|
|
| Pagina 63 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
filipeveraert schreef: naast sjot, en van t jaar dan ?????? Mja, dat we betere spitsen vandoen hebben dan het voorbije seizoen, dat weet iedereen, maar het is niet omdat we het voorbije seizoen, op misschien De Ridder na, genen enkele spits hebben die een goal kon maken, dat we moeten content zijn met ene die al heel soms eens een goalke maakt hé. Vergeet niet dat deze laatste transfer ne serieuze zal moeten zijn hoor, want ik verwacht dat die nieuwe spits de man is die ons hopelijk naar een titel kan leiden, een scorende spits is daarbij van levensbelang. Gelukkig lijken we wel al wat scorende vermogen uit de tweede lijn in de ploeg te hebben (Troch, Aelbrecht, zelfs Verheyden en Landuyt), maar ene voor naast Glorieux te zetten om de ballen binnen te schippen, zal van cruciaal belang zijn. |
| 28 Jun 2006, 16:32 |
|
|
Freak
ik bedoelde, hoeveel goals heeft monziba gemaakt dit jaar? Inderdaad, zo ne slechte spits is het nie!!
|
| 28 Jun 2006, 16:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
14 goals dit jaar in 4C
| 28 Jun 2006, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: filipeveraert schreef: naast sjot, en van t jaar dan ?????? Mja, dat we betere spitsen vandoen hebben dan het voorbije seizoen, dat weet iedereen, maar het is niet omdat we het voorbije seizoen, op misschien De Ridder na, genen enkele spits hebben die een goal kon maken, dat we moeten content zijn met ene die al heel soms eens een goalke maakt hé. Vergeet niet dat deze laatste transfer ne serieuze zal moeten zijn hoor, want ik verwacht dat die nieuwe spits de man is die ons hopelijk naar een titel kan leiden, een scorende spits is daarbij van levensbelang. Gelukkig lijken we wel al wat scorende vermogen uit de tweede lijn in de ploeg te hebben (Troch, Aelbrecht, zelfs Verheyden en Landuyt), maar ene voor naast Glorieux te zetten om de ballen binnen te schippen, zal van cruciaal belang zijn. Bornem (4e) - Lokeren 1-0 Orlans 1-0 Rood: Vukomanovic (L) Het is maar een oefenmatch, ma toch.... |
| 28 Jun 2006, 23:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
een oefenmatch is nu ni echt een goeie waardemeter é.
Wij hebben ook dikwijls gezegd van,amai nu hebben we goeie spitsen en gaan we goe scoren en een paar weken later doen ze dan .
't is al dikwijls gebeurd dat een ploeg die sterke oefenwedstrijden speelt in de competitie ni veel voorstelt. Deshommes ontslagen?Amai en we zijn nog ni bezig.Komt er andere hulptrainer of ni. _________________
|
| 29 Jun 2006, 7:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gunni schreef: Deshommes ontslagen?Amai en we zijn nog ni bezig.Komt er andere hulptrainer of ni. Jammer. Niet zozeer omdat we een hulptrainer kwijt zijn, maar vooral omdat hij een goeie scout is _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Jun 2006, 9:36 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 15 Jun 2006, 19:27 Berichten: 14 |
Zat er aan te komen...
|
| 29 Jun 2006, 10:38 |
|
|
Miniem
Oilsjt in ert en niern schreef: Zat er aan te komen... Ik vrees dat we terug in het zelfde schuitje zitten. enkele berichten hoger wordt hij nog afgeschildert als de man om te schouten in derde en vierde, nu weegt hij (volgens de krant) al te veel op het budget. we zijn nog niet begonnen en we komen al met ontslagen in de krant en niet met goede transfers. Ik vrees het ergste, arm aalst! |
| 29 Jun 2006, 11:48 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
gotj es ergens anders neuten kameraad
|
| 29 Jun 2006, 12:04 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bruggeman hadden we mss nog kunnen bezigen ...
|
| 29 Jun 2006, 12:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
el blanco schreef: Oilsjt in ert en niern schreef: Zat er aan te komen... Ik vrees dat we terug in het zelfde schuitje zitten. enkele berichten hoger wordt hij nog afgeschildert als de man om te schouten in derde en vierde, nu weegt hij (volgens de krant) al te veel op het budget. we zijn nog niet begonnen en we komen al met ontslagen in de krant en niet met goede transfers. Ik vrees het ergste, arm aalst! Komaan zeg, het is nu niet alsof Deshommes hier de onmisbare schakel was hé. En niet met goede transfers? Gij hebt zeker juist een jaar in het buitenland gezeten of zo. Landuyt, Dugardeyn, Aelbrecht, Van Holm, Van Den Abeele, Troch, ... allemaal niet goed genoeg voor vierde klasse precies volgens sommigen |
| 29 Jun 2006, 12:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
We spelen los kampioen, gelijk met wa spelers. Op elke verplaatsing gaan we thuis spelen, we roepen ze erin. Kampioeneuhh
![]() _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 29 Jun 2006, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Jun 2006, 12:53 |
|
|
Miniem
Bartos schreef: el blanco schreef: Oilsjt in ert en niern schreef: Zat er aan te komen... Ik vrees dat we terug in het zelfde schuitje zitten. enkele berichten hoger wordt hij nog afgeschildert als de man om te schouten in derde en vierde, nu weegt hij (volgens de krant) al te veel op het budget. we zijn nog niet begonnen en we komen al met ontslagen in de krant en niet met goede transfers. Ik vrees het ergste, arm aalst! Komaan zeg, het is nu niet alsof Deshommes hier de onmisbare schakel was hé. En niet met goede transfers? Gij hebt zeker juist een jaar in het buitenland gezeten of zo. Landuyt, Dugardeyn, Aelbrecht, Van Holm, Van Den Abeele, Troch, ... allemaal niet goed genoeg voor vierde klasse precies volgens sommigen maar ik wil maar zeggen dat het terug al problemen zijn met het budget, en kom mij nu niet vertellen dat jullie niet weten wat voor gevolgen dat heeft. en met goede transfers wil ik zeggen die verdomd goede spits waar iedereen hier zit op te wachten want als die er niet komt zitten we even ver als de voorgaande jaren. goe spelen maar geen doelpunten maken en zoals iedereen weet om te winnen moet je ze binnen schieten. |
| 29 Jun 2006, 13:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
in het nieuwsblad staat dat hij ontslagen is omdat hij te zwaar op het budget weegt, en met die besparingen
willen we nog ne spits binnen halen. als ge da leest, nen hulptrainer moeten ontslaan ver ne spits te kunnen kopen. echt goe nieuws is da na uk nie hé.ik hoop dat het nieuwsblad er mor nor slaat en dat er een ander reden is ver zijn ontslag. |
| 29 Jun 2006, 13:28 |
|
|
Freak
awel da peis ik er ook van zé. Nen hulptrainer moeten buiten zwieren voor ne spits. Ze moeten echt krap bij kas zitten ofwel is t zo ne klepper en nen duren, da ze wel MOETEN snoeien in t budget.
de naam van onze spits mag stillekes aan gaan bekend gemaakt worden want binnen 14 dagen beginnen de trainingen. En testers laten komen in oefenmatchen, dan zit ge weer in t zelfde geval als de voorbije jaren! |
| 29 Jun 2006, 13:31 |
|
| Pagina 63 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 106 Volgende |