de Dendertopic - Pagina 82 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 80 81 82 83 84 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Licentie is binnen, wat een opluchting.... :cheer: :dans:

15 Mei 2007, 18:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
marcel schreef:

Nog nooit iemand zo blij gezien dat zelf verkondigde dat het het doodvonnis zou zijn.

15 Mei 2007, 19:01
Rode kaart
Rode kaart

Spees schreef:
marcel schreef:

Nog nooit iemand zo blij gezien dat zelf verkondigde dat het het doodvonnis zou zijn.

Bestuur heeft blijk gegeven van een erg doordachte visie, al is het nog altijd koffiedik kijken hoe het uiteindelijk zal aflopen. Kampioen spelen om 2 dagen later te horen krijgen dat we geen licentie zouden krijgen, het zou doodzonde zijn en de verdere toekomst eveneens zwaar hypothekeren. Het is een mes dat langs 2 kanten snijdt.

15 Mei 2007, 19:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
marcel schreef:
Spees schreef:
marcel schreef:

Bestuur heeft blijk gegeven van een erg doordachte visie, al is het nog altijd koffiedik kijken hoe het uiteindelijk zal aflopen. Kampioen spelen om 2 dagen later te horen krijgen dat we geen licentie zouden krijgen, het zou doodzonde zijn.

maw de mensen kunnen er u niemeer mee uitlachen en komt ge er maar voor uit ;)

15 Mei 2007, 19:06
Rode kaart
Rode kaart

mja, ik had me de reacties al kunnen voorstellen. :wink:

15 Mei 2007, 19:08
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
en persoons zeker naar kvm :grijns: :mrgreen:

15 Mei 2007, 19:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Daarstraks in het nieuws, ne snuggeren van Beveren: "we degraderen nog liever naar derde, om dan van op een gezonde manier weer naar boven te gaan, zolang we onze eigenheid (eigen stamnr,..) behouden, zie maar naar Dender""

Als ge tegen een fusie met Lokeren zijt gaat ge toch niet de moeder der fusieclubs als voorbeeld nemen hé :crazy:

hij zag er mij wel vrij nerveus uit, de volle 50 man was toch aan het protesteren daar in beveren (y) :hmm:

15 Mei 2007, 19:38
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
boris clitoris schreef:
Ja lap, 't begint al! Ze zijn nog maar pas kampioen en de JP maakt zich al fantastisch belachelijk in de gazet!

Het artikel in Het Nieuwsblad begint al goed met de reporter die schrijft
'Een dag na de kampioenenviering in tweede klasse heeft JP VDVelde tegen 's middags twee flessen champagne ontkurkt.'

Zoals we hem kennen dus...

Enkele van z'n uitspraken in het Nieuwsblad:

Citeer:
Het is jammer dat we continu vergeleken worden met Westerlo, Roeselare en Zulte Waregem, want Dender is iets speciaal.

Citeer:
Ik wil dat Dender een hel wordt waar we alle ploegen punten kunnen afnemen. Maar met een goed plein, het best afgereden gras in België en een trainer die vooruit wil, moet dat kunnen.

Het best afgereden gras in België...... Het bestuur moet al geen spelers meer kopen want de grasmat gaat hun kampioen maken? :eh:

Citeer:
Waarom zet je een tribune achter een doel? Niemand kijkt graag naar het voetbal vanachter het doel.

Heb ik nu vandaag De Doncker niet horen zeggen in het Nieuws dat ze de bezoekerstribune achter het doel gaan afbreken, en er een nieuwe grote tribune gaan zetten?

Citeer:
Ik ben gemaakt om trainer te worden.

Nog bescheiden ook...

En dan het neusje van de zalm, qua uitspraken:

Citeer:
Ik heb geen schrik voor eerste klasse. Technisch, tactisch: ik heb van geen enkele trainer iets te leren.

:zot:

Citeer:
Niemand is belangrijk, de bal is de belangrijkste factor.

En de grasmat dan? En de zon? (tegen RC Waregem)

Citeer:
Ik houd niet van vergelijkingen. Mourinho: te arrogant. Adriaanse: idem. Vercauteren: oké. Met Louis van Gaal vereenzelvig ik me: die maakt spelers ook beter.

WOEHAHAHAHA... SCHITTEREND!!! :haha:

Citeer:
Vande Walle heeft als trainer nog niks bewezen, maar is toch interimtrainer van Charleroi. Glen De Boeck, 2,5j assistent bij Anderlecht, wordt coach van Cercle. Ik vraag me af op welke basis clubs dat beslissen. Volgens mij zijn ze verkeerd bezig.

Hij zal zich meteen eens populair maken bij z'n collega's sie...

Citeer:
Ik ga nog naar Spanje (Murcia) om de best mogelijke appels voor Dender weg te plukken

In Murcia gaan ze waarschijnlijk hun sterspelers weggeven om den overschot van Dender in de plaats te krijgen :huh:

Citeer:
Persoons, onze draaischijf, onze Biglia, behoort tot de vijf beste middenvelders van België.

Oké, een goeie speler, maar JP, probeer alles toch een beetje in zijn context te zien...

Kort samengevat: het beste plein van België, de Belgische Louis Van Gaal die spelers beter maakt en van niemand iets te leren heeft, de beste appels van Murcia spelen er volgend seizoen en ze hebben de Denderleeuwse Biglia... Wat een club! :kwijl:

't zal wel aan die 2 flessen champagne gelegen hebben zeker :hmm:

Dat wordt echt lachen komend seizoen. Ik kijk al uit naar de interviews in Studio 1.

SCHITTERENDE POST ! :-)

Ik zat just met dezlefde gedachten toen ik het vanmorgen op de trein las. Die kerel is crimineel geschift.
Ze komen pas kijken in eerste klasse en die zit daar al op de kap van Vandewalle, op de kap van Roeselare.... Dat zijn al twee ploegen die gemotiveerd zullen zijn tegen FCVDEH.
En we zijn nog maar twee dagen na de promotie. Tegen dat de competitie begint heeft dieje met gans eerste nationale ambras.

15 Mei 2007, 19:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Hoewel ik FC Fusieclub totaal ni afkan (vele jaren geleden had ik nochtans respect voor het toenmalige denderleeuw), toch proficiat met jullie titel. Als je van speeldag 1 tot 34 van boven staat verdien je het.

15 Mei 2007, 19:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik heb het eens nagelezen, in ne slechten dag kunnen 6 (!!!!) eersteklassers zich ambetant maken over het eerste interview van Vandevelde als eerste klasser (en dan hopen dat Antwerp of KV Mechelen niet overkomen, want die verwijt hij ook al een gans seizoen), hopelijk hebben jullie op het einde geen cadeaukes meer nodig :grijns: . Ik versta trouwens echt niet dat jullie bestuur deze losgeslagen gek niet tot de orde roept, want dat kan jullie club toch onmogelijk ten goede komen.

15 Mei 2007, 19:56
Vaste Waarde

zopas op http://www.hln.be

Dender, kersvers kampioen in tweede klasse, kan op beide oren slapen. Vandaag kreeg de club haar licentie voor eerste klasse. Het hoeft zich dus geen zorgen te maken over de overstap naar de hoogste klasse. De club trok ook al een spits aan met het oog op volgend seizoen. Norman Sylla komt over van tweedeklasser Ronse. (hln)

15 Mei 2007, 19:56
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Bartos schreef:
Ik heb het eens nagelezen, in ne slechten dag kunnen 6 (!!!!) eersteklassers zich ambetant maken over het eerste interview van Vandevelde als eerste klasser (en dan hopen dat Antwerp of KV Mechelen niet overkomen, want die verwijt hij ook al een gans seizoen), hopelijk hebben jullie op het einde geen cadeaukes meer nodig :grijns: . Ik versta trouwens echt niet dat jullie bestuur deze losgeslagen gek niet tot de orde roept, want dat kan jullie club toch onmogelijk ten goede komen.

:grijns: :grijns:
schitterend.

15 Mei 2007, 19:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bartos schreef:
Ne schitterende pé toch vind ik, daar gaan we volgens jaar nog veel plezier aan beleven denk ik. Naar 't schijnt heeft hij ook zondag nog vlammenden ambras gemaakt met Van Geem omdat deze onverlaat 3/4 van een fles champagne over zijnen schurftigen kop zou hebben gegoten. Als liefhebber van deze godendrank kon JP hier uiteraard niet mee lachen.

15 Mei 2007, 21:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
chunga schreef:
Bartos schreef:
Ne schitterende pé toch vind ik, daar gaan we volgens jaar nog veel plezier aan beleven denk ik. Naar 't schijnt heeft hij ook zondag nog vlammenden ambras gemaakt met Van Geem omdat deze onverlaat 3/4 van een fles champagne over zijnen schurftigen kop zou hebben gegoten. Als liefhebber van deze godendrank kon JP hier uiteraard niet mee lachen.
ge zou voor minder agressief worden ze !

15 Mei 2007, 22:08
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
ier just gelezen bij de reacties op hln.be, ze geve weer is commentaar ze

Citeer:
Het was te denken dat die omhooggevallen gefrustreerde ajuinen zich nog eens moeten komen moeien in een artikel over Dender. Wijlen KSC Eendracht Aalst, de kampioen in het omkopen, het wisselen van bestuur en vereffeningen. Jaren boven hun stand geleefd, herbegonnen op de rug van talloze gedupeerden van hun faillissement die geen euro teruggezien hebben. De lafaards, kampioen in het ontvluchten van hun verantwoordelijkheid en enkel supporters als het goed gaat. Als het slecht gaat, geen kat.

15 Mei 2007, 22:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 80 81 82 83 84 711