|
|
| Pagina 279 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 277 278 279 280 281 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12 Berichten: 155 |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef: Onze sportieve cel heeft al heel wat mooi werk geleverd qua contractverlengingen. Er blijven echter nog enkele spelers, wiens contract op 30/06 afloopt. Van Tricht kan me als draaischijf maar matig overtuigen, maar als je vandaag vaststelt dat hij al 9 doelpunten maakte, en dus - samen met De Rock - topschutter is, dan is een verlenging misschien toch aangewezen. Met zijn fenomenale vrijschoppen is hij een troef voor de ploeg op stilstaande fases, en dat is in het moderne voetbal super belangrijk. Ook van De Coninck moeten ze dringend werk maken. Hij is voor mij de revelatie, in die zin dat ik eigenlijk in het begin van het seizoen relatief weinig van hem verwachtte, maar hij heeft mijn lage verwachtingen ruim overtroffen. Van Kerckhoven zeker verlengen, ook al staat er met Jelle Geenens een jonge wolf klaar die met hem de concurrentie voor de linksback kan aangaan. Twee goeie linksbacks is overigens geen overbodige luxe. De Man heeft het dit jaar moeilijk omdat er op zijn linkerflank zware concurrentie is met Yala-Lusala, Mitu en De Rock (die wel meer en meer als diepe spits wordt uitgespeeld), maar Preben blijft een meerwaarde voor deze kern. Niet vergeten ook dat hij nog altijd maar 20 is, hé! Baras: in de 288 minuten die hij tot nog toe speelde, maakte hij 3 doelpunten. Hij maakte een grootse indruk op mij, jammer dat hij zo'n zware kwetsuur opliep. Elk nadeel heb echter zijn voordeel, in dit geval twee: hij was niet gekwetst aan zijn benen, dus hem laten bijtekenen houdt weinig risico in - we kopen geen "halve kreupele"; en hij zal na dit pechjaar relatief goedkoop zijn, of toch op zijn minst niet duurder dan nu. Verstraeten: houden, zou ik zeggen. Concurrentie voor Van Hoevelen en Claeys centraal én voor Falko op rechtsback. Voor Verbrugge, Van Damme, Antoine-Curier en Mertens lijkt het me einde verhaal. Verbrugge kan zowel op linksback als centraal in de verdediging de moordende concurrentie niet aan, Van Damme (groot respect voor zijn verdiensten!) wordt gepasseerd door Diarra en Marmitte, en de aankoop van die Van Gyseghem zegt ook veel. En tenzij Antoine-Curier de komende weken, of tijdens de eindronde spectaculair ontploft, sturen we hem best terug naar Union. Mertens tenslotte wordt nu al weken als 2de keeper verdrongen door de 2,5 jaar jongere Devriendt. Jari zal zijn conclusies al getrokken hebben. Over Van Kerckhoven ben ik niet echt akkoord, die kerel is zwaar geflopt... Brengt defensief niks bij, wordt constant in zijn rug gepakt en wint amper nen 1 tegen 1! Komt van Zele, zal dus waarschijnlijk wel nen dure vogel zijn? Weggeven en des noods voer ik em nog weg Ge kunt dieje juist gebruiken als je echt op de helft van de tegenstander speelt...en eerlijk gezegd zijn we nooit echt echt dominant.Qua Verstraeten lijkt het ma ander te liggen: "Verstraeten: houden, zou ik zeggen. Concurrentie voor Van Hoevelen en Claeys centraal én voor Falko op rechtsback." -> Claeys is eerder concurrentie voor Van Hoevelen en Verstraeten. Das nen transfer dat er boenk op was. Samen met Jilke zo snel mogelijk verlengen! Me Curier zou ik nog wat geduld hebben, akkoord hij draait gelijk ne praalwagen in de stoet maar je moet hem niet onderschatten. Ik heb em tegen Halle zijn eerste verkeerde controle zien doen (let daar mor is op, die kerel mist geen en-ke-le controle!). Hij weegt toch op een verdediging waar iedereen toch zo om zaagde voor de winterstop... Verder kan em ni dribbelen, versnellen en struikelt em soms wel is over zijn voeten maar daar dient hij niet voor. Vergeet ook niet dat hij 6 maanden niet gevoetbald heeft hé. Kzou hem nog wat tijd geven tot de eindrondes. Tegenover Bokila en Lusamba brengt hij wel inzet en gaat hij druk zetten op verdedigers in balbezit (ook al zie het er niet schoon uit ).Baras sowieso houden (dat wil ik eens zien samen met Curier in een 2-spitsen systeem... da lijkt me wel iets). Verbrugge, Ken, Preben en Jari laten gaan. Mitchel doorschuiven van de beloftenkern... Diene heeft er al een stuk of 20 gemaakt peis ik voor onze beloften? Van Tricht is een twijfelgeval, tzal gene goeikopen zijn... Wat kunnen we halen voor hetzelfde geld dat beter is (of voor meer doelpunten zorgt). Dieje plash van Halle op de rechtsback vond ik goed, lijkt me ook over wat meer techniek dan Falko te beschikken. Als we De Rock en Baras verlengen moet die Menco Deryck (onzen trainer stond na er de match op het veld ermee te babbelen en lachen btw...) niet komen wat dat zijn grof gezegd gelijkaardige types... in mijn ogen is er gewoon nood aan nen degelijke linksback (bij Luik liep der nen goeie van Eupen vroeger geweest?), waarschijnlijk nen nieuwe targetspits en eventueel nen betere rechtsback en 10. |
| 27 Feb 2017, 21:49 |
|
|
forumlegende
Ik vind Verstraeten eigenlijk beter met zijne kop dan met zijn voeten.
![]() Anticipeert heel goed, heeft duelkracht, maar zijn inspelen is ook hier weer een werkpunt. Soit, voor vierde klasse is dat wel genoeg natuurlijk. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Feb 2017, 22:03 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12 Berichten: 155 |
El Corredor (Light) schreef: Ik vind Verstraeten eigenlijk beter met zijne kop dan met zijn voeten. ![]() Anticipeert heel goed, heeft duelkracht, maar zijn inspelen is ook hier weer een werkpunt. Soit, voor vierde klasse is dat wel genoeg natuurlijk. Volledig akkoord, ik vind Van Hoevelen - Verstraeten een beter duo dan Van Hoevelen - Claeys. In dat eerste duo zit voor een vierdeklasser alles, VH-C samen zijn te traag en te onbeweeglijk. |
| 27 Feb 2017, 22:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Tienj en tander schreef: El Corredor (Light) schreef: Ik vind Verstraeten eigenlijk beter met zijne kop dan met zijn voeten. ![]() Anticipeert heel goed, heeft duelkracht, maar zijn inspelen is ook hier weer een werkpunt. Soit, voor vierde klasse is dat wel genoeg natuurlijk. Volledig akkoord, ik vind Van Hoevelen - Verstraeten een beter duo dan Van Hoevelen - Claeys. In dat eerste duo zit voor een vierdeklasser alles, VH-C samen zijn te traag en te onbeweeglijk. die rechtsback van Halle is trouwens Thomas Van Ophalvens. speelde idd zeer sterk en nagenoeg foutloos tegen ons. vechtersmentaliteit zoals de rock. is ook een van hun sterkhouders. ene met drie longen, neemt met gemak volledige flank voor zijn rekening. voor hem op rechts loopt enkel nog deryck die dan alleen aan aanvallen moet denken. |
| 27 Feb 2017, 22:36 |
|
|
forumlegende
Serieuze opkuis bij Temse, waar een gans team mag beschikken. Onder hen De Keersmaecker.
Vond ik een prima speler. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Mar 2017, 20:21 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: El Corredor (Light) schreef: Serieuze opkuis bij Temse, waar een gans team mag beschikken. Onder hen De Keersmaecker. Vond ik een prima speler. Nog een verdedigende middenvelder? We hebben daar al Diarra,Marmitte,De Koker, en hopelijk verlengen ze De Coninck ook nog.... Ook die Van Gysegem die ze gehaald hebben kan daar spelen. Die Rufai of Kabir zouden wel versterkingen zijn voor ons maar die blijven spijtig genoeg. Kabir heeft mij de matchen tegen ons altijd kunnen overtuigen en is veel meer aanwezig in een match dan onze nr 10 Van Tricht en hij scoort ook regelmatig.... Ik zeg gewoon dat ik dat ne goeie vond. Ik weet ook wel dat we er daar al genoeg van hebben. Ik had Marmitte niet verlengd, maar soit dat is persoonlijk, en zeker zo vroeg niet. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Mar 2017, 22:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bij Antwerp of Roeselare gaan er ook nen deel wegmogen. Best wel promoveren dan. Anders zie ik er daar ni teveel naar ons willen komen.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Mar 2017, 0:17 |
|
|
Freak
bjorn van der elst van tempo overijse komt niet naar eendracht aalst.er was al een tijdje een mondeling akkoord ,maar er werd getalmd met de ondertekening ervan.
|
| 09 Mar 2017, 9:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Eendracht Aalst gaat niet voor Bjorn Vander Elst van Tempo Overijse. De club zoekt een ander profiel. Jonas Van Kerckhoven heeft de looptraining hervat. Jelle Geenens staat nog aan de kant met een scheur van zes centimeter in de hamstrings.
|
| 10 Mar 2017, 17:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Gilles schreef: Eendracht Aalst gaat niet voor Bjorn Vander Elst van Tempo Overijse. De club zoekt een ander profiel. Jonas Van Kerckhoven heeft de looptraining hervat. Jelle Geenens staat nog aan de kant met een scheur van zes centimeter in de hamstrings. en dat hebben ze nu al gezien ? we hebben met lusala, de rock, mitu ,van den meersch en de man al een flankspeler op overschot, maar toch onderhandelen ze nog met enen. ik ben al bang voor de transfers voor volgend seizoen . voor volgend seizoen moet er voor mij een grote sterke spits bijkomen die ook kan voetballen .2 sterke centrale middenvelders , dat we nog eens dominant zijn int midden, niet zoals nu. en 2 verdedigers 1 centraal en een linksback , want onze backs zijn constant gekwetst . op de supportersvergadering eind vorig jaar was ons bestuur duidelijk .voor dit seizoen -eindronde , niks moet alles mag . voor volgend seizoen - gaat het erop zijn . ik hoop dat we het in de transfers gaan zien , spelers die er nu bijkomen zouden gewoon te goed voor 2 de amateur moeten zijn. ervaring en gestalte 2 punten waar moet aan gewerkt worden in deze kern . |
| 10 Mar 2017, 18:54 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst gaat niet voor Bjorn Vander Elst van Tempo Overijse. De club zoekt een ander profiel. Jonas Van Kerckhoven heeft de looptraining hervat. Jelle Geenens staat nog aan de kant met een scheur van zes centimeter in de hamstrings. en dat hebben ze nu al gezien ? we hebben met lusala, de rock, mitu ,van den meersch en de man al een flankspeler op overschot, maar toch onderhandelen ze nog met enen. ik ben al bang voor de transfers voor volgend seizoen . voor volgend seizoen moet er voor mij een grote sterke spits bijkomen die ook kan voetballen .2 sterke centrale middenvelders , dat we nog eens dominant zijn int midden, niet zoals nu. en 2 verdedigers 1 centraal en een linksback , want onze backs zijn constant gekwetst . op de supportersvergadering eind vorig jaar was ons bestuur duidelijk .voor dit seizoen -eindronde , niks moet alles mag . voor volgend seizoen - gaat het erop zijn . ik hoop dat we het in de transfers gaan zien , spelers die er nu bijkomen zouden gewoon te goed voor 2 de amateur moeten zijn. ervaring en gestalte 2 punten waar moet aan gewerkt worden in deze kern . Rechtsback???? |
| 10 Mar 2017, 18:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Jean schreef: witteken schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst gaat niet voor Bjorn Vander Elst van Tempo Overijse. De club zoekt een ander profiel. Jonas Van Kerckhoven heeft de looptraining hervat. Jelle Geenens staat nog aan de kant met een scheur van zes centimeter in de hamstrings. en dat hebben ze nu al gezien ? we hebben met lusala, de rock, mitu ,van den meersch en de man al een flankspeler op overschot, maar toch onderhandelen ze nog met enen. ik ben al bang voor de transfers voor volgend seizoen . voor volgend seizoen moet er voor mij een grote sterke spits bijkomen die ook kan voetballen .2 sterke centrale middenvelders , dat we nog eens dominant zijn int midden, niet zoals nu. en 2 verdedigers 1 centraal en een linksback , want onze backs zijn constant gekwetst . op de supportersvergadering eind vorig jaar was ons bestuur duidelijk .voor dit seizoen -eindronde , niks moet alles mag . voor volgend seizoen - gaat het erop zijn . ik hoop dat we het in de transfers gaan zien , spelers die er nu bijkomen zouden gewoon te goed voor 2 de amateur moeten zijn. ervaring en gestalte 2 punten waar moet aan gewerkt worden in deze kern . Rechtsback???? verstraeten mag voor mij blijven en ik hoop ook dat hij de laatste matchen ook op zijn plaats mag staan , zodat claeys terug kan spelen . |
| 10 Mar 2017, 19:06 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: Jean schreef: witteken schreef: en dat hebben ze nu al gezien ? we hebben met lusala, de rock, mitu ,van den meersch en de man al een flankspeler op overschot, maar toch onderhandelen ze nog met enen. ik ben al bang voor de transfers voor volgend seizoen . voor volgend seizoen moet er voor mij een grote sterke spits bijkomen die ook kan voetballen .2 sterke centrale middenvelders , dat we nog eens dominant zijn int midden, niet zoals nu. en 2 verdedigers 1 centraal en een linksback , want onze backs zijn constant gekwetst . op de supportersvergadering eind vorig jaar was ons bestuur duidelijk .voor dit seizoen -eindronde , niks moet alles mag . voor volgend seizoen - gaat het erop zijn . ik hoop dat we het in de transfers gaan zien , spelers die er nu bijkomen zouden gewoon te goed voor 2 de amateur moeten zijn. ervaring en gestalte 2 punten waar moet aan gewerkt worden in deze kern . Rechtsback???? verstraeten mag voor mij blijven en ik hoop ook dat hij de laatste matchen ook op zijn plaats mag staan , zodat claeys terug kan spelen . Verstraeten mag blijven maar is die haalbaar? |
| 10 Mar 2017, 19:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Jean schreef: witteken schreef: Jean schreef: Rechtsback???? verstraeten mag voor mij blijven en ik hoop ook dat hij de laatste matchen ook op zijn plaats mag staan , zodat claeys terug kan spelen . Verstraeten mag blijven maar is die haalbaar? om hun ambities waar te maken , zullen ze toch 1 x moeten beginnen met spelers zoals verstraeten (hogere loon) binnen te halen. |
| 10 Mar 2017, 19:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat van dat middenveld is voor een groot deel wel waar dat ze niet altijd zeer dominant aanwezig zijn, maar dan moet je wel al een hele terugrond vaststellen dat ze wel en grote motor hebben,
daar waar de tegenstand na een uur spelen zichzefl tegenkomt, raken ze bij ons dan meestal pas maar op toerental. (meestal ook wel door enkele verschuiviningen van de coach). Dus ja, ze zijn niet dominant en hebben misschien geen geweldig scorend vermogen. Maar als je er al een hele terugronde lang de tegenstander fysiek mee omver blaast is dat toch ook een sterkte. Wel niet niet tegen ploegen van kaliber Knokke & Petege, maar toch. Yilke is op dat vlak na de terugrond toch zeer opvallend (herinner de carnavalsmatch), afgelopen weekend nog zeer ongelukkig achter Van Tricht aan, maar na herpositionering toch wel de sleutel tot de kentering weer gebleken. Voor nieuwjaar was Yilke vooral opvallend in die technische rol, maar nu is het toch ook dikwijls de motor van de ploeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mar 2017, 16:42 |
|
| Pagina 279 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 277 278 279 280 281 … 515 Volgende |