|
|
| Pagina 255 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 253 254 255 256 257 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef: Flippo was toch ook ouder dan 33? Gaat me niet over de leeftijd, gaat me om het feit dat die man als de voorbereiding gaat beginnen anderhalf jaar geen wedstrijd met inzet zal hebben gespeeld... En voor iemand van 33 gaat dat gebrek aan competitieritme niet van vandaag op morgen weggewerkt zijn... We hebben gezien hoe moeilijk Jore Trompet het heeft gehad om zich aan echt competitievoetbal aan te passen en hij moet er nog 24 worden... Als dit de maatstaf wordt van de dragende spelers die we willen halen, awel met alle respect, maar dan heb ik een aantal maanden dik mijn tijd verdaan... Dan kunnen we Kenneth Van Goethem, Guiseppe Rossini, Birger Maertens, Jaime Ruiz en Wim Raeymaekers ook een contract geven... Hebben allemaal ervaring te koop, maar zijn zo goed dat de meeste ploegen ze niet moeten hebben, liggen allemaal al een tijd stil, maar daar wordt blijkbaar niet naar gekeken... Voor je zo'n mannen aantrekt of ermee onderhandelt, laat je hen testen me dunkt... Lusamba had ook nog wat achterstand toen hij hier aankwam remember... Ach, het gaat me zelfs niet over de capaciteiten van deze speler: kan al bij al best meevallen allemaal, maar je gaat me toch niet wijsmaken dat dit het soort speler is wat uw voetbalvisie weerspiegelt? En het is vooral dat wat me stilaan echt begint te storen... Twee maanden geleden was er sprake van mannen als Laref, Van Tricht, Papasarantis, nu zoeken we ons heil in spelers als Van Hoevelen... Als je ervaren contractloze spelers een kans wil gunnen, ga eens praten met Prince Asubonteng, Laundry Mulemo, Freddy Monbongo, Rachid Bourabia, Philippe Liard, Yohan Brouckaert,... zijn ook allemaal nog vrij... Ook bij RWDM loopt er nog volk rond dat bij ons niet zou misstaan... Ter vergelijking: Filipovic was inderdaad niet jonger maar speelde wel nog zijn matchen in eerste klasse voor hij bij ons terechtkwam... |
| 06 Jun 2016, 15:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: pattaboem schreef: Flippo was toch ook ouder dan 33? Gaat me niet over de leeftijd, gaat me om het feit dat die man als de voorbereiding gaat beginnen anderhalf jaar geen wedstrijd met inzet zal hebben gespeeld... En voor iemand van 33 gaat dat gebrek aan competitieritme niet van vandaag op morgen weggewerkt zijn... We hebben gezien hoe moeilijk Jore Trompet het heeft gehad om zich aan echt competitievoetbal aan te passen en hij moet er nog 24 worden... Als dit de maatstaf wordt van de dragende spelers die we willen halen, awel met alle respect, maar dan heb ik een aantal maanden dik mijn tijd verdaan... Dan kunnen we Kenneth Van Goethem, Guiseppe Rossini, Birger Maertens, Jaime Ruiz en Wim Raeymaekers ook een contract geven... Hebben allemaal ervaring te koop, maar zijn zo goed dat de meeste ploegen ze niet moeten hebben, liggen allemaal al een tijd stil, maar daar wordt blijkbaar niet naar gekeken... Voor je zo'n mannen aantrekt of ermee onderhandelt, laat je hen testen me dunkt... Lusamba had ook nog wat achterstand toen hij hier aankwam remember... Ach, het gaat me zelfs niet over de capaciteiten van deze speler: kan al bij al best meevallen allemaal, maar je gaat me toch niet wijsmaken dat dit het soort speler is wat uw voetbalvisie weerspiegelt? En het is vooral dat wat me stilaan echt begint te storen... Twee maanden geleden was er sprake van mannen als Laref, Van Tricht, Papasarantis, nu zoeken we ons heil in spelers als Van Hoevelen... Als je ervaren contractloze spelers een kans wil gunnen, ga eens praten met Prince Asubonteng, Laundry Mulemo, Freddy Monbongo, Rachid Bourabia, Philippe Liard, Yohan Brouckaert,... zijn ook allemaal nog vrij... Ook bij RWDM loopt er nog volk rond dat bij ons niet zou misstaan... Ter vergelijking: Filipovic was inderdaad niet jonger maar speelde wel nog zijn matchen in eerste klasse voor hij bij ons terechtkwam... Onze laatste match indachtig zou zelfs mijn metjen (het besje is 96 jaar) bij ons niet misstaan ![]() |
| 06 Jun 2016, 17:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: pattaboem schreef: Flippo was toch ook ouder dan 33? Gaat me niet over de leeftijd, gaat me om het feit dat die man als de voorbereiding gaat beginnen anderhalf jaar geen wedstrijd met inzet zal hebben gespeeld... En voor iemand van 33 gaat dat gebrek aan competitieritme niet van vandaag op morgen weggewerkt zijn... We hebben gezien hoe moeilijk Jore Trompet het heeft gehad om zich aan echt competitievoetbal aan te passen en hij moet er nog 24 worden... Als dit de maatstaf wordt van de dragende spelers die we willen halen, awel met alle respect, maar dan heb ik een aantal maanden dik mijn tijd verdaan... Dan kunnen we Kenneth Van Goethem, Guiseppe Rossini, Birger Maertens, Jaime Ruiz en Wim Raeymaekers ook een contract geven... Hebben allemaal ervaring te koop, maar zijn zo goed dat de meeste ploegen ze niet moeten hebben, liggen allemaal al een tijd stil, maar daar wordt blijkbaar niet naar gekeken... Voor je zo'n mannen aantrekt of ermee onderhandelt, laat je hen testen me dunkt... Lusamba had ook nog wat achterstand toen hij hier aankwam remember... Ach, het gaat me zelfs niet over de capaciteiten van deze speler: kan al bij al best meevallen allemaal, maar je gaat me toch niet wijsmaken dat dit het soort speler is wat uw voetbalvisie weerspiegelt? En het is vooral dat wat me stilaan echt begint te storen... Twee maanden geleden was er sprake van mannen als Laref, Van Tricht, Papasarantis, nu zoeken we ons heil in spelers als Van Hoevelen... Als je ervaren contractloze spelers een kans wil gunnen, ga eens praten met Prince Asubonteng, Laundry Mulemo, Freddy Monbongo, Rachid Bourabia, Philippe Liard, Yohan Brouckaert,... zijn ook allemaal nog vrij... Ook bij RWDM loopt er nog volk rond dat bij ons niet zou misstaan... Ter vergelijking: Filipovic was inderdaad niet jonger maar speelde wel nog zijn matchen in eerste klasse voor hij bij ons terechtkwam... Terechte kritiek lijkt me. Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat (op het financiële na mss) de club in chaos verkeert. |
| 06 Jun 2016, 18:14 |
|
|
forumlegende
The Blackwans schreef: Hugo schreef: https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/2886-sven-jaecques-met-positieve-noot-afsluiten Allez dit is toch positief nieuws. ![]() Wie de transfers doet maakt oo zich niet veel uit gezien je een titel niet op bestelling hebt. Voorlopig ben ik tevreden over de nieuwkomers, ook naar de profielen die ze nog zoeken. Als iemand met ervaring als SJ ook nog een te volgen structuur neerpoot voor hij vertrekt dan is dat ook een pluspunt. Benieuwd naar de oefenmatchem ![]() als dat allemaal niet veel uitmaakt waarom hebben we dan "en bloc" 3 jaar zitten kreften over LVH als het toch allemaal geen rol speelde? Als die SJ hier nog een structuur moet neerpoten voor 15 juni gaat hij zich moeten haasten toch. Soit hier weet je nooit natuurlijk. Als iemand die vertrekt je structuur moet neerpoten, ben je denk ik niet goed bezig, maar dat is mijn mening en die is niet zoveel waard. Ieder zijn gedacht uiteraard. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Jun 2016, 18:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Lees terug in een post "iemand als een Sven Jacques"...
Nu heb ik echt wel niets tegen die man, maar heeft die dan zo een palmares of zoveel te bieden waardoor we echt volledig ons lot in zijn handen moeten achterlaten? Voor de rest volledig eens met DT wat visie betreft maar de vrees dat het weer een doos gebakken lucht is dat men op dat vlak aan het verkopen is overvalt mij al enkele weken. Maar vooral ook met El Corredor ... het is nu dat je spelers moet halen en we spreken nog van een structuur uittekenen. Heeft iemand al eens de kalender doorgestuurd ? We kunnen er hier allemaal wel mee lachen, maar straks moet je effectief nen Filipovic gaan vragen om terug zijn schoenen aan te trekken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jun 2016, 23:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 08 Jun 2016, 17:28 |
|
|
Freak
|
| 08 Jun 2016, 17:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waly 2 schreef: (y) van tricht lijkt mij een mooie transfer te zijn. |
| 08 Jun 2016, 18:07 |
|
|
Reserve
Transfers blijven afwachten....
|
| 08 Jun 2016, 18:37 |
|
|
Freak
BDS schreef: Transfers blijven afwachten.... dat is overal. |
| 08 Jun 2016, 18:40 |
|
|
Nationale Ploeg
ik persoonlijk zie liever Van Tricht komen dan Laref.
ik vermoed dat zo'n gasten wel echt gemotiveerd gaan zijn om voor EA uit te komen: interesse van andere clubs hadden ze wel hoor, het meeste zullen we niet betalen en onder tafel liggen bij ons alleen dooi muizen, die vermaledijde 0-5 tgn La Lou waardoor het 4de klasse wordt (call it what you want that's what it is) en toch nog tekenen ? dien Jaecques kan precies toch onderhandelen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Jun 2016, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: BDS schreef: Transfers blijven afwachten.... dat is overal. Waly2 heeft gelijk. We zijn momenteel een bijna volledige nieuwe spelerskern aan het samenstellen; Oefenmachen hebben we nog niet gezien. Transferts zijn altijd af te wachten. Je kan ze enkel op voorhand "min of meer" inschatten, op basis van hun verleden. Een nieuwe club, een nieuwe ploeg, totaal andere cohesie met de medespelers, een andere trainer, een ander supporterspubliek.... Allemaal elementen die meespelen in de waarde van een (nieuwe) speler; en dus ook mee een rol spelen naar het algemeen resultaat. Er zijn in het verleden, bij een begin van de competitie, al zoveel gedoodverfde favorieten voor de titel naar voor geschoven op basis van de individuele kwaliteit van de spelers; maar die de top niet haalden. (voorbeelden genoeg). Ook deze keer is het, -zeker in het begin-, koffiedik kijken. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 09 Jun 2016, 11:48 |
|
|
forumlegende
Dries Ventose komt vrij (Beerschot) en zou ook wel passen in wit-zwarte uitrusting.
|
| 09 Jun 2016, 11:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jean schreef: Dries Ventose komt vrij (Beerschot) en zou ook wel passen in wit-zwarte uitrusting. Amai nog ni... Ambieert wel een ploeg uit de Superliga en als dat niet doorgaat, verwacht ik Rupel-Boom wel op de afspraak... |
| 09 Jun 2016, 12:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Sven Jacques, ge moest al in den otto zitten om Ventose binnen te halen!
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 09 Jun 2016, 12:19 |
|
| Pagina 255 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 253 254 255 256 257 … 515 Volgende |