|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 227 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Kan der mij eens iemand zeggen waarom alleman al weken een positie bij zijne naam staan heeft en ik nog altijd een vraagteken ?Misschien train je te veel verschiilende zaken. Ik train heel veel tackelen en positiespel en ben dan ook verdediger geworden. Als je te veel verschillende dingen traint, duurt het denk ik langer om een positie te bepalen. Heb je al punten voor een vaardigheid? Bij mij staan tackelen en positiespel ondertussen op 1 in plaats van 0 ![]() |
| 11 Apr 2007, 9:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Bartos schreef: Kan der mij eens iemand zeggen waarom alleman al weken een positie bij zijne naam staan heeft en ik nog altijd een vraagteken ?Misschien train je te veel verschiilende zaken. Ik train heel veel tackelen en positiespel en ben dan ook verdediger geworden. Als je te veel verschillende dingen traint, duurt het denk ik langer om een positie te bepalen. Heb je al punten voor een vaardigheid? Bij mij staan tackelen en positiespel ondertussen op 1 in plaats van 0 ![]() Bij mij voorzetten en kracht op 1 denk ik. Ik probeer voor middenvelder te gaan, daarmee train ik o.a. op dribbelen, voorzetten, kracht, ... |
| 11 Apr 2007, 9:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Kan der mij eens iemand zeggen waarom alleman al weken een positie bij zijne naam staan heeft en ik nog altijd een vraagteken ?Soit, ge moet eens nie peizen hoe sterk de aanvallers in ons ploeg zijn, want ik stond gisteren alleszins in den basis voor vandaag (das toch vandaag beker hé) en dan nog in den aanval .Ik vind trouwens dat het nu wel stillekesaan mag stoppen zenne dat iedereen hier zich bij SV Aalst aansluit, want we zitten zo stillekesaan met ne ronduit immense kern .Dat is omdat je zo goed bent dat ze niet weten waar je te zetten... ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Apr 2007, 9:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Dat is omdat je zo goed bent dat ze niet weten waar je te zetten... ![]() Eindelijk iemand die er een plausibele uitleg voor heeft . |
| 11 Apr 2007, 9:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik scoor vorige week 3 goals en toen ik gisteren keek naar de ploegopstelling voor vandaag dan stond ik opgesteld als keeper.
| 11 Apr 2007, 10:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik scoor vorige week 3 goals en toen ik gisteren keek naar de ploegopstelling voor vandaag dan stond ik opgesteld als keeper. Toch logisch? Wie veel scoort, weet dus hoe het moet en is dan het beste geplaatst om in doel te staan
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Apr 2007, 10:18 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik scoor vorige week 3 goals en toen ik gisteren keek naar de ploegopstelling voor vandaag dan stond ik opgesteld als keeper. Toch logisch? Wie veel scoort, weet dus hoe het moet en is dan het beste geplaatst om in doel te staan ![]() Vicky Hier zou ik zo iets makkelijk op kunnen antwoorden, maar dan krijg ik het forum op mijn dak _________________
|
| 11 Apr 2007, 10:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Tot mijn grote verbazing sta ik vandaag ook in de goal
|
| 11 Apr 2007, 10:23 |
|
|
Ik heb gezien dat de placiet vantiennegen ook weer op de bank zit vandaag
. Ik denk dat ze vorig weekend gewoon uit compassie eens de bankzitters laten meespelen hebben ook . |
| 11 Apr 2007, 10:25 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik scoor vorige week 3 goals en toen ik gisteren keek naar de ploegopstelling voor vandaag dan stond ik opgesteld als keeper. Toch logisch? Wie veel scoort, weet dus hoe het moet en is dan het beste geplaatst om in doel te staan ![]() Vicky Hier zou ik zo iets makkelijk op kunnen antwoorden, maar dan krijg ik het forum op mijn dak Zeg toch maar, tis nu ni dat je veel te verliezen hebt he
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Apr 2007, 10:27 |
|
|
Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik scoor vorige week 3 goals en toen ik gisteren keek naar de ploegopstelling voor vandaag dan stond ik opgesteld als keeper. Toch logisch? Wie veel scoort, weet dus hoe het moet en is dan het beste geplaatst om in doel te staan ![]() Vicky Hier zou ik zo iets makkelijk op kunnen antwoorden, maar dan krijg ik het forum op mijn dak Zeg toch maar, tis nu ni dat je veel te verliezen hebt he ![]() Vicky Maja, nu komt da al nemeer zo spontaan over maar alle: Verbist scoort precies ni zo makkelijk hé? _________________
|
| 11 Apr 2007, 10:34 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
kwistet e
ps ist ni het moment om Vicky aan te nemen als persverantwoordelijke voor SV Aalst ermee weg is? Ze heeft op alles een antwoord klaar en we hebben da nodig als we ooit es gaan verliezen ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 11 Apr 2007, 12:06 |
|
|
Verbechio schreef: kwistet e ps ist ni het moment om Vicky aan te nemen als persverantwoordelijke voor SV Aalst ermee weg is? Ze heeft op alles een antwoord klaar en we hebben da nodig als we ooit es gaan verliezen ![]() Voor mij geen probleem, maar verliezen wat is dat?
| 11 Apr 2007, 12:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Ik heb gezien dat de placiet vantiennegen ook weer op de bank zit vandaag . Ik denk dat ze vorig weekend gewoon uit compassie eens de bankzitters laten meespelen hebben ook .Maar idd, die kern is gewoon veel te groot en sterk... |
| 11 Apr 2007, 12:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
placietjen schreef: Bartos schreef: Ik heb gezien dat de placiet vantiennegen ook weer op de bank zit vandaag . Ik denk dat ze vorig weekend gewoon uit compassie eens de bankzitters laten meespelen hebben ook .Maar idd, die kern is gewoon veel te groot en sterk... Ben jij nu plots ook linksback geworden? Jij was toch FL en nu plots DL. Je kan beter FL blijven, want ik ben de vaste DL en k laat me niet uit de ploeg spelen ![]() |
| 11 Apr 2007, 12:38 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 227 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |