|
|
| Pagina 455 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 453 454 455 456 457 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Artikels
Volgens slimmen Tarik moeten we dankbaar zijn. Ze hebben ons kampioen gemaakt. Wat een bende achterlijke debielen |
| 01 Jun 2024, 18:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Waarom moeten ze eigenlijk maandag nog verschijnen?
Om het officieel in hun gezicht te zeggen dat ze geen licentie krijgen en ze nog maar eens naar het bas kunnen en iedereen weer gegijzeld is voor 2 weken…. Ik hoop op zo snel mogelijk de bevestiging van 1ste provinciale zodat die bende marginale oplichters hun geld kwijt zijn en geen gebruik meer kunnen maken van stadion en zandberg. Jammer dat we er onze club minstens een seizoen zullen moeten voor opgeven maar er is bij al die ploegen die ons al voorgegaan zijn leven na de dood dus ik veronderstel dat er hier ook wel iets uit de bus zal komen. Ik stel mij ook de vraag wat Ninove een reeks hoger wil gaan doen? Moeten veel sponsors hebben want hebben met moeite 100 betalenden. |
| 01 Jun 2024, 19:13 |
|
|
Freak
KV Oostende blijft na faillissement werken aan doorstart
De Brugse afdeling van de ondernemingsrechtbank van Gent verklaarde KV Oostende gisterenmiddag failliet. De kustploeg zat al langer in financiële moeilijkheden. KVO laat weten dat er intussen verdergewerkt wordt aan een "hoopvol verhaal voor de toekomst" van het Oostendse voetbal. Een oplossing voor het eerste elftal ligt wel niet voor de hand. Een doorstart in eerste provinciale onder de naam KV Oostende en met het stamnummer 31 is niet meer mogelijk, klinkt het in een mededeling. "Dit omdat in dit scenario de bondsschulden van 282.000 euro moeten worden betaald voor midden juni, maar ook omdat er toekomstige juridische procedures kunnen worden gelinkt aan het stamnummer 31." |
| 05 Jun 2024, 7:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
waly 2 schreef: KV Oostende blijft na faillissement werken aan doorstart De Brugse afdeling van de ondernemingsrechtbank van Gent verklaarde KV Oostende gisterenmiddag failliet. De kustploeg zat al langer in financiële moeilijkheden. KVO laat weten dat er intussen verdergewerkt wordt aan een "hoopvol verhaal voor de toekomst" van het Oostendse voetbal. Een oplossing voor het eerste elftal ligt wel niet voor de hand. Een doorstart in eerste provinciale onder de naam KV Oostende en met het stamnummer 31 is niet meer mogelijk, klinkt het in een mededeling. "Dit omdat in dit scenario de bondsschulden van 282.000 euro moeten worden betaald voor midden juni, maar ook omdat er toekomstige juridische procedures kunnen worden gelinkt aan het stamnummer 31." Ik verwacht dergelijk artikel eerstdaags over ons. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Jun 2024, 7:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witzwet schreef: waly 2 schreef: KV Oostende blijft na faillissement werken aan doorstart De Brugse afdeling van de ondernemingsrechtbank van Gent verklaarde KV Oostende gisterenmiddag failliet. De kustploeg zat al langer in financiële moeilijkheden. KVO laat weten dat er intussen verdergewerkt wordt aan een "hoopvol verhaal voor de toekomst" van het Oostendse voetbal. Een oplossing voor het eerste elftal ligt wel niet voor de hand. Een doorstart in eerste provinciale onder de naam KV Oostende en met het stamnummer 31 is niet meer mogelijk, klinkt het in een mededeling. "Dit omdat in dit scenario de bondsschulden van 282.000 euro moeten worden betaald voor midden juni, maar ook omdat er toekomstige juridische procedures kunnen worden gelinkt aan het stamnummer 31." Ik verwacht dergelijk artikel eerstdaags over ons. Is er bij ons dan al sprake van een doorstart? |
| 05 Jun 2024, 8:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Josken11 schreef: witzwet schreef: waly 2 schreef: KV Oostende blijft na faillissement werken aan doorstart De Brugse afdeling van de ondernemingsrechtbank van Gent verklaarde KV Oostende gisterenmiddag failliet. De kustploeg zat al langer in financiële moeilijkheden. KVO laat weten dat er intussen verdergewerkt wordt aan een "hoopvol verhaal voor de toekomst" van het Oostendse voetbal. Een oplossing voor het eerste elftal ligt wel niet voor de hand. Een doorstart in eerste provinciale onder de naam KV Oostende en met het stamnummer 31 is niet meer mogelijk, klinkt het in een mededeling. "Dit omdat in dit scenario de bondsschulden van 282.000 euro moeten worden betaald voor midden juni, maar ook omdat er toekomstige juridische procedures kunnen worden gelinkt aan het stamnummer 31." Ik verwacht dergelijk artikel eerstdaags over ons. Is er bij ons dan al sprake van een doorstart? Zal niet meer voor volgend seizoen zijn bij ons. Duurt veel te lang voor er een definitieve weigering voor amateurreeksen is, is nog geen sprake van faillisement, ... Zal volgend seizoen geen voetbal zijn (RWDM heeft dat denk ik ook 1 seizoen gehad) en dan hopen dat er met nieuwe mensen iets kan opgezet worden om het seizoen nadien toch minstens in eerste provinciale te starten. |
| 05 Jun 2024, 9:56 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Josken11 schreef: witzwet schreef: Ik verwacht dergelijk artikel eerstdaags over ons. Is er bij ons dan al sprake van een doorstart? Zal niet meer voor volgend seizoen zijn bij ons. Duurt veel te lang voor er een definitieve weigering voor amateurreeksen is, is nog geen sprake van faillisement, ... Zal volgend seizoen geen voetbal zijn (RWDM heeft dat denk ik ook 1 seizoen gehad) en dan hopen dat er met nieuwe mensen iets kan opgezet worden om het seizoen nadien toch minstens in eerste provinciale te starten. Als je dit jaar niet aan de competitie begint, kun je binnen 2 seizoenen (2025-2026) enkel doorstarten in bv. eerste provinciale als je "fusioneert" met een andere ploeg. Meldert? SK Denderhoutem? Jong Lede? |
| 05 Jun 2024, 10:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Josken11 schreef: Is er bij ons dan al sprake van een doorstart? Zal niet meer voor volgend seizoen zijn bij ons. Duurt veel te lang voor er een definitieve weigering voor amateurreeksen is, is nog geen sprake van faillisement, ... Zal volgend seizoen geen voetbal zijn (RWDM heeft dat denk ik ook 1 seizoen gehad) en dan hopen dat er met nieuwe mensen iets kan opgezet worden om het seizoen nadien toch minstens in eerste provinciale te starten. Als je dit jaar niet aan de competitie begint, kun je binnen 2 seizoenen (2025-2026) enkel doorstarten in bv. eerste provinciale als je "fusioneert" met een andere ploeg. Meldert? SK Denderhoutem? Jong Lede? Hopen dat er ergens binnen de regio (30 of 35 km of wat is de regel nu) een stamnummer vrijkomt. Zo heeft RWDM het gedaan. Of inderdaad, "fusie" met kleinere ploeg. |
| 05 Jun 2024, 11:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Josken11 schreef: Is er bij ons dan al sprake van een doorstart? Zal niet meer voor volgend seizoen zijn bij ons. Duurt veel te lang voor er een definitieve weigering voor amateurreeksen is, is nog geen sprake van faillisement, ... Zal volgend seizoen geen voetbal zijn (RWDM heeft dat denk ik ook 1 seizoen gehad) en dan hopen dat er met nieuwe mensen iets kan opgezet worden om het seizoen nadien toch minstens in eerste provinciale te starten. Als je dit jaar niet aan de competitie begint, kun je binnen 2 seizoenen (2025-2026) enkel doorstarten in bv. eerste provinciale als je "fusioneert" met een andere ploeg. Meldert? SK Denderhoutem? Jong Lede? De reeds meer dan 20 jaar gezongen "Wij zijn anti fusieclub" ten spijt, zal het niet anders kunnen. ik betwijfel echter de wil en noodzaak voor andere regio clubs. Meldert lijkt dan voor mij de enige oplossing. Jong Lede is teveel anti-Aalst. Denderhoutem lijkt uitgesloten, die komen maar net terug na een fusie met de grootste non club uit de voetbalgeschiedenis. |
| 06 Jun 2024, 10:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Welke pretentie hebben wij om te verwachten dat een andere club uit de buurt met ons wil fusioneren?
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 06 Jun 2024, 10:16 |
|
|
Knaap
elfahem schreef: Welke pretentie hebben wij om te verwachten dat een andere club uit de buurt met ons wil fusioneren? Een fusie met FC Aalst 93 lijkt mij de enige oplossing. Zij zijn een ploeg zonder stadion en de stad heeft binnenkort een stadion zonder ploeg. Bovendien kan je het jong geweld van FC Aalst 93 geen tekort aan inzet verwijten... Je krijgt er elke match tranen, zweet en vooral bloed te zien en ze spelen (letterlijk) met het mes tussen de tanden. |
| 06 Jun 2024, 10:52 |
|
|
elfahem schreef: Welke pretentie hebben wij om te verwachten dat een andere club uit de buurt met ons wil fusioneren? Het lukt alle andere clubs in dezelfde situatie wel (Beerschot, La Louviere, Lommel, Seraing, Mons, Lokeren, Roeselare, Harelbeke, ...) dus hoop dat het voor ons toch ook een mogelijkheid is. Lijkt me geen pretentie om naar de mogelijkheden te kijken |
| 06 Jun 2024, 11:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Smetje schreef: elfahem schreef: Welke pretentie hebben wij om te verwachten dat een andere club uit de buurt met ons wil fusioneren? Het lukt alle andere clubs in dezelfde situatie wel (Beerschot, La Louviere, Lommel, Seraing, Mons, Lokeren, Roeselare, Harelbeke, ...) dus hoop dat het voor ons toch ook een mogelijkheid is. Lijkt me geen pretentie om naar de mogelijkheden te kijken tenslotte is er hier ook veel potentieel hé. Er was 3000 man bij de nep-kampioenenmatch. Met een stad als partner kan er ook veel. En de passie is groot bij onze achterban. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Jun 2024, 11:20 |
|
|
forumlegende
Als ge volledig hernieuw begint met nieuw stamnummer heb je geen andere ploeg nodig om een fusiegedrocht te worden zoals fc azerty Denjerdingskes
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 06 Jun 2024, 11:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
elfahem schreef: Welke pretentie hebben wij om te verwachten dat een andere club uit de buurt met ons wil fusioneren? Ik volg u maar het zal wel de enige manier zijn om op een degelijk niveau te herstarten. Een fusie kan je het ook moeilijk noemen aangezien er van de andere ploeg buiten het stamnummer niks meer overschiet. Zou ook maar tijdelijk zijn dat stamnummer want dit kun je na zoveel jaar terugkopen. Stel dat er een ploeg uit de streek uit 1ste provinciale of 3de amateur wil stoppen of terug afzakken naar 4de provinciale waarom zou je er dan geen gebruik van maken? Ik vind dit ook niet normaal dat dit kan maar als het systeem het toelaat waarom niet? Zet daar een bekwaam lokaal bestuur achter en het zit hier even vol/leeg als afgelopen seizoen, zelfs in provinciale. |
| 06 Jun 2024, 12:45 |
|
| Pagina 455 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 453 454 455 456 457 … 497 Volgende |