|
|
| Pagina 472 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 470 471 472 473 474 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De kern zal alleszins al een stuk breder zijn met een Bulgaar,Kroaat,Noor en Zweed.
Of het versterkingen zijn zal moeten blijken, totaal onbekende spelers voor ons. Ik veronderstel dat hiermee de kern wel rond zal zijn. Al mis ik nog een targetspits en (reserve)keeper, of zijn dat die 2 Afrikanen die op komst waren ? Wanneer gaan die allemaal speelgerechtigd geraken? |
| 24 Aug 2023, 20:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik ben nog op zoek naar het addertje onder het gras van al deze top transfers...
|
| 25 Aug 2023, 8:43 |
|
|
Vaste Waarde
Moses Chunga schreef: Ik ben nog op zoek naar het addertje onder het gras van al deze top transfers... Het verborgen addertje is volgens mij dat het allemaal 2-jarige contracten zijn voor spelers die ooit ergens in eerste klasse gespeeld hebben, maar die door omstandigheden (mij onbekend) wat afgezakt zijn. Dus die proberen in België hun oude niveau terug te vinden, en dan op het einde van dit seizoen, hup transfer naar Turkije waar je 4 professionele niveaus hebt. Niks op tegen, het is de nieuwe realiteit in het voetbal. Win-win: voor de speler die EA als springplank of trampoline gebruikt, en voor EA dat hopelijk één jaar gebruik kan maken van hun voetbalkwaliteiten en hopelijk een centje verdient op de transfer (en nee, dat hoeven daarom geen miljoenen te zijn). |
| 25 Aug 2023, 10:55 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: De kern zal alleszins al een stuk breder zijn met een Bulgaar,Kroaat,Noor en Zweed. Of het versterkingen zijn zal moeten blijken, totaal onbekende spelers voor ons. Ik veronderstel dat hiermee de kern wel rond zal zijn. Al mis ik nog een targetspits en (reserve)keeper, of zijn dat die 2 Afrikanen die op komst waren ? Wanneer gaan die allemaal speelgerechtigd geraken? Angelov is een targetspits, hé. |
| 25 Aug 2023, 10:56 |
|
|
forumlegende |
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: De kern zal alleszins al een stuk breder zijn met een Bulgaar,Kroaat,Noor en Zweed. Of het versterkingen zijn zal moeten blijken, totaal onbekende spelers voor ons. Ik veronderstel dat hiermee de kern wel rond zal zijn. Al mis ik nog een targetspits en (reserve)keeper, of zijn dat die 2 Afrikanen die op komst waren ? Wanneer gaan die allemaal speelgerechtigd geraken? Angelov is een targetspits, hé. Een targetspits van 1m73 ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Aug 2023, 11:05 |
|
|
forumlegende
Dries schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: De kern zal alleszins al een stuk breder zijn met een Bulgaar,Kroaat,Noor en Zweed. Of het versterkingen zijn zal moeten blijken, totaal onbekende spelers voor ons. Ik veronderstel dat hiermee de kern wel rond zal zijn. Al mis ik nog een targetspits en (reserve)keeper, of zijn dat die 2 Afrikanen die op komst waren ? Wanneer gaan die allemaal speelgerechtigd geraken? Angelov is een targetspits, hé. Een targetspits van 1m73 ![]() en slechts 9 goals in de Bulgaarse 2de klasse... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Aug 2023, 11:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Wij spelen maar in 4de klasse
dus nog even afwachten mss valt hij wel goed mee?is trouwens 1m77 volgens verschillende sites ![]() _________________
|
| 25 Aug 2023, 11:46 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Dries schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: De kern zal alleszins al een stuk breder zijn met een Bulgaar,Kroaat,Noor en Zweed. Of het versterkingen zijn zal moeten blijken, totaal onbekende spelers voor ons. Ik veronderstel dat hiermee de kern wel rond zal zijn. Al mis ik nog een targetspits en (reserve)keeper, of zijn dat die 2 Afrikanen die op komst waren ? Wanneer gaan die allemaal speelgerechtigd geraken? Angelov is een targetspits, hé. Een targetspits van 1m73 ![]() Hij staat misschien omschreven als target spits maar hij heeft de vorige match op rechtsbuiten gespeeld + Vorig jaar speelde hij in 2de klasse in de middenmoot en heeft het team dat gepromoveerd is naar 1ste hem gekocht dus dat wilt toch zeggen dat ze iets in die jongen zagen anders koop je die niet als je juist promoveert naar eerste . Ik wacht nog op die Afrikanen die kunnen misschien de echte targetspitsen zijn die we nodig hebben ![]() |
| 25 Aug 2023, 12:13 |
|
|
Vaste Waarde
jMs schreef: Dries schreef: filip.dhose schreef: Angelov is een targetspits, hé. Een targetspits van 1m73 ![]() Hij staat misschien omschreven als target spits maar hij heeft de vorige match op rechtsbuiten gespeeld + Vorig jaar speelde hij in 2de klasse in de middenmoot en heeft het team dat gepromoveerd is naar 1ste hem gekocht dus dat wilt toch zeggen dat ze iets in die jongen zagen anders koop je die niet als je juist promoveert naar eerste . Ik wacht nog op die Afrikanen die kunnen misschien de echte targetspitsen zijn die we nodig hebben ![]() Waarom koopt een promovendus uit de Bulgaarse eerste klasse op 01/07 een speler om hem dan 55 dagen later te laten gaan naar een club uit de Belgische vierde klasse? Een uitleenbeurt zou ik ergens nog kunnen begrijpen, maar we hebben hem voor 2 jaar gekocht, toch? PS: hij is op 21/08 nog 16 minuten ingevallen tegen CSKA Sofia! |
| 25 Aug 2023, 12:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
filip.dhose schreef: Moses Chunga schreef: Ik ben nog op zoek naar het addertje onder het gras van al deze top transfers... Het verborgen addertje is volgens mij dat het allemaal 2-jarige contracten zijn voor spelers die ooit ergens in eerste klasse gespeeld hebben, maar die door omstandigheden (mij onbekend) wat afgezakt zijn. Dus die proberen in België hun oude niveau terug te vinden, en dan op het einde van dit seizoen, hup transfer naar Turkije waar je 4 professionele niveaus hebt. Niks op tegen, het is de nieuwe realiteit in het voetbal. Win-win: voor de speler die EA als springplank of trampoline gebruikt, en voor EA dat hopelijk één jaar gebruik kan maken van hun voetbalkwaliteiten en hopelijk een centje verdient op de transfer (en nee, dat hoeven daarom geen miljoenen te zijn). Ik hoop echt dat je gelijk hebt Filip en dat dit het "maar" is, maar helaas zie ik op dit moment vooral veel gelijkenissen met hoe L. De Vries bij Lokeren is tewerk gegaan na zijn overname van Roger Lambrecht zaliger en de manier waarop een Turkse enclave ook neerstreek bij Fortuna Sittard vorig seizoen... Time will tell maar excuseer mij alvast dat ik voorlopig geen "hora" doe met deze nieuwtjes... Ik zie vooral veel uiterlijk oplapwerk - de Zandberg verven, transfers doen voor de buitenwacht,... allemaal top maar wat is het plan? Als uw fundamenten rot zijn, leg je toch ook geen nieuw dak eerst? Ik snap het verhaal niet - zelfs in België weten voetballiefhebbers bij wijze van spreken niet eens meer dat we echt nog wel bestaan - de beweegredenen, de interesse vanuit Turkije voor onze club, enz. Kan ook niet want er is simpelweg ook niks gezegd of geschreven over de beweegredenen en wat er achter zit. Maar daar word ik dus niet vrolijk van. Ik kan in eerste instantie alleen maar hopen dat die spelers hun Transfermarkt-waarde ook echt weerspiegelen op de mat, want als dat ook Quérékes blijken te zijn, dan zitten we nog dieper dan diep... Dat verhaal over onze laatste aanwinst is toch ook op zijn minst bizar... Ik hoopte dat er ergens gewoon een fout zat in het voorstellingstekstje, maar blijkbaar is het effectief bizar... |
| 25 Aug 2023, 12:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dit stond in het artikel met de voorzitster:
Volgende week kan ik uitgebreider kennismaken, ook met de media. Dan zullen mijn partners zich graag voorstellen. Die week is bijna om, we wachten….. |
| 25 Aug 2023, 13:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
filip.dhose schreef: jMs schreef: Dries schreef: Een targetspits van 1m73 ![]() Hij staat misschien omschreven als target spits maar hij heeft de vorige match op rechtsbuiten gespeeld + Vorig jaar speelde hij in 2de klasse in de middenmoot en heeft het team dat gepromoveerd is naar 1ste hem gekocht dus dat wilt toch zeggen dat ze iets in die jongen zagen anders koop je die niet als je juist promoveert naar eerste . Ik wacht nog op die Afrikanen die kunnen misschien de echte targetspitsen zijn die we nodig hebben ![]() Waarom koopt een promovendus uit de Bulgaarse eerste klasse op 01/07 een speler om hem dan 55 dagen later te laten gaan naar een club uit de Belgische vierde klasse? Een uitleenbeurt zou ik ergens nog kunnen begrijpen, maar we hebben hem voor 2 jaar gekocht, toch? PS: hij is op 21/08 nog 16 minuten ingevallen tegen CSKA Sofia! Voor de schoon ogen van Tullineke ? dat weet ik ook niet... sinds 2 dagen geleden is hij zelfs getrouwd en gisteren getekend.. dubbel gekloot Hij speelde daar ook heel erg weinig bij Etar en die staan zelfs laatste als ik mij ni vergist |
| 25 Aug 2023, 13:06 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Zwart geld witwassen en maffia, daar lijkt het hier op, EA is totaal verdronken in het moeras
|
| 25 Aug 2023, 14:03 |
|
|
Vaste Waarde
Kalamaki2014 schreef: Zwart geld witwassen en maffia, daar lijkt het hier op, EA is totaal verdronken in het moeras Pas hier mee op. Je mag op dit forum (zelfs al is het besloten cf. Schild en Vrienden) bedenkingen uiten, je mag twijfels hebben, maar je mag niemand zonder bewijzen beschuldigen van strafbare feiten. Dat is laster en eerroof. |
| 25 Aug 2023, 14:09 |
|
|
Reserve
filip.dhose schreef: Pas hier mee op. Je mag op dit forum (zelfs al is het besloten cf. Schild en Vrienden) bedenkingen uiten, je mag twijfels hebben, maar je mag niemand zonder bewijzen beschuldigen van strafbare feiten. Dat is laster en eerroof. PLJ, ben jij dat ? Kalamaki2014 zegt toch enkel dat het erop lijkt (en daar heeft hij/zij volkomen gelijk in) zonder iemand bij naam te noemen dan nog wel. |
| 25 Aug 2023, 14:25 |
|
| Pagina 472 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 470 471 472 473 474 … 515 Volgende |