|
|
| Pagina 329 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 327 328 329 330 331 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Stadion
Onder het mom van "de piste van een nieuw stadion wordt nog steeds onderzocht" ... Gelooft hij da nu zelf? Die task farce van ons ilse .... hij is den enigen die daar nog in gelooft.
Heeft den burgemeester ooit al eens plaatsgenomen onder de tent als het koud is en regent? Ik denk het niet.... Ik spreek nog niet van de sfeer, maar alleen van het comfort. Verder moeten ze van het bestuur blijven verder doen en met vele kleine inspanningen de club leuker en moderner maken. Waarom verkopen ze geen kaarten voor de K aan de hoofdingang??? Waarom per se in da klein aftands barrakske blijven zitten. Doe dat weg, het ziet er niet uit. En ik blijf voorstander van een mooiere fanshop. Deze fanshop is geen zicht. Op de kerstmarkt staan betere stallen. Wat wel al goed is mag ook gezegd worden... het restaurant draait blijkbaar overuren en de feestjes daarna beginnen stillaan bekender te worden dan de voetbal zelf !!! Doe zo verder! Zwawi in een nieuw pak... zeer goed initiatief! Keep it up en na regen komt zonneschijn ![]() |
| 18 Jan 2017, 14:38 |
|
|
forumlegende
De olijke burgervader heeft het zo druk met overal in de media te verschijnen, dat hij hiervan volledig uit de lucht valt. Meer zelfs, hij gelooft nog in een nagelnieuw stadion! Hij mag ons altijd verrassen natuurlijk, maar als het van hetzelfde allooi is als zijn kolerestaanstribune mag hij de surprisen voor zich houden.
Over het 'verkoopkotje' : vind ik nog altijd best handig hoor, zelfs al lijkt het nergens op. Doe eerst eens iets aan de parking en de ruimte tussen de kantines en het tribunegedrocht. Zoiets ziet men zelfs niet in vierde provinciale. |
| 18 Jan 2017, 20:15 |
|
|
Freak
ik heb gehoord dat den dozje al 4 jaar,te voet, van huis tot huis gaat om de mensen te vragen of ze geen grond liggen hebben voor een nieuw stadion voor den iendracht..das daarmee dat het zo lang duurt.
![]() |
| 19 Jan 2017, 10:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: ik heb gehoord dat den dozje al 4 jaar,te voet, van huis tot huis gaat om de mensen te vragen of ze geen grond liggen hebben voor een nieuw stadion voor den iendracht..das daarmee dat het zo lang duurt. ![]() Met een zwarte bril op en een hond naast zich Als je als burgemeester na 4 jaar nog moet zoeken voor geschikte grond , ben je ofwel dom ofwel van slechte wil. En dom is hij niet. |
| 19 Jan 2017, 14:14 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
witteken schreef: waly 2 schreef: ik heb gehoord dat den dozje al 4 jaar,te voet, van huis tot huis gaat om de mensen te vragen of ze geen grond liggen hebben voor een nieuw stadion voor den iendracht..das daarmee dat het zo lang duurt. ![]() Met een zwarte bril op en een hond naast zich Als je als burgemeester na 4 jaar nog moet zoeken voor geschikte grond , ben je ofwel dom ofwel van slechte wil. En dom is hij niet. Bron? |
| 20 Jan 2017, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
waly 2 schreef: volgens hln zou er contact met de stad geweest zijn over de tribune van zulte.de stad zou de huidige tribune willen verkopen en met dat geld de tribune van zulte kopen.plj zegt dat dit op korte termijn moet mogelijk zijn. Weet de vzw of hier achter de schermen nog actief over onderhandeld wordt? Idealiter zou deze 'nieuwe' tribune er toch moeten staan tegen het begin van volgend seizoen. Vanaf juni-juli ongeveer begint men toch al met nieuwe abonnementen te verkopen dus tegen dan zou men toch al moeten weten welke tribune men kan aanbieden... Hopelijk volgt hier in de loop van de komende weken toch wat nieuws over (samen met het nieuws omtrent verbreding draagvlak waar het voorlopig ook stillekes rond geworden is) |
| 02 Mar 2017, 13:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
ajoin_bart schreef: waly 2 schreef: volgens hln zou er contact met de stad geweest zijn over de tribune van zulte.de stad zou de huidige tribune willen verkopen en met dat geld de tribune van zulte kopen.plj zegt dat dit op korte termijn moet mogelijk zijn. Weet de vzw of hier achter de schermen nog actief over onderhandeld wordt? Idealiter zou deze 'nieuwe' tribune er toch moeten staan tegen het begin van volgend seizoen. Vanaf juni-juli ongeveer begint men toch al met nieuwe abonnementen te verkopen dus tegen dan zou men toch al moeten weten welke tribune men kan aanbieden... Hopelijk volgt hier in de loop van de komende weken toch wat nieuws over (samen met het nieuws omtrent verbreding draagvlak waar het voorlopig ook stillekes rond geworden is) Hoe sneller ze er staat hoe beter natuurlijk met oog op de abonnementenverkoop. Het is ondertussen ook doorgedrongen dat een oplossing zoals deze er een is noodzakelijk is om volk (terug) te lokken, de sfeer te verbeteren en de uitbouw van de club mogelijk te maken. Maar eerst moet ze er natuurlijk ook gewoon komen. De VZW heeft deze piste mede aangebracht en de bal ligt nu in het kamp van de andere partijen. De wil is er al ... en 'waar een wil is is een weg'. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Mar 2017, 14:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Render gerenoveerd stadion USG:
![]() _________________ OB17 |
| 27 Mar 2017, 11:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Eerste renders nieuwe tempel Okapi ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ OB17 |
| 27 Mar 2017, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Tokkie schreef: Eerste renders nieuwe tempel Okapi ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 27 Mar 2017, 14:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
2e "tempel" in nog geen 25 jaar tijd ofzoiets? En wij?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Mar 2017, 16:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
hansken schreef: 2e "tempel" in nog geen 25 jaar tijd ofzoiets? En wij? ![]() Weir kroigen 't forum eh! Gaan ons inschrijven in de zaalvoetbalcompetitie ver 1ste klas... |
| 27 Mar 2017, 17:44 |
|
|
Junior
ge zegt daar zoiets... kunnen die gronden niet aan ons verkocht worden? Misschien voer voor de stadiontekenaars onder ons.
|
| 27 Mar 2017, 18:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Nosferatu schreef: ge zegt daar zoiets... kunnen die gronden niet aan ons verkocht worden? Misschien voer voor de stadiontekenaars onder ons. Is dat niet veel te klein? |
| 27 Mar 2017, 19:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Ik herinner me het nog veel te goed.. die mooie fotos in de krant van het spiksplinternieuwe forum. is nog niet lang genoeg geleden me dunkt. en aan de renders van de volgende basket"tempel" te zien lijkt me dat geld precies plots geen probleem meer is. en wij krijgen daar wa houten latten en een zeil en we zouden op ons knieen moeten vallen. dat hij zijn noodtribune alstublieft in zijn gat steekt.
|
| 27 Mar 2017, 20:28 |
|
| Pagina 329 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 327 328 329 330 331 … 462 Volgende |