht goeie hebben reeds bijgetekend of getekend bij andere ploeg denk ik. Had graag Mbarki van Londerzeel ook zien komen, maar had ook al bijgetekend. Bovendien staat ook niet iedereen te springen om te tekenen bij EA blijkbaar. Ze zullen hun tenen mogen uitkuisen om ne nieuwe competitieve kern samen te stellen. Veel succes! |
| 19 Mei 2016, 13:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Smetje schreef: Bij Beerschot moet naast Vansimpsen ook Antonio Muñoz Herrera vertrekken. Die mag gerust ook naar ons komen. Alhoewel ik niet zeker ben hoe hij terug gekomen is van zijn zware blessure vorig seizoen. Iemand een idee of die dit jaar nog veel gescoord heeft? Munoz niet gescoord in competitieverband, maar was lange tijd uit door blessure. Ratko intussen getekend bij Dessel. Maar nu is hij dus terug fit? Enig idee of hij nog niveau haalt? Is blijkbaar begin dit jaar 30 geworden. Zou dus nog even moeten meekunnen. |
| 19 Mei 2016, 13:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
ik kom liever kijken naar een ploeg met eigen jeugd spelers, dan naar een gekochte ploeg!!!
|
| 19 Mei 2016, 14:04 |
|
|
Knaap
Ze moesten hun huiswerk al veel vroeger gemaakt hebben. Of je nu promoveert of niet !
Beter nu een paar sterkhouders aantrekken die je ook kan bezigen "moest" je volgend seizoen kunnen overgaan naar 1ste amateur. Er zal heel wat kwaliteit moeten bijkomen want anders speel je weer gene platte prijs. En de paar spelers waarin ik nog enige hoop koesterde moeten weg en degene die ik liever zag vertrekken die mogen blijven. Soit, het mag zijn wat het wil, volgend seizoen zal ik er ook staan, hopelijk minder vloekend dan de voorbije jaren. _________________ Proud member "Den natten toeig" |
| 19 Mei 2016, 14:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Dirk II schreef: Soit, het mag zijn wat het wil, volgend seizoen zal ik er ook staan, hopelijk minder vloekend dan de voorbije jaren. da zal meevallen. puur wetenschappelijk bekeken moeten we immers wel zowieso eens op een niveau landden waarin we sportief een topper zullen zijn. _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Mei 2016, 14:46 |
|
| Pagina 240 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 238 239 240 241 242 … 515 Volgende |