|
|
| Pagina 66 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Tja, Seminck de laatste drie maanden was gene vetten, en da is zelfs al eufemistisch uitgedrukt...
Hij kan veel beter, hopelijk speelt hij nu een gans seizoen op 't zelfde niveau. Over die posities : er zijn ni veel spelers die ge echt overal kunt zetten maar ze zijn er zeker! |
| 03 Jul 2006, 10:09 |
|
|
Freak
wat, ge vind dat niet in CL of WK. Het zit er vol van aub!
Carragher, Hargreaves, Mathijsen, Kompany, Moutinho, Stankovic, Maniche, Geremi,.... |
| 03 Jul 2006, 10:10 |
|
|
forumlegende
En in de lagere klassen of in provinciale vindt ge ze zeker...
|
| 03 Jul 2006, 10:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
thierry flies wil weg bij hamme en gaat misschien naar willebroek,we kunnen misschien wa doorduwen voor den dienen,met dienen erbij van voor zouden we HEEL sterk staan
|
| 03 Jul 2006, 11:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
placietjen schreef: El Falco schreef: Ik wil alleen maar zeggen dat ze mss beter zoeken naar ene da zowel wa opt middenveld meekan en als spits.. Als ze nu nen dikke binnenhalen en we hebben er mee voor gelijk met Dillens in den tijd dan staan we daar ook schoon te schilderen. Ten tweede heb ik ook ni gezegd da er geen verschil is tussen verschillende posities en ten derde wees ni zo licht geraakt alst over seminck gaat geef nu eens een beter argument (en sleur er geens spelers individueel bij) waarom een centrale verdediger even goed zou moeten zijn als verdedigende mid. Zelfs het verschil tussen een centrale en een back is hemelsbreed. Om dan nog niet te zwijgen over wat ge eerst wou doen met een SPITS en een aanvallende mid... Spelers met zo een polyvalentie die vinde nog niet in de 1ste klasse, met moeite zelfs in de CL of het WK en gij wilt dat gaan doen in 4de. Pas op hé, ik zeg hiermee niet dat als ge het MOET doen, bij gebrek aan andere alternatieven dat een speler op die positie er niet 100% moet voor gaan, voor sommige dingen (een pas van 5 meter die niet aan komt) bestaan er nu eenmaal geen excuses gelijk op welke positie, maar dat is dan ook ver alles dat ge van argumenten kunt aanbrengen. 1)enkele posts erboven reageert er iemand geprikkeld omdat ik iets zeg over seminck. 2)er bestaan HOPEN spelers die overal kunne spelen, wij hebben zelfs ooit cordier gehad die alle plaatsen van het terrein heeft gezien, mag ik u ook zelfs zeggen dat Mahy eigenlijk ne spits is en et in de verdediging niet eens zo slecht deed (de weinige minuten die hij kreeg. In den tijd hebbe ze trouwens ene ter vervanging van Dillens in de voorlinie gegooid, Kelly Decraene, da was beb achterspeler trouwens, zo iemand moete we hebbe, tis mss extreem van vanachter naar vanvoor ma ma tis maar kwestie van een voorbeeld eh seg.. want den helft wilt hier ni snappen wa ik bedoel 3) zou ge nu is willen ophouden met zagen door te zeggen dat ik heb gezegd dat er geen verschil is tussen 2 posities.. hebde me da horen zeggen? NEEN Ik heb alleen gezegd dat het handiger zou zijn om wa meer allrounders te zoeken, meer werkkrachten zo da ge overal kunt posteren in geval van blessures en dergelijke. Claessens is bv iemand die zowel links mid als links back kan spelen.. ik vermoed zelfs da hij beter zou zijn als linksmid want als back vond ik het ook niveel soeps DAT bedoel ik dus met iemand die meerdere posities moet aankunnen
4) ik ben blij dat er hier nog zijn die hebben gezien dat seminck veel beter kon dan hij de laatste maanden bezig was..as ge da al nimeer moogt zeggen.. Laatst gewijzigd door El Falco op 03 Jul 2006, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Jul 2006, 11:44 |
|
|
Freak
kelly de craene (scoorde heerlijke goal op francs borains)
|
| 03 Jul 2006, 11:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
kwast ook just gaan opzoeken dus heb dan maar op edit geklikt
merci |
| 03 Jul 2006, 11:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Falco schreef: 1)enkele posts erboven reageert er iemand geprikkeld omdat ik iets zeg over seminck. 2)er bestaan HOPEN spelers die overal kunne spelen, wij hebben zelfs ooit cordier gehad die alle plaatsen van het terrein heeft gezien, mag ik u ook zelfs zeggen dat Mahy eigenlijk ne spits is en et in de verdediging niet eens zo slecht deed (de weinige minuten die hij kreeg. In den tijd hebbe ze trouwens ene ter vervanging van Dillens in de voorlinie gegooid, Kelly Decraene, da was beb achterspeler trouwens, zo iemand moete we hebbe, tis mss extreem van vanachter naar vanvoor ma ma tis maar kwestie van een voorbeeld eh seg.. want den helft wilt hier ni snappen wa ik bedoel 3) zou ge nu is willen ophouden met zagen door te zeggen dat ik heb gezegd dat er geen verschil is tussen 2 posities.. hebde me da horen zeggen? NEEN Ik heb alleen gezegd dat het handiger zou zijn om wa meer allrounders te zoeken, meer werkkrachten zo da ge overal kunt posteren in geval van blessures en dergelijke. Claessens is bv iemand die zowel links mid als links back kan spelen.. ik vermoed zelfs da hij beter zou zijn als linksmid want als back vond ik het ook niveel soeps DAT bedoel ik dus met iemand die meerdere posities moet aankunnen4) ik ben blij dat er hier nog zijn die hebben gezien dat seminck veel beter kon dan hij de laatste maanden bezig was..as ge da al nimeer moogt zeggen.. Ivm Cordier en Decrane, Ives is polyvalent maar was daar dacht ik zelf niet echt gelukkig mee en speelde absoluut niet graag op de flank maar heel graag achter de spitsen waar hij dan ook echt goed is... al de rest van de posities waren maar met afwisselend succes (of zijt ge al vergeten hoeveel keer hij is uitgefloten ook, 't was niet alleen applaus dat em hier kreeg ze) en Decraene ja... Voor de rest reageerde ik gewoon op iemand die zei dat dat geen grote overschakeling was van verd. naar verd. mid of van aanv. mid naar spits en omgekeerd... das al. Ik weet zelfs niet of gij dat was. Dat Seminck slecht speelde vant jaar is iedereen het wel mee eens, en dat hij dat zelf ook weet daar moogt ge ook wel van op aan. 'k heb er een goed oog in dat hij dit jaar ons terug zal laten tonen wat hij echt kan. Hij speelt dan ook op de enige positie waar er over concurentie kan gesproken worden _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jul 2006, 12:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
vwala daar zijn we dan uit
Het is idd ni de bedoeling van ze elke week op een ander plek te zette, da was ook ni de essentie van wa ik zei laat staan dat ik da bedoelde. Het zou gwn handig zijn als er een paar da is kunnen, mss vind de speler da in kwestie da ni zo leuk, maar dan moet hij er maar bijdenke da hij al die aalsterse supps een groot plezier doet en da het voor de goei zaak is |
| 03 Jul 2006, 14:15 |
|
|
Freak
by the way we gon noste joar 4-3-3 spelen!
|
| 03 Jul 2006, 14:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
filipeveraert schreef: by the way we gon noste joar 4-3-3 spelen! Laat ons hopen dat we eindelijk eens offensief gaan spelen hé. Attractief en aanvallend voetbal! |
| 03 Jul 2006, 14:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
op zen hollands, of hebbe die nu niet het goeie voorbeeld gegeven
|
| 03 Jul 2006, 14:46 |
|
|
forumlegende
Ik denk dat ze diene nieuwe spits bij FC Ikea gekocht hebben en dat zem nog moeten ineensteken!
Mannekes, het wordt stilaan de moment zelle! |
| 04 Jul 2006, 15:01 |
|
|
Freak
fc ikea das een goei.
btw: jimmy floyd hasselbaink zijn contract word niet verlengd, zou den diene geen goesting hebben om ne keer bij ons een jaar te spelen? |
| 04 Jul 2006, 15:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dani schreef: Ik denk dat ze diene nieuwe spits bij FC Ikea gekocht hebben en dat zem nog moeten ineensteken! Mannekes, het wordt stilaan de moment zelle! ![]() |
| 04 Jul 2006, 15:04 |
|
| Pagina 66 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 106 Volgende |