|
|
| Pagina 257 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef: BlackandBlue schreef: Aan Van Tricht gaan jullie veel plezier beleven. Speelt altijd in 1 tijd, leest het spel goed. Mist enkel afwerking en body. Nu als nummer 10 vind ik het raar want Van Tricht is eerder een 8 of een rechterflank speler vind ik. Nuja is het ook straf dat jullie hem een profcontract gingen geven, want geloof mij van ons kreeg hij ook een mooi voorstel. Hopelijk hoeven jullie jezelf financieel er niet pijn voor te doen. Aan Wannes zelf wens ik veel succes. Hopelijk een opstapje naar hoger, al is 1A toch te hoog gegrepen. 1A dromen we zelfs nog niet van. Als we binnen de 10 jaar in 1B geraken en een nieuw stadion hebben zal ik al mijn 2 pollekes kussen. 1B is denk ik ook waar we thuishoren op lange termijn met misschien/hopelijk af en toe eens een boerenjaar Ik had het over de kwaliteit van Van Tricht eigenlijk omdat die dat zelf nog hoopt. Voor Eendracht zou ik het ook wel gunnen, maar is dat realistisch... |
| 10 Jun 2016, 11:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Eendracht Aalst heeft Bigen Yala Lusala(23) weggehaald bij La Louvière. De Belgische Congolees tekende zopas een overeenkomst van twee seizoenen. Bij RSC Anderlecht stond hij, net als Bruno Baras, te boek als één van talenten uit de jeugdopleiding en verzamelde hij ook een twintigtal jeugdselecties voor de Belgische nationale ploeg. Twee uitleenbeurten aan Sporting Lokeren en White Star Brussel werden geen succes maar een transfer naar La Louvière in 2013 werd dat wel.
Bij de derdeklasser was Yala Lusala de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde en pikte hij regelmatig zijn doelpunt mee. Zo opende hij op Tivoli de score in de eindrondewedstrijd tegen Eendracht Aalst. Bigen is één van de polyvalente profielen waarnaar Eendracht op zoek is, want hij kan zowel op het middenveld als in de aanval uitkomen. Welkom Bigen Yala Lusala! |
| 12 Jun 2016, 12:11 |
|
|
forumlegende
Gilles schreef: Eendracht Aalst heeft Bigen Yala Lusala(23) weggehaald bij La Louvière. De Belgische Congolees tekende zopas een overeenkomst van twee seizoenen. Bij RSC Anderlecht stond hij, net als Bruno Baras, te boek als één van talenten uit de jeugdopleiding en verzamelde hij ook een twintigtal jeugdselecties voor de Belgische nationale ploeg. Twee uitleenbeurten aan Sporting Lokeren en White Star Brussel werden geen succes maar een transfer naar La Louvière in 2013 werd dat wel. Bij de derdeklasser was Yala Lusala de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde en pikte hij regelmatig zijn doelpunt mee. Zo opende hij op Tivoli de score in de eindrondewedstrijd tegen Eendracht Aalst. Bigen is één van de polyvalente profielen waarnaar Eendracht op zoek is, want hij kan zowel op het middenveld als in de aanval uitkomen. Welkom Bigen Yala Lusala! prima transfer ! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Jun 2016, 12:12 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst heeft Bigen Yala Lusala(23) weggehaald bij La Louvière. De Belgische Congolees tekende zopas een overeenkomst van twee seizoenen. Bij RSC Anderlecht stond hij, net als Bruno Baras, te boek als één van talenten uit de jeugdopleiding en verzamelde hij ook een twintigtal jeugdselecties voor de Belgische nationale ploeg. Twee uitleenbeurten aan Sporting Lokeren en White Star Brussel werden geen succes maar een transfer naar La Louvière in 2013 werd dat wel. Bij de derdeklasser was Yala Lusala de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde en pikte hij regelmatig zijn doelpunt mee. Zo opende hij op Tivoli de score in de eindrondewedstrijd tegen Eendracht Aalst. Bigen is één van de polyvalente profielen waarnaar Eendracht op zoek is, want hij kan zowel op het middenveld als in de aanval uitkomen. Welkom Bigen Yala Lusala! prima transfer ! Als jij het al prima vindt... |
| 12 Jun 2016, 12:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ploeg krijgt vorm.
Zeer benieuwd naar de eerste oefenpot, het mag gaan beginnen ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Jun 2016, 12:42 |
|
|
Freak
|
| 12 Jun 2016, 12:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/666 ... n=20160612
Ik weet het praat achteraf, maar was wel mooi geweest! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Jun 2016, 13:07 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst heeft Bigen Yala Lusala(23) weggehaald bij La Louvière. De Belgische Congolees tekende zopas een overeenkomst van twee seizoenen. Bij RSC Anderlecht stond hij, net als Bruno Baras, te boek als één van talenten uit de jeugdopleiding en verzamelde hij ook een twintigtal jeugdselecties voor de Belgische nationale ploeg. Twee uitleenbeurten aan Sporting Lokeren en White Star Brussel werden geen succes maar een transfer naar La Louvière in 2013 werd dat wel. Bij de derdeklasser was Yala Lusala de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde en pikte hij regelmatig zijn doelpunt mee. Zo opende hij op Tivoli de score in de eindrondewedstrijd tegen Eendracht Aalst. Bigen is één van de polyvalente profielen waarnaar Eendracht op zoek is, want hij kan zowel op het middenveld als in de aanval uitkomen. Welkom Bigen Yala Lusala! prima transfer ! Als jij het al prima vindt... Ik vind niet alles blind goed zoals jij he. ik geef gewoon mijn mening. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Jun 2016, 14:14 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: prima transfer ! Als jij het al prima vindt... Ik vind niet alles blind goed zoals jij he. ik geef gewoon mijn mening. Dat doe ik ook niet maar ik ben wellicht minder verzuurd dan jij! |
| 12 Jun 2016, 14:20 |
|
|
Vaste Waarde
|
| 12 Jun 2016, 14:26 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: (y) We hebben nu 4 aanvallers: Baras, Yala-Lusala en de beloften Lorré en Blanckaert. Daar zullen we het moeten mee doen. Nu moeten we nog werk maken van 2 centrale verdedigers, en een backup voor Falko op rechtsback. Ook een linkerflankspeler mag er nog bij, want het is nog onzeker wanneer Jelle Geenens inzetbaar zal zijn. |
| 12 Jun 2016, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 12 Jun 2016, 17:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
filip.dhose schreef: waly 2 schreef: (y) We hebben nu 4 aanvallers: Baras, Yala-Lusala en de beloften Lorré en Blanckaert. Daar zullen we het moeten mee doen. Nu moeten we nog werk maken van 2 centrale verdedigers, en een backup voor Falko op rechtsback. Ook een linkerflankspeler mag er nog bij, want het is nog onzeker wanneer Jelle Geenens inzetbaar zal zijn. ge hebt nog altijd geene nr 9 eh! Moet er zowiezo nog bij! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Jun 2016, 18:08 |
|
|
Scholier
@Hansken
Moet je aan LVH vragen,is in zijn bureau. |
| 12 Jun 2016, 18:11 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: filip.dhose schreef: waly 2 schreef: (y) We hebben nu 4 aanvallers: Baras, Yala-Lusala en de beloften Lorré en Blanckaert. Daar zullen we het moeten mee doen. Nu moeten we nog werk maken van 2 centrale verdedigers, en een backup voor Falko op rechtsback. Ook een linkerflankspeler mag er nog bij, want het is nog onzeker wanneer Jelle Geenens inzetbaar zal zijn. Yala-Lusala is een zeer goede speler en zeker een aanwinst, maar is toch niet de targetspits waar ze nog naar op zoek waren denk ik? Volgens mij moet er nog minstens een centrale verdediger,centrale middenvelder,targetspits en rechtsback bij. Allen met wat gestalte en ervaring want dat ontbreken we toch nog. Die Lorré en Blanckaert hebben,buiten een oefenmatch, nog geen minuut gespeeld in de eerste ploeg. Afwachten of die direct het niveau zullen aankunnen..... Met de laatste transfers die gedaan zijn zie ik het nieuwe seizoen terug al wat beter zitten .Dat is inderdaad wat er nog bij moet en zal komen! |
| 12 Jun 2016, 19:37 |
|
| Pagina 257 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 515 Volgende |