|
|
| Pagina 283 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 281 282 283 284 285 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Van Kerckhove, Trompet, Van Hoevelen en Niels Martin naar Temse.
Amazou vind ik naar mijn mening te weinig voor ons, veel gekwetst en geen al te beste maatjes met Bruno Baras ![]() |
| 24 Mar 2017, 14:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Van Kerckhoven en Verstraeten staan dicht bij een transfer naar Temse volgens HLN. Van Kerckhoven moet zeker weg want die is meer geblesseerd dan wat anders, maar Jordy Verstraeten moet je toch zeker houden, heeft op Winkel terug bewezen onze beste verdediger te zijn, ondanks dat hij dan nog niet echt op zijn plaats staat. Zal wel te duur zijn dan veronderstel ik? Je ziet het nu al komen dat elke speler die een meerwaarde is of zou zijn geen spek voor onze bek is. Zelfde met De Coninck die al lang moest verlengd worden..... Hé, mannekes, met die uitspraak ben ik helemaal niet akkoord! De meeste van onze kernspelers hebben al een contract voor volgend jaar (of langer), behalve: * De Coninck en Verstraeten: hopelijk blijven die; * Van Kerckhoven en Verbrugge: die mogen van mij sowieso vertrekken; * De Man: minder seizoen, maar vorig seizoen was die een vaste waarde, en als offensieve linkerflankspeler kan hij absoluut nog een meerwaarde betekenen voor ons, en ik meen begrepen te hebben dat hij ook eerstdaags zal bijtekenen; * Baras: moeilijk geval gezien zijn langdurige blessure, maar zou ik zeker houden, want die kan in de eindronde of volgend seizoen ontploffen; * Antoine-Curier: huur van Union SG, en hij mag voor mij beschikken, want met Amazou hebben we een vervanger met hetzelfde profiel; * Van Damme: monument van onze club, maar met Diarra, Marmitte en De Koker hebben we 3 spelers op zijn positie die hem uit de ploeg houden, dus zou het niet onlogisch zijn om hem te laten vertrekken; * Mertens: zal mogen vertrekken, aangezien we met VDN, Devriendt en de pas aangetrokken Dewit 3 keepers hebben voor volgend seizoen; * Blankaert, Van Den Meersch en Lorré: eigen jeugdproducten die we zeker moeten houden. Besluit: de opdracht voor ons bestuur moet zijn om zo snel mogelijk werk te maken van contractverlengingen voor De Coninck, Verstraeten, De Man, Baras + onze 3 jeugdspelers. Zo slecht is de toestand dus toch niet? Ba neen.. 1. Je speelt in vierde klasse of tweede amateur. 2. Je verliest iedere match waar het om de knikkers draait. We hebben dus een kern die tekort komt om een rol van betekenis te spelen tegen ploegen zoals Winkel, Petegem, Knokke.. 3. Je gaat het volgend seizoen zowaar nog moeilijker krijgen: er komen heel wat ploegen 'bij' met ambitie: Gent, de nieuwe fusieploegen Izegem en Mandel, misschien zelfs Deinze. 4. Je supportersaantallen lopen in een nooit gezien tempo terug zonder dat je echte ambitie uitspreekt om dit tegen te gaan. (behalve dan op termijn van 5 jaar naar 1b) en ziet men plots financiële hiaten voor de komst van een nieuwe 'K'. 5. Je grasmat trekt op geen kloten dat het ook al in proces ligt. 6. We zijn investeerders kwijt. 7. stad kijkt weer den kat uit den boom. De toestand is niet slecht maar nooit goed genoeg voor Eendracht Aalst. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Mar 2017, 15:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Pas op of Filip begint weer over fusies, Steven
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 24 Mar 2017, 15:10 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: De Man zou ik niet laten bijtekenen. Is niet slecht, maar als je iedereen laat bijtekenen, is er geen ruimte meer om iets te halen. Voor de rest wel akkoord met bovenstaande. Ik zou De Man wel laten bijtekenen als 't geen te dure vogel is, want als offensieve linkerflank kan hij wel zijn mannetje staan. Hij kan niet tippen aan Lusala en Biggen die om de 10min van Flank verwisselen, maar als één van die gasten uitvalt heb je met De Man een goeie wisselspeler. Ik begrijp nog steeds niet dat elke trainer De Man als back positioneert terwijl iedereen in de tribune ziet dat hij daar niet uit de voeten kan, ook al is hij misschien opgeleid en/of binnengehaald als back. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 24 Mar 2017, 15:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Van Hoevelen heeft toch contract voor langere tijd dacht ik?
Krijgen we daar dan iets voor? Claeys kan zijn plek perfect innemen maar is al een paar weken minder goed. |
| 24 Mar 2017, 16:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Timoilsjt schreef: Smetje schreef: De Man zou ik niet laten bijtekenen. Is niet slecht, maar als je iedereen laat bijtekenen, is er geen ruimte meer om iets te halen. Voor de rest wel akkoord met bovenstaande. Ik zou De Man wel laten bijtekenen als 't geen te dure vogel is, want als offensieve linkerflank kan hij wel zijn mannetje staan. Hij kan niet tippen aan Lusala en Biggen die om de 10min van Flank verwisselen, maar als één van die gasten uitvalt heb je met De Man een goeie wisselspeler. Ik begrijp nog steeds niet dat elke trainer De Man als back positioneert terwijl iedereen in de tribune ziet dat hij daar niet uit de voeten kan, ook al is hij misschien opgeleid en/of binnengehaald als back. Stond nochtans onlangs in de krant dat hij een goed voorstel heeft gekregen. De norm (geldelijk) voor iedere speler is natuurlijk anders. Lusala en Bigen zijn één en dezelfde speler. Je bedoelt waarschijnlijk Lusala en Mitu. ![]() |
| 24 Mar 2017, 17:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
In principe zou je dat soort zaken moeten kunnen opvullen met youngsters.
Enkel als daar echt niets in aanmerking kom zou ik spelers aantrekken in de breedte. Voor de flanken heb je 4 spelers nodig mijn inziens : Mitu en Bigen als basisspelers + 1 versterking in de breedte + 1 youngster met potentieel (of 2 youngsters als er 2 goed genoeg zijn). Die laatste 2 moeten dan uitvechten wie het verdient om stand-in te zijn. Dat zou ideaal zijn (voor alle posities trouwens) en is normaal ook minder duur. Je kan toch maar 3 man op de bank zetten dus is het overbodig van een zeer brede kern te hebben. Beter 1 of 2 spelers die polyvalent zijn + wat jongeren. |
| 24 Mar 2017, 17:26 |
|
|
forumlegende
Gilles schreef: Timoilsjt schreef: Smetje schreef: De Man zou ik niet laten bijtekenen. Is niet slecht, maar als je iedereen laat bijtekenen, is er geen ruimte meer om iets te halen. Voor de rest wel akkoord met bovenstaande. Ik zou De Man wel laten bijtekenen als 't geen te dure vogel is, want als offensieve linkerflank kan hij wel zijn mannetje staan. Hij kan niet tippen aan Lusala en Biggen die om de 10min van Flank verwisselen, maar als één van die gasten uitvalt heb je met De Man een goeie wisselspeler. Ik begrijp nog steeds niet dat elke trainer De Man als back positioneert terwijl iedereen in de tribune ziet dat hij daar niet uit de voeten kan, ook al is hij misschien opgeleid en/of binnengehaald als back. Stond nochtans onlangs in de krant dat hij een goed voorstel heeft gekregen. De norm (geldelijk) voor iedere speler is natuurlijk anders. Lusala en Bigen zijn één en dezelfde speler. Je bedoelt waarschijnlijk Lusala en Mitu. ![]() Inderdaad... dringend een frisse pintj vandoeng precies, santé ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 24 Mar 2017, 17:39 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Van Kerckhoven en Verstraeten staan dicht bij een transfer naar Temse volgens HLN. Van Kerckhoven moet zeker weg want die is meer geblesseerd dan wat anders, maar Jordy Verstraeten moet je toch zeker houden, heeft op Winkel terug bewezen onze beste verdediger te zijn, ondanks dat hij dan nog niet echt op zijn plaats staat. Zal wel te duur zijn dan veronderstel ik? Je ziet het nu al komen dat elke speler die een meerwaarde is of zou zijn geen spek voor onze bek is. Zelfde met De Coninck die al lang moest verlengd worden..... Hé, mannekes, met die uitspraak ben ik helemaal niet akkoord! De meeste van onze kernspelers hebben al een contract voor volgend jaar (of langer), behalve: * De Coninck en Verstraeten: hopelijk blijven die; * Van Kerckhoven en Verbrugge: die mogen van mij sowieso vertrekken; * De Man: minder seizoen, maar vorig seizoen was die een vaste waarde, en als offensieve linkerflankspeler kan hij absoluut nog een meerwaarde betekenen voor ons, en ik meen begrepen te hebben dat hij ook eerstdaags zal bijtekenen; * Baras: moeilijk geval gezien zijn langdurige blessure, maar zou ik zeker houden, want die kan in de eindronde of volgend seizoen ontploffen; * Antoine-Curier: huur van Union SG, en hij mag voor mij beschikken, want met Amazou hebben we een vervanger met hetzelfde profiel; * Van Damme: monument van onze club, maar met Diarra, Marmitte en De Koker hebben we 3 spelers op zijn positie die hem uit de ploeg houden, dus zou het niet onlogisch zijn om hem te laten vertrekken; * Mertens: zal mogen vertrekken, aangezien we met VDN, Devriendt en de pas aangetrokken Dewit 3 keepers hebben voor volgend seizoen; * Blankaert, Van Den Meersch en Lorré: eigen jeugdproducten die we zeker moeten houden. Besluit: de opdracht voor ons bestuur moet zijn om zo snel mogelijk werk te maken van contractverlengingen voor De Coninck, Verstraeten, De Man, Baras + onze 3 jeugdspelers. Zo slecht is de toestand dus toch niet? Ba neen.. 1. Je speelt in vierde klasse of tweede amateur. 2. Je verliest iedere match waar het om de knikkers draait. We hebben dus een kern die tekort komt om een rol van betekenis te spelen tegen ploegen zoals Winkel, Petegem, Knokke.. 3. Je gaat het volgend seizoen zowaar nog moeilijker krijgen: er komen heel wat ploegen 'bij' met ambitie: Gent, de nieuwe fusieploegen Izegem en Mandel, misschien zelfs Deinze. 4. Je supportersaantallen lopen in een nooit gezien tempo terug zonder dat je echte ambitie uitspreekt om dit tegen te gaan. (behalve dan op termijn van 5 jaar naar 1b) en ziet men plots financiële hiaten voor de komst van een nieuwe 'K'. 5. Je grasmat trekt op geen kloten dat het ook al in proces ligt. 6. We zijn investeerders kwijt. 7. stad kijkt weer den kat uit den boom. De toestand is niet slecht maar nooit goed genoeg voor Eendracht Aalst. De titel van deze topic is "transfers volgend seizoen", en daar had ik het dan ook over. Alles wat je zegt, klopt, maar is in deze topic niet relevant. We hebben een jonge kern, die we grotendeels bij elkaar houden. Het is ooit anders geweest! Volgend seizoen zijn onze jonge spelers weer een jaartje ouder, en dus ervaring rijker, en ze zijn op elkaar ingespeeld (automatismen). Met een paar gerichte versterkingen hier en daar moeten we ofwel kunnen spelen voor de titel, ofwel vlot meedraaien in Eerste Amateurliga.PS1: dat de grasmat er slecht bijligt, daar kan de club niets aan doen: de aannemer heeft fouten begaan, dus moet hij die rechtzetten, desnoods na een uitspraak voor de rechter; PS2: de stadionproblematiek is een typisch kip-ei-verhaal. Wie wil er in godsnaam een splinternieuw stadion zetten (zelf kunnen we het niet!) voor een club die in Amateur 2 of 1 speelt? Het PC-stadion is - met al zijn gebreken, tekortkomingen en beperkingen - perfect geschikt voor dat niveau, er zijn clubs in Eerste Amateurliga met een infrastructuur die (nog) veel minder is dan die van ons (ga meer eens naar Sprimont-Comblain, Virton of Oosterzonen kijken!). |
| 24 Mar 2017, 18:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
filip.dhose schreef: De titel van deze topic is "transfers volgend seizoen", en daar had ik het dan ook over. Alles wat je zegt, klopt, maar is in deze topic niet relevant. We hebben een jonge kern, die we grotendeels bij elkaar houden. Het is ooit anders geweest! Volgend seizoen zijn onze jonge spelers weer een jaartje ouder, en dus ervaring rijker, en ze zijn op elkaar ingespeeld (automatismen). Met een paar gerichte versterkingen hier en daar moeten we ofwel kunnen spelen voor de titel, ofwel vlot meedraaien in Eerste Amateurliga.PS1: dat de grasmat er slecht bijligt, daar kan de club niets aan doen: de aannemer heeft fouten begaan, dus moet hij die rechtzetten, desnoods na een uitspraak voor de rechter; PS2: de stadionproblematiek is een typisch kip-ei-verhaal. Wie wil er in godsnaam een splinternieuw stadion zetten (zelf kunnen we het niet!) voor een club die in Amateur 2 of 1 speelt? Het PC-stadion is - met al zijn gebreken, tekortkomingen en beperkingen - perfect geschikt voor dat niveau, er zijn clubs in Eerste Amateurliga met een infrastructuur die (nog) veel minder is dan die van ons (ga meer eens naar Sprimont-Comblain, Virton of Oosterzonen kijken!). Ik neem aan dat je de tweede amateurliga bedoeld? En sorry maar "vlot meedraaien"? Komaan seg. Met alle (financiële) middelen uiteraard indachtig, moet je toch asap weg uit deze strontreeks ipv 'vlot mee te draaien'. |
| 24 Mar 2017, 19:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Principeakkoord met verstraeten voor 2 seizoenen. Zou Maandag tekenen.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Mar 2017, 22:10 |
|
|
Freak
Eendracht Aalst en Jordy Verstraeten hebben een princiepsakkoord bereikt over een verlengd verblijf van twee seizoenen. De overeenkomst wordt maandag bekrachtigd. Eendracht bood Jordy tijdens de wintermercato een uitweg bij Antwerp. Een kans die hij met beide handen greep. De polyvalente speler laat in het hart van de defensie een uitstekende indruk en ziet dat nu beloond met een contractverlenging.
|
| 24 Mar 2017, 22:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 24 Mar 2017, 22:11 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Principeakkoord met verstraeten voor 2 seizoenen. Zou Maandag tekenen. Onze beste verdediger laat hem maar zo vlug mogelijk tekenen, ze moeten van mij niet wachten tot maandag. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Mar 2017, 22:16 |
|
|
Vaste Waarde
Gilles schreef: filip.dhose schreef: De titel van deze topic is "transfers volgend seizoen", en daar had ik het dan ook over. Alles wat je zegt, klopt, maar is in deze topic niet relevant. We hebben een jonge kern, die we grotendeels bij elkaar houden. Het is ooit anders geweest! Volgend seizoen zijn onze jonge spelers weer een jaartje ouder, en dus ervaring rijker, en ze zijn op elkaar ingespeeld (automatismen). Met een paar gerichte versterkingen hier en daar moeten we ofwel kunnen spelen voor de titel, ofwel vlot meedraaien in Eerste Amateurliga.PS1: dat de grasmat er slecht bijligt, daar kan de club niets aan doen: de aannemer heeft fouten begaan, dus moet hij die rechtzetten, desnoods na een uitspraak voor de rechter; PS2: de stadionproblematiek is een typisch kip-ei-verhaal. Wie wil er in godsnaam een splinternieuw stadion zetten (zelf kunnen we het niet!) voor een club die in Amateur 2 of 1 speelt? Het PC-stadion is - met al zijn gebreken, tekortkomingen en beperkingen - perfect geschikt voor dat niveau, er zijn clubs in Eerste Amateurliga met een infrastructuur die (nog) veel minder is dan die van ons (ga meer eens naar Sprimont-Comblain, Virton of Oosterzonen kijken!). Ik neem aan dat je de tweede amateurliga bedoeld? En sorry maar "vlot meedraaien"? Komaan seg. Met alle (financiële) middelen uiteraard indachtig, moet je toch asap weg uit deze strontreeks ipv 'vlot mee te draaien'. Nee, ik bedoel wat er staat: ofwel kunnen spelen voor de titel (in Tweede Amateurliga), ofwel vlot meedraaien in Eerste Amateurliga. |
| 25 Mar 2017, 13:41 |
|
| Pagina 283 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 281 282 283 284 285 … 515 Volgende |