|
|
| Pagina 315 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 313 314 315 316 317 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
Bericht SAMIE KRASIVIE DEVOCHKI ROSSII
- ÏÐÎÑÒÈÒÓÒÊÀ Â ÏÎÄÀÐÎÊ
======================================================= ======================================================= äîñóã ìîñêâà äîñóã óôà äîñóã íþ ñåêñ äîñóã äîñóã ðó äîñóã ã ñàìàðà äîñóã äîñóã ïðîñòèòóòêà äîñóã íó äîñóã ïåòåðáóðã äîñóã íîâîñèáèðñê ãåé äîñóã íîâãîðîä äîñóã äîñóã íèæíåãî åêàòåðèíáóðã äîñóã äîñóã êàçàíü äîñóã ïåðìü ÷åëÿáèíñê äîñóã äîñóã äåâóøêè âîðîíåæ äîñóã äîñóã ñàíêò äîñóã vip äîñóã íèæíèé íîâãîðîä äîñóã ñàíêò ïåòåðáóðã äîñóã âëàäèâîñòîê äîñóã âîëãîãðàä ñàéò äîñóãà èíòèì äîñóã ìîñêâà äîñóã òþìåíü äîñóã ru |
| 22 Jan 2007, 17:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
aja
|
| 22 Jan 2007, 17:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Er zit meer logica in als in de uitleg van de meeste Dendersupporters
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Jan 2007, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ja, daar zit natuurlijk veel waarheid in!
Wa komen die hier allemaal posten he....???
uitgooien die handel! |
| 22 Jan 2007, 18:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ja, dat begint mij eigenlijk ook ferm de kloten uit te hangen, maar er valt dus voorlopig nog altijd niet veel aan te doen. Forum is in de google zoekpaginas nu eenmaal enorm veel listed (veel gezocht dus) en dat brengt die stomme bots met zich mee. Wekelijks mogen we zo 10 van die mannen verwijderen.
Na mijn blok is een van de zoveel dingen die ik moet doen nekeer zoeken naar een nieuwe beveiliging hiervoor.... 'k ga precies meer moeten doen na mijn blok dan tijdens mijn blok ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Jan 2007, 18:50 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
In toid assek boekagen lierde, blokte ikke toidens ' t joir en was dennen blokperioede nie mier noidig
![]() |
| 22 Jan 2007, 20:24 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jowwan schreef: In toid assek boekagen lierde, blokte ikke toidens ' t joir en was dennen blokperioede nie mier noidig ![]() In den tijd dat ik boekagen studeerde hé, dan was dat int jaar geen poot uitsteken en met den blok niet veel meer
Nu bij handelswetenschappen lijkt het zo goed niet te gaan lukken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Jan 2007, 20:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Citeer: Gertje gaat trakteren De oproep van een 21-jarige student communicatiewetenschappen aan Gert Verhulst om zijn belofte na te komen die hij in 1991 deed in een Samson & Gert-liedje, is niet in dovemansoren gevallen. Gertje gaat trakteren! Had je 10 miljoen, wat zou jij dan doen? Een feestje bouwen en je geld opdoen? Ik kocht liters limonade, 100 kilo chocolade om aan iedereen uit te delen! Zo zong Studio 100-baas Gert Verhulst 16 jaar geleden op een van de succesvolle Samson-cd's. Inmiddels hééft Verhulst al tien miljoen (en zelfs een veelvoud van dat bedrag), en daarom vond de Antwerpse student communicatiewetenschappen Bert dat het hoog tijd werd dat Gertje zijn belofte nakwam. Op zijn website http://www.gertje.info zette hij die vraag in de verf. ,,Het was als grap bedoeld'', zegt Bert. ,,Maar ik kreeg tienduizenden bezoekers op mijn site.'' Gert Verhulst was wel gecharmeerd en komt nu met een voorstel op de proppen: op vrijdagavond 2 februari zal Plopsa Indoor Hasselt tussen 17 en 20 uur speciaal geopend worden voor deze actie. Via de site http://www.gertje.info worden 1.000 gratis toegangstickets uitgedeeld. Alle 'fans van toen' kunnen zich inschrijven via een speciaal formulier op de site http://www.gertje.info. De 1.000 gelukkigen krijgen een lekker stuk chocolade en ook de limonade zal rijkelijk vloeien. Als klap op de vuurpijl zullen Samson & Gert die avond ook nog eens hun grootste hits zingen. Via het Vlaams netwerk van verenigingen waar armen het woord nemen laat Gert ook 500 extra tickets uitdelen aan mensen die het minder breed hebben. (jr) Sjieke geste van ons Gertje vind ik toch ze! Ik voel me dan ook persoonlijk aangesproken als hij zegt dat het voor de fans van toen is, want ik kan je verzekeren dat ik meer dan eens heb staan meebrullen met dit liedje! Bij mij brengt het in ieder geval leuke herinneringen met zich mee, voor mijn ouders blijkbaar niet... 't Is hun eigen fout: ze hadden mij die cassettes maar niet moeten kopen! Jaja, zelfs ik word oud: ik heb nog muziekcassettes ipv CD's
Met z'n allen naar Plopsaland zou ik zeggen!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Jan 2007, 11:23 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
alle kaarten zijn al weg
ik wil ook diene chocolade en diene limonade ze ![]() |
| 23 Jan 2007, 11:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
lot schreef: alle kaarten zijn al weg ik wil ook diene chocolade en diene limonade ze ![]() Ik ook, maar ja, alles is al weg! Och ja, we zullen dan gewoon volgende week eens een Samson CD'ke opzetten en ons in Plopsaland wanen he!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Jan 2007, 11:36 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: lot schreef: alle kaarten zijn al weg ik wil ook diene chocolade en diene limonade ze ![]() Ik ook, maar ja, alles is al weg! Och ja, we zullen dan gewoon volgende week eens een Samson CD'ke opzetten en ons in Plopsaland wanen he! ![]() Vicky goed we brengen een cdke mee naar ea en bestellen ons ne fanta en een stuk chocolat |
| 23 Jan 2007, 11:37 |
|
|
lot schreef: Vicky schreef: lot schreef: alle kaarten zijn al weg ik wil ook diene chocolade en diene limonade ze ![]() Ik ook, maar ja, alles is al weg! Och ja, we zullen dan gewoon volgende week eens een Samson CD'ke opzetten en ons in Plopsaland wanen he! ![]() Vicky goed we brengen een cdke mee naar ea en bestellen ons ne fanta en een stuk chocolat Deal! Maar ik heb geen CD'ke ze... Alleen cassettekes En we moeten het wel uitstellen tot de match tegen Ukkel want zondag kan ik na de match niet blijven...
|
| 23 Jan 2007, 11:39 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: Deal! Maar ik heb geen CD'ke ze... Alleen cassettekes En we moeten het wel uitstellen tot de match tegen Ukkel want zondag kan ik na de match niet blijven... Vicky als ge dan mee rijdt me den bus kunnen we van den bus zo wa plopsaland maken he we leggen daar het cd'ke op en de koen moet dan maar chocolade voorzien he ik denk nie da we op den bus de enigste samson en gert fans zullen zijn zeker |
| 23 Jan 2007, 11:44 |
|
|
lot schreef: Vicky schreef: Deal! Maar ik heb geen CD'ke ze... Alleen cassettekes En we moeten het wel uitstellen tot de match tegen Ukkel want zondag kan ik na de match niet blijven... Vicky als ge dan mee rijdt me den bus kunnen we van den bus zo wa plopsaland maken he we leggen daar het cd'ke op en de koen moet dan maar chocolade voorzien he ik denk nie da we op den bus de enigste samson en gert fans zullen zijn zeker Komt in orde! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Jan 2007, 11:48 |
|
|
Vicky schreef: lot schreef: Vicky schreef: lot schreef: alle kaarten zijn al weg ik wil ook diene chocolade en diene limonade ze ![]() Ik ook, maar ja, alles is al weg! Och ja, we zullen dan gewoon volgende week eens een Samson CD'ke opzetten en ons in Plopsaland wanen he! ![]() Vicky goed we brengen een cdke mee naar ea en bestellen ons ne fanta en een stuk chocolat Deal! Maar ik heb geen CD'ke ze... Alleen cassettekes En we moeten het wel uitstellen tot de match tegen Ukkel want zondag kan ik na de match niet blijven... Vicky 's wel nog ferm van Gertje ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jan 2007, 12:00 |
|
| Pagina 315 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 313 314 315 316 317 … 885 Volgende |