|
|
| Pagina 114 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
en nu dezelfde plaat:geduld.?
|
| 20 Mar 2017, 22:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
anathema76 schreef: De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft deze namiddag, samen met de andere leden van de Algemene Vergadering van de vzw Eendracht Aalst, officieel bericht gekregen van Guy Valckenier en Michel Van Stallen dat zij ontslag nemen uit de AV. Als VZW hebben we vanavond onmiddellijk een vergadering belegd om Patrick Le Juste zijn kant van het verhaal te horen. Deze vergadering heeft vanavond al plaatsgevonden. Patrick Le Juste heeft ons heel wat nuttige informatie gegeven. We zullen nu als VZW zo snel mogelijk een afspraak maken met Guy Valckenier om zijn versie te toetsen aan die van Patrick Le Juste. Daarna zullen we als VZW een standpunt innemen en de supporters informeren. Alien in Oilsjt ! Stront aan de knikker. |
| 20 Mar 2017, 22:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
anathema76 schreef: De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft deze namiddag, samen met de andere leden van de Algemene Vergadering van de vzw Eendracht Aalst, officieel bericht gekregen van Guy Valckenier en Michel Van Stallen dat zij ontslag nemen uit de AV. Als VZW hebben we vanavond onmiddellijk een vergadering belegd om Patrick Le Juste zijn kant van het verhaal te horen. Deze vergadering heeft vanavond al plaatsgevonden. Patrick Le Juste heeft ons heel wat nuttige informatie gegeven. We zullen nu als VZW zo snel mogelijk een afspraak maken met Guy Valckenier om zijn versie te toetsen aan die van Patrick Le Juste. Daarna zullen we als VZW een standpunt innemen en de supporters informeren. wat voor informatie is dat dan ? wij als supporters hebben daar ook recht op . |
| 20 Mar 2017, 22:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mannekes, Eendracht Aalst staat of valt niet met Guy Valckenier hé zeg. Die man is niet aan zijn proefstuk toe wat betreft 'zich terugtrekken'.
Nu eerst Valckenier horen dan conclusies trekken. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Mar 2017, 22:11 |
|
|
Freak
de enige in de streek met een beetje geld...
|
| 20 Mar 2017, 22:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: Mannekes, Eendracht Aalst staat of valt niet met Guy Valckenier hé zeg. Die man is niet aan zijn proefstuk toe wat betreft 'zich terugtrekken'. Nu eerst Valckenier horen dan conclusies trekken. Leugenaar,ik zal hier ten gepaste tijde eens op reageren. Maak de supps geen blaasjes wijs. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Mar 2017, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
anathema76 schreef: De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft deze namiddag, samen met de andere leden van de Algemene Vergadering van de vzw Eendracht Aalst, officieel bericht gekregen van Guy Valckenier en Michel Van Stallen dat zij ontslag nemen uit de AV. Als VZW hebben we vanavond onmiddellijk een vergadering belegd om Patrick Le Juste zijn kant van het verhaal te horen. Deze vergadering heeft vanavond al plaatsgevonden. Patrick Le Juste heeft ons heel wat nuttige informatie gegeven. We zullen nu als VZW zo snel mogelijk een afspraak maken met Guy Valckenier om zijn versie te toetsen aan die van Patrick Le Juste. Daarna zullen we als VZW een standpunt innemen en de supporters informeren. verander PLJ in FDR en je hebt een bericht van een 1.5 jaar geleden , zelfde zever. wat denken SVDB en DA daarvan ? en hoe zit het met die schaalvergroting en PLJ zijn investeerders , hebben jullie daar naar gevraagd ? |
| 20 Mar 2017, 22:36 |
|
|
witteken schreef: anathema76 schreef: De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft deze namiddag, samen met de andere leden van de Algemene Vergadering van de vzw Eendracht Aalst, officieel bericht gekregen van Guy Valckenier en Michel Van Stallen dat zij ontslag nemen uit de AV. Als VZW hebben we vanavond onmiddellijk een vergadering belegd om Patrick Le Juste zijn kant van het verhaal te horen. Deze vergadering heeft vanavond al plaatsgevonden. Patrick Le Juste heeft ons heel wat nuttige informatie gegeven. We zullen nu als VZW zo snel mogelijk een afspraak maken met Guy Valckenier om zijn versie te toetsen aan die van Patrick Le Juste. Daarna zullen we als VZW een standpunt innemen en de supporters informeren. verander PLJ in FDR en je hebt een bericht van een 1.5 jaar geleden , zelfde zever. wat denken SVDB en DA daarvan ? en hoe zit het met die schaalvergroting en PLJ zijn investeerders , hebben jullie daar naar gevraagd ? Ik begrijp de argwaan wel hoor. We hebben al veel meegemaakt. We hebben genoteerd dat het in de zomer van 2017 rond zou zijn (schaalvergroting). _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Mar 2017, 22:44 |
|
|
Nationale Ploeg
witzwet schreef: witteken schreef: anathema76 schreef: De VZW Supporters Eendracht Aalst heeft deze namiddag, samen met de andere leden van de Algemene Vergadering van de vzw Eendracht Aalst, officieel bericht gekregen van Guy Valckenier en Michel Van Stallen dat zij ontslag nemen uit de AV. Als VZW hebben we vanavond onmiddellijk een vergadering belegd om Patrick Le Juste zijn kant van het verhaal te horen. Deze vergadering heeft vanavond al plaatsgevonden. Patrick Le Juste heeft ons heel wat nuttige informatie gegeven. We zullen nu als VZW zo snel mogelijk een afspraak maken met Guy Valckenier om zijn versie te toetsen aan die van Patrick Le Juste. Daarna zullen we als VZW een standpunt innemen en de supporters informeren. verander PLJ in FDR en je hebt een bericht van een 1.5 jaar geleden , zelfde zever. wat denken SVDB en DA daarvan ? en hoe zit het met die schaalvergroting en PLJ zijn investeerders , hebben jullie daar naar gevraagd ? Ik begrijp de argwaan wel hoor. We hebben al veel meegemaakt. We hebben genoteerd dat het in de zomer van 2017 rond zou zijn (schaalvergroting). hij had eerst gezegd dat het midden maart ging rond zijn , nu is het verschoven naar de zomer. waarom, wat is de reden ? SVDB zegt al van in januari dat er mensen klaarstonden , bedoelde hij valckenier? je ziet toch ook weer de gelijkenissen met FDR , die heeft ons 2 jaar laten wachten op zijn zogezegde investeerders. hij had zelf een intentieverklaring getekend. |
| 20 Mar 2017, 23:05 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik wacht af op de mededeling van de vzw. zij hebben hun rol naar mijn mening altijd al goed opgenomen op dergelijle momenteb, en ik kan me al inbeelden dat dat niet altijd evident is...
Zonder een kant te kiezen of naief te zijn: een verhaal heeft twee kanten. en de vergelijking met fdr gaat voor mij niet op. |
| 20 Mar 2017, 23:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Davy schreef: ik wacht af op de mededeling van de vzw. zij hebben hun rol naar mijn mening altijd al goed opgenomen op dergelijle momenteb, en ik kan me al inbeelden dat dat niet altijd evident is... Zonder een kant te kiezen of naief te zijn: een verhaal heeft twee kanten. en de vergelijking met fdr gaat voor mij niet op. dus we gaan dan nu maar op ons gemak wachten op die schaalvergroting tot de zomer ? ik vind het raar ,dat er 2 mensen zijn die in de vzw zitten ,nu willen investeren , en dat ons bestuur dit niet toelaat . maar langs de andere kant hebben ze zelf geen oplossing , maar zal het ergens in de zomer wel in orde komen , gevaarlijk . |
| 20 Mar 2017, 23:45 |
|
|
Werking heeft wat stil gelegen door het gekibbel. Je kan zeggen dat enkel de lopende zaken geregeld werden.
Ik zou nu willen vragen om ons tijd te gunnen en gesprek met Valckenier ook af te wachten. Verwacht wordt dat ook de club nog zal communiceren. De vzw heeft hier op aangedrongen. Nadien zal de vzw jullie op de hoogte brengen zoals gecommuniceerd en een standpunt innemen. De werking van de club lijkt niet in het gedrang. Ik hoop dat ik de eerste druk van de ketel heb kunnen aflaten. Maar ook de vzw wil hierin eerst de partijen horen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Mar 2017, 23:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
witteken schreef: Davy schreef: ik wacht af op de mededeling van de vzw. zij hebben hun rol naar mijn mening altijd al goed opgenomen op dergelijle momenteb, en ik kan me al inbeelden dat dat niet altijd evident is... Zonder een kant te kiezen of naief te zijn: een verhaal heeft twee kanten. en de vergelijking met fdr gaat voor mij niet op. dus we gaan dan nu maar op ons gemak wachten op die schaalvergroting tot de zomer ? ik vind het raar ,dat er 2 mensen zijn die in de vzw zitten ,nu willen investeren , en dat ons bestuur dit niet toelaat . maar langs de andere kant hebben ze zelf geen oplossing , maar zal het ergens in de zomer wel in orde komen , gevaarlijk . en als we niet wachten? wat gaan we dan doen? nogmaals: geen zicht op die voorstellen van valckenier. maar allicht is dat ook geen blanco cheque, en weet ik momenteel ook niet welke voorwaarden tegenover die fin. injectie staat. wiens belangen die voorwaarden wel of niet dienen, op die info wacht ik. is dat nu zo abnormaal? ik verdedig niemand he... maar de komende dagen worden we wellicht weer iets wijzer. Pas op, ik had ook veel liever gelezen dat na grondig onderhandelen de partijen mekaar hadden gevonden en er direct meer middelen waren: wel, het is niet zo. |
| 21 Mar 2017, 0:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
witzwet schreef: Mannekes, Eendracht Aalst staat of valt niet met Guy Valckenier hé zeg. Die man is niet aan zijn proefstuk toe wat betreft 'zich terugtrekken'. Nu eerst Valckenier horen dan conclusies trekken. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Mar 2017, 10:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: ![]() Tja Jurgen, zeg jij dan eens wat we moeten doen? De enige man die het lef had om EA over te nemen toen de club op zijn diepste punt zat onmiddellijk afbranden, zonder het verhaal langs alle kanten te checken en te dubbelchecken? Not my style... Beide partijen zullen ons allemaal wel bespelen en voor hun kar proberen spannen, maar feit is dat PLJ ten minste al iets gedaan heeft. GV heeft ons in 2015 lang bezig gehouden hé, dat weet je ook. Maar uiteindelijk durfde hij toen de stap niet te zetten. Wij willen als VZW het beste voor de club. Het zou helpen als alle anderen (zowel in bestuur als bij de supporters) dat ook zouden willen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 21 Mar 2017, 10:52 |
|
| Pagina 114 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 152 Volgende |