|
|
| Pagina 497 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 495 496 497 498 499 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: jMs schreef: Pakt nu gewoon nen 4-2-2 met al de nieuwe transfers die normaal beter zouden moeten zijn he ? Keeper : Mikulic Verdediging : Falko , Debacker , Burssens , Devriendt Middenveld : Fabris , Mrsic , Straetman , Ayaz Spitsen : Angelov en Nicolae Bank : Schelfout , Rogghe , uwe belofte daje wilt , en dan een (jilke , arne , calvin , race , mitch ) ![]() ik zou met 11 spelen ipv met 8. ![]() totaal absurde opstelling. Uw middenveld, serieus? Waarom absurd ? Bob is nen rechterflank ? Ayaz linkse flank , fabris verdedigend en diene mrsic aanvallend ? |
| 14 Sep 2023, 11:36 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jMs schreef: El Corredor (Light) schreef: jMs schreef: Pakt nu gewoon nen 4-2-2 met al de nieuwe transfers die normaal beter zouden moeten zijn he ? Keeper : Mikulic Verdediging : Falko , Debacker , Burssens , Devriendt Middenveld : Fabris , Mrsic , Straetman , Ayaz Spitsen : Angelov en Nicolae Bank : Schelfout , Rogghe , uwe belofte daje wilt , en dan een (jilke , arne , calvin , race , mitch ) ![]() ik zou met 11 spelen ipv met 8. ![]() totaal absurde opstelling. Uw middenveld, serieus? Waarom absurd ? Bob is nen rechterflank ? Ayaz linkse flank , fabris verdedigend en diene mrsic aanvallend ? Dus met Jilke (nog altijd een van uw betere) op de bank voor enen die zijn pillen plat waren bij het begin van de tweede helft? Die versterkingen die we nog niet zagen spelen gaan er echt wel boenk op moeten zijn... Verder zag ik gisteren een tactisch sterker zulte... die veldbezetting, het leek alsof ze met 2 meer op het veld stonden. Bij ons was het tactisch een dikke ramp. Overal te laat, ofwel balleke achteruit, of hooguit wat lateraalen te vaak bal moeten wegstampen naar de tegenstander want geen aanspeelpunt. Arne, ayaz, fabriss, dekuyper kwamen er gewoon niet aan te pas... pijnlijk toch. Aanval werd amper bereikt. Statisch spel, met liefst een zaaddodend gebrek aan creativiteit en dreiging... zo heeft de Carl het graag. Als we daar een punt rapen is dat enkel de verdienste van een verdedigend blok dat er wel stond gisteren. De rest was echt niet goed. |
| 14 Sep 2023, 12:29 |
|
|
Davy schreef: jMs schreef: El Corredor (Light) schreef: ik zou met 11 spelen ipv met 8. ![]() totaal absurde opstelling. Uw middenveld, serieus? Waarom absurd ? Bob is nen rechterflank ? Ayaz linkse flank , fabris verdedigend en diene mrsic aanvallend ? Dus met Jilke (nog altijd een van uw betere) op de bank voor enen die zijn pillen plat waren bij het begin van de tweede helft? Die versterkingen die we nog niet zagen spelen gaan er echt wel boenk op moeten zijn... Verder zag ik gisteren een tactisch sterker zulte... die veldbezetting, het leek alsof ze met 2 meer op het veld stonden. Bij ons was het tactisch een dikke ramp. Overal te laat, ofwel balleke achteruit, of hooguit wat lateraalen te vaak bal moeten wegstampen naar de tegenstander want geen aanspeelpunt. Arne, ayaz, fabriss, dekuyper kwamen er gewoon niet aan te pas... pijnlijk toch. Aanval werd amper bereikt. Statisch spel, met liefst een zaaddodend gebrek aan creativiteit en dreiging... zo heeft de Carl het graag. Als we daar een punt rapen is dat enkel de verdienste van een verdedigend blok dat er wel stond gisteren. De rest was echt niet goed. Over de opstelling kunnen we altijd discussiëren het was maar gewoon om even een voorbeeldje te geven aan Filip Dhose dat het niet haalbaar is om schelfout op de bank te zetten. Dus dom gewerkt vant bestuur uit En die nieuwe spelers moeten wel spelen om matchritme op te doen niet met op de bank te zetten. Dus compleet normaal als hij in de 2de helft er door zat.. vorige week was hij zelfs nog niet wedstrijdfit kan je niet verwachten dat hij alles kan geven 90 minuten |
| 14 Sep 2023, 12:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoe
iendracht mèn 2de vraa schreef: Dat ze maar snel een tweede keeper zoeken want een jonge talentvolle keeper in de tribune zetten gaat niet lang meer duren! Logisch dat hij wil vertrekken, moet zeker niet onderdoen voor Mikulic denk ik en speelt tegen Bergen een prima match maar zit de week nadien in de tribune Eigenlijk moet je nog twee -21 veldspelers bijhalen die het niveau aankunnen of je speelt een gans seizoen met 2 wisselspelers die je niet kan brengen zonder u ploeg te verzwakken. |
| 14 Sep 2023, 12:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
iendrachter schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Dat ze maar snel een tweede keeper zoeken want een jonge talentvolle keeper in de tribune zetten gaat niet lang meer duren! Logisch dat hij wil vertrekken, moet zeker niet onderdoen voor Mikulic denk ik en speelt tegen Bergen een prima match maar zit de week nadien in de tribune Eigenlijk moet je nog twee -21 veldspelers bijhalen die het niveau aankunnen of je speelt een gans seizoen met 2 wisselspelers die je niet kan brengen zonder u ploeg te verzwakken. Ik snap zeker de onvrede en de manier waarop Jordy uit de ploeg is moeten gaan, maar anderzijds is hij wel gekomen nadat die Kroaat al had getekend en hij kwam van bij de Free Agents hé (het was een vrije speler want zijn contract was niet verlengd bij KVO)... Dus akkoord dat hij misschien wat misnoegd zou kunnen zijn, maar feit dat hij hier getekend heeft, was misschien ook dat er geen andere gegadigden waren en dan kan het al wel eens tegenzitten natuurlijk... Dat het huiswerk van ons bewind niet altijd goed is voorbereid, is in dit geval natuurlijk wel dubbel jammer voor hem. |
| 14 Sep 2023, 16:46 |
|
|
forumlegende
jMs schreef: El Corredor (Light) schreef: jMs schreef: Pakt nu gewoon nen 4-2-2 met al de nieuwe transfers die normaal beter zouden moeten zijn he ? Keeper : Mikulic Verdediging : Falko , Debacker , Burssens , Devriendt Middenveld : Fabris , Mrsic , Straetman , Ayaz Spitsen : Angelov en Nicolae Bank : Schelfout , Rogghe , uwe belofte daje wilt , en dan een (jilke , arne , calvin , race , mitch ) ![]() ik zou met 11 spelen ipv met 8. ![]() totaal absurde opstelling. Uw middenveld, serieus? Waarom absurd ? Bob is nen rechterflank ? Ayaz linkse flank , fabris verdedigend en diene mrsic aanvallend ? als je uw middenveld en aanval zo zet, heb je 1 speler die verdedigend denkt, en al de rest aanvallend. Straetman is dan eigenlijk ne spits en bijlange geen middenvelder. En Ayaz erbij die na 60 minuten al blijkbaar krampen heeft, en ne Angelov die volgens de Carl zijn verdedigend werk niet doet. soit, als je dat zelf niet inziet, zou ik, als ik van jou was, niet teveel kritiek spuien op Carl dit jaar... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 14 Sep 2023, 16:52 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: jMs schreef: El Corredor (Light) schreef: ik zou met 11 spelen ipv met 8. ![]() totaal absurde opstelling. Uw middenveld, serieus? Waarom absurd ? Bob is nen rechterflank ? Ayaz linkse flank , fabris verdedigend en diene mrsic aanvallend ? als je uw middenveld en aanval zo zet, heb je 1 speler die verdedigend denkt, en al de rest aanvallend. Straetman is dan eigenlijk ne spits en bijlange geen middenvelder. En Ayaz erbij die na 60 minuten al blijkbaar krampen heeft, en ne Angelov die volgens de Carl zijn verdedigend werk niet doet. soit, als je dat zelf niet inziet, zou ik, als ik van jou was, niet teveel kritiek spuien op Carl dit jaar... Speelt gelijk gisteren ten gaje nooit ni scoren |
| 14 Sep 2023, 17:04 |
|
|
TRANSFER ALERT | Welkom Simo Rumbullaku (31). De Albanese linksachter heeft ervaring in de hoogste afdeling van zijn thuisland, alsook in Roemenië en Griekenland. Simo tekende een contract voor 2 seizoenen bij Den Iendracht!
|
| 14 Sep 2023, 17:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Ne nieuwe Filipovic?
|
| 14 Sep 2023, 17:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Weer een ervaren buitenlander. Kan sportief zeker een meerwaarde zijn. Maar hoeveel buitenlanders mogen we eigenlijk maximum opstellen? Aantal Belgen en -21 spelers kan een probleem worden denk ik.
Eigenlijk hebben we 2 meerwaarde Belgische -21 spelers nodig. |
| 14 Sep 2023, 18:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Dat is heel juist maar die kunnen we pas vinden met nieuwjaar denk ik.
En dan zal er ook kuis gehouden worden in de selectie bij de MV's en aanvallers. wees daar maar zeker van. |
| 14 Sep 2023, 18:43 |
|
|
Smetje schreef: Weer een ervaren buitenlander. Kan sportief zeker een meerwaarde zijn. Maar hoeveel buitenlanders mogen we eigenlijk maximum opstellen? Aantal Belgen en -21 spelers kan een probleem worden denk ik. Eigenlijk hebben we 2 meerwaarde Belgische -21 spelers nodig. Ja dat zou ideaal zijn die rustig ervaring kunnen opdoen en wie weet wordt da wel iets in de toekomst.. ik weet niet wat we gaan doen met de kern maar ik denk dat er hier veel verdrietig zullen zijn als bepaalde spelers niet meer in de kern zullen zitten of op de bank want die nieuwe spelers gaan allemaal spelen als ze wedstrijdfit zullen zijn. |
| 14 Sep 2023, 18:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: iendrachter schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Dat ze maar snel een tweede keeper zoeken want een jonge talentvolle keeper in de tribune zetten gaat niet lang meer duren! Logisch dat hij wil vertrekken, moet zeker niet onderdoen voor Mikulic denk ik en speelt tegen Bergen een prima match maar zit de week nadien in de tribune Eigenlijk moet je nog twee -21 veldspelers bijhalen die het niveau aankunnen of je speelt een gans seizoen met 2 wisselspelers die je niet kan brengen zonder u ploeg te verzwakken. Ik snap zeker de onvrede en de manier waarop Jordy uit de ploeg is moeten gaan, maar anderzijds is hij wel gekomen nadat die Kroaat al had getekend en hij kwam van bij de Free Agents hé (het was een vrije speler want zijn contract was niet verlengd bij KVO)... Dus akkoord dat hij misschien wat misnoegd zou kunnen zijn, maar feit dat hij hier getekend heeft, was misschien ook dat er geen andere gegadigden waren en dan kan het al wel eens tegenzitten natuurlijk... Dat het huiswerk van ons bewind niet altijd goed is voorbereid, is in dit geval natuurlijk wel dubbel jammer voor hem. Het probleem is dat indien Jordy vertrekt en Mikuluc gekwetst geraakt wat dan? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Sep 2023, 19:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Er is nog geen overname maar er blijven buitenlanders aangetrokken worden dat het een lieve lust is
.Het zal niet makkelijk zijn om nog 2 jonge Belgen met talent te vinden maar ik heb ook niet de indruk dat we hiernaar op zoek zijn. Ik heb de kern eens bekeken en we zitten met 18 potentiële basisspelers en daar is geen enkele u21 bij. 7 daarvan zijn buitenlanders, ik weet niet of daar regels rond zijn maar dan nog mag het nu wel stoppen. Ze hebben allemaal op hoger niveau gespeeld, hopelijk gaan we dat verschil dan ook zien dit seizoen. |
| 14 Sep 2023, 20:37 |
|
|
Daarom dat ik denk dat met nieuwjaar er een aantal zullen mogen opkrassen en dat er dan wel een U21 zal gezocht worden. Want het moet een Belgische zijn en hier zijn die nu niet beschikbaar hé. Miralas zal zijn netwerk moeten contacteren.
|
| 14 Sep 2023, 20:45 |
|
| Pagina 497 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 495 496 497 498 499 … 515 Volgende |