|
|
| Pagina 482 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 480 481 482 483 484 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef: Moses Chunga schreef: LAP !!! TRANSFER ALERT | Er is een bijkomende aanvaller onderweg naar Aalst. Dit is Nicolae Milinceanu (31), een centrumspits die 15 caps voor de Moldavische nationale ploeg telt. Milinceanu speelde ook onder meer in de hoogste klasse van Cyprus en Griekenland. Hij tekent een contract voor 3 seizoenen. WELKOM! Is 1,89 m groot en heeft een waarde van 300.000 € volgens transferoverzicht. je moet eens kijken op you tube. amai, geweldige spits ![]() |
| 30 Aug 2023, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Zienaa schreef: Kan er niemand achterhalen wie de makelaar van al die nieuwkomers is? Kan je gewoon terugvinden op transfermarkt bij de speler zelf. Zijn quasi allemaal verschillende. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 30 Aug 2023, 12:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Inderdaad, is rap, heeft een goed schot en kan koppen.
Daar kunnen we veel plezier aan beleven. Over onze transfers toch nog dit: er worden spelers gezocht voor posities die we nodig hebben in de ploeg. Het zullen misschien allemaal geen toppers zijn maar met een resem testers zoals in 't verleden zijn we ook niet ver gekomen. Nu wordt er tenminste naar spelers gezocht, zou ook graag weten wie dit allemaal realiseert. Dus benieuwd naar de communicatie van onze voorzitster wie wat doet op bestuurlijk en sportief vlak. Het zal er nu op aankomen om alle spelers snel ingepast te krijgen in de ploeg en resultaten te halen. Nu zou er toch voldoende materiaal moeten zijn, denk dat we nu een kern hebben van 25 spelers. |
| 30 Aug 2023, 12:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Als de transfer allemaal positief gaan zijn gaan er spelers van onze huidige kern niet veel spelen
Ziet er wel nen goeie spits uit.. is nog redelijk snel en tweevoetig maar kdenk dat ze iets tegen afrikanen hebben of dat bootje is gezonken |
| 30 Aug 2023, 12:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wevege schreef: Inderdaad, is rap, heeft een goed schot en kan koppen. Daar kunnen we veel plezier aan beleven. Over onze transfers toch nog dit: er worden spelers gezocht voor posities die we nodig hebben in de ploeg. Het zullen misschien allemaal geen toppers zijn maar met een resem testers zoals in 't verleden zijn we ook niet ver gekomen. Nu wordt er tenminste naar spelers gezocht, zou ook graag weten wie dit allemaal realiseert. Dus benieuwd naar de communicatie van onze voorzitster wie wat doet op bestuurlijk en sportief vlak. Het zal er nu op aankomen om alle spelers snel ingepast te krijgen in de ploeg en resultaten te halen. Nu zou er toch voldoende materiaal moeten zijn, denk dat we nu een kern hebben van 25 spelers. Ik peis dat Carl zwiëtanjekes krijgt... |
| 30 Aug 2023, 13:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iemand een overzicht van de inkomende transfers en hun positie?
En iemand die zich waagt aan een opstelling met al dat vers bloed? |
| 30 Aug 2023, 13:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Petroe69 schreef: Iemand een overzicht van de inkomende transfers en hun positie? En iemand die zich waagt aan een opstelling met al dat vers bloed? Ik denk toch dat Carl altijd met Mitch in de spits gaat beginnen. |
| 30 Aug 2023, 15:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Als iedereen fit en speelgerechtigd is denk ik dat het zo wordt:
Doel: Zvonimir Mikulic (Jordy Schelfout) Achteraan: Falco Geenens - Stef De Backer - Edvard Race - Jelle Geenens (Burssens) Middenveld: Samuel Fabris - Calvin Decuyper - Arne Van Den Eynde (Jilke De Coninck) Aanval: Bob Straetman - Nicolae Milinceanu - Ferhad Ayaz (Mitch Decuyper) Met inschuivende flankverdedigers de gebroeders Geenens |
| 30 Aug 2023, 15:20 |
|
|
Moses Chunga schreef: Petroe69 schreef: Iemand een overzicht van de inkomende transfers en hun positie? En iemand die zich waagt aan een opstelling met al dat vers bloed? Ik denk toch dat Carl altijd met Mitch in de spits gaat beginnen. Dan zal Straetman slachtoffer worden vrees ik want Ayaz en Milinceanu zullen moeten spelen, |
| 30 Aug 2023, 15:23 |
|
|
Junior
wevege schreef: Als iedereen fit en speelgerechtigd is denk ik dat het zo wordt: Doel: Zvonimir Mikulic (Jordy Schelfout) Achteraan: Falco Geenens - Stef De Backer - Edvard Race - Jelle Geenens (Burssens) Middenveld: Samuel Fabris - Calvin Decuyper - Arne Van Den Eynde (Jilke De Coninck) Aanval: Bob Straetman - Nicolae Milinceanu - Ferhad Ayaz (Mitch Decuyper) Met inschuivende flankverdedigers de gebroeders Geenens Jari zal ook wel spelen met Carl. Dan heb je nog Angelov en Nabi… |
| 30 Aug 2023, 15:26 |
|
|
Moses Chunga schreef: Petroe69 schreef: Iemand een overzicht van de inkomende transfers en hun positie? En iemand die zich waagt aan een opstelling met al dat vers bloed? Ik denk toch dat Carl altijd met Mitch in de spits gaat beginnen. Dan zal Straetman slachtoffer worden vrees ik want Ayaz en Milinceanu zullen moeten spelen, |
| 30 Aug 2023, 15:41 |
|
|
Smeirff schreef: wevege schreef: Als iedereen fit en speelgerechtigd is denk ik dat het zo wordt: Doel: Zvonimir Mikulic (Jordy Schelfout) Achteraan: Falco Geenens - Stef De Backer - Edvard Race - Jelle Geenens (Burssens) Middenveld: Samuel Fabris - Calvin Decuyper - Arne Van Den Eynde (Jilke De Coninck) Aanval: Bob Straetman - Nicolae Milinceanu - Ferhad Ayaz (Mitch Decuyper) Met inschuivende flankverdedigers de gebroeders Geenens Jari zal ook wel spelen met Carl. Dan heb je nog Angelov en Nabi… Juist ja, die Angelov was ik vergeten, die Nabi zal zich via de invallers moeten bewijzen. Wanneer Carl een aantal van die nieuwe transfers niet opstelt en er wordt niet gewonnen zal hij het rap mogen afbollen vrees ik. |
| 30 Aug 2023, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde
wevege schreef: Smeirff schreef: wevege schreef: Als iedereen fit en speelgerechtigd is denk ik dat het zo wordt: Doel: Zvonimir Mikulic (Jordy Schelfout) Achteraan: Falco Geenens - Stef De Backer - Edvard Race - Jelle Geenens (Burssens) Middenveld: Samuel Fabris - Calvin Decuyper - Arne Van Den Eynde (Jilke De Coninck) Aanval: Bob Straetman - Nicolae Milinceanu - Ferhad Ayaz (Mitch Decuyper) Met inschuivende flankverdedigers de gebroeders Geenens Jari zal ook wel spelen met Carl. Dan heb je nog Angelov en Nabi… Juist ja, die Angelov was ik vergeten, die Nabi zal zich via de invallers moeten bewijzen. Wanneer Carl een aantal van die nieuwe transfers niet opstelt en er wordt niet gewonnen zal hij het rap mogen afbollen vrees ik. Ik zou liever hebben dat Eendracht Aalst met overwegend Vlaamse spelers blijft spelen, maar gezien de internationalisering van ons voetbal zal ik al blij zijn met ca. 50 % Vlaamse spelers, en dan nog bij voorkeur uit de Denderstreek. Voorlopig moeten we de Turkse voorzitster nog even het voordeel van de twijfel geven, want wat ze gedaan heeft aan transfers is (op papier) indrukwekkend. Op papier, want we hebben die buitenlanders nog niet zien trainen of spelen, we weten nog niet hoe hun fysieke toestand is (cf. Dylan George die met zijn verleden in de Eredivisie potentieel ook een kanjer was). Wat ik wel vurig hoop, is dat men de trainer zijn ploeg laat opstellen in functie van wat hij waarneemt op training. Als er bemoeienissen komen vanuit de bestuurskamer met de ploegopstelling, dan is 't spel om zjieëp. En dat is niet alleen bij ons zo, dat is overal zo! |
| 30 Aug 2023, 15:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
wevege schreef: Smeirff schreef: wevege schreef: Als iedereen fit en speelgerechtigd is denk ik dat het zo wordt: Doel: Zvonimir Mikulic (Jordy Schelfout) Achteraan: Falco Geenens - Stef De Backer - Edvard Race - Jelle Geenens (Burssens) Middenveld: Samuel Fabris - Calvin Decuyper - Arne Van Den Eynde (Jilke De Coninck) Aanval: Bob Straetman - Nicolae Milinceanu - Ferhad Ayaz (Mitch Decuyper) Met inschuivende flankverdedigers de gebroeders Geenens Jari zal ook wel spelen met Carl. Dan heb je nog Angelov en Nabi… Juist ja, die Angelov was ik vergeten, die Nabi zal zich via de invallers moeten bewijzen. Wanneer Carl een aantal van die nieuwe transfers niet opstelt en er wordt niet gewonnen zal hij het rap mogen afbollen vrees ik. Waarom moet die Nabi hem bewijzen en de andere niet ? Nabi kan overal in het middenveld spelen. 6/8/10 Kvond DeCuyper goed tegen Gouvy maar vorige week die rode kaart en tegen mons had hij het toch ook moeilijk en dan die penalty die er geen was mja Angelov zal wel op de rechterflank spelen op de plaats van Bob en kan hij misschien achter de spits spelen op de plaats van Arne. (Of andersom) |
| 30 Aug 2023, 16:12 |
|
|
jMs schreef: wevege schreef: Smeirff schreef: Jari zal ook wel spelen met Carl. Dan heb je nog Angelov en Nabi… Juist ja, die Angelov was ik vergeten, die Nabi zal zich via de invallers moeten bewijzen. Wanneer Carl een aantal van die nieuwe transfers niet opstelt en er wordt niet gewonnen zal hij het rap mogen afbollen vrees ik. Waarom moet die Nabi hem bewijzen en de andere niet ? Nabi kan overal in het middenveld spelen. 6/8/10 Kvond DeCuyper goed tegen Gouvy maar vorige week die rode kaart en tegen mons had hij het toch ook moeilijk en dan die penalty die er geen was mja Angelov zal wel op de rechterflank spelen op de plaats van Bob en kan hij misschien achter de spits spelen op de plaats van Arne. (Of andersom) Ik vrees dat die Nabi zodanig is afgezakt in lagere reeksen en dat hij daarom op dreef zal moeten komen. Hopelijk is die top en ben ik verkeerd |
| 30 Aug 2023, 16:48 |
|
| Pagina 482 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 480 481 482 483 484 … 515 Volgende |