versterkingen volgend seizoen - Pagina 85 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik vind het ook raar dat dienen zo plots aangeworven wordt, maar laat ons afwachten en morgen zullen we al wa meer weten. Go Patrick!!! :grijns:

04 Aug 2006, 22:41
Nationale Ploeg

Jan schreef:
Ik vind het ook raar dat dienen zo plots aangeworven wordt, maar laat ons afwachten en morgen zullen we al wa meer weten. Go Patrick!!! :grijns:

Het bestuur heeft hem alleszins al een wedstrijd zien spelen.
derbij, bekijk het positief:
Patrick van de tekenfilm Spongebob hebben we al. Nu moet enkel Arnold van 'Hey Arnold' nog officieel komen.
En ge weet, in tekenfilms kan alles gebeuren.

04 Aug 2006, 22:44
Freak

op Berchem zou em mor 45' gespeeld emme mor dit terzijde. hopelijk is da ne goeien e. en Koen vergeef ons, tzen just bedenkingen die we maken. tis alleszins zeer goe da het bestuur blijft kope ma tis omdak wa vrees voor Arnold en da zou spijtig zen

04 Aug 2006, 22:52
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
best is om af te wachten ivm met offcieel nieuws over arnold. hij kan iets, maar het is nu ook ni direct "ronaldinho" he. n beetje nuchterheid is toch wel op zijn plaats. net als bij zijn 3 doelpunten vind ik dat er ook nu weer iets te veel in "uitersten" wordt gereageerd. Het is wel al een tijdje bekend dat het niet voor de hand ligt om de papieren van onzen arnold in orde te krijgen, en iedereen weet hoe rap het gaat bij testers... da's iets voor rappe beslissers en je kan de spelers in hun geval ook geen ongelijk geven dat ze ook voor hen naar het hoogst mogelijke streven... maar vooral vind ik dat er vaak wat te voorbarig wordt geklaagd.

ik vind ook dat we niet ineens alles zomaar goed moeten vinden, maar er mankeert hier vaak aan echte stevige argumenten wanneer er kritiek wordt geuit, ik zou daar toch een beetje volwassener mee omgaan. dit is een forum waar iedereen zomaar alles kan posten, en het is dan ook ieders verantwoordelijkheid een beetje om alles wat nuchter te bekijken en niet te veel voort te bouwen op veronderstellingen...omdat we zeker nooit alles weten moeten we het hele verhaal misschien in een heel andere context plaatsen, zonder dat we 't zelf weten

hoe professioneel of niet-professioneel het bestuur is, zal in de loop van dit seizoen wel al blijken... ik ben alvast overtuigd dat die mannen hard aan het werken zijn aan de opbouw van een amateuristisch geleide puinhoop tot een degelijke structuur die een kans verdient...

04 Aug 2006, 23:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Niemand met de grond gelijk maken voor we hem hebben zien spelen e... Ik hoop dat ons bestuur hem al zien spelen heeft. Ma hoe komt het eigenlijk dat Berchem - die wanhopig op zoek waren naar ne spits- hem hebben laten gaan als het zo ne goeie was. En wat meer details zouden welkom zijn voor hoelang tekent ie, hoe zit het met Arnold,...

04 Aug 2006, 23:07
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Titus schreef:
Niemand met de grond gelijk maken voor we hem hebben zien spelen e... Ik hoop dat ons bestuur hem al zien spelen heeft. Ma hoe komt het eigenlijk dat Berchem - die wanhopig op zoek waren naar ne spits- hem hebben laten gaan als het zo ne goeie was. En wat meer details zouden welkom zijn voor hoelang tekent ie, hoe zit het met Arnold,...

bestuur is hem gaan bekijken (match van berchem tegen willebroek)

04 Aug 2006, 23:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
lot schreef:
Titus schreef:

En ze hebben hem dus aangeworven op basis van een helft? Nuja we zullen morgen zien en hij heeft getekend voor een seizoen waarschijnlijk?

04 Aug 2006, 23:11
forumlegende

lot schreef:
Titus schreef:

bovendien klopt het niet dat hij amper 45 minuten speelde
want hij speelde zowel tegen willebroek als tegen sk wilrijk. Bovendien deed hij het niet onaardig .. hij scoorde twee keer in de 1-11 tegen wilrijk en gaf een assist in de 2-1 overwinning tegen wilelbroek... hij is "vinnig" ... en met deze info moeten we op dit moment maar eens tevreden zijn.

Afbeelding

04 Aug 2006, 23:12
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Verbechio schreef:
vawor komt diene in ene keer? en zonder testen :huh:

blijkbaar is em bij Berchem gaan testen ook

en em zou van Geel komen

Volgens voetbalkrant komt hij van de reserven van Turnhout.

04 Aug 2006, 23:20
forumlegende

Citeer:
Eendracht Aalst heeft de 20-jarige Burundese spits Patrick Akanakimana binnengehaald. De Ajuinen halen een talent binnen want Akanakimana doorliep alle nationale jeugdselecties van Burundi en speelde vorig seizoen bij de beloften van KV Turnhout.

Akanakimana testte de voorbije dagen bij Berchem Sport, Aalst had echter geen testen nodig om de talenten van Akanakimana in te schatten en legde hem meteen vast. Hij speelt alvast mee in de oefenwedstrijd tegen KV Oostende en is speelgerechtigd voor de eerstkomende bekerwedstrijd.

dit artikel op voetbalkrant is geschreven door fanatiek berchemsupporter... laat ons zeggen dat hij ook overtuigd is van het talent van die jongen.... dus hem op voorhand neersabelen zou'k zeker niet doen

04 Aug 2006, 23:26
nieuw in de eerste ploeg

Afbeelding

04 Aug 2006, 23:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ons bestuur al heel goed werk gedaan heeft.

Maar ik hoop dat het hier inderdaad om een extra transfer gaat en niet ter vervanging van Arnold. K vind Arnold één van de beste spelers die ik hier de laatste jaren zien rondlopen heb. Als hij voor het geld kiest kan het bestuur echter niet veel doen. K zou het dan wel niet schoon vinden dat hij eerst op Kanaal 3 komt verkondigen met Aalst hogerop te willen en ons dan in de steek laat. K hoop dus nog altijd dat hij naar Kameroen achter zijn papieren is en dan terug naar ons komt.

Nogmaals, k vind dat ons bestuur het schitterend doet, maar k zou graag hebben dat ze ons nog wat meer op de hoogte houden: Hoe zit het nu met Arnold? Voor hoelang heeft Patrick getekend?

04 Aug 2006, 23:44
forumlegende

Wie weet is die nieuwe nog eens zo straf als Arnold, maar ik hoop echt heel erg dat het geen paniekaankoop is met in het achterhoofd dat Arnold misschien niet terug komt naar EA.

05 Aug 2006, 0:04
Vaste Waarde

Kindjes, kindjes, kindjes,

Zit toch op mekaars kop zo eens niet.

Eendracht Aalst hé, Omonia Alosta int Grieks.

Niet dat ik plots religiuze ambities koester, en wie mij kent, weet dat ik lang geen pater ben, maar Eendracht is hier soms ver te zoeken hé

Wat ik zeker meen te weten is dat het bestuur nog voldoende ademruimte zou moeten hebben om én Arnold én Patrick Aka aan te werven.

Wie zegt dat Arnold weggaat?
Wie zegt dat het bestuur geen eieren voor zijn geld kiest? Het zijn Eto'o en Drogba niet hé seg.

In ieder geval, er wordt hard gewerkt binnen het bestuur, al pleit ik nu voor een stop aan de va et viens. Het wordt stilaan tijd om aan een ploeg te kneden.

Wees eens lief voor elkaar ipv te kappen op mekaar jongens. We spelen in vierde en zijn blij dat we nog naar het voetbal kunnen en mogen komen zien aan de Bredestraat. Het ziet er naar uit dat dat met een verdienstelijke ploeg gebeurt. Dank u wel bestuur en vergeeft u mij mijn bevallige afwezigheid van morgen. Het is dat Heather Nova zo'n felle prot is, en Sharlene (Spiteri) niet de zus van Joe, zo goe kan zingen dat ik morgen op de Lokerse Feesten te bewonderen ben

Laat iemand mij weten hoeveel het is geworden (Lot, Oilsjt, Mariner, of een andere fan)

Gaat u allen heen in de voetbalvrede en zoals Michel D'Hooghe het zou verwoorden:

Gou het tof!!! met nadruk op de West-Vlaamse G, belangrijk met al die West-Vlamingen in de ploeg. De taal van Stevin moet onze tweede moedertaal worden, zowaar

Uw rollende vriend,
Thomas :D

05 Aug 2006, 0:06
Vaste Waarde

Toch ffkes commentaar bij het fotootje van Patrick, kan men die jongen ook eens een nieuw gebit geven bij zijn contract. Sorry, ben nu ook moeders mooiste niet, maar Ward Billiet kan wonderen doen, 't is maar dat ge het weet.

Is de Cois uit Thuis als zelfstandige begonnen. Pelckmans sponsort Geel, het zou mij ni verbazen moest de Cois de Frank laten vallen hebben. Simonneken zal weer gaan bleiten (wie deze shit snapt, houdt beter zijn mond, want is een ware soapkenner:-D.

Kga slapen, morgen nog meer zever

Dag biekes

05 Aug 2006, 0:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 106