Artikels - Pagina 312 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 310 311 312 313 314 497
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
zwawi schreef:
Ons bestuur zal toch wel geweten hebben dat de kans bestond dat Derowood failliet ging. Ergens gaan ze met dit scenario toch rekening gehouden hebben aangezien het toch ook mensen uit de financiële wereld zijn. Of heb ik het mis?

Ik hoop het! Anders vrees ik voor de zaak. Tis de laatste dagen/weken ook ontzettend stil op de club... thoudt gewoon niet op. simpel: als ze dat 1miljoen hier komen halen ist gewoon gedaan.

09 Jul 2016, 11:12
Vaste Waarde

Jullie doen precies of jullie allemaal uit de lucht komen vallen?
Er zaten nochtans mensen genoeg van op het forum hier op een laatste derowood vergadering waaruit bleek dat deze fraude onze "redding" onder FDR was.
Ook ik was erbij en dat is ook de reden waarvoor ik hier een oproep deed om de roose en co buiten te kuisen en desnoods in vereffening te gaan en te herstarten ( Ondertussen 2 seizoenen geleden ) dus sportief hadden we waarschijnlijk al terug even ver gestaan zonder schulden.
Een paar dagen geleden zette ik hier nog " hopelijk zoeken die curatoren niet naar de nieuwe machines" en tis al van dat , wat ook logisch is als je je werk goed doet.
De volgende stap zal zijn wie de leningen daarvoor goedkeurde en laat ons hopen dat er niemand van de experten van ons huidige bestuur bij betrokken zijn want wees maar zeker dat ze dat nu tot op de bodem gaan uitspitten aangezien de bestuurder van toen ook nog medebestuurder is nu ( LVH) .
Ook is het heel bizar dat De roose ineens 800000 lening liet "vallen" .
In ieder geval mijn abbo is besteld maar het is weer een schitterend begin voor onze nieuwe spelers en voorbereiding.

Laatst gewijzigd door Neutralboy op 09 Jul 2016, 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.

09 Jul 2016, 11:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
wij hebben al vanalles meegemaakt en dit zal definitief de club nekken vrees ik. Merciekes Mr de Roose, maar ik ben niet meer zo zeker dat hij nog zal lachen momenteel. Hij kan mss beginnen zijn app in Oostende te laten aanslaan door de curatoren.
Van een fantast en dommerik gesproken zeg, business naar de kloten, mensen op straat,och,als we maar in de picture blijven hé. :fuck: :wave:

09 Jul 2016, 11:27
forumlegende

jowwan schreef:
Best dat de bankdirecteur die leningen toestond voor niet bestaande machines, de komende dagen/weken stand-bye blijft.

heb dat toen op tafel gesmeten. ;-)

oei, was ik dan toch begaan met de club?

09 Jul 2016, 11:53
forumlegende

waly 2 schreef:
“Het is de nor­maal­ste zaak van de we­reld dat bij een fail­lis­se­ment met schul­den alle be­we­gin­gen uit het ver­le­den wor­den uit­ge­spit", re­a­geert Een­dracht-CEO Sven Van Den Bo­gaert. "Ie­der­een die een beet­je ver­trouwd is met boek­hou­den, weet dat.” Dat het nieu­we club­be­stuur bij haar aan­stel­ling re­ke­ning hield met deze mo­ge­lij­ke 'er­fe­nis' van De Roo­se, staat als een paal bo­ven wa­ter. Of ze die mo­ge­lij­ke im­pli­ca­ties zo ver­re­gaand had­den in­ge­schat, is een an­de­re zaak. Voor­zit­ter Pa­trick Le­jus­te was vrij­dag niet be­reik­baar voor com­men­taar. Vol­gens bur­ge­mees­ter Chris­toph D'Hae­se (N-VA) zal Een­dracht niet de die­pe­rik in wor­den ge­sleurd. "Had­den wij die waar­borg niet ge­ge­ven, dan was de club wél ten dode op­ge­schre­ven", zegt D'Hae­se. “Het is een goe­de zaak dat wij als stad zijn tus­sen­ge­ko­men.” En als zwart-wit die waar­borg van 500.000 euro van de stad – en dus de be­las­ting­be­ta­ler – nu kwijt is? “De borg geldt tot 2018 en het is de be­doe­ling dat we die dan te­rug­heb­ben. Te­gen dan moet de borg­stel­ling niet meer no­dig zijn.” En als dat niet het ge­val is? “We moe­ten ver­trou­wen heb­ben in de men­sen die de zaak aan het sa­ne­ren zijn. Nog­maals: zon­der de waar­borg was de club ten on­der ge­gaan, wat nu niet het ge­val zal zijn.”hnb

hoe de club tegen 2018 500.000 euro gaat terugbetalen is mij wel een raadsel. Maar das nu efkes niet belangrijk.

Laten we hopen dat die curatoren een beetje voetbalminded zijn. :-)

09 Jul 2016, 11:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Ons bestuur zal toch wel geweten hebben dat de kans bestond dat Derowood failliet ging. Ergens gaan ze met dit scenario toch rekening gehouden hebben aangezien het toch ook mensen uit de financiële wereld zijn. Of heb ik het mis?

Ja als ze dat niet gedaan hebben zijn het ook geen financiële experten toch?
Anders maken ze hun hier wel ferm belachelijk....
Wachten tot er een officiële mededeling van de club komt.
Waarom moet het toch altijd iets zijn op EA en kan het nooit eens een rustig seizoen zijn zoals bij andere clubs? Al 20 jaar supporter en heb het hier nooit anders geweten en het zal nooit anders worden ook.
We zijn nu gedegradeerd van 2de naar 4de klasse onder FDR zijn beleid, zijn bedrijf is failliet en al zijn personeel staat op straat en onze club mss in vereffening maar toch moesten we FDR dankbaar zijn zeker :crazy: ?

hoop dat dit snel komt , in het nieuwsblad maakt sven vdb zich toch weinig zorgen .

09 Jul 2016, 12:01
forumlegende

voor de geïnteresseerden, curatoren zijn D'Hooghe en Verlaeckt uit Sint-Niklaas.

best tweede match verliezen zeker? :-)

09 Jul 2016, 12:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Onze burgemeester zijn reactiesnelheid vertoont in ieder geval toch al tekenen van politieke nervositeit...

09 Jul 2016, 12:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bram schreef:
enige voordeel lijkt mij nog dat dit op de strafrechtelijke tour lijkt te zullen gaan uitdraaien,
ofwel gaat het dan kort en hevig zijn .... of is het een slag die letterlijk een eeuwigheid kan duren.
En zoals het er naar uit ziet zullen ze toch eerst die horde moeten nemen eer een stap verder gezet kan worden in het vereffeningsdossier zelf.

Onze burgemeester zijn reactiesnelheid vertoont in ieder geval toch al tekenen van politieke nervositeit...

Zijn nervositeit is totaal ongegrond borg staat op nieuwe cvba en heeft dus niks met bovestaande te maken

09 Jul 2016, 13:14
forumlegende

oilsjt schreef:
Bram schreef:
enige voordeel lijkt mij nog dat dit op de strafrechtelijke tour lijkt te zullen gaan uitdraaien,
ofwel gaat het dan kort en hevig zijn .... of is het een slag die letterlijk een eeuwigheid kan duren.
En zoals het er naar uit ziet zullen ze toch eerst die horde moeten nemen eer een stap verder gezet kan worden in het vereffeningsdossier zelf.

Zijn nervositeit is totaal ongegrond borg staat op nieuwe cvba en heeft dus niks met bovestaande te maken

dus de vzw heeft dan niets met de cvba te maken? Staan deze VOLLEDIG los van elkaar?

redelijk belangrijk toch. en in hoeverre zijn de blauwe kaarten in dit geval van belang? Iemand die daar het antwoord op weet?

09 Jul 2016, 13:16

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
oilsjt schreef:
Bram schreef:

op tijd snelheid gemaakt in dat geval (y)

09 Jul 2016, 13:28
forumlegende

Bram schreef:
oilsjt schreef:
Bram schreef:

op tijd snelheid gemaakt in dat geval (y)

Het zijn nu éénmaal financiële experten hé!

09 Jul 2016, 14:37
forumlegende

Leeftijd: 69
Het stopt maar niet hé, ongelooflijk wat een rotte boel!!!

09 Jul 2016, 14:52

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
lang geleden dat ik nog iets poste,maar nu kon ik mij toch niet meer houden,Iets waar ik altijd al voor verwittigd had,dat onze vriend FDR een vuil spel aan het spelen was,mor ja het was mijn pion niet die toen aan zet was :hmm: en den bakkie was de ruzie maker,awel schoon dingen,iedereen wist dat Derowood op de fles ging gaan en dit was al maanden geweten (n) ook FDR wist dit maar al te goed :fuck:
Had men in vereffening gegaan dan had je nu waarschijnlijk al een gezonde club gehad,of spelen ze het spel mee??

09 Jul 2016, 18:36
forumlegende

Vandaag is in het Nieuwsblad een artikel verschenen betreffende de impact van het faillissement van het bedrijf van voormalig voorzitter Frank De Roose en de mogelijke gevolgen hiervan op onze club. Het clubbestuur betreurt dit artikel ten zeerste aangezien er sinds meer dan een jaar geen vorderingen van Derowood meer in de boeken van Eendracht Aalst staan. Bovendien voorziet het akkoord met Frank De Roose een ruimer toepassingsgebied, dat zowel betrekking heeft op het privé- als professioneel vermogen.

Iedereen gerustgesteld nu!?!?

09 Jul 2016, 19:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 310 311 312 313 314 497