Transfers volgend seizoen - Pagina 468 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 466 467 468 469 470 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vooral in Zweedse eerste en tweede klasse gespeeld blijkbaar. Ook even in Turkse Superlig. Beste positie linkerflank. Lijkt me niet echt iemand die veel scoort als ik stats bekijk. In elk geval veel ervaring. We zullen zien.

Je kan van de 2 transfers tot hiertoe niet zeggen dat het spelers zijn die ze willen laten groeien en hopen met winst door te verkopen. Geen jonge gasten, maar ervaring. Wat voor ons zeker positief kan zijn

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk

21 Aug 2023, 19:37
Ancien

Hopelijk geld voor de broodnodige afwerker of 't wordt weer niets, zeker als je de belofte doet om den Iendracht als titelkandidaat te profileren voor de amazing fans in de beautiful city Aalst. :EA:

21 Aug 2023, 19:44
Vaste Waarde

Jules Bocandé schreef:
TRANSFER ALERT | Vandaag werd flankaanvaller Ferhad Ayaz (28) vastgelegd! Net als doelman Zvonimir Mikulic tekende hij een contract van 2 seizoenen. Ayaz, geboren in Turkije en opgegroeid in Zweden, heeft ervaring in de hoogste afdelingen en komt over van IK Brage. WELKOM!

Speelde bij ploeg in 2de kl in Zweden, heeft ook Zweedse nationaliteit.

Waar vind je dat terug? Ik zie dat (nog) niet op de EA-website.

21 Aug 2023, 21:17
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 73
Staat op facebook,EA als transfer alert met foto erbij
Is een linkse flanaanvaller die in de Zweedse 2° klasse speelde

21 Aug 2023, 21:23
Ancien

Leeftijd: 46
COVID maakte duidelijk dat een amateurclub in het voetbal meer dan ooit moet inzetten op lokale verankering en hier gaan ze er een vreemdelingenlegioen van maken… Was dus geen grap dat het Nederlands de voertaal zal zijn voor de supporters, maar op het veld zal dat precies wa moeilijker zijn… De Carl zijnen Google Translate gaat uren moeten kloppen peis ik… gaan wel leuke interviews worden met Vantjen na de match of de gesprekken met de spelers in de kantine… maar hey, beste voor onze club hoor! Ik heb vooral een groot Zrilic-gevoel bij deze “transfers”…

21 Aug 2023, 22:23
Vaste Waarde

Vergeet stolpa ,queré en de Brazilianen van Garré niet.
Nog steeds geen officiële overname in het staatsblad trouwens ;).

21 Aug 2023, 23:04
Junior

DT schreef:
COVID maakte duidelijk dat een amateurclub in het voetbal meer dan ooit moet inzetten op lokale verankering en hier gaan ze er een vreemdelingenlegioen van maken… Was dus geen grap dat het Nederlands de voertaal zal zijn voor de supporters, maar op het veld zal dat precies wa moeilijker zijn… De Carl zijnen Google Translate gaat uren moeten kloppen peis ik… gaan wel leuke interviews worden met Vantjen na de match of de gesprekken met de spelers in de kantine… maar hey, beste voor onze club hoor! Ik heb vooral een groot Zrilic-gevoel bij deze “transfers”…

Het is allemaal een beetje jammer maar is da in’t algemeen al geen tijdje aan de gang dat er gewoon meer buitenlandse spelers zijn dan de ‘echte’ belgische spelers ? Bij de amateurclubs is da natuurlijk veel minder..

Is er eigenlijk geen regel voor de clubs dat je max zoveel aantal procent ‘buitenlandse’ spelers moogt hebben ?

22 Aug 2023, 5:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 73
Zijn we niet een beetje aan het overdrijven?
Er zijn 2 buitenlanders nu.
En qua taalproblemen denk ik dat die Engels kennen.
Anderzijds Swinnen, Kakudji, Mbaye die kenden ook geen Nederlands hé.
Er is versterking beloofd en er zijn 2 transfers gedaan die volgens mij wel een versterking zijn.
Als daar nog een scorende spits bijkomt dan kunnen we starten denk ik.
Tijdens de wintertransfers kunnen er dan nog spelers gehaald worden moest dat nodig zijn.
We zijn van PLJ vanaf en we zijn overgenomen door een Turkse groep maar laat ons die mensen een eerlijke kans geven.

22 Aug 2023, 6:39
Ancien

Leeftijd: 46
wevege schreef:
Er is versterking beloofd en er zijn 2 transfers gedaan die volgens mij wel een versterking zijn.
Tijdens de wintertransfers kunnen er dan nog spelers gehaald worden moest dat nodig zijn.
We zijn van PLJ vanaf en we zijn overgenomen door een Turkse groep maar laat ons die mensen een eerlijke kans geven.

Even korte reactie hierop:

Op welke basis kan er hier iemand aangeven of dit versterkingen zijn? Wegens hun adelbrieven of wat stats? Als het zo'n toppers zijn, wat komt een flankaanvaller dan op de top van zijn kunnen, in de Belgische vierde klasse wat komen klooien? En dan meteen ook voor 2 jaar getekend.

Het gaat me niet over het feit dat het 2 buitenlanders zijn, het gaat me over de idee erachter: dit zijn geen witte merels die hun strepen al bij een andere Belgische club hebben verdiend of bij een grotere club hun opleiding hebben gehad hé: het zijn spelers die het Belgische voetbal niet kennen, er nooit in actief zijn geweest in tegenstelling tot alle andere die je zelf aanhaalt en die - nogmaals - voor een Belgische vierdeklasser gaan uitkomen. Als je daar al geen vragen mag bij hebben? Of gaan we ons plots als de trendsetter opwerpen van het Belgische amateurvoetbal? Dat belooft dan alvast voor de toekomst.

Zelfs al zijn het sportief meevallers, I don't like the trend here (kwestie dat ze kunnen meelezen)...

Op de laatste zin ga ik zelfs niet reageren...

Laatst gewijzigd door DT op 22 Aug 2023, 7:30, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Aug 2023, 7:25
Duivelke

Volgens geruchten nog 2 Afrikanen en nen Noor op weg, zouden op hoger niveau spelen.

22 Aug 2023, 7:28
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Vooral in Zweedse eerste en tweede klasse gespeeld blijkbaar. Ook even in Turkse Superlig. Beste positie linkerflank. Lijkt me niet echt iemand die veel scoort als ik stats bekijk. In elk geval veel ervaring. We zullen zien.

Je kan van de 2 transfers tot hiertoe niet zeggen dat het spelers zijn die ze willen laten groeien en hopen met winst door te verkopen. Geen jonge gasten, maar ervaring. Wat voor ons zeker positief kan zijn

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk

Dit zijn (iets) oudere spelers wiens carrière wat in het slop zit. Ik ben ervan overtuigd dat het principe hetzelfde is: 2 jaar contract, hopen op één goed seizoen en verkopen.
Volgens mij heeft PLJ dat (business model) ook (op kleinere schaal) geprobeerd met Dylan George, hé. Wat zou een Nederlandse speler die ooit in de Eredvisie speelde anders komen zoeken in de Belgische vierde klasse? Maar dat is verkeerd uitgedraaid omdat hij (alweer) zwaar geblesseerd geraakt is.
Om dat business model te laten slagen, moet je veel van die spelers hebben zodat je succes ratio verhoogt. Het is trouwens het business model van het ganse Europese profvoetbal: massa's spelers een contract aanbieden. De supporters vragen zich dan soms af: "Wat hebben ze nu weer allemaal binnengehaald?" Maar er moet er maar één gelukstreffer bijzitten, en dan is het "kassa kassa".

22 Aug 2023, 8:10
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
wevege schreef:

Even korte reactie hierop:

Op welke basis kan er hier iemand aangeven of dit versterkingen zijn? Wegens hun adelbrieven of wat stats? Als het zo'n toppers zijn, wat komt een flankaanvaller dan op de top van zijn kunnen, in de Belgische vierde klasse wat komen klooien? En dan meteen ook voor 2 jaar getekend.

Het gaat me niet over het feit dat het 2 buitenlanders zijn, het gaat me over de idee erachter: dit zijn geen witte merels die hun strepen al bij een andere Belgische club hebben verdiend of bij een grotere club hun opleiding hebben gehad hé: het zijn spelers die het Belgische voetbal niet kennen, er nooit in actief zijn geweest in tegenstelling tot alle andere die je zelf aanhaalt en die - nogmaals - voor een Belgische vierdeklasser gaan uitkomen. Als je daar al geen vragen mag bij hebben? Of gaan we ons plots als de trendsetter opwerpen van het Belgische amateurvoetbal? Dat belooft dan alvast voor de toekomst.

Zelfs al zijn het sportief meevallers, I don't like the trend here (kwestie dat ze kunnen meelezen)...

Op de laatste zin ga ik zelfs niet reageren...

Ja dat kan meevallen maar ook tegenvallen natuurlijk.
Maar met spelers uit onze competities moet je ook geluk hebben, kijk naar yagan vorig seizoen ,met de grote trom binnen gehaald maar heeft er werkelijk niks van gebakken en zo hebben we er al verschillende gehad
De volgende weken zal uitmaken of het versterkingen zijn of niet

22 Aug 2023, 8:26
forumlegende

Er zijn hier dus mensen die denken dat we geld gaan verdienen aan transfers, bij het lezen van "kassa kassa" mij efkes verslikt in mijne recupshake...

We spelen in 2e amateur, doe efkes normaal aub.

22 Aug 2023, 8:41
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
Er zijn hier dus mensen die denken dat we geld gaan verdienen aan transfers, bij het lezen van "kassa kassa" mij efkes verslikt in mijne recupshake...

Dat heb ik toch niet beweerd? Ik heb gepoogd om in enkele woorden het business model van het Europese voetbal uit te leggen. En ik heb het vermoeden uitgesproken dat de nieuwe eigenaars dit gaan invoeren bij ons, vanzelfsprekend op een veel bescheidener schaal. Hoe kun je anders een club op ons niveau (4de klasse) break-even laten draaien of zelfs winstgevend laten worden? Want er is toch geen kat die gelooft dat de Turkse eigenaars honderdduizenden of zelfs miljoenen euro's gaan steken in onze club omwille van de mooie ogen van de inwoners van de "beautiful city of Aalst"?

22 Aug 2023, 8:56
forumlegende

filip.dhose schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Dat heb ik toch niet beweerd? Ik heb gepoogd om in enkele woorden het business model van het Europese voetbal uit te leggen. En ik heb het vermoeden uitgesproken dat de nieuwe eigenaars dit gaan invoeren bij ons, vanzelfsprekend op een veel bescheidener schaal. Hoe kun je anders een club op ons niveau (4de klasse) break-even laten draaien of zelfs winstgevend laten worden? Want er is toch geen kat die gelooft dat de Turkse eigenaars honderdduizenden of zelfs miljoenen euro's gaan steken in onze club omwille van de mooie ogen van de inwoners van de "beautiful city of Aalst"?

Break even ? Winstgevend?

serieus?

Het zal als een schok komen waarschijnlijk, maar clubs in België vanaf 1B zijn nooit winstgevend, laat staan break even. Snap je dat nu echt zelf niet. zie je dat nu echt zelf niet in?

De enige reden waarvoor je Turkse vrienden deze club hebben "overgenomen", is als uitstalraam voor een hele rits makelaars hun spelersportefeuille.

Tot op heden, nog niets gelezen over hun structuur, sponsors, stadion.

Maar hé, ik ben te kritisch uiteraard. :kots:

Weet je wat het business model is voor clubs op lager niveau? 1 zot, kuch mecenas die er geld in pompt, tot die het beu is of de rekeningen niet meer kan betalen.

22 Aug 2023, 9:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 466 467 468 469 470 515