|
|
| Pagina 320 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 318 319 320 321 322 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Artikels
Gilles schreef: Tis hier stillekes.. Idd! Ik ben in principe geen voorstander van een T2 die een T1 vervangt, aangezien een T2 dagelijks werkt en overlegt met z'n T1 en op die manier in meer of mindere mate toch medeverantwoordelijk is voor resultaten, tactiek, mentaliteit... Tenzij hij echt niets te zeggen heeft en uitsluitend kegeltjes zet, maar dan is het ook geen T1-profiel. Maar ik ken Carl De Geyseleer onvoldoende om daar meer over te zeggen. |
| 17 Okt 2016, 16:20 |
|
|
forumlegende
allesaaneen schreef: Gilles schreef: Tis hier stillekes.. Idd! Ik ben in principe geen voorstander van een T2 die een T1 vervangt, aangezien een T2 dagelijks werkt en overlegt met z'n T1 en op die manier in meer of mindere mate toch medeverantwoordelijk is voor resultaten, tactiek, mentaliteit... Tenzij hij echt niets te zeggen heeft en uitsluitend kegeltjes zet, maar dan is het ook geen T1-profiel. Maar ik ken Carl De Geyseleer onvoldoende om daar meer over te zeggen. Die De Geyseleer is er toch neergezet om een zekere continuïteit te waarborgen door de Zandbergclan. Mij lijkt het dan van weinig verstand te getuigen, om die T2 meteen T1 te maken. Zonder dat ik daarmee afbreuk doe aan de kwaliteiten van die man. Idem met Ronny Schollaert, levert al jaren prima werk, dus laat die mensen in hun taak. Beter een nieuw iemand denk ik, al hoop ik dat het bestuur deze keer zijn werk wel goed doet, en niet een DG look a like neemt. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Okt 2016, 17:54 |
|
|
forumlegende
op TV Oost reactie van onze CEO en DG.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Okt 2016, 18:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ben alvast benieuwd naar de eerste reacties van DG.
Kan mij niet van de indruk ontdoen dat dat het type is die wel eens hard zou kunnen natrappen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Okt 2016, 18:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ach ja, natuurlijk doet hij dat. Zo was hij ook na een verlies tegen de spelers hé. Iedereen zijn fout, behalve de zijne. Nu komt het neer op een afrekening 'vriend en vijand'...
Ik zal trouwens nooit de match vergeten op Brakel vorig jaar. Op dat ogenblik was bij mij zijn krediet op. Met Trompet had hij ons ook nen toeter besteld. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 17 Okt 2016, 19:00 |
|
|
forumlegende
witzwet schreef: Ach ja, natuurlijk doet hij dat. Zo was hij ook na een verlies tegen de spelers hé. Iedereen zijn fout, behalve de zijne. Nu komt het neer op een afrekening 'vriend en vijand'... Ik zal trouwens nooit de match vergeten op Brakel vorig jaar. Op dat ogenblik was bij mij zijn krediet op. Met Trompet had hij ons ook nen toeter besteld. Ja, wat hij daar "bracht", zelden gezien voor een trainer hé. Dat een speler niet brengt wat hij zou moeten brengen, kan je hem minder aanwrijven vind ik. Zal wel nog eens natrappen denk ik die DG. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Okt 2016, 19:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Blij dat hij weg is. Ze zijn dus op zoek naar een (jonge, onbekende) trainer uit de lagere klassen. Ben benieuwd.
|
| 17 Okt 2016, 19:22 |
|
|
Reserve
El Corredor (Light) schreef: op TV Oost reactie van onze CEO en DG. Sterk van Sven VDB...talking the talk, walking the walk! En DG, tja, misschien ook iets te 'impulsief' om op dat moment al voor de camera te gaan staan. Menselijke reactie, dat wel, maar 10/21 is nu éénmaal onvoldoende binnen dit ambitieuze project. |
| 17 Okt 2016, 19:45 |
|
|
Reserve
witzwet schreef: [...] Met Trompet had hij ons ook nen toeter besteld. ![]() |
| 17 Okt 2016, 19:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Ik onthoud vooral de eerste reactie na de overname door het nieuwe bestuur december 2015:
Direct de ploeg opzetten om de match tegen wetteren niet te spelen. Dat is hoe hij met het nieuwe bestuur vanaf Dag 1 is omgegaan. Hij had eigenlijk vorig jaar nieuwjaar niet meer mogen halen. Iedereen dat ooit efkens de tijd heeft genomen om met DG te klappen zal wel weten dat hij constant het bestuur zat af te vallen wanneer hij dat kon. |
| 17 Okt 2016, 19:50 |
|
|
forumlegende
allesaaneen schreef: El Corredor (Light) schreef: op TV Oost reactie van onze CEO en DG. Sterk van Sven VDB...talking the talk, walking the walk! En DG, tja, misschien ook iets te 'impulsief' om op dat moment al voor de camera te gaan staan. Menselijke reactie, dat wel, maar 10/21 is nu éénmaal onvoldoende binnen dit ambitieuze project. goh ja, sterk. de typische voetbalclichés die zomaar op een tegeltje kunnen. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Okt 2016, 19:50 |
|
|
Reserve
El Corredor (Light) schreef: allesaaneen schreef: El Corredor (Light) schreef: op TV Oost reactie van onze CEO en DG. Sterk van Sven VDB...talking the talk, walking the walk! En DG, tja, misschien ook iets te 'impulsief' om op dat moment al voor de camera te gaan staan. Menselijke reactie, dat wel, maar 10/21 is nu éénmaal onvoldoende binnen dit ambitieuze project. goh ja, sterk. de typische voetbalclichés die zomaar op een tegeltje kunnen. ![]() Komaan, 't gaat over het signaal hé...ambitie uitspreken en daar nu naar handelen. Of het dan op nen tegel kan of op nen ballon...wa ever. Het is in ieder geval láng geleden dat ik nog eens een goed gevoel had bij een EA-bestuur... bij deze even een |
| 17 Okt 2016, 20:10 |
|
|
forumlegende
allesaaneen schreef: El Corredor (Light) schreef: allesaaneen schreef: Sterk van Sven VDB...talking the talk, walking the walk! En DG, tja, misschien ook iets te 'impulsief' om op dat moment al voor de camera te gaan staan. Menselijke reactie, dat wel, maar 10/21 is nu éénmaal onvoldoende binnen dit ambitieuze project. goh ja, sterk. de typische voetbalclichés die zomaar op een tegeltje kunnen. ![]() Komaan, 't gaat over het signaal hé...ambitie uitspreken en daar nu naar handelen. Of het dan op nen tegel kan of op nen ballon...wa ever. Het is in ieder geval láng geleden dat ik nog eens een goed gevoel had bij een EA-bestuur... bij deze even een zeker niks van te zeggen. Wat dat goed gevoel betreft... We zien wel hé. Ze zijn wel met DG aan het seizoen begonnen, en dat was allerminst een sterke zet. Maar ik vermoed dat we misschien morgen in de krant nog het één en ander gaan lezen. Soit, DG weg, hopelijk iemand anders die wel het maximum haalt uit deze jonge groep. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Okt 2016, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik vind het bestuur een toonbeeld van vastberadenheid, én correctheid.
DG werd inderdaad niet deze zomer ontslagen, maar gezien zijn kort verblijf bij EA had hij zijn doelstelling (eindronde) toch bereikt. Er werd hem vervolgens een kans geboden voor eerherstel, na de destrasieuze match tegen Lalou. Het bestuur heeft hem die "herkansing" gegund. Dus men was toen zeer redelijk met DG. Het voorseizoen verliep vervolgens veelbelovend met een succesvol bekerparkoers. Geen probleem. Vervolgens heeft hij 7 competitiewedstrijden gehad -vooral tegen zwakkere ploegen- om resultaten te tonen. Zijn score was veel te weinig. Geen discutatie meer hierover. Zijn joker had DG al eerder verkregen en verspeeld. Nu is hij gewoon gebuisd, en onmiddellijk buiten gezet. NU , ....voor het te laat is om nog iets te ondernemen. Dit is harde realiteit, van zakenmensen die deze houding gewoon zijn: "Resultaat-werken". Geen "maar-discussie" meer... Hoe jammer ook voor DG, die zeker "een goeie kerel" is, en die het wel goed meent. Maar incompetent is om déze groep te coachen. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Okt 2016, 0:06 |
|
|
Nationale Ploeg
the fox is vrij, dacht ik.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Okt 2016, 8:03 |
|
| Pagina 320 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 318 319 320 321 322 … 497 Volgende |