|
|
| Pagina 11 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Wij hebben gisteren besloten om toch te gaan zien en ikzag:
-een fris en durvend Dender, met deze ploeg hebben ze zeker iets te zoeken in eerste, alleen zullen ze deze ploeg niet kunnen houden -een ongelofelijk zwakke sfeer in de vakken van RSCA. We stonden in den O en buiten een paar debielen met steeds hetzelfde lied was er daar dus bijna niks van sfeer. In den tweeden time kregen die mannen van de K4 ook wel goesting en dan was het eventjes niet slech (We're Anderlecht, We're wonderfull... )
-De vakken van dender zaten vol, maar twas duidelijk dat de échte supporters daar eigelijk maar in één vaksken zaten. Zij deden hun best om sfeer te maken maar tis een groot stadion natuurlijk. -de zitplaatsen van Dender was echt wel triestig, zelf met de wave bleven ze zitten Maar nog een mooie match gezien en veel goals |
| 14 Jan 2007, 13:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Wij hebben gisteren besloten om toch te gaan zien en ikzag: -een fris en durvend Dender, met deze ploeg hebben ze zeker iets te zoeken in eerste, alleen zullen ze deze ploeg niet kunnen houden -een ongelofelijk zwakke sfeer in de vakken van RSCA. We stonden in den O en buiten een paar debielen met steeds hetzelfde lied was er daar dus bijna niks van sfeer. In den tweeden time kregen die mannen van de K4 ook wel goesting en dan was het eventjes niet slech (We're Anderlecht, We're wonderfull... )-De vakken van dender zaten vol, maar twas duidelijk dat de échte supporters daar eigelijk maar in één vaksken zaten. Zij deden hun best om sfeer te maken maar tis een groot stadion natuurlijk. -de zitplaatsen van Dender was echt wel triestig, zelf met de wave bleven ze zitten Maar nog een mooie match gezien en veel goals Ge zijt het engels accent van die walen vergeten
Daar mogen ze van mij part nogwa subsidies in investeren ze ![]() _________________
|
| 14 Jan 2007, 13:57 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ne wave hoort niet thuis in een voetbalstadion: als ze hunne mond niet opendoen tijdens de match, moeten ze daar ook met gene belachelijke wave beginnen.
Er zijn er die zeggen dat we eigenlijk de deuren open hebben gezet voor Anderlecht door zo open te spelen, maar wat voor zin heeft het om daar met 10 man in ons goal te kruipen...scoren doet Anderlecht toch. Beter iedereen een goei match aanbieden en ewa reclame maken voor onszelf en 2de klasse.
Voor de rest, als ge ziet hoe weinig volk dat de rest van de "G5" trekt (vooral Brugge is echt een lachertje), dan mogen we serieus in ons pollen wrijven met die gedeelde recette. Schoon match gezien, goed geamuseerd en ne korf geld, perfect. Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 14 Jan 2007, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Jan 2007, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ne wave hoort niet thuis in een voetbalstadion: als ze hunne mond niet opendoen tijdens de match, moeten ze daar ook met gene belachelijke wave beginnen. Net goed dat de onzen op de zittribune nie meegedaan hebben aan diene cinema.
was da voor zever ![]() |
| 14 Jan 2007, 14:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Allez, begint de volgende keer in West Ham dan met uw waveke.
Ne wave, wat heeft uw ploeg daar nu aan. Steun ze dan tenminste wat vocaal, met hoe weinig ook dat ge moogt zijn. |
| 14 Jan 2007, 14:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marcel schreef: Allez, begint de volgende keer in West Ham dan met uw waveke. Ne wave, wat heeft uw ploeg daar nu aan. Steun ze dan tenminste wat vocaal, met hoe weinig ook dat ge moogt zijn. kdenk dat ze aan die wave meer hadden als die 50 man van dender hoor.. En nie te vergeten, ik heb gisteren voor de eerste keer echt gejuichd bij een goal van RSCA, en hoe zalig het wel nie was om na die blunder van Coppens de bal over de lijn te zien rollen |
| 14 Jan 2007, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
k zen content da Anderlecht gewonnen heeft,maar een goal binnen krijgen zoals Coppens ,eerlijk gezegd dat gun je geen enkele doelman
![]() _________________
|
| 14 Jan 2007, 14:18 |
|
|
Mja, om je eigen ploeg nog es te zien scoren in het Astridpark, zal je nog heel lang moeten wachten, eh Jeroen.
En dat het nog net Persoons is die de 0-1 maakt, zalig. Je bent er voor of je bent er tegen, maar je kan niet naast z'n kwaliteiten kijken: rijp voor 1ste klasse, net als De Petter. Voor mij was De Storme man van de match bij ons.
@Gunni: inderdaad, triest dat dit Coppens moet overkomen. Een erg goede doelman, maar onder druk begeeft hij jammer genoeg (was ook zo op Antwerp) |
| 14 Jan 2007, 14:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ik heb hier net de beelden nog eens gezien ... wie is die nr 4 bij Dender die zowel bij de 2e als 4e goal volledig gerold en voorbijgelopen werd? Was dat De Mol?
|
| 14 Jan 2007, 14:21 |
|
|
Ik denk dat bij de 2de goal De Mol er afgelopen wordt, bij de 4de wordt Gerets in de rug gepakt. Het hart van onze verdediging is kwetsbaar, maar in 2de worden zo'n zaken zelden of nooit afgestraft. De Mol speelde een degelijke wedstrijd.
|
| 14 Jan 2007, 14:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
the_red_ant69 schreef: ik heb hier net de beelden nog eens gezien ... wie is die nr 4 bij Dender die zowel bij de 2e als 4e goal volledig gerold en voorbijgelopen werd? Was dat De Mol? Inderdaad, das Jeroen. Over Coppens: dat wens ik nu eens niemand toe! Ocharme diene jongen!!! 't Is zoals de commentator zei: het overkomt iedere doelman wel eens, maar dat het hem dan moet overkomen op Anderlecht terwijl ze 0-1 voor staan... Ik zou niet graag in zijn plaats geweest zijn... Over de offsidegoal van Stuckie... Ik durf er mijn hand niet voor in het vuur steken ze dat dat offside was... Laat ons zeggen dat het zo'n twijfelgeval was dat aan de andere kant van het veld nooit gevlagd zou zijn... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jan 2007, 14:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Dat is trouwens ook de match waarin onze vriend Gilles een penalty ging zetten... Alleen jammer dat de deklat in de weg stond Zelden zo hard met iemand gelachen ![]() Kujovic redde die penalty . Iets later trof De Bilde wel nog eens de lat ook. Maar dit even terzijde .Dank u Bartos. Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jan 2007, 14:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Het was een boeiende match met veel leuke doelpunten. Dender speelde goed voetbal, kwam terecht zelfs 0-1 voor. RSCA had weer eens een zeef achteraan. Maar wie Frutos slecht vond hoort niet thuis in een stadion. Zo veel werk verzetten EN twee doelpunten maken. ALs jullie dat slecht noemen
De Man was zwak, Van Damme ook, Deschacht werd er de hele tijd afgelopen en Pareja is duidelijk een centrale verdediger. Biglia was niet super maar je ziet wat voor een techniek die gast heeft hé. Goor heeft laten zien waarom hij niet meer moet meedoen. Legear is een constante dreiging en Boussoufa kwam er precies wat door, maar het was dan ook maar tegen een tweede klasser. Mpenza daar zeg ik zelfs niets over En akkoord, dender heeft een hele goeie ploeg, maar wat is die persoons een arrogant gastje. Zelfde als die Gerets. Die is dan nog niet zo goed vind ik. Die Destorme is wel hele goeie speler, net als de petter. |
| 14 Jan 2007, 15:03 |
|
|
Knaap
'Ej Persoons, 't es mor den twintigste den dag van de voijl janetten eh !'
'Er sto een woif op het veld, ...' Ach, leuke match (geen goeie, leuke) met een meevoetballend Dender. Respect voor het feit dat ze het deden. 16 van de 18 eersteklassers komt met 11 voor het eigen doel spelen bij ons. Je kan het naief noemen om mee te proberen voetballen op Anderlecht, je kan op zich dan beter voetbal op de mat brengen dan Anderlecht, verliezen doe je toch. En dan heb ik het weldegelijk over de Belgische teams :) Wat me vooral opviel was de klasse toch weer van Hassan, en het wel zeer passief verdedigen van beide teams. 2 (3 als je de afgekeurde goal meeteld) defensieve fouten van De Man lieten Dender toe te scoren. Als ook de 'zachtheid' van verdedigen bij Dender. Met alle respect, maar de 2-1 en 3-1 werden ons echt wel cadeau gedaan :) Bij Dender vond ik Destorme erg sterk, technisch is die zeer goed. Over Coppens ... Sja, moet je het allemaal op hem steken ? Ik zou die verdediger die op die manier terugspeelde verrot schelden ipv de doelman. Zo'n bal is niet meteen de makkelijkste weg te werken als er 2 Anderlecht spelers komen aangestormd. En nu verder Sociologie gaan blokken, en zenuwachtig afwachten op nieuws uit het PC stadion |
| 14 Jan 2007, 16:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Tom schreef: Met alle respect, maar de 2-1 en 3-1 werden ons echt wel cadeau gedaan :) Ik vond die 1-1 anders ook ne schone cadeau ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 14 Jan 2007, 19:35 |
|
| Pagina 11 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 32 Volgende |