Stadion - Pagina 324 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 322 323 324 325 326 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Bram schreef:
Je noemt hier natuurlijk elementen op die een miljoeneninvestering van de stad vergen...

Eremodegem decable gemist ?
De club fouten, maar wat met vertegenwoordigers van de stad?
Politiek op dat vlak toch wel zeer stil geweest, niet ?

het interesseert hen gewoon niet. mocht lejuste niet met de centen gekomen zijn om de her/doorstart te maken, dan hadden ze niet eens met tegenzin gewoon staan toekijken hoe de club definitief kapot ging. dat is mijn rotsvaste overtuiging.

Uitwijken naar Affligem is de enige optie voor mij, hoe jammer het ook is.

25 Okt 2016, 9:39
forumlegende

El Corredor (Light) schreef:
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:
Dat in een stad als Aalst maar weinig gerealiseerd wordt, of alles extreem lang duurt, is algemeen geweten. Hoe lang praten ze al niet over het crematorium, basket of evenementenzaal,.. Het zal met het nieuwe stadion van den eendracht niet anders zijn. Maar toch denk (hoop) ik dat dit er ooit wel zal komen. Alleen is de vraag wanneer.. Als het bestuur merkt dat de situatie, ondanks hun aandringen, uitzichtloos blijft, kunnen ze inderdaad eens informeren bij andere gemeenten (bv Erpe-Mere langs den Oudenaardsesteenweg zou ook mooie locatie zijn). Nu al alle bruggen met het stadsbestuur opblazen,zou ik zeker niet doen.
Dat dit voorstel niet wildenthousiast ontvangen werd, kan ik ergens ook wel plaatsen.
De vraag om een nieuwe tribune/aanpassing bestaande kwam niet eens vanuit ons bestuur maar van 1 politieker die een voorstel lanceert op vraag van supporters. Pas op, ik juich dit ten zeerste toe. Een eerste stap is alvast gezet, ik denk dat nu ons clubbestuur intern wat meer druk moet uitoefenen op het stadsbestuur zodat we iets kunnen doen aan die lelijke tent.

Ons bestuur is goed bezig op financieel en sportief vlak maar wat betreft het infrastructurele zijn ze even slecht bezig als hun voorgangers.

De problematiek van het huidige stadion als 'niet prioritair' bestempelen nudat de grootste financiële nest is opgekuist én het sportieve luik ook op een lager pitje drait, vind ik getuigen van slecht bestuur.

betere infrastructuur = meer sfeer = meer volk = meer inkomsten. Dat zou iemand als PLJ toch ook moeten weten, zakenman zijnde.

Den bal is aa n't rollen gebracht, nu moeten ze erop sjotten verdomme tot als de politiekers met hunne rug tegen 't doel geplakt staan. En dan moeten ze kleur bekennen: is er toekomst voor 't voetbal in Aalst, en zo ja, op welke termijn? Of zijn ze den iendracht liever kwijt dan rijk?

Bewonderenswaardig jouw pleidooi voor betere infrastructuur. Ik wou dat ik het ook kon.

Ik wil de pret niet drukken, maar op welke basis kunnen wij betere infrastructuur claimen? Middenmoot/subtop in tweede amateurliga. 1500 supporters, op verplaatsing een 150-tal.

Versta me niet verkeerd, ik zou ook op een beter stoeltje willen zitten, maar ik vrees dat dergelijke miljoeneninvestering gewoon niet realistisch is, hoe spijtig dat dat ook is.

En ons bestuur is een half jaar goed bezig, op basis daarvan gaat een stadsbestuur ook niet veranderen denk ik. Ik vrees dat we de boot twee jaar geleden definitief gemist hebben.

Bekijk onze geschiedenis de laatste 12 jaar, en je hebt geen poot om op te staan.

Da 's just Elco. Er zal nog veel water door den Dender moeten vloeien om het stadsbestuur mee te krijgen in het Iendracht verhaal. En het is al gebleken dat de stad dit niet gaat doen op eigen initiatief.

Dus is het aan ons eigen clubbestuur om het dossier van de 'tent' aan te kaarten bij de stad en er blijven achter te zitten. En op dat vlak vind ik ons bestuur veel te passief. Ze zetten massaal in op de rijkere 'supporters' naar hun restaurant te krijgen met allerlei zaken die je kan winnen (blender, ballonvlucht, een hesp, gratis champagne), maar de kleine man aan de overzijde, de échte supporters die elke thuismatch proberen te komen (in tegenstelling tot sommige restaurantbezoekers die 1 keer per jaar hun voeten onder tafel komen schuiven en bij tijd niet eens weten wat onze clubkleuren zijn...) laten ze letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Dat neem ik het bestuur enorm kwalijk. De ene supporter is de andere niet blijkbaar...

Tot slot: het bestuur leest ook dit forum mee hé. Ze merken dus ook wel dat de supporters vragende partij zijn voor een oplossing voor de tent. En toch komt er niets van communicatie hieromtrent op de officiële website. Evenmin ivm Camara, ...

25 Okt 2016, 14:11
Vaste Waarde

Timoilsjt schreef:
Timoilsjt schreef:

Ons bestuur is goed bezig op financieel en sportief vlak maar wat betreft het infrastructurele zijn ze even slecht bezig als hun voorgangers.

De problematiek van het huidige stadion als 'niet prioritair' bestempelen nudat de grootste financiële nest is opgekuist én het sportieve luik ook op een lager pitje drait, vind ik getuigen van slecht bestuur.

betere infrastructuur = meer sfeer = meer volk = meer inkomsten. Dat zou iemand als PLJ toch ook moeten weten, zakenman zijnde.

Den bal is aa n't rollen gebracht, nu moeten ze erop sjotten verdomme tot als de politiekers met hunne rug tegen 't doel geplakt staan. En dan moeten ze kleur bekennen: is er toekomst voor 't voetbal in Aalst, en zo ja, op welke termijn? Of zijn ze den iendracht liever kwijt dan rijk?

Bewonderenswaardig jouw pleidooi voor betere infrastructuur. Ik wou dat ik het ook kon.

Ik wil de pret niet drukken, maar op welke basis kunnen wij betere infrastructuur claimen? Middenmoot/subtop in tweede amateurliga. 1500 supporters, op verplaatsing een 150-tal.

Versta me niet verkeerd, ik zou ook op een beter stoeltje willen zitten, maar ik vrees dat dergelijke miljoeneninvestering gewoon niet realistisch is, hoe spijtig dat dat ook is.

En ons bestuur is een half jaar goed bezig, op basis daarvan gaat een stadsbestuur ook niet veranderen denk ik. Ik vrees dat we de boot twee jaar geleden definitief gemist hebben.

Bekijk onze geschiedenis de laatste 12 jaar, en je hebt geen poot om op te staan.

Da 's just Elco. Er zal nog veel water door den Dender moeten vloeien om het stadsbestuur mee te krijgen in het Iendracht verhaal. En het is al gebleken dat de stad dit niet gaat doen op eigen initiatief.

Dus is het aan ons eigen clubbestuur om het dossier van de 'tent' aan te kaarten bij de stad en er blijven achter te zitten. En op dat vlak vind ik ons bestuur veel te passief. Ze zetten massaal in op de rijkere 'supporters' naar hun restaurant te krijgen met allerlei zaken die je kan winnen (blender, ballonvlucht, een hesp, gratis champagne), maar de kleine man aan de overzijde, de échte supporters die elke thuismatch proberen te komen (in tegenstelling tot sommige restaurantbezoekers die 1 keer per jaar hun voeten onder tafel komen schuiven en bij tijd niet eens weten wat onze clubkleuren zijn...) laten ze letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Dat neem ik het bestuur enorm kwalijk. De ene supporter is de andere niet blijkbaar...

Tot slot: het bestuur leest ook dit forum mee hé. Ze merken dus ook wel dat de supporters vragende partij zijn voor een oplossing voor de tent. En toch komt er niets van communicatie hieromtrent op de officiële website. Evenmin ivm Camara, ...

Bij al die terechte kritieken op het stadsbestuur, zou ik toch ook wel iets positief willen zeggen. Dankzij de belangrijke waarborg van het stadsbestuur heeft onze club zich financieel kunnen herlanceren. Ze hebben hierdoor het vertrouwen van de bank, sponsors en investeerders gewonnen. Hierdoor worden nu schulden afbetaald.
Het voorstel tot verbetering van de staantribune ( op mijn vraag namens de supporters) op de Commissie Sport door gemeenteraadslid Geert Verdoodt (SD&P) heeft ondanks enkele negatieve bemerkingen van andere politici toch de discussie gelanceerd. Ik heb hem en schepen Ann Van de Steen ( SD&P) vorig weekend hierover gesproken. Ze zijn van plan om dit debat hierover verder te voeren.
Ik heb dit voorstel vorige week ook naar het directiecomité van EA gestuurd en er werd positief gereageerd. Het is nu aan ons clubbestuur om nu concreet zelf een stap naar het stadsbestuur te zetten om duidelijk te tonen dat de verbetering van de staantribune ook voor hun een belangrijke bekommernis is.

25 Okt 2016, 17:58
forumlegende

parol schreef:
Timoilsjt schreef:

Bij al die terechte kritieken op het stadsbestuur, zou ik toch ook wel iets positief willen zeggen. Dankzij de belangrijke waarborg van het stadsbestuur heeft onze club zich financieel kunnen herlanceren. Ze hebben hierdoor het vertrouwen van de bank, sponsors en investeerders gewonnen. Hierdoor worden nu schulden afbetaald.
Het voorstel tot verbetering van de staantribune ( op mijn vraag namens de supporters) op de Commissie Sport door gemeenteraadslid Geert Verdoodt (SD&P) heeft ondanks enkele negatieve bemerkingen van andere politici toch de discussie gelanceerd. Ik heb hem en schepen Ann Van de Steen ( SD&P) vorig weekend hierover gesproken. Ze zijn van plan om dit debat hierover verder te voeren.
Ik heb dit voorstel vorige week ook naar het directiecomité van EA gestuurd en er werd positief gereageerd. Het is nu aan ons clubbestuur om nu concreet zelf een stap naar het stadsbestuur te zetten om duidelijk te tonen dat de verbetering van de staantribune ook voor hun een belangrijke bekommernis is.

(y)

26 Okt 2016, 11:40
Ancien

Ik stel voor dat we hiervoor een task force oprichten... ;)

26 Okt 2016, 15:27
Nationale Ploeg

jammen schreef:
Ik stel voor dat we hiervoor een task force oprichten... ;)

eerst het rapport van het studiebureau afwachten. :cool:

26 Okt 2016, 16:51
Reserve

Leeftijd: 36
Parol is zeker lid van SD&P? Michel?
:p

26 Okt 2016, 16:59
Vaste Waarde

Pauter schreef:

Inderdaad. Ik breng de problematiek van EA en het stadion op de vergaderingen van SD&P ter sprake met het positief gevolg van een voorstel op de Commissie Sport.
Het zou goed zijn moesten de supporters die lid zijn van andere partijen ( vooral de partijen in het stadsbestuur), ook druk zouden uitoefenen op hun mandatarissen. Elk beetje druk helpt.

26 Okt 2016, 17:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
" Tot slot: het bestuur leest ook dit forum mee hé. Ze merken dus ook wel dat de supporters vragende partij zijn voor een oplossing voor de tent. En toch komt er niets van communicatie hieromtrent op de officiële website. Evenmin ivm Camara, ...[/quote]"
---

Soms vind ik het erg storend dat er via de website, weinig of geen communicatie geschiedt, omtrent de bezorgdheden waarover de supporters veelal wakker liggen. (K-vak, Camara-situatie, enz..enz..)
Ik denk dat de webmaster van de officiele site strenge instructies heeft gekregen, om zomaar alle informatie niet te publiceren.
Enerzijds begrijp ik dat , omdat de website als het ware "het klankbord is van het bestuur" en men zich niet kan permiteren om informatie te publiceren die voor een diversiteit van interpretaties vatbaar kan zijn.
Het kan ook derden irriteren, en bepaalde procedures of mogelijke vooruitzichten negatief beinvloeden.
Gelukkig is er nog dit forum, waar nieuwsgierige supporters hun oren te luisteren leggen, en verder vertellen, wat zij voor juist gehoord hebben over een situatie, alhoewel ze daar beter geen namen op plakken, om geen tweedracht te ontketenen binnen het bestuur.
Dit bestuur is immers goed bezig, en we houden dat best zo.
Maar het is ook goed dat dit forum wordt gelezen, dat men zich ook goed realiseert; wat er bij de supporters leeft !

26 Okt 2016, 17:40
forumlegende

parol schreef:
Pauter schreef:

Inderdaad. Ik breng de problematiek van EA en het stadion op de vergaderingen van SD&P ter sprake met het positief gevolg van een voorstel op de Commissie Sport.
Het zou goed zijn moesten de supporters die lid zijn van andere partijen ( vooral de partijen in het stadsbestuur), ook druk zouden uitoefenen op hun mandatarissen. Elk beetje druk helpt.

toch allemaal dezelfde rakkers die politiekers. Zwijgen als het in het honderd loopt, maar als ze nog maar ietsje goed doen, zijn ze er als de kippen bij om de pluimen op hun hoed te steken. Zie dat er iemand anders mee gaat lopen...

26 Okt 2016, 17:44
forumlegende

Leeftijd: 69
Er is maar één weg om een nieuw stadion te bouwen en dat is WEG uit Aalst en desnoods naar een andere deelgemeente of misschien de piste Erpe-Mere eens bewandelen.
Zondag eens goed rondgekeken rond de tent, het is echt ERG!!!!!! :kots:

27 Okt 2016, 20:09
Nationale Ploeg

parol schreef:
Pauter schreef:

Ik denk dat buiten jezelf Michel en Bart van VLD er eigenlijk geen Eendracht-supporters in de politiek zitten. Al zeker niet in het schepencollege.

28 Okt 2016, 9:52
Ancien

AlostanA schreef:
parol schreef:
Pauter schreef:

Ik denk dat buiten jezelf Michel en Bart van VLD er eigenlijk geen Eendracht-supporters in de politiek zitten. Al zeker niet in het schepencollege.

Zou de burgervader niet de supporter nr 1 moeten zijn van DE voetbalclub van ZIJN stad?

28 Okt 2016, 11:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
AlostanA schreef:
parol schreef:
Pauter schreef:

Vergeet de Jowwan ni é ;)

28 Okt 2016, 11:59
Duivelke

jammen schreef:
AlostanA schreef:
parol schreef:

Zou de burgervader niet de supporter nr 1 moeten zijn van DE voetbalclub van ZIJN stad?

Hij investeert liever in de koers Ronde Van Vlaanderen waar hij in de belangstelling kan staan,

28 Okt 2016, 14:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 322 323 324 325 326 462