Champions League - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Stijn schreef:
rivelinho schreef:
boris clitoris schreef:
Liverpool-Barcelona, wat een sfeer, sjongejonge, daar kan toch werkelijk geen enkele ploeg in Europa tegenop! :kwijl:

zeg da wel. Gewoon genieten voor den tv. Indrukwekkend. Na het affluiten zet de Kop nog ne keer you'll never walk alone in gang. In plaats dat dieje Stefan Van Loock een beetje zijne mond houdt en de kijker laat meegenieten van de sfeer... nee, meneer begint een gans verhaal op te hangen hoe Barcelona dit weekend nog tegen Real moet spelen... Triestige bedoening toch ze op vtm.

Hij zat er in de match trouwens ook een paar keer goe naast weer.

Vo de mensen die het welgekende "you'll never walk alone" nog es willen horen => http://www.fcd-fans.be/videos/06-07/25.united-fcd-bus.wmv :lol:

en ik dacht dat liverpool indrukwekkend was :shock:

08 Mar 2007, 13:03
Vaste Waarde

op teinde .... fc hip hip ...waha :mrgreen:

08 Mar 2007, 13:18
forumlegende

'k peis da ze iet zingen, da ze ni verston.
Zet de "Doggies" (vrouwelijke FC Doggen-supps) bé ien en 't effekt es 10 kieren grojjer.
(+ tof vraa volk)

08 Mar 2007, 13:19
Freak

Leeftijd: 42
*edit*

01 Apr 2007, 10:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
just gezien op tv, daniel van buyten matchwinnaar bij bayern munchen na zen 2 doelpunten in milaan. indrukwekkend toch, bij de rode duivels kant em nx, en daar speelt em zo goe

03 Apr 2007, 23:34
Scholier

Liverpool en Bayern halve finale wss, ik hoop echt dat Manchester daar nog kan bijkomen want tziet er anders maar triestig uit,enkel defensieve ploegen die het halen gvd

04 Apr 2007, 8:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ze geven vanavond zowel op Kanaal 2 als op Holland de match Chelsea - Valencia. Ben ik de enige die meer verwacht van de match tussen Man Utd (beste voetbal ter wereld misschien wel dit seizoen) en AS Roma :huh: ? Soit, ik ben toch niet thuis vanavond, nog een chance, want Chelsea - Valencia interesseert me echt wel geen fluit.

04 Apr 2007, 8:50
Scholier

Bartos schreef:
Ze geven vanavond zowel op Kanaal 2 als op Holland de match Chelsea - Valencia. Ben ik de enige die meer verwacht van de match tussen Man Utd (beste voetbal ter wereld misschien wel dit seizoen) en AS Roma :huh: ? Soit, ik ben toch niet thuis vanavond, nog een chance, want Chelsea - Valencia interesseert me echt wel geen fluit.

ik deel u mening :mrgreen:

04 Apr 2007, 8:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
ik deel u mening :mrgreen:

Allé, voor alles nen eerste keer zeker :grijns: .

04 Apr 2007, 8:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
sinds Abramovich bij Chelsea zit is die ploeg het Real van de vorige jaren... maw in België zal men ALTIJD kiezen voor Chelsea of Real alst CL is.

Normaal is men in holland altijd ietskes verfijnder op dat gebied maar dit keer kan ik ze geen ongelijk geven... 'k zie ook liever Chelsea - Valencia :oops: . Man U dat is echt een ploeg dat mij (al jaren) niet interesseert, daar nog van dat typische kutvoetbal van Roma bij en je hebt een avond voor op voorhand van in slaap te vallen.

voor mij zijn Man U zowel als Roma trouwens 2 ploegen die totaal niet volgens de stijl van hun land spelen... hoewel Roma wel het italiaans theater en vuile voetbal hoog in het vaandel draagt.

04 Apr 2007, 11:19
Scholier

placietjen schreef:
sinds Abramovich bij Chelsea zit is die ploeg het Real van de vorige jaren... maw in België zal men ALTIJD kiezen voor Chelsea of Real alst CL is.
Normaal is men in holland altijd ietskes verfijnder op dat gebied maar dit keer kan ik ze geen ongelijk geven... 'k zie ook liever Chelsea - Valencia :oops: . Man U dat is echt een ploeg dat mij (al jaren) niet interesseert, daar nog van dat typische kutvoetbal van Roma bij en je hebt een avond voor op voorhand van in slaap te vallen.

voor mij zijn Man U zowel als Roma trouwens 2 ploegen die totaal niet volgens de stijl van hun land spelen... hoewel Roma wel het italiaans theater en vuile voetbal hoog in het vaandel draagt.

sorry dak het moet zeggen maar voor mij is het real van enkele jaren geleden bij hun cl overwinning een aanvallende ploeg die prachtig voetbal speelt,terwijl chelsea eenvoud,verdedigend en op resultaat spelen nog altijd voorgaan op aanvallen.

04 Apr 2007, 12:00
Freak

Leeftijd: 42
Den Belgische en Hollandsen TV zouden beter es naar elkaar kijken en op elkaar afstemmen (had PSV ni gespeeld, wast gisteren ook Milan-Bayern e). Liever alle 2 een andere match, dan kunt ge es zappen. Allee vroeger was da mss nog mogelijk geweest ma nu da bij ons den CL naar de commerciële zenders is, ist ook geen avans nemeer, in Holland kunnen ze die zenders toch ni pakken.

Khad ook liever Man Utd gezien, al geloof ik ook wel dat de kans da da een grote kutmatch wordt groter is dan die van Chelsea tegen Valencia.

Ochja voor mij maakt het niet zo veel uit, meer dan soms es zappen doe ik toch ni meer (oft moe zijn dant echt de moeite is ;)). De terugmatchen zijn meestal een pak aangenamer om volgen omdant dan van moetens is ;)

04 Apr 2007, 12:11
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
Volgens mij is de winnaar al gekend...Liverpool
Eerst Barca eruit kegelen en nu op tgemakske 0-3 gaan winnen op PSV

Al denkek dat we underdog Roma niet mogen onderschatten

04 Apr 2007, 18:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Meganck schreef:
placietjen schreef:

sorry dak het moet zeggen maar voor mij is het real van enkele jaren geleden bij hun cl overwinning een aanvallende ploeg die prachtig voetbal speelt,terwijl chelsea eenvoud,verdedigend en op resultaat spelen nog altijd voorgaan op aanvallen.
Ik heb nergens gezegd dat dat niet zou zou zijn hé ... ik vind het gewoon jammer dat altijd dezelfde ploegen in België uitgezonden worden.... altijd de wedstrijd van Real en Chelsea...

oké, vanavond vind ik het eens een goede zaak, maar dat ter zijde.

04 Apr 2007, 18:32
Freak

Stijn schreef:
Volgens mij is de winnaar al gekend...Liverpool
Eerst Barca eruit kegelen en nu op tgemakske 0-3 gaan winnen op PSV

Laat het ons hopen. Wat een schitterende club is dat !

04 Apr 2007, 18:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 161