Transfers 2007-2008 - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
rollo29 schreef:
als ik er nu over nadenk kon je het eigenljk al zien aan arne zijn gezicht als hij later op de avond in het clubcafé zat, en ik dacht nog wel dat hij gewoon zattekes was...

kverstond mij ook niet uit zen gelaten manier van doen. heb er toen niet verder bij nagedacht ma nu wete we het.

Arne was iemand waarvan ik verwachtte (hoopte) dat hij zou blijven. Maar keuzes moeten gemaakt worden. Of de redenen die hier aangehaald worden waar zijn, dat weet ik niet dus ga ik daar zeker niet op reageren.

Alleszins nen dikke merci zowel Arne, Jo als Nicolas want ook door hen zijn we kampioen!

Kzou mij toch ook nog niet te druk maken voor volgend seizoen. Het bestuur is daar echt mee bezig en daar heb ik vertrouwen in.

Kzou ook voorstellen niet te negatief (en emotioneel) te gaan reageren nu. Twas voor heel veel onverwacht maar het is al meermaals gezegd, offers moet ge maken als ge hogerop wilt. Dus op posts van iemand zoals Jossen reageert ge beter niet, tis toch verloren gezegd.

Laatst gewijzigd door Verbechio op 27 Apr 2007, 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.

27 Apr 2007, 12:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Wat een prutsers!!!
Jossen schreef:
Ik vind het gewoon te onnozel voor woorden... Ik heb de =webmaster= al veel horen orakelen dit seizoen:
Massard heeft meer in huis dan Arijs etc. etc. kom op zeg!

Akkoord het zijn steevast de goedkoopste oplossingen die jonge spelers maar ze hebben nog NIKS bewezen en ik heb al veel beloftespelers van eerste klasse door het ijs zien zakken in lagere reeksen in alle matchen die ik intussen al heb bekeken in mijn leven en ik heb er veel gezien!

Ik wil gewoon -met mijn bovenstaande post- benadrukken dat er van de groepssfeer weinig zal overblijven met het gedwongen vertrek van Van Holm & Dugardyn.
Zij hebben zich overigens ook al bewezen hebben op niveau 3de klasse!

Laat ons hopen dat den Iendracht de makkelijkste transfers reeds hebben afgerond!
In de breedte versterken is makkelijk maar in de diepte niet.
Met dat in het achterhoofd vind'k dat je Van Holm & Dugardyn nog wel eens heel goed zou kunnen gebruikt hebben zelfs al spelen ze niet alle wedstrijden volgend seizoen!

Verder hoop'k dat het bestuur wat meer manieren krijgt en haar timing eens beter moet uitkienen ipv voor het avondeten een bom in de spelersgroep te werpen!

Dit vind ik toch wel straf, zenne jongens. Ge zijt nog geen week oververdiend kampioen en er is hier eentje die zo een aanval durft te lanceren op het bestuur dat dit allemaal vanuit één grote puinhoop bewerkstelligde. Over alle transferbeslissingen kunt ge altijd en overal discussiëren, maar het is altijd het makkelijkst om de kritiek te geven als ge zelf de beslissingen niet moet nemen en uw nek niet moet uitsteken. Dus inderdaad, als ge niet een klein beetje constructiever kunt zijn, zwijg dan maar snel in deze tijden van ongekend sportief succes. Of, nog een beter idee: leg er een beetje van uw spaarcenten bij, beslis mee op bestuursniveau en vertel dan de beslissingen aan de supporters ...

27 Apr 2007, 12:09
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
De redenen waarom bepaalde spelers moeten vertrekken zullen we als supporters wel nooit kennen. En je mag dan nog zo dicht staan bij het bestuur of de spelers in kwestie, iedereen vertelt zijn versie. Dat er spelers gingen moeten vertrekken, wisten we allemaal. En dat het dit jaar extra pijnlijk zou zijn, was ook geen geheim. Voor mij zijn alle spelers die dit jaar op het plein gestaan hebben ware helden! Voor mij zullen dat altijd de mannen zijn die mij die titel hebben gegeven.

Wat voor nut heeft het van hier te zitten vitten op hen? De echte reden kennen we toch nooit, dus waarom gaan raden? OK; Jo, Arne en Nicolas vertrekken. Spijtig, maar we moeten realistisch zijn: het is nu eenmaal voetbal.

In ieder geval:
aan alle vertrekkers: nog eens nen dikke merci en het ga jullie goed bij je volgende ploeg!!!

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

27 Apr 2007, 12:15
Rode kaart
Rode kaart

Coulibaly (Oudenaarde, middenvelder) zou jullie rangen vervoegen.

27 Apr 2007, 12:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
marcel schreef:

Dit zou me niet verwonderen. Ten tijde eetfestijn van Black & White liep er snamiddags ene nogal zenuwachtig heen en weer te paraderen aant stadion.

Nu ik info opzoek van Coulibaly en zijn foto zie, ben ik er 200% van overtuigd dat hij het was!!

Zou dus best wel eens kunnen.

27 Apr 2007, 12:25
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
BVW schreef:
marcel schreef:

Dit zou me niet verwonderen. Ten tijde eetfestijn van Black & White liep er snamiddags ene nogal zenuwachtig heen en weer te paraderen aant stadion.

Nu ik info opzoek van Coulibaly en zijn foto zie, ben ik er 200% van overtuigd dat hij het was!!

En wij dachten nog dat hij ons kas kwam pikken :grijns: .

27 Apr 2007, 12:50
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
BVW schreef:
marcel schreef:

En wij dachten nog dat hij ons kas kwam pikken :grijns: .

Idd!

*** Com'on you Spurs ***

27 Apr 2007, 12:52
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
Als ge de vertrekkers ziet en dan diegene die genoemd worden, dan kunt ge eerder spreken van een aderlating dan van een kwaliteitsinjectie.

Ah, heel sterk, gij weet blijkbaar reeds al de gerealiseerde transfers. Of gaat ge ervanuit dat alle genoemde namen ook naar hier komen? Dat zou dan wel een unicum zijn zenne.

27 Apr 2007, 12:52
Freak

Leeftijd: 42
Bartos schreef:
Titus schreef:
Als ge de vertrekkers ziet en dan diegene die genoemd worden, dan kunt ge eerder spreken van een aderlating dan van een kwaliteitsinjectie.

Ah, heel sterk, gij weet blijkbaar reeds al de gerealiseerde transfers. Of gaat ge ervanuit dat alle genoemde namen ook naar hier komen? Dat zou dan wel een unicum zijn zenne.

kvraag mij bij tijd toch af waar ge de energie haalt om daar blijven op te reageren ;)

27 Apr 2007, 12:55
Iendracht.be - beheer

Verbechio schreef:
kvraag mij bij tijd toch af waar ge de energie haalt om daar blijven op te reageren ;)

Ik vraag het me soms zelf af, het zal wel mijn natuurlijke afkeer voor gezaag en gekreft zijn zeker.

27 Apr 2007, 13:00
Freak

Leeftijd: 45
Ja mannekes wa ge hier allemaal leest (post jossen)

ik ben den eerste om kritiek te geven op bestuur en trainer, da weten jullie al wel, en ik was nogal sceptisch tegenover het nieuwe bestuur.

Maar als sommige wouldbe-vedetten (De langhe, Dugardeyn) peizen da ze voordelen in natura, en een dik contract moeten hebben. Nee bedankt, laat maar...

Ik vind het ronduit van veel verstand getuigen dat Geert en Steven aan dit opbodspelletje niet mee doen, en op een gegeven STOP hebben gezegd. Ze doen al het mogelijke om de continuïteit in onze club te waarborgen. In het verleden zijn er nog dikbetaald vedetten hiergeweest en nog een totaal zotter bestuur die onze club de dieperik instuurde.

Ik ben het niet altijd eens met het sportieve, maar wat het financiële betreft: Awel bestuur Chapeau !! (das den eerste keer da ik da zeg)

ik heb zondag met keeperstrainer/trainer/bestuur nen nuchtere klap gedaan en ik krijg meer en meer respect voor die mannen.

Sorry maar als sommige vinden da ze onmisbaar zijn en een dik contract willen... Tja, is dat goed voor de sfeer?

Ze zullen de ploeg nog wel versterken. Als de ploeg gemaakt en compleet is voor volgend jaar, awel begintj tein te memmen as ge wiltj.

27 Apr 2007, 13:04
Reserve

toch spijtig van Arne, hij was een van mijn favorieten. altijd er 100 % tegenaan, veel inzet, nen goeien breker. echt de top in 4de en zeker nog veel progressie in 3de spijtig :dom: :huh:
ma bon, dat is voetbal zeker = geld :kwijl:

ach ja triestig want van holm, de lange en arne had ik graag nog in de kern willen zien volgend seizoen.

1 ding weet ik zeker: als we volgend seizoen top in 3e willen spelen gaan ze toch met wat meer namen naar buiten moeten komen want deze kern (zonder de vertrekkers + aangetrokken jonge talenten) bevat te weinig (ervaring, voetballen en quantiteit) om een sterk seizoen 2007-2008 te spelen.

Dus bestuur, doe jullie best en koop nog wat spelers, het is nodig.

Hopelijk blijft de rest van de kern want anders .... :dom: :oops: blamage

27 Apr 2007, 13:30
Iendracht.be - beheer

Der zijn der hier toch nen hoop die zich rap zorgen maken zenne. Deze competitie is verdekke nog geeneens afgelopen. Ze hebben nog 4 (!!!!!) maanden hé om de ploeg voor volgend seizoen samen te stellen.

27 Apr 2007, 13:32
Freak

Bartos schreef:
Der zijn der hier toch nen hoop die zich rap zorgen maken zenne. Deze competitie is verdekke nog geeneens afgelopen. Ze hebben nog 4 (!!!!!) maanden hé om de ploeg voor volgend seizoen samen te stellen.

nog 4 maanden en de koopjes worden in juli/augustus gedaan :dans:

nog tijd genoeg.

Mor ja, memmers eje eteit hein :twisted:

27 Apr 2007, 13:35
Ancien

Eigenlijk is er maar ene komen zagen en dat is dan weer, zoals gewoonlijk, iemand die zich speciaal daarvoor registreert...

Niet te druk in maken jongens... Sommige mensen horen nu eenmaal maar één kant van het verhaal en denken daarmee genoeg te weten. Komt daarbij nog 's dat ze dan denken beter en slimmer te zijn dan de man die onzen iendracht terug tot leven gebracht heeft... Dodelijke combinatie! :zot:

27 Apr 2007, 13:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 149