|
|
| Pagina 469 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 467 468 469 470 471 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: Er zijn hier dus mensen die denken dat we geld gaan verdienen aan transfers, bij het lezen van "kassa kassa" mij efkes verslikt in mijne recupshake... We spelen in 2e amateur, doe efkes normaal aub. Dat model kan min of meer werken in het profvoetbal, maar niet op amateur niveau. Je zou kunnen redeneren dat ze EA eerst naar het profvoetbal moeten/willen brengen om dan evt financieel betere zaken te kunnen doen. Je zou kunnen is een belangrijke nuance in mijn vorige zin... Al bij al vind ik het nu toch te vroeg om alles af te schieten (gemakkelijk) of op te hemelen (naief). |
| 22 Aug 2023, 9:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Allesweter schreef: Ja dat kan meevallen maar ook tegenvallen natuurlijk. Maar met spelers uit onze competities moet je ook geluk hebben, kijk naar yagan vorig seizoen ,met de grote trom binnen gehaald maar heeft er werkelijk niks van gebakken en zo hebben we er al verschillende gehad De volgende weken zal uitmaken of het versterkingen zijn of niet Elke transfer is een risico en dat is deel van het vak, maar je kan uw risico's wel beperken. Een speler halen die zijn poot had gebroken het seizoen ervoor zoals Yagan en die niet rendeerde in de jaren ervoor, dat had je wel kunnen inschatten en dan kan je die "grote trom" wel beter plaatsen... Soit, elke speler heeft zijn geschiedenis en het was hier de laatste jaren vooral gokken op een witte merel ipv gerichter te kijken. Als de beperkte middelen steeds pas eind augustus vrijkwamen, is dat natuurlijk ook geen sinecure. Vind de manier van aanpakken gewoon redelijk schrikbarend onder het "nieuwe bazen (wat nog zal moeten blijken), nieuwe wetten"-motto... En ik probeer verder te kijken dan enkel de korte termijn-resultaten... |
| 22 Aug 2023, 9:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Weet je wat het business model is voor clubs op lager niveau? 1 zot, kuch mecenas die er geld in pompt, tot die het beu is of de rekeningen niet meer kan betalen.
Diene zot hebben we gehad met PLJ maar het is slecht uitgedraaid omdat hij alles alleen wou doen en niemand vertrouwde en alles beter wist. |
| 22 Aug 2023, 9:53 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: Allesweter schreef: Ja dat kan meevallen maar ook tegenvallen natuurlijk. Maar met spelers uit onze competities moet je ook geluk hebben, kijk naar yagan vorig seizoen ,met de grote trom binnen gehaald maar heeft er werkelijk niks van gebakken en zo hebben we er al verschillende gehad De volgende weken zal uitmaken of het versterkingen zijn of niet Elke transfer is een risico en dat is deel van het vak, maar je kan uw risico's wel beperken. Een speler halen die zijn poot had gebroken het seizoen ervoor zoals Yagan en die niet rendeerde in de jaren ervoor, dat had je wel kunnen inschatten en dan kan je die "grote trom" wel beter plaatsen... Soit, elke speler heeft zijn geschiedenis en het was hier de laatste jaren vooral gokken op een witte merel ipv gerichter te kijken. Als de beperkte middelen steeds pas eind augustus vrijkwamen, is dat natuurlijk ook geen sinecure. Vind de manier van aanpakken gewoon redelijk schrikbarend onder het "nieuwe bazen (wat nog zal moeten blijken), nieuwe wetten"-motto... En ik probeer verder te kijken dan enkel de korte termijn-resultaten... Zo denk ik er alvast ook over. En wat ik nu eerst toch wel graag zou zien gebeuren is het scheppen van duidelijkheid… Ik lees hier over Noren, Afrikanen, er wordt nog eens een vaatje Balkanboys geopend etc etc… Maar dat ze misschien eerst eens beginnen met duidelijkheid te verschaffen over wie er nu echt achter ons ons Turks uithangbord zit ? Hoe zien die mensen de structuur van de club? Hoe denken ze de boel te managen? Wat is hun positie mbt het stadion ? Name it…. Uiterst merkwaardig dat er gewoon niet wordt gecommuniceerd… ![]() |
| 22 Aug 2023, 10:05 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Break even ? Winstgevend?
serieus? Het zal als een schok komen waarschijnlijk, maar clubs in België vanaf 1B zijn nooit winstgevend, laat staan break even. Snap je dat nu echt zelf niet. zie je dat nu echt zelf niet in? De enige reden waarvoor je Turkse vrienden deze club hebben "overgenomen", is als uitstalraam voor een hele rits makelaars hun spelersportefeuille. Tot op heden, nog niets gelezen over hun structuur, sponsors, stadion. Maar hé, ik ben te kritisch uiteraard. ![]() Weet je wat het business model is voor clubs op lager niveau? 1 zot, kuch mecenas die er geld in pompt, tot die het beu is of de rekeningen niet meer kan betalen.[/quote] Doet me meer en meer denken aan Moeskroen maar dan op amateurniveau. En het tweede vind ik toch ook wel markant, je neemt een ploeg over maar buiten wat oppervlakkige uitleg wat supporters graag horen krijg je niks van deftige inhoud over hun project of bestuursploeg. Hoe gaan ze de binding aangaan met de sponsors en lokale verankering, en over stadion is al helemaal geen sprake van. Who cares ![]() |
| 22 Aug 2023, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jaren niet eens de beste spelers uit de reeks kunnen weghalen bij concurrenten en nu komen de klassespelers uit het buitenland bij bosjes naar hier. Straffe turken!
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Aug 2023, 10:14 |
|
|
forumlegende
wevege schreef: Zijn we niet een beetje aan het overdrijven? Er zijn 2 buitenlanders nu. En qua taalproblemen denk ik dat die Engels kennen. Anderzijds Swinnen, Kakudji, Mbaye die kenden ook geen Nederlands hé. Er is versterking beloofd en er zijn 2 transfers gedaan die volgens mij wel een versterking zijn. Als daar nog een scorende spits bijkomt dan kunnen we starten denk ik. Tijdens de wintertransfers kunnen er dan nog spelers gehaald worden moest dat nodig zijn. We zijn van PLJ vanaf en we zijn overgenomen door een Turkse groep maar laat ons die mensen een eerlijke kans geven. Ik zou daar geen geld durven op inzetten... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 22 Aug 2023, 10:18 |
|
|
forumlegende
Dit stinkt uren in de wind. Niemand weet van iets...
Communicatie? Ach, wie zit daar op te wachten...de pintjes kunnen verder gedronken worden en we spelen los kampioen, dus alleman content. |
| 22 Aug 2023, 10:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Dit stinkt uren in de wind. Niemand weet van iets... Communicatie? Ach, wie zit daar op te wachten...de pintjes kunnen verder gedronken worden en we spelen los kampioen, dus alleman content. Daar lijkt het mij ook op, maar deze week gingen ze de plannen uit de doeken zeker? Zou ook zomaar kunnen dat PLJ gewoon nog de eigenaar is, Tulin voorzitster en die Murat het sportieve doet. Anderzijds is er dan geen sprake van een overname natuurlijk…. |
| 22 Aug 2023, 11:18 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Gisteren hebben ze met het stadsbestuur gesproken een verslag zal wel komen zeker ? We hebben ook 3 dagen later die persvoorstelling op de site gekregen.
|
| 22 Aug 2023, 12:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
TRANSFER ALERT | Een nieuwe dag, een nieuwe aanwinst! Dit is Edvard Race (26) die overkomt van eerstenationaler Olympic Charleroi en tekende voor 1 seizoen. De Noorse polyvalente verdediger debuteerde bij Stabaek op het hoogste niveau, waarna hij zijn carrière verderzette in tweede en derde klasse. Sinds nieuwjaar speelt hij in België. WELKOM!
|
| 22 Aug 2023, 12:25 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Waar halen ze het uit, nog nen Zimbabwees en we spelen los kampioen
|
| 22 Aug 2023, 12:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kalamaki2014 schreef: Waar halen ze het uit, nog nen Zimbabwees en we spelen los kampioen Hélaba!! |
| 22 Aug 2023, 13:16 |
|
|
Freak
ze hadden beter spelers bij appelterre gehaald.echte belgen.
![]() |
| 22 Aug 2023, 13:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Als de info klopt een rechtsvoetige centrale verdediger, je hebt al De Backer en Burssens voor die positie.
Ook nog Ryckaert, al is dat dan een linkse voet. Speelde sinds nieuwjaar bij Olympic en viel daar in zijn eerste match na enkele minuten geblesseerd uit. Na zijn blessure stond hij wel in de basis blijkbaar. Er zijn toch andere posities waar de spoeling dunner is. Een spits type Mbaye, wat een aanval op zijn eigen was, moet er ook bij. |
| 22 Aug 2023, 13:44 |
|
| Pagina 469 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 467 468 469 470 471 … 515 Volgende |