|
|
| Pagina 358 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 356 357 358 359 360 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik ben niet geflipt! Ale ja, of toch niet meer dan anders
Ik zoek gewoon vervanging aangezien ik dit weekend niet thuis ben... Ik kan dat beestje toch niet gewoon aan zijn lot overlaten he???
Btw: ik wou dat het leren me naar het hoofd gestegen was, en dat het daar dan liefst nog tot 30 juni blijft zitten ook!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 10:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Ik kan dat beestje toch niet gewoon aan zijn lot overlaten he??? Hoe attent... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 10:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Wat het dier ook probeert, het geen Leffe geven! Leffe gaat niet samen met de medicatie dat het moet innemen! Voor u telt da zeker niet dat ge gene Leffe moogt drinken ?
![]() |
| 14 Mar 2007, 10:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Wat het dier ook probeert, het geen Leffe geven! Leffe gaat niet samen met de medicatie dat het moet innemen! Voor u telt da zeker niet dat ge gene Leffe moogt drinken ?![]() Eigenlijk wel... Ale ja, kzou da wel mogen drinken, maar kheb da ni zo graag... Geef mij maar een pintje! Anders mag het ook wel Malibu tropicana zijn, maar dan gaat Lot weer lopen met mijn drank! ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 10:51 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: El Corredor schreef: Fillou schreef: Casual1919 schreef: http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_kopp_dezeweek/index.shtml Het gaat nu op 'koppen' over Club Brugge supporters. Ze zitten in de put omdat de club op de dool is. Gewoon belachelijk, die grote clubs weten niet wat miserie is! wij hebben enkele jaren zo achter de rug, dat is een pakske erger geweest. Dat is gelukkig voorbij. Juist. Ik ken er daar heel veel met een heel grote mond dat ze Club altijd zullen blijven steunen, tot in provinciale. Maar 't is er wel paniek omdat ze eens een seizoen europees voetbal gaan mankeren. Tja, waar ben je dan mee bezig. Ze moeten daar niet panikeren voor de resultaten. Ze moeten schrik hebben voor wat rond de club gebeurt. De ziel van Club is door de komst van Michel Dhooghe helemaal weg. 't Is een fabriek waar geen plaats meer is voor emotie. Binnen twee jaar is het daar één langgerekte reclamespot zoals op racing genk. Geloof me, ik heb er daar dichter genoeg bij gestaan om die veranderingen heel goed te zien gebeuren. Het is ook de reden waarom ik daar afgehaakt ben. Club is een club zonder ziel en dan doe ik geen inspanningen meer om er bij te zijn. Dan veel en veel liever naar 'n eendracht in vierde. Gezakt van derde naar vierde. De helft van de tribune daar in Doornik met tranen in de ogen, maar stuk voor stuk overtuigd om er 't jaar nadien terug te staan. Dát is supporter zijn. Niet met een nektapijt, truitje aan en een jupke op de keukentafel zitten lullen over hoe trots je er wel op bent dat je je vrouw buiten gegooid hebt omdat ze je deed kiezen tussen haar en de club. die mannen ston btw wel numero ienj hein! ze mogen het emmen wa's da voor een kunstmatig product, racing genk... en diejen met zijn nektapijt van brugge: op 't einde van den avond met een stuk in z'n kloten... "zelfs al zakken we naar tweede, ik blijf komen!" goe genoeg wetende dat da nooit zal gebeuren, maar hij wou dat toch eens zeggen... hij had da al eens van iemand anders gehoord en vond het wel cool klinken miserie noemen die da... jawadde sèg! Ok, misschien ga ik hiervoor commentaar krijgen, maar wat ik nu zeg over Genk, daar dacht ik al over VOOR ze op nummer 1 stonden. Zoals gezegd, Genk is een artificieel product. Hoe kunt ge nu supporter zijn van een club die nog geeneens zo lang bestaat. Op Anderlecht zitten er veel dikkenekken maar als je ziet wat Genk nu van plan is met hun nieuw deel van het stadion, dan zie ik het daar niet te veel verbeteren. En nee, ik spreek niet uit jaloezie en wat ik nu zeg kan misschien arrogant en ook dikkenekkig klinken maar qua ploegen uit eerste klasse is er geen enkele met zoveel traditie als RSCA. En ik ben niet beginnen supporteren toen het goed ging bij Anderlecht zoals vele anderen, maar toen het echt archi slecht ging (voor zover het archi slecht kan gaan bij Anderlecht toch voor ik hier commentaar krijg )_________________
|
| 14 Mar 2007, 11:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: En nee, ik spreek niet uit jaloezie en wat ik nu zeg kan misschien arrogant en ook dikkenekkig klinken maar qua ploegen uit eerste klasse is er geen enkele met zoveel traditie als RSCA. Hier moet ik u wel gelijk geven, het klinkt inderdaad dikkenekkig .
Ze zijn misschien wel degene met het meeste traditie, maar ook degene met veruit het grootste aantal successupporters. En hier bedoel ik echt wel zogenaamde supporters die wel geen drie spelers kennen. Bovendien blijkt het bij de meeste supporters van Anderlecht (enkele uitzonderingen zoals gij, Sven, buiten beschouwing gelaten) een schier onmogelijke opdracht om een iet of wat normale conversatie over voetbal te hebben. Ieder zijn club hé, maar ik slaag er zelfs Europees met de beste wil van de wereld niet in om voor Anderlecht te supporteren. Alleen al omdat ge bij een succes van Anderlecht den dag erna weer geconfronteerd wordt met een overvloed van die lelijke paars-witte sjaals in het straatbeeld en dat het slechtste in mij naar boven haalt . |
| 14 Mar 2007, 11:19 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: En nee, ik spreek niet uit jaloezie en wat ik nu zeg kan misschien arrogant en ook dikkenekkig klinken maar qua ploegen uit eerste klasse is er geen enkele met zoveel traditie als RSCA. Hier moet ik u wel gelijk geven, het klinkt inderdaad dikkenekkig .Ze zijn misschien wel degene met het meeste traditie, maar ook degene met veruit het grootste aantal successupporters. En hier bedoel ik echt wel zogenaamde supporters die wel geen drie spelers kennen. Bovendien blijkt het bij de meeste supporters van Anderlecht (enkele uitzonderingen zoals gij, Sven, buiten beschouwing gelaten) een schier onmogelijke opdracht om een iet of wat normale conversatie over voetbal te hebben. Ieder zijn club hé, maar ik slaag er zelfs Europees met de beste wil van de wereld niet in om voor Anderlecht te supporteren. Alleen al omdat ge bij een succes van Anderlecht den dag erna weer geconfronteerd wordt met een overvloed van die lelijke paars-witte sjaals in het straatbeeld en dat het slechtste in mij naar boven haalt .Bij mij is het omgekeerd, als ze winnen doe ik meestal niks van RSCA aan, maar als ze verliezen daarentegen. Ik geef dat ook toe dat ik europees voor ELKE club kan supporteren, maar niet voor Brugge (niet dat ik dat probleem volgend seizoen zal hebben ). Ik kan niet in het weekend tegen een club zijn en dan in de week zelf voor hun supporteren.
Van die mannen die alleen maar hun eigen ploeg kunnen ophemelen dat versta ik ook niet. Het is niet omdat ik Genk, Standard en Brugge als club niet bij mijn favorieten reken (om het zacht uit te drukken _________________
|
| 14 Mar 2007, 11:23 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: En nee, ik spreek niet uit jaloezie en wat ik nu zeg kan misschien arrogant en ook dikkenekkig klinken maar qua ploegen uit eerste klasse is er geen enkele met zoveel traditie als RSCA. Hier moet ik u wel gelijk geven, het klinkt inderdaad dikkenekkig .Ze zijn misschien wel degene met het meeste traditie, maar ook degene met veruit het grootste aantal successupporters. En hier bedoel ik echt wel zogenaamde supporters die wel geen drie spelers kennen. Bovendien blijkt het bij de meeste supporters van Anderlecht (enkele uitzonderingen zoals gij, Sven, buiten beschouwing gelaten) een schier onmogelijke opdracht om een iet of wat normale conversatie over voetbal te hebben. Ieder zijn club hé, maar ik slaag er zelfs Europees met de beste wil van de wereld niet in om voor Anderlecht te supporteren. Alleen al omdat ge bij een succes van Anderlecht den dag erna weer geconfronteerd wordt met een overvloed van die lelijke paars-witte sjaals in het straatbeeld en dat het slechtste in mij naar boven haalt Volledig akkoord! Waar ik het ook van krijg is van die mannen die "supporter" zijn van Anderlecht of Brugge of ... , maar in heel hun leven misschien al hooguit 2 matchen live gezien hebben. En die spreken nog over Koller en Radzinski en noem maar op. Zo ben ik dan ook een "vurige" supporter van Genk ze! Ik heb ze al zeker 2 keer in het echt gezien en ik vind Bailly absoluut ni mis om op te kijken! Krijg ik dan nu de trofee van grootste supporter aller tijden aub? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 11:23 |
|
|
Vicky schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: En nee, ik spreek niet uit jaloezie en wat ik nu zeg kan misschien arrogant en ook dikkenekkig klinken maar qua ploegen uit eerste klasse is er geen enkele met zoveel traditie als RSCA. Hier moet ik u wel gelijk geven, het klinkt inderdaad dikkenekkig .Ze zijn misschien wel degene met het meeste traditie, maar ook degene met veruit het grootste aantal successupporters. En hier bedoel ik echt wel zogenaamde supporters die wel geen drie spelers kennen. Bovendien blijkt het bij de meeste supporters van Anderlecht (enkele uitzonderingen zoals gij, Sven, buiten beschouwing gelaten) een schier onmogelijke opdracht om een iet of wat normale conversatie over voetbal te hebben. Ieder zijn club hé, maar ik slaag er zelfs Europees met de beste wil van de wereld niet in om voor Anderlecht te supporteren. Alleen al omdat ge bij een succes van Anderlecht den dag erna weer geconfronteerd wordt met een overvloed van die lelijke paars-witte sjaals in het straatbeeld en dat het slechtste in mij naar boven haalt Volledig akkoord! Waar ik het ook van krijg is van die mannen die "supporter" zijn van Anderlecht of Brugge of ... , maar in heel hun leven misschien al hooguit 2 matchen live gezien hebben. En die spreken nog over Koller en Radzinski en noem maar op. Zo ben ik dan ook een "vurige" supporter van Genk ze! Ik heb ze al zeker 2 keer in het echt gezien en ik vind Bailly absoluut ni mis om op te kijken! Krijg ik dan nu de trofee van grootste supporter aller tijden aub? Vicky Van Genk? geen probleem, ge kent al ene speler, dat is al meer als de meeste _________________
|
| 14 Mar 2007, 11:28 |
|
|
Vicky schreef: Waar ik het ook van krijg is van die mannen die "supporter" zijn van Anderlecht of Brugge of ... , maar in heel hun leven misschien al hooguit 2 matchen live gezien hebben. En die spreken nog over Koller en Radzinski en noem maar op. Zo ben ik dan ook een "vurige" supporter van Genk ze! Ik heb ze al zeker 2 keer in het echt gezien en ik vind Bailly absoluut ni mis om op te kijken! Krijg ik dan nu de trofee van grootste supporter aller tijden aub? Vicky Inderdaad, ik ken der ook zo die voor Club Brugge supporteren, maar al hoop en al één of twee keer in hun leven daar naartoe geweest zijn. En als ge daar dan iets van zegt, antwoorden ze dat het voor ons gemakkelijker is omdat Aalst dichtbij ligt. Terwijl we verdekke voor als supporter van Aalst toch ook het ganse land al rondgereisd hebben hé. Ok dat ge genen echt zijt en het niet kunt opbrengen daar naar te gaan kijken (voor de strontvoetbal die Club brengt, zou ik ook niet naar Brugge gaan ), maar kom dan niet zeiken en de Club-fan uithangen als ze eens gewonnen hebben hé. |
| 14 Mar 2007, 11:30 |
|
|
Ik heb aan Bailly (en eventueel Vdbergh) genoeg ze... De rest moet ik ni kennen
Nee serieus, das toch allemaal dikke zever! Laat de gemiddelde top 5 van eerste klasse nekeer een seizoen tegen de degradatie vechten... Ik spreek nog ni eens over effectief zakken he... Ge zult nekeer zien hoe rap het daar zal leeglopen... En dan (sorry Sven) vooral in Anderlecht denk ik... Ze zullen daar de poorten moeten verbreden ze opdat iedereen rap genoeg uit da stadion zou geraken... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 11:31 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Waar ik het ook van krijg is van die mannen die "supporter" zijn van Anderlecht of Brugge of ... , maar in heel hun leven misschien al hooguit 2 matchen live gezien hebben. En die spreken nog over Koller en Radzinski en noem maar op. Zo ben ik dan ook een "vurige" supporter van Genk ze! Ik heb ze al zeker 2 keer in het echt gezien en ik vind Bailly absoluut ni mis om op te kijken! Krijg ik dan nu de trofee van grootste supporter aller tijden aub? Vicky Inderdaad, ik ken der ook zo die voor Club Brugge supporteren, maar al hoop en al één of twee keer in hun leven daar naartoe geweest zijn. En als ge daar dan iets van zegt, antwoorden ze dat het voor ons gemakkelijker is omdat Aalst dichtbij ligt. Terwijl we verdekke voor als supporter van Aalst toch ook het ganse land al rondgereisd hebben hé. Ok dat ge genen echt zijt en het niet kunt opbrengen daar naar te gaan kijken (voor de strontvoetbal die Club brengt, zou ik ook niet naar Brugge gaan ), maar kom dan niet zeiken en de Club-fan uithangen als ze eens gewonnen hebben hé.Vind ik ook... Dan ben je gewoon een sympathisant! Maar ga dan niet op de barricades springen als je ploeg in de media moet komen he... Trouwens, over Brugge... Heideherrie (hier opt forum, van Cercle) vroeg me overlaatst waarom ik aant werken was op de voetbal en ik antwoordde "uit clubliefde". Kheb daar een ganse preek gekregen dat het "verenigingsliefde" moest zijn en niet Club-liefde...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 11:34 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Né te veel nor dei van "cerkel brigge" lesteren, Vicky
|
| 14 Mar 2007, 11:37 |
|
|
Vicky schreef: Ik heb aan Bailly (en eventueel Vdbergh) genoeg ze... De rest moet ik ni kennen ![]() Nee serieus, das toch allemaal dikke zever! Laat de gemiddelde top 5 van eerste klasse nekeer een seizoen tegen de degradatie vechten... Ik spreek nog ni eens over effectief zakken he... Ge zult nekeer zien hoe rap het daar zal leeglopen... En dan (sorry Sven) vooral in Anderlecht denk ik... Ze zullen daar de poorten moeten verbreden ze opdat iedereen rap genoeg uit da stadion zou geraken... Vicky Dacht ik vroeger ook, maar ik denk dat het gewoon zou zijn omdat sommige supporters met een echt hart voor RSCA het gewoon niet meer kunnen betalen. Ik spendeer praktisch al mijn geld van mijn vakantiewerk aan RSCA. Ik heb mijn abonnement te betalen, mijn Europees abonnement, alle bekermatchen,... En dan doe ik de verplaatsingen nog niet. Als het slechter begint te gaan moet de prijs van de abonnementen dalen en dan ga je meer echte supporters krijgen het seizoen erna. Maarja, Anderlecht en prijzen laten dalen _________________
|
| 14 Mar 2007, 11:37 |
|
|
Pas op, alle begrip voor mensen die hun zuurverdiende geld daar willen aan spenderen he... Maar ik heb het hier niet over het niet (meer) kunnen betalen... Dat Europees en Beker en weet ik veel wat allemaal te duur wordt, begrijp ik. Maar je gewoon abonnement is toch een "must"? Ale ja, ik bedoel: wij zijn wel Anderlecht niet, maar wij hebben ook altijd onze prijs moeten betalen ze in eerste en op verplaatsing kregen we ook toen al dikwijls een prijsverhoging op onze neus...
Ik heb het hier echt over die ventjes die op een dag beslist hebben dat ze supporter wouden zijn van een ploeg, de krant opengeslaan hebben, Anderlecht of Brugge of ... op 1 in het klassement hebben zien staan en direct een sjaal zijn gaan kopen
|
| 14 Mar 2007, 11:42 |
|
| Pagina 358 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 356 357 358 359 360 … 885 Volgende |